View Full Version : Dikke Jetta mk2 2 20VT
breadfan83
26-03-2010, 21:43
http://auto.marktplaats.nl/volkswagen/333313004-jetta-mk2-usa-carrat-180pk-20vt-1-8-turbo-20-vt-bbs-le-man.html?return=eJw1jdEKgzAMRf9F0MfWzgdZpQz7J8U6LFYbmpSNjf37InMvyT3cQ%2BK00u%2Bg2wG16ntd4ezytAwLEWgp1wTzLjaXV4LoHKHYo%2FwpAha4PaNRjUdDqe7GurNQeLccouJw5WF9OCv4V8ThFRgt3j0yHBrQWW%2BHt5dtzmFiXB%2BMU8rZef5hEx7nLg1AMW1DaFQ1fL6fFzwP&df=1&fta=eNotU8ty2zAM%2FBcdcibANzW59dKvyICv1FOn1lh24mnG%2F14Aqk6rJcEFFgCVWL73kspyv57fPum8Lyv%2F5rI8zq%2Fw0vfX26Ws272Y9Qwlw9pP%2FLvJ7638PW3rPvteYN1uTH1s5c%2F9Y1xPbf39VdrleqV%2BWS%2F7qeDLtt1fzcttfwURcGXZ6H0s64lj92LLcur%2FlVkabO%2FTjvYAS87a6BkMdDOTMDhmssJAG2AUBEqBQTBYvUT1GieigFyzdwxayx77A0yNOeCQozEbTnnQWmcrg9RMNwIaI3fc8YQi4VN2Q9IgM2GIVhvZqHpvGZK802qDalUds9Eoms6CMMlDTw%2BA2ZLTyxCzcxoeY2pSV8M%2Bk6hH3xAEdDcjsShWGsZkZcijFgjRZbmDGFxNwqBrs%2BtRyFPSaNPkQ91Ar6TAVMcAe2g%2BaM4zuSZRebCYgBqGN6RgkmbYOqWuHtIYUxjKE1MUJrtK7gC51gMkyOph9OEwM4CmUdkGZOsgTC5JGDOCzfJOZQ%2BrUeAicRSyFg6pq%2FIXgoJkpAU4fW9BTICGtYtWjTwd%2FQBQmyaf%2FZR%2BVd%2BNVlFZsk4FaQa9bFrNGm6616NkLacmBbIvXcevZXKSYawwUFylELDKbGDwXVpgholB54dcOJpCMIOWQwbIsD%2FIYwhdmNznJH4HhsmZ5OVcA3lxI%2FNk6ss5pmqlBTCnS8qwT8qwqUBiix%2FWOI2CVGVToMGgMHSMU9TpTdy3JAUmzkaXyHuuVMKT6clJ49gw57hkHHkmH7RStsHKLgKv5e2yUd%2FfzuPP%2B%2B2XrKvhA17RD3q8yQbz0vaCzGFZ6GtZqUD5PhXn4gH14OeP5Vhyppf1%2BTxuf8ptU76fz3%2Fz309R&fta_ind=1&fs=1
jettaracing
26-03-2010, 22:05
Wel een bekende ja , stond ook al eens op t forum te koop hier .
Maar waarom wel een foto van de pedalen? ,en niet even één van de motor ...
riendert
26-03-2010, 22:07
wat een plaatje.
Iemand een Mk4 tdi op bagyard en 19" GL kopen? :D
werd eerder hier aangeboden door oldscool hier op het forum, schitterende wagen
SubdubberGT
26-03-2010, 22:34
Auto is dit én afgelopen jaar al gewisseld van diverse eigenaren. Ik tel er nu in totaal 4 in zeg maar 1.5 jaar..
Is wel een plaatje van een auto, auto is zo gemaakt door VW monteur :thumbup: en helemaal af!
Phill Dub
26-03-2010, 22:43
Er staan nog meer mooie Jetta's te koop op Marktplaats heb ik gezien. :wow:
Wat een verrassing.. (http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/volkswagen/331655644-volkswagen-jetta-1-6-cl-aut-u9-1991-groen.html)
ligt nu wel een blok in van een polo uit 2007..... En stond hier te koop met een cupra blok uit een seat..... nieuw blok of geneuzel in de tekst....????
Eigenaar van de jetta 20VT heeft ook een Golf 1 VR6 hier te koop staan.
Wat een verrassing.. (http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//auto.marktplaats.nl/volkswagen/331655644-volkswagen-jetta-1-6-cl-aut-u9-1991-groen.html)
Bekent interieur..... :D
Mooi Autostyle luchtfilter maakt het helemaal af onder de kap....
nee hoor , de grijze komt weer van uit de winterslaap :D
pascal mk1
28-03-2010, 13:57
Wel een bekende ja , stond ook al eens op t forum te koop hier .
Maar waarom wel een foto van de pedalen? ,en niet even één van de motor ...
Zo ik heb de foto verwisseld.
Hij gaat in de verkoop omdat ik momenteel iets teveel speeltjes heb en een nieuw project wil gaan starten.
pascal mk1
28-03-2010, 14:00
Auto is dit én afgelopen jaar al gewisseld van diverse eigenaren. Ik tel er nu in totaal 4 in zeg maar 1.5 jaar..
Is wel een plaatje van een auto, auto is zo gemaakt door VW monteur :thumbup: en helemaal af!
Idd gebouwd door een monteur van de VW dealer in Huissen daanna verkocht aan Oldschool en daarvan heb ik hem over genomen.
pascal mk1
28-03-2010, 14:02
ligt nu wel een blok in van een polo uit 2007..... En stond hier te koop met een cupra blok uit een seat..... nieuw blok of geneuzel in de tekst....????
Ik heb de jongen gesproken die hem gebouwd heeft en die heeft mij dit bevestigd.
Maar de motorcode is gewoon BBU.
pascal mk1
28-03-2010, 14:04
Bedankt Ruud!!! ik weet dat jij goed bent in afzeiken!!!!!!!
Goede reclame voor de zaak he?
Iemand een Mk4 tdi op bagyard en 19" GL kopen? :D
wat heeft dit dan met een dikke jetta mk2 20VT te maken? :screwy:
richard-polo
28-03-2010, 14:09
eerst mensen uitmaken voor iets! dan zelf de zaak overnemen alsof er niets gebeurd is. hahaa da,s Ruud ;)
misha heeft een diesel nodig voor z'n werk,daarom bied ie die te koop aan om een jetta 20vt te kunnen kopen.toch misha?
richard-polo
28-03-2010, 14:12
dan kan hij die jetta kopen ;)
Zo moeilijk was dat toch niet :shake:
Jurgen Santana
28-03-2010, 14:13
Even de aandacht op je eigen auto vestigen heet dat.
Even de aandacht op je eigen auto vestigen heet dat.
;) :thumbup:
jettaracing
28-03-2010, 14:19
Ik vind die jetta 20VT iig wel een hele mooie auto ,om maar even ontopic te blijven :thumbup:
pascal mk1
28-03-2010, 14:20
eerst mensen uitmaken voor iets! dan zelf de zaak overnemen alsof er niets gebeurd is. hahaa da,s Ruud ;)
Lees dit maar eens.
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60395
bivw 16vg60
28-03-2010, 16:59
Lees dit maar eens.
gaat dit nu over de auto of over ruud :confused:
als het over ruud gaat doe effe over pb met hem
volgens mij geeft hij alleen zijn mening en hij heeft gelijk het is toch een autostyle tjoening filter of niet is niks mis mee toch....
pascal mk1
28-03-2010, 17:04
gaat dit nu over de auto of over ruud :confused:
als het over ruud gaat doe effe over pb met hem
volgens mij geeft hij alleen zijn mening en hij heeft gelijk het is toch een autostyl filter of niet ;)
Dat mag Ruud ook en ik geef mijn mening.
Fijn dat ik mijn mening mag geven Pascal... Ondanks dat in jou ogen slecht is voor mijn zaak. Er zullen altijd mensen zijn die niet tegen kritiek kunnen helaas.
Ik ben inderdaad niet zo van de goedkopere filters zoals menne maat al zegt.
Ik koop meestal het meteen allerbeste.
Verder vind ik het een dikke Jetta hoor begrijp me niet verkeerd!
dan kan hij die jetta kopen ;)
Zo moeilijk was dat toch niet :shake:
Pcies.. het was overigens meer sarcastisch, en als ik de aandacht op mijn eigen auto wil hebben open ik wel een topic :shake:
Pcies.. het was overigens meer sarcastisch, en als ik de aandacht op mijn eigen auto wil hebben open ik wel een topic :shake:
da moete doen dan ;)
richard-polo
29-03-2010, 07:37
Lees dit maar eens.
whahaha ik weet het nog ja..
Je moet maar zo denken, Het is Ruud die het typt ;)
ik vroeg ooit eens een prijs voor een handremkabel, ik ben nog nooit zo geschrokken van de prijs..{was duurder dan bij de dealert} :rolleyes:
dit vind ik wel 1 van de mooiste slogans van Ruud :tongue:
Er zullen altijd mensen zijn die niet tegen kritiek kunnen helaas.
OOw ja Ik geef alleen mijn mening he ;)
da moete doen dan ;)
Zulk soort reacties is een beetje de reden dat ik ermee gekapt ben eigenlijk :thumbup:
Een aantal mensen die ik persoonlijk ken en geïnteresseerd zijn hou ik zelf wel op de hoogte..
ik weet het misha, vandaar de knipoog...
Cabbie_mk3
29-03-2010, 15:15
zo ik dacht dat vwforum erg was met mekaar afzeiken enz maar hier kunne ze er ook wat van :thumbup:
zo ik dacht dat vwforum erg was met mekaar afzeiken enz maar hier kunne ze er ook wat van :thumbup:
goed man dat je je mening over iets kan vormen door het lezen van 1 topic.. :thumbup:
Pedaalemmer
29-03-2010, 15:22
Erg gave jetta, digifiz, 20 vt zijn toch wel twee grote plussen!
Cabbie_mk3
29-03-2010, 15:53
goed man dat je je mening over iets kan vormen door het lezen van 1 topic.. :thumbup:
haha uhu... en het topic van marten die passat. :screwy:
Marten...als je goed kijkt zie je een verband
Schuif 't maar weer af idd ..
Het ging een hele tijd erg goed, tot ik weer een keer een vrij uitgesproken mening geef,
en dan ligt het aan mij dat sommige daar geen respect voor tonen? Beetje jammer weer.
martiepartie
29-03-2010, 16:11
hmprff.. No catfights please.... ;)
Gave bak zo'n jetta met deze opties.
Waarom wordt dat soort spul vaak gekocht en snel weer doorverkocht? Is het dan toch niet wat men verwacht? Het is wel een forse prijs (hij/zij is 't vast waard), voor een 'jetta'.
slachtofferrol.. doel niet op jou Misha.. verband is dat mensen teveel kijken naar de te kleine dingen en niet naar het grote geheel.
de passat van marten, prachtige auto..zeiken over logo's
de jetta van hier, prachtige auto.. opmerking over luchtfilter
martiepartie
29-03-2010, 16:23
Voor 7 mille zou ik ook gaan zeiken over een filter van 2 tientjes, die een kiezelsteen nog niet eens tegenhoudt (filtert).
Als je zoveel voor een auto vraagt, mag er toch ook verwacht worden dat je alles in orde hebt, zo'n filter is naar mijn mening een aanfluiting op zo'n auto.
Dit soort topics zijn toch bedoeld om elkaar af te zeiken? :dunno: :D Iemand geeft een voorzet, de ander kopt 'm in, daar komt weer een tegenaanval op en ga zo maar door.
Bekend patroon idd. Er is maar een klein trapje nodig om mensen op de kast te krijgen.
Bekend patroon idd. Er is maar een klein trapje nodig om mensen op de kast te krijgen.
[dr.Phill modus aan]
klopt
[dr.Phil modus uit]
Dr staat nog wel een leuk Jetta projectje op MP:
http://link.marktplaats.nl/334367534
Motorisch volgens mij nog wel even nalopen maar dr is wel wat leuks van te maken!
Mensen hebben nou eenmaal allemaal een eigen mening en de ene die geeft 'm wat eerder dan de ander.. als d'r op de auto niks van te zeiken valt gaat het over de rijstijl, de persoon zelf of wat dan ook. Dat vind ik jammer, zeker omdat de lijn tussen afzeiken en je mening (netjes) geven vrij dun is, vooral op een forum. Als je op een meeting met zo iemand staat de buurten en je zegt van god wat een dik apparaat, ik zou alleen die logo'tjes er niet op hebben gezet, of die luchtfilter had ik toch anders gedaan.. dan is er niks aan de hand, maar op een forum wordt alles automatisch omgezet naar zeiken terwijl het vaak niet eens zo verkeerd bedoeld is.. want zeg zelf, als echt het enige ding waar je over kan 'zeiken' een logo'tje is dan heb je een aardige auto staan lijkt me.
obimaster
29-03-2010, 19:44
Mensen hebben nou eenmaal allemaal een eigen mening en de ene die geeft 'm wat eerder dan de ander.. als d'r op de auto niks van te zeiken valt gaat het over de rijstijl, de persoon zelf of wat dan ook. Dat vind ik jammer, zeker omdat de lijn tussen afzeiken en je mening (netjes) geven vrij dun is, vooral op een forum. Als je op een meeting met zo iemand staat de buurten en je zegt van god wat een dik apparaat, ik zou alleen die logo'tjes er niet op hebben gezet, of die luchtfilter had ik toch anders gedaan.. dan is er niks aan de hand, maar op een forum wordt alles automatisch omgezet naar zeiken terwijl het vaak niet eens zo verkeerd bedoeld is.. want zeg zelf, als echt het enige ding waar je over kan 'zeiken' een logo'tje is dan heb je een aardige auto staan lijkt me.
:goodpost:
breadfan83
29-03-2010, 20:19
slachtofferrol.. doel niet op jou Misha.. verband is dat mensen teveel kijken naar de te kleine dingen en niet naar het grote geheel.
Precies, bij mij wordt ook altijd gemekkerd over het feit dat de auto nog niet rijdt... na 3 jaar... details! :D
Voor 7 mille zou ik ook gaan zeiken over een filter van 2 tientjes, die een kiezelsteen nog niet eens tegenhoudt (filtert).
Denk dat als je voor de deur staat met 6900 euro, je de auto ook wel meekrijgt. En voor die 100 euro krijg je toch een goede originele filter met alle benodigde prul om het in te bouwen. ;)
Andermans auto is nooit 100% naar jouw smaak, omdat het andermans auto is. Daarnaast wordt er altijd gezegd dat een auto nooit af is. Als je die filter aanpakt, zie je wel weer ergens anders iets dat niet helemaal klopt. En zie jij het niet, ziet een ander het wel. Ik loop sowieso altijd over alles te zeiken, dus voor mij is een auto nooit 100% goed. :D
Dr staat nog wel een leuk Jetta projectje op MP:
http://link.marktplaats.nl/334367534
Motorisch volgens mij nog wel even nalopen maar dr is wel wat leuks van te maken!
Da's de bolide van iemand hier op 't forum, weet zo effe de forumnaam niet, maar er is wel een topic van.
Ik zie het verband niet Richard, kun je het mij uitleggen??
Zeiken over logo's >> heb je wel goed gelezen? Ik heb ze zelfs geleverd man!
Zeiken over luchtfilter >> is mijn MENING, en wat jij en de rest daarvan vind zal mij een rotzorg zijn.
Iedereen kijkt misschien naar het geheel, ik niet. Het zijn juist de details die een auto maken of breken...
pascal mk1
29-03-2010, 21:11
Jongens maak je eigen niet zo druk ik heb de Jetta met dit filter gekocht en de 1e de beste klant die er een ander filter bij wil hebben krijgt hem van mij.
De Jetta moet niet weg maar mag weg het is een super fijne auto waarvan ik durf te zeggen dat degene die hem gebouwd heeft dit erg netjes heeft gedaan.
Ik heb al een keer eerder een discussie met Ruud gehad vandaar waarschijnlijk even nagatief doen over de Jetta, maakt niet uit.
Als ik op een meeting of forum een minpuntje aan een auto zei hou ik dat voor me eigen omdat ik het lullig vind om iemands trots af te zeiken (smaken verschillen)
M aar de eerst volgende meeting probeer met de Jetta langs te komen zodat iedereen hem in levende lijve kan zien.
Tot dan groet
Ik zie het verband niet Richard, kun je het mij uitleggen??
Zeiken over logo's >> heb je wel goed gelezen? Ik heb ze zelfs geleverd man!
Zeiken over luchtfilter >> is mijn MENING, en wat jij en de rest daarvan vind zal mij een rotzorg zijn.
Iedereen kijkt misschien naar het geheel, ik niet. Het zijn juist de details die een auto maken of breken...
ruud heb je mijn inbreng in dat topic wel gelezen...? lees het topic nog eens goed.. verder zeg ik opmerking over luchtfilter.. niet zeiken ;) .. even de lange teennagels knippen :thumbup:
breadfan83
29-03-2010, 21:18
Heb destijds ook met de bouwer van de auto gesproken, en was een heel nette kerel die volgens mij goed wist waar ie mee bezig was. De prijs, tsja, dat ding is zo vaak doorverkocht dat daar totaal geen zicht meer op is, maar als je hem koopt weet je wel dat je een goede auto hebt. :)
tiefflieger
29-03-2010, 21:23
Gewoon een hele mooie en dikke Jetta.
Prijs lijkt me niet eens zo gek gezien de huidige prijzen.
En of er nu een open filter op zit van autostyle of van K&N, hij zal er echt niet beter op lopen...
Da's de bolide van iemand hier op 't forum, weet zo effe de forumnaam niet, maar er is wel een topic van.Klopt, http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=64059
pascal mk1
02-04-2010, 17:45
Ik heb het filter even bekeken maar hij is van Raceland.
ArjanVR&turbo
02-04-2010, 22:46
:thumbup:
richard-polo
03-04-2010, 09:47
Ik heb het filter even bekeken maar hij is van Raceland.
hahaha :tongue: Gauw een K&N erop dan ;)
pascal mk1
03-04-2010, 18:40
hahaha :tongue: Gauw een K&N erop dan ;)
Haha ja idd misschien kan Ruud me sponseren.
johanv22
04-04-2010, 10:04
hij is inmiddels 1000 euro duurder geworden!!
Duur filtertje geweest dan ..
Prachtig dit soort topics!
* Gaat verder met het inbouwen van autostyle luchtfilter en het plakken van R36 logo's *
hij is inmiddels 1000 euro duurder geworden!!Inderdaad, belachelijk!! :shake: :screwy:
jettaracing
04-04-2010, 13:46
heb ik toch m'n jetta weer te snel verkocht zie ik wel , had ik toch 2000 euro meer moeten vragen ........... :shake:
die van mij is er nog , zal er gelijk ff nieuwe prijs op zetten :D
want heb gister het logo zwart gemaakt , lijkt me wel 750,- euro extra waard :giggle:
jettaracing
04-04-2010, 13:51
die van mij is er nog , zal er gelijk ff nieuwe prijs op zetten :D
want heb gister het logo zwart gemaakt , lijkt me wel 750,- euro extra waard :giggle:
Vind ik ook , ik dacht al dat ik leuke handel had gedaan ,door de vraagprijs voor de auto te krijgen ,maar toch weer (veel) te weinig ervoor gevraagd dus .......(en ik had de logo's ook al zwart :tongue: )
Nou, als dat te weinig was dan was je 'm wel eerder kwijt geweest denk ik ..
martinus83
04-04-2010, 14:45
hij is inmiddels 1000 euro duurder geworden!!
en dat bovenop de 2 rugge die er al bij de vorige prijs opgeteld waren, ongekend
Heeft de huidige eigenaar 'm voor 5 rooitjes kunnen kopen dan?
Dat klinkt mij dan helemaal niet verkeerd in de oren moet ik zeggen.
martinus83
04-04-2010, 15:00
misha, 4950 oid was de laatste vrpr die ik me herinner
pascal mk1
04-04-2010, 19:34
Gelukkig zijn hier toch geen serieuse kopers dus geloof maar lekker in jullie eigen sprookjes.
Die prijs was zonder de wielen,schroefset en de audio.
En de dingen die ik er aan verandert en verbeterd heb kosten zeker niks?
Volgens mij staat er in de tekst ook dat er een gereviseerde Digifiz in zit want degene die er in zat was onrepareerbaar kapot ik heb hem hier thuis nog liggen.
Weet je wat ik ook wel leuk vind dat de vorige eigenaar er in het begin ook iets van €8000 voor vraagde maar daar heb ik niemand over gehoord.
En wat zal de aanschafprijs vd Caddy geweest zijn die hij nu te koop aanbied?
Gelukkig zijn hier toch geen serieuse kopers dus geloof maar lekker in jullie eigen sprookjes.
Probeer het hier (http://www.vwforum.nl/) eens
mischien loopt Hans of Grietje daar nog rond ;)
Vind jou reacties op jou eigen auto wel negatief
Vertel gewoon waar het geld zit , wat je er aan gedaan hebt .
maak hier of daar (http://www.vwforum.nl/) een topic
Want de auto is prachtig om te zien , niks mis mee !
Maar blijft machtig veel geld , (lees goed , ik zeg niet dat hij het niet waard is ) waar je ook een prachtige Golf 4 voor koopt
ArjanVR&turbo
04-04-2010, 20:58
Negatief wordt je hier vanzelf wel als je een auto te koop zet, wat een drukte overal over.!
Ik denk dat je hier over een zeer unieke auto praat, en dat je er een 2de niet voor 8000 euro neerzet.
En een vraagprijs is een vraagprijs bieden staat vrij!
En wat als iemand er wat aan overhoud, dat is de handel!
Het is aan de koper om een prijs af te maken, en kopers zitten hier geloof ik niet. kijken kijken zeiken en niet kopen.
kopers zitten hier geloof ik niet. kijken kijken zeiken en niet kopen.
klopt is hier een Forum , geen marktplaats :thumbup:
maar ik zeg niet dat hij 8000,- niet waard is
zal zeker zo zijn , geen twijfel
maar echt positief vind ik jullie niet over komen
sorry voor mijn mening op dit forum :thumbup:
pascal mk1
04-04-2010, 21:34
Negatief wordt je hier vanzelf wel als je een auto te koop zet, wat een drukte overal over.!
Ik denk dat je hier over een zeer unieke auto praat, en dat je er een 2de niet voor 8000 euro neerzet.
En een vraagprijs is een vraagprijs bieden staat vrij!
En wat als iemand er wat aan overhoud, dat is de handel!
Het is aan de koper om een prijs af te maken, en kopers zitten hier geloof ik niet. kijken kijken zeiken en niet kopen.
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
jettaracing
04-04-2010, 21:41
Nou, als dat te weinig was dan was je 'm wel eerder kwijt geweest denk ik ..
Ik zat in de 'toen gelden prijzenhoogte 'wel goed met m'n prijs voor de jetta .
Maar ik vind 8000 wel aan de dikke kant voor een jetta ,ongeacht wat voor motor en wielen er ook onder zitten ......maar hij zal t vast waard zijn !
Ik blijf het iig een hele dikke bak vinden :thumbup:
pascal mk1
04-04-2010, 21:56
Want de auto is prachtig om te zien , niks mis mee !
Maar blijft machtig veel geld , (lees goed , ik zeg niet dat hij het niet waard is ) waar je ook een prachtige Golf 4 voor koopt
Ik heb niet de hele dag de tijd om op een Forum te zitten dus ook niet om een topic te starten over mijn auto's.
Ik weet niet wat je negatief vind aan mijn reacties maar ik kan jou verzekeren dat het een super dikke auto is.
Een MK4 heb je ook voor dit geld maar is die ook net zo uniek als deze auto?
Ik heb niet de hele dag de tijd om op een Forum te zitten dus ook niet om een topic te starten over mijn auto's.
Ik weet niet wat je negatief vind aan mijn reacties maar ik kan jou verzekeren dat het een super dikke auto is.
Een MK4 heb je ook voor dit geld maar is die ook net zo uniek als deze auto?
Je vind wel tijd om hier op te posten :D
en een topic is zo gemaakt , en werkt prima op de verkoop ;)
Maar net wat jettaracing zegt : blijft bakken met geld , en blijft een (leuke dikke ) jetta ;)
En als ik zo veel geld voor een auto over had
kwam er echt wat leuks deze (http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=58209&highlight=rallye) bijvoorbeeld ;)
dat is echt uniek
richard-polo
05-04-2010, 08:11
Wat doe jij hier dan nog :rolleyes:
Mijn god wat kennen andere mensen zielig doen als iemand geld probeert te verdienen :shake:
en dan persee moeten zeggen waar het geld inzit. F you :rolleyes:
ik mag hopen dat pascal hem verkoopt voor een dikke vette prijs :thumbup:
Wat doe jij hier dan nog :rolleyes:
Mijn god wat kennen andere mensen zielig doen als iemand geld probeert te verdienen :shake:
en dan persee moeten zeggen waar het geld inzit. F you :rolleyes:
ik mag hopen dat pascal hem verkoopt voor een dikke vette prijs :thumbup:
ik hoop dat ook voor hem , zeker weten , tuurlijk
niks mis mee geld verdienen :thumbup:
maar nogmaals het is een forum hier , waar je het niet altijd eens mag zijn met iedereen :thumbup: en vragen mag stellen naar mijn idee
en ehhh F you ?
ik hou het toch ook netjes ;)
richard-polo
05-04-2010, 08:34
daarom staat er toch F you :confused:
er had ook wat anders kennen staan ;)
en trouwens netjes? dus jij vind mensen kleineren met het VWforum netjes :tongue:
daarom staat er toch F you :confused:
er had ook wat anders kennen staan ;)
en trouwens netjes? dus jij vind mensen kleineren met het VWforum netjes :tongue:
is maar net wat je wil lezen ;)
SubdubberGT
05-04-2010, 09:35
en toen was het stil :rolleyes:
Mensen laten we deze discussie netjes en gezellig houden,het zijn maar meningen dus niet te zwaar aan tillen op deze mooie 2e paasdag :)
martiepartie
05-04-2010, 09:44
Inderdaad!! Heerlijk zonnetje hier in 't hoge noorden :D
Mensen laten we deze discussie netjes en gezellig houden,het zijn maar meningen dus niet te zwaar aan tillen op deze mooie 2e paasdag :)
:goodpost: :D
richard-polo
05-04-2010, 10:01
Inderdaad!! Heerlijk zonnetje hier in 't hoge noorden :D
Hier ook :cool: Heerlijk..
jettaracing
05-04-2010, 10:53
Iid prachtig weer , ik zal zo nog even weer naar buiten met de kids !
Misschien mag de witte zelfs nog even uit de schuur :thumbup:
Jan-Jelle
05-04-2010, 11:04
heerlijk weerte ook hier!
om nog even op de jetta door te gaan, 8000,- is gewoon enorm veel geld voor een auto van 21 jaar oud! hoe mooi hij ook is.. Ik denk dat als ik zo'n auto wil ik hem wel zelf ging bouwen, ben je misschien duurder uit maar dan weet je wel wat er aan gedaan is.
Pascal, succes met het verkopen!
Wat is nu 8000,- Ik zie veel projecten met velgen van 2000,- of een schroefsetje van 2000,- wat is dan een hele auto voor 8000,- Zoek eens goede auto met 200+ pk voor 8000,-!?
Een nieuwe koppeling kost tegenwoordig al bijna 1000,-(met inbouw)
Gr JW
Voor 8000 euro kun je dat makkelijk voor elkaar krijgen, 200+ pk.
Kijk maar naar mijn Seat, dat is een goede basis daarvoor en zeer betaalbaar, veel goedkoper en technisch gelijk aan de Golf van die topic. Alleen met betere motorsteunen en talloze andere details ;)
Jan-Jelle
08-04-2010, 22:04
Wat is nu 8000,- Ik zie veel projecten met velgen van 2000,- of een schroefsetje van 2000,- wat is dan een hele auto voor 8000,- Zoek eens goede auto met 200+ pk voor 8000,-!?
Gr JW
lees eens goed, hij heeft een V-maxx schroefsetje en bbs replica velgen, die kosten bij elkaar net 900 euro!
een auto met 200+pk voor 8000 euro:
http://link.marktplaats.nl/3313182601999 golf gti (
)
en daarbij, 8000 euro is een enorme hoop geld!
jettaracing
08-04-2010, 22:29
Gr JW
Ook voor een jetta Mk2? :eek:
jazeker wytze,dan word ook meteen je bak hoogglansverdicht:D:D
mag ik trouwens ook m'n mening geven?
alle jetta's zijn te duur.het is maar een jetta;)
(gnagna)
jettaracing
09-04-2010, 08:29
jazeker wytze,dan word ook meteen je bak hoogglansverdicht:D:D
mag ik trouwens ook m'n mening geven?
alle jetta's zijn te duur.het is maar een jetta;)
(gnagna)
:tongue:
richard-polo
09-04-2010, 09:36
Gr JW
Zo wil ik ze ook wel verdienen :tongue: , dat is een duur koppelingetjuh!!
bij mij kan het goedkoper :D
Jan-Jelle
09-04-2010, 20:52
of deze:
http://link.marktplaats.nl/320242149
net wat exclusiever, en kan je erna ook nog een stuk of 1000 euroknallers halen :D
Als je dat niks vind:
http://link.marktplaats.nl/336043659
http://link.marktplaats.nl/328499414 http://link.marktplaats.nl/332725070
http://link.marktplaats.nl/324816503
En JWST, als 8000 euro ''niks is'' volgens jou, zou ik me niet erg druk maken om een koppeling inclusief montage voor 1000 euro als ik jou was..
conclusie:
er zijn genoeg auto's met 200+ pk's te vinden voor weinig!
die ene link met die benz,Hazet Ochten:rock:
breadfan83
09-04-2010, 21:22
die ene link met die benz,Hazet Ochten:rock:
Hazet in Ochten zei je? Zijn dat niet die lamme takken die de V6 van Stijn naar de kloten hebben onderhouden?
Die Hazet in Ochten?
breadfan83
09-04-2010, 21:26
Zo zie je maar: negatieve reclame reist snel en je komt er verdomd moeilijk van af. :D
ik kon het bedrijf al voor het geintje van stijn...
geloof dat ze m'n baas nog wat geld schuldig zijn o.i.d....
maar idd:D
pascal mk1
09-04-2010, 22:24
Maar ik weet wel iets leuks om te openen show je wagen hier met alle info erbij incl de prijs die je heb gegeven en de prijs die je er nu voor wil hebben en dan gaan we daar over discussieren.
breadfan83
09-04-2010, 22:34
:confused:
Ik weet nu niet waar jij het over heb met je nagatieve reclame maar ik ben er wel erg benieuwd naar :confused: :confused: .
Eigenlijk wou ik niet meer op al het ZIEKE gelul reageren maar ik kan zo moeilijk me bek houden en dat moet je niet persoonlijk opvatten maar ik heb het over bijna alles wat ik lees .
En ik kan je 1 ding vertellen ik heb het Volksforum reclame niet nodig want anders had ik hem hier wel te koop gezet.
En wat JWST zeg is nog geeneens zo gek gezegd want ik neem aan dat hij het over een VW-Dealer heeft en daar ben je dat geld al snel kwijt incl arbeid.
Maar ik denk dat het meer een soort van afgunst is waar dit Forum over gaat omdat er aantal mensen thuis achter hun PC in hun broek zitten te schijten omdat ze bang zijn dat iemand zware winst gaat maken, maar ik kan diegene 1 ding verklappen dat is niet zo want ook ik inversteer in een auto en bij komt het niet voor noppes aanwaaien.
En nu hoor ik alweer aankomen dat dat de reden niet is maar dan vraag ik me af waarom hier niet over al die andere MK1's MK2's gepraat word die omgebouwd zijn en waar ook zo'n prijskaartje aan hangt.
Maar ik weet wel iets leuks om te openen show je wagen hier met alle info erbij incl de prijs die je heb gegeven en de prijs die je er nu voor wil hebben en dan gaan we daar over discussieren.
Ik had het enkel over Hazet in Ochten die de motor van de auto van Stijn naar de grasmaaierhemel hebben geholpen.
Dat de prijs van deze auto te hoog is lijkt me logisch. Telkens weer wordt de auto doorgestoten naar een nieuwe eigenaar, telkens wordt ie ouder en worden er meer km's op de teller gezet, en telkens komt er weer een paar duizend op de verkoopprijs d'r bij.
En zeg nou eerlijk, je koopt zo'n 20vt niet om er rustig aan mee te cruisen, dan kocht je wel een goedkope 1.3 Jetta... hoewel die ook 3000 euro kosten, altijd! Dus er zal bij jou en bij alle 42 vorige eigenaren zo nu en dan eens het gas flink zijn doorgetrapt, wat de waarde van de auto ook niet meteen ten goede doet. ;)
Het ging dus totaal niet over jou, je auto of je advertentie, maar omdat je je zo lekker aangevallen voelde en gelijk tekeer gaat als een malle, reageer ik er maar effe op. ;) Owja, en ik heb gelukkig maar effe gequote, anders was je reply ook alweer pleite geweest. :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.