View Full Version : het verzenden van een auto?
knedel16vweber
28-03-2010, 10:28
het verhaal zit zo:
er is een beste man uit engeland die de audi wil kopen.
nou heeft hij me voorgesteld om via paypal 4250,- euro over te maken en dat ik na betaling de audi ga verzenden naar engeland.
nou word je vaak gewaarschuwd op mp enzo over het verschepen van auto`s.
maar weet iemand wat de nadelen daarvan zijn?
of heeft iemand dit al eens gedaan?
als ik het zo bekijk:
als ik het geld op de rekening heb kan er toch niet echt wat fout gaan of wel?
ik meld de audi af bij het rdw en verzend um.
graag wat meer info aub!
alvast bedankt.
groet frank
knedel16vweber
28-03-2010, 10:37
even ons e-mail verkeer.
let niet op mn engels :D
lees van onder naar boven
you are not the person that is going to ship out the item it is the shipers that will come to your address to ship out the item okay so you get back to me with your paypal email okay
hope to read back from you soon...
--- On Sun, 3/28/10, frank knelissen <knedel511@hotmail.com> wrote:
From: frank knelissen <knedel511@hotmail.com>
Subject: RE: Reactie op uw bod op: Audi 50 ls 1976 origineel nederlander
To: mrsjokedemmy2009@yahoo.com
Date: Sunday, March 28, 2010, 9:21 AM
i dont know how to schip a car so wehn you want the car you have to come two take the car in germany were the car is parkt.
i have my paypal accaunt on marktplaats.nl
but i can not schip the car, sorry.
greetz frank
--------------------------------------------------------------------------------
Date: Sun, 28 Mar 2010 01:29:00 -0700
From: mrsjokedemmy2009@yahoo.com
To: knedel511@hotmail.com
Thanks for your understanding am paying you 2750Euro for the item and 1500Euro for the shipment the total amount of 4250Euro will be transfer.so the payment method should be via a paypal because paypal is the only secure online payment and the item will be send via shipper's in united kingdom to my mother in united kingdom for a birthday present i will be waiting for the paypal email for the transfer today.
Please if you dont have a paypal account you can just set up a paypal account now because paypal is the only secure online payment approved by marktplaats.nl so visite www.paypal.com.
Date: Sunday, March 28, 2010, 8:21 AM
hallo,
the minimun of the price is 2750,-
when your intresting please call.
0031(0)683070957
greetz frank.
--------------------------------------------------------------------------------
To: knedel511@hotmail.com
Subject: Re: Reactie op uw bod op: Audi 50 ls 1976 origineel nederlander
Date: Sun, 28 Mar 2010 01:17:18 -0700
From: mrsjokedemmy2009@yahoo.com
Hello, thanks, kindly get back to me with the last price you are willing to sell it.
Thanks
Der Einzer
28-03-2010, 10:44
Ik zou hem met extra bijbetaling zelf de auto wegbrengen als hij hem niet wil halen. Loop je geen enkel risico en heb je direct je cash
Scam. Zal wel een Nigeriaan uit de bijlmer zijn. Kijk alleen al naar het emailadres. Joke als engelse naam??
Ook paypal gebruiken ze tegenwoordig voor hun oplichtingspraktijken. Als je hiermee in zee gaat is het altijd auto weg, geld weg.
Voor 1500 euro zou ik de auto persoonlijk gaan brengen en er een leuk midweekje in engeland van maken.
Ik denk echter dat als je hem een voorstel doet om de auto tegen contante betaling te brengen dat de beste man afhaakt.
Ik heb er in ieder geval geen vertrouwen in.
Gr Jan.
tiefflieger
28-03-2010, 10:51
Geloof er niks van, niemand bied 1500 boven de vraagprijs.
Jan-Jelle
28-03-2010, 10:57
Precies, Ik geloof er helemaal niks van dat hij meteen 1500,- meer bied. gewoon voorstellen om hem zelf te gaan brengen, anders niet verkopen..
De smoesjes van dat hij naar zijn moeder word verzonden als verjaardagscadeautje enz..
Niet doen!
knedel16vweber
28-03-2010, 11:01
Precies, Ik geloof er helemaal niks van dat hij meteen 1500,- meer bied. gewoon voorstellen om hem zelf te gaan brengen, anders niet verkopen..
De smoesjes van dat hij naar zijn moeder word verzonden als verjaardagscadeautje enz..
Niet doen!
die 1500,- zijn dan de verzendkosten hè`.
maar als de centen op mijn rekening staan?
ik stel hem wel voor om hem te brengen :thumbup:
knedel16vweber
28-03-2010, 11:05
e-mail verzonden ;)
ik heb hem voorgesteld om 2250,- over te maken naar mijn paypal rekening en de overige 2000,- bij aflevering.
ben benieuwd :rolleyes:
Darkprojectx
28-03-2010, 11:05
1500 euro verzend kosten? ga je hem vol postzegels plakken ofzo? :D
als het serieus was geweest mooi daarheen rijden en auto kontant afbetalen en gezellig met het bootje weer terug ;)
in plaats van die engelsman bellen kun je beter mij bellen over die bandjes :D :rolleyes:
knedel16vweber
28-03-2010, 11:10
1500 euro verzend kosten? ga je hem vol postzegels plakken ofzo? :D
als het serieus was geweest mooi daarheen rijden en auto kontant afbetalen en gezellig met het bootje weer terug ;)
in plaats van die engelsman bellen kun je beter mij bellen over die bandjes :D :rolleyes:
had nog geen tijd om ze er af te halen, en daarbij waren we ant trainen met de formula toyota ;)
Jan-Jelle
28-03-2010, 11:10
waarom zou hij 1500 gaan betalen voor een auto die hij in engeland ook kan kopen, en waar het stuur ook al aan de goede kant zit? als hij hem in engeland is hij vele malen goedkoper uit.
1500,- verzendkosten lijkt mij zwaar overdreven! iedere gek komt de auto dan zelf ophalen, dat scheelt zo'n 1000 euro..
Gewoon een oplichter, wedden dat het niet goed is als je aanbied de auto te komen brengen?
knedel16vweber
28-03-2010, 11:11
waarom zou hij 1500 gaan betalen voor een auto die hij in engeland ook kan kopen, en waar het stuur ook al aan de goede kant zit? als hij hem in engeland is hij vele malen goedkoper uit.
1500,- verzendkosten lijkt mij zwaar overdreven! iedere gek komt de auto dan zelf ophalen, dat scheelt zo'n 1000 euro..
Gewoon een oplichter, wedden dat het niet goed is als je aanbied de auto te komen brengen?
als dat het geval is gaat de koop ook niet door hè ;)
knedel16vweber
28-03-2010, 11:13
daar gaan wè :)
Hello thanks for the mail you dont need to take it to united kigdm by your self and if you said you want to come you are free to come okay just make sure you get back to me with your paypal email so that i can make the payment and you get your onry in full as soon as possible okay
hope to read back from you soon...
Subject: RE: Audi 50 ls 1976 origineel nederlander
Date: Sunday, March 28, 2010, 10:04 AM
i have been thinking.
ik can bring you the car.
wen you transfer 2250,- i wil bring the car to england my self en there you pay me te ohter 2000,-.
i get te plain back.
greetz frank;)
ik krijg het idee dat hij meer naar mijn paypal rekening geintresseerd is dan voor de audi?!
Berserker
28-03-2010, 11:19
Als hij naar je paypal betaalt, en jij verstuurt je audi, dan geeft hij erna aan dat hij niks ontvangen heeft en haalt zijn geld terug...
Dus weg audi en weg geld, snap sowieso niet wat iemand met een oude audi 50 wilt...
Idd misschien als jij een printscreen maakt van je paypall dat hij er iets mee kan..
robertjan007
28-03-2010, 11:20
Niet doen Frank!!
Jan-Jelle
28-03-2010, 11:21
als dat het geval is gaat de koop ook niet door hè ;)
Dat lijkt me een goed plan ;)
Ik heb het zelf ook meegemaakt, die gasten doen een goed bod op het door jou aangeboden product, helemaal blij, stuur je een mail wanneer hij het wil komen ophalen, krijg je een mail terug van een amerikaan of je hem naar zijn zus in canada wil sturen,,! :drill: :brad:
richard-polo
28-03-2010, 11:24
dat iemand zoiets nog gelooft zeg!!
Ikz eg ook niet doen en wegflikkeren die mails.. zonde van je tijd ;)
Jan-Jelle
28-03-2010, 11:25
voor de audi?!
Daar zou die moeten staan, en dan planken!
Maar gewoon niet verkopen dus. die gasten zitten de hele dag achter de computer mensen op te lichten, is gewoon hun werk..
Turbo-Variant
28-03-2010, 11:25
Ik had zo langzaam aan toch wel gedacht dat IEDEREEN op de wereld op de hoogte is van deze oplichterspraktijken.
Les 1 internet; Iets dat te mooi klinkt om waar te zijn, is dat ook. ;)
Darkprojectx
28-03-2010, 11:26
laat hem 1500 euro over maken en stuur hem een setje leestekens :D
knedel16vweber
28-03-2010, 11:28
klopt ook wel maar je moet iedereen een kans geven.
misschien is het wel gewoon een man die graag zon auto wil maar daar misschien niet meer te koop ik.
ik hoor hem gewoon een beetje uit.
maar in dit geval lijkt het erop dat dit niet het geval is :)
Ik vind het raar dat ie m wil kopen zonder erin gereden te hebben of iets dergelijks.
Een auto kopen uit nederland, stuur verkeerd, voor zn moeder, verschepen naar de UK, alles via paypal en email.
kan niet goed gaan, Hoe hij zijn zinnen formuleert in de email, en het gebruikte email adres kan ik niet echt serieus noemen als je over 4250 euro praat, zonder maar ook de auto echt gezien te hebben.
Ik zou zeggen; kom maar halen, gaan we samen naar hetRDW en tikken we contant af.
daarintegen, het is wel leuk om met zo iemand te emailen :D net zo lang doorgaan tot het serieus word.. :)
het is zo bekend dat dit oplichters zijn ...
Jan-Jelle
28-03-2010, 11:54
Het is nog lang niet bekend genoeg, dagelijks trappen er nog zoveel mensen in! Voortaan wat vaker naar Alberto stegeman kijken jongens! ;)
HannoverEdition
28-03-2010, 12:01
na je topic en je mailverkeer gelezen te hebben,kan ik ook maar 1 ding concluderen en dat is: dit is een OPLICHTER!!!
Jouw engels is dan misschien niet al te best,maar die van hem ZEKER niet,en dat voor iemand die in Engeland woont!? :shake:
Ik zou gewoom terug mailen,dat je geen paypal (meer) hebt, en dat hij de auto zelf op kan komen halen en CONTANT betalen!tenslotte wil je als koper toch ook de auto komen bekijken/rijden :thumbup:
maar ik denk dat je dan geen antwoord meer krijgt van hem,dus je auto gewoon houden! ;) ,en aan iemand hier in NL of Duitsland verkopen! :D
knedel16vweber
28-03-2010, 12:01
ik denk dat we al aan het eind van onze discussie zijn.
ik had hem gemailt dat het hem 1000,- zou schelen als hij de auto zelf kwam ophalen.
daar heb ik nog geen antwoord op :)
Gewoon niet meer mailen, echt zonde van je tijd....
Tiefleger
28-03-2010, 13:29
Inderdaad gewoon zeggen dat hij hem zelf maar moet komen ophalen.
Dan kun je zien of het serieus is of niet.
René (Tiefleger)
Of je houd hem toch lekker zelf.
brabomk1g60
28-03-2010, 14:30
klopt ook wel maar je moet iedereen een kans geven.
misschien is het wel gewoon een man die graag zon auto wil maar daar misschien niet meer te koop ik.
ik hoor hem gewoon een beetje uit.
maar in dit geval lijkt het erop dat dit niet het geval is :)
Ben ik het helemaal mee eens, bedoel ken ook een aantal mensen hier in nederland die auto's via het internet kopen en laten verschepen zonder ze ook maar 1 keer in het echt te hebben gezien, als je een auto echt wilt hebben en je hebt het geld waarom niet zeg ik dan?!
Knedel.... je moet anders eens contact opnemen met retro caddy (bram) die heeft al vaker met dat zweepje gewerkt :thumbup:
succes verder met je verkoop
groeten,
roy
breadfan83
28-03-2010, 20:35
Zou het direct doen Frank!!
Maar ik ben dan ook niet echt de persoon om je te adviseren hierover, geld boeit me sinds gisteren niet veel meer, sinds ik de 250.000e bezoeker was op een site die ik niet ken, en 14.000.000 euro heb gewonnen!
Man man, wat een geluk, haast te mooi om waar te zijn! :eek:
knedel16vweber
28-03-2010, 20:40
Zou het direct doen Frank!!
Maar ik ben dan ook niet echt de persoon om je te adviseren hierover, geld boeit me sinds gisteren niet veel meer, sinds ik de 250.000e bezoeker was op een site die ik niet ken, en 14.000.000 euro heb gewonnen!
Man man, wat een geluk, haast te mooi om waar te zijn! :eek:
:D die ken ik ook inderdaad :D
maar dan kan de rocco en de 50 dus meteen naar jou toe ?
voor 50,- minder kom ik ze je nog brengen ook!
Audilimburg
28-03-2010, 21:02
Sterker nog, waarom zou hij jou 1500 Euro overmaken voor de verzending als hij zegt dat jij de verzending niet hoeft te regelen. hij zegt in 1 van zijn mails dat hij de verzending regelt en er auto naar je adres komt om hem op te halen.
Dus hij regelt het vervoer, maar jij moet het betalen. Erg dubieus. Ik zou er gewoon niet verder op in gaan. Als hij hem echt wil hebben dan komt hij hem persoonlijk halen. Een ticket van GB naar NL kodt 3 tientjes en dan terug rijden naar Engeland kost hem 150 Euro.
Klopt niks van.
knedel16vweber
28-03-2010, 21:32
Sterker nog, waarom zou hij jou 1500 Euro overmaken voor de verzending als hij zegt dat jij de verzending niet hoeft te regelen. hij zegt in 1 van zijn mails dat hij de verzending regelt en er auto naar je adres komt om hem op te halen.
Dus hij regelt het vervoer, maar jij moet het betalen. Erg dubieus. Ik zou er gewoon niet verder op in gaan. Als hij hem echt wil hebben dan komt hij hem persoonlijk halen. Een ticket van GB naar NL kodt 3 tientjes en dan terug rijden naar Engeland kost hem 150 Euro.
Klopt niks van.
inderdaad, ik heb hem verzocht om de auto maar te komen halen.
hierop heb ik nog steeds geen mail van terug.
dat tewijl die op al mn mail snel genoeg reageerde.
word um niet in iedergeval...
breadfan83
28-03-2010, 21:45
:D die ken ik ook inderdaad :D
maar dan kan de rocco en de 50 dus meteen naar jou toe ?
voor 50,- minder kom ik ze je nog brengen ook!
Jazeker.
Ben momenteel alleen even uitgezonden naar Engeland. Is 't cool als ik je gewoon een moneyorder stuur voor de twee auto's inclusief 't verzenden?
Ming Lei mailde me vorige week dat ze m'n foto op een site had gezien en me nogal interessant vond, en me wel eens wilde ontmoeten. We hebben een beetje heen en weer gemaild, en ik heb haar het geld voor een ticket en visum enzo overgemaakt, en ze komt over 'n weekje hierheen om te trouwen, dus die 50 zou wel leuk voor d'r zijn. :thumbup:
wat ze tegenwoordig al niet proberen ben zelf totaal niet van dit soort praktijken.. verzenden naar het buitenland e.d
en idd zoals gezegt woord blijkt wel dat dit om een oplichter gaat als je het mij vraagt.
ben zelf misschien een slechte denkend iemand over de mensen (wat een slechte eigenschap is)
maar wat je zo af entoe al niet hoort ik ben er al niet eens echt van om dingen tekopen van marktplaats ebay of wat dan ook dan werk ik het liefst nog via dit soort forums dan gaat het eigenlijk altijd wel goed al heb ik daar in de voorgaande brommer hobby ook al wel gezeik mee gehad.. halen of brengen blijft toch de beste optie voor mij.
en uiteraard zijn er veel meer goeie mensen dan slechte en gaat het 99 van de 100x goed bij mij is het voorgaand wel is mis gegaan en daar krijg je niet meer vertrouwen van ;)
suc6 in iedergeval
Nilluske
29-03-2010, 06:54
Ai woet seej;
Wen is joor motters birtdeej? Gif her maj riegarts an F**&^%K the H*&^%L OFF!
Vuile skemmert!
martiepartie
29-03-2010, 08:39
Het is nog lang niet bekend genoeg, dagelijks trappen er nog zoveel mensen in! Voortaan wat vaker naar Alberto stegeman kijken jongens! ;)
eh.. NEE :D
Wat een poep'journalist' is dat zeg.. :rolleyes:
Jan-Jelle
29-03-2010, 08:52
Dat wel, maar je leert er wel dat er nog veel word opgelicht via internet.. :thumbup:
echt iets bereiken heeft kuifmans nog nooit gedaan met dat programma volgens mij.. soort mislukte Peter R,,
david.stevens
29-03-2010, 08:59
kijk anders ook even hier: http://www.419eater.com/ een site vol met verhalen over nigeriaanse vrienden en oplichting!!
mijn broer heeft ook al eens een cheque ontvangen van zo'n oplichter, bij navraag bleek dat de de cheque niet geldig was, en het bedrag zo terug kon worden geboekt.
accept only cash!!!!
steven16v
30-03-2010, 12:27
Sorry maar ik snap echt niet dat je nog serieus hier tijd in steekt. Sowieso al die moeite wat het kost om een auto te verschepen naar het buitenland...
Bedoel het is een leuke auto wat je verkoopt. Maar het is echt geen one of a kind.
En er zijn al een heleboel topics over dit soort dubieuze praktijken. Ik dacht ook al dat dit al een beetje algemeen bekend was. Sowieso als je een beetje dagelijks de fora in de gaten houd.
Dus zoals iedereen al aangeeft. Niet doen. Want 99% zeker dat je je auto kwijt bent en kunt fluiten naar je geld.
Aan de andere kant. Gewoon proberen zodat je mijn uitlaatspruitstuk kunt kopen. :D ;)
Heb je auto even bekeeken op MP
leuke audi zeg !!!
alleen als het orginele ned auto is waarom vraag je het 76 er nummer niet aan bij RDW
succses er mee en pas op voor de boeven
laat hem 1500 euro over maken en stuur hem een setje leestekens :D
Gást, you just made my day :D :thumbup:
Het is nog lang niet bekend genoeg, dagelijks trappen er nog zoveel mensen in! Voortaan wat vaker naar Alberto stegeman kijken jongens!
http://media.nu.nl/m/m1czmx0aw47l.jpg :D
vwsantana1982
23-04-2010, 18:36
Kreeg vandaag ook al zon raar verhaal uit 'engeland' en of hij wel even via paypal kon betalen.
Eerste mail
'Could you tell me more about the Mechanical condition & asking price
of it?. And maybe send me some other photos if any.'
Tweede mail
'Hi mate, I have looked at it a few times now, and after looking
around, I'm pleased with the price & great condition.
I'd love to have a bargain, so i want to get it as soon as i can.
I would be able to make payment through paypal, i find it the easiest
way to use my credit card safely. I work presently on the sea (marine)
so i hope you have a paypal account, if you don't, you can make one in
a couple of minutes, and when you do i will be able to send the money
instantly. It is the fastest way i can make payment. I really don't
like using my credit card for i don't like to give away my details. So
if you can make a paypal account it would be really good. If you have
one already, just send me the address to send it to, which is the
email address you use for it. If you have any problems making an
account just let me know and let me know your price for it .
I hope to hear from you soon, and i will make all transportation
preparations for the it to be transported to my home in Middlesex,UK.
P.S: I'm willing to include paypal transfer charges in the payment if
that would be problem, You are expected to send me
-a Paypal money request invoice OR your paypal full name&email
-Your full contact address so I can get an accurate price quote from
the transport agent
You may ring me on ******** we can talk if I'm chanced to receive
your call, I get so much busy at work.
Mr. Jason McDonald
Thanks'
Dit zal ook vast wel een oplichter zijn.
meinderturk91
23-04-2010, 19:35
Kreeg vandaag ook al zon raar verhaal uit 'engeland' en of hij wel even via paypal kon betalen.
Eerste mail
'Could you tell me more about the Mechanical condition & asking price
of it?. And maybe send me some other photos if any.'
Tweede mail
'Hi mate, I have looked at it a few times now, and after looking
around, I'm pleased with the price & great condition.
I'd love to have a bargain, so i want to get it as soon as i can.
I would be able to make payment through paypal, i find it the easiest
way to use my credit card safely. I work presently on the sea (marine)
so i hope you have a paypal account, if you don't, you can make one in
a couple of minutes, and when you do i will be able to send the money
instantly. It is the fastest way i can make payment. I really don't
like using my credit card for i don't like to give away my details. So
if you can make a paypal account it would be really good. If you have
one already, just send me the address to send it to, which is the
email address you use for it. If you have any problems making an
account just let me know and let me know your price for it .
I hope to hear from you soon, and i will make all transportation
preparations for the it to be transported to my home in Middlesex,UK.
P.S: I'm willing to include paypal transfer charges in the payment if
that would be problem, You are expected to send me
-a Paypal money request invoice OR your paypal full name&email
-Your full contact address so I can get an accurate price quote from
the transport agent
You may ring me on ******** we can talk if I'm chanced to receive
your call, I get so much busy at work.
Mr. Jason McDonald
Thanks'
Dit zal ook vast wel een oplichter zijn.
Haha en dan die ongelooflijke naam :D
Jel Golf 2 GTI
24-04-2010, 00:55
Haha en dan die ongelooflijke naam :D
Idd Jason Mcdonald.
Binnekort krijg je nog fred kroket of wim quick :D
robveedub
24-04-2010, 19:56
gewoon elf brengen, stel 't maar eensvoor en weden dat je geen reactie meer krijgt !!
ik heb 't zelf ook gehad met een audi die zogenaamd in the UK zou staan, aan de foto, omgeving en zelfs strepen op de weg en borden zag je gewoon dat het een foto was die in the USA was gemaakt....
geld, of een erste deel komt op je rekening maar wordt daarna terug geboekt !!!
absoluut NIET doen dus !!!
Idd Jason Mcdonald.
Binnekort krijg je nog fred kroket of wim quick :D
Zijn zusje heet Amy McDonald :D
en z'n oudere broer ronald mcdonald....
Rallye-VR6t
25-04-2010, 08:26
Let goed op met deze gasten, dit zijn beroeps criminelen!
Echt geen lievertjes vergis je niet, ze gaan over lijken.
De eerder genoemde 419eaters.com site is een must see!
Lach erom maar laat het daar ook bij.
Deze bendes zijn vaak gewoon in Nederland actief! En ze weten wel wie jij bent maar jij weet niet wie hun zijn. Denk daar goed om!
Als ICTer kan ik iedere week wel 5x een bedrag van enkele miljoenen gestort krijgen. Er sneuvelen zoveel mensen die bergen en bergen geld achter laten in de 3e wereld. :confused:
alleen cash accepteren! dat is alles wat je moet doen, dan haken ze vanzelf af!
ben zine
25-04-2010, 11:29
Let goed op met deze gasten, dit zijn beroeps criminelen!
Echt geen lievertjes vergis je niet, ze gaan over lijken.
De eerder genoemde 419eaters.com site is een must see!
Lach erom maar laat het daar ook bij.
Deze bendes zijn vaak gewoon in Nederland actief! En ze weten wel wie jij bent maar jij weet niet wie hun zijn. Denk daar goed om!
Als ICTer kan ik iedere week wel 5x een bedrag van enkele miljoenen gestort krijgen. Er sneuvelen zoveel mensen die bergen en bergen geld achter laten in de 3e wereld. :confused:
Dus ze zijn gevaarlijk, en ze weten wie je bent ? Jij kunt maar beter een tijdje in de kelder gaan zitten want je hebt zojuist hun complete beroepsgroep beledigd. :D :D :thumbup:
VW_Mannetje
02-05-2010, 11:17
Ik heb het volgende en ik weet precies waar het over gaat.
Ik kreeg laatst een email via Autotrader:
Afzender:Naam: PaulTelefoon: +447024039184Email: paulpeter0002@yahoo.com Onderwerp: Informatie-aanvraag via Auto TraderVraag/Opmerking: Hello, Kindly quickly get back to me with the asking price, if is still for sale... Best regards.Paul
Ik heb zoals bij elke gegadigde terug gemaild en kreeg net het volgende terug:
Thanks for your mail, i do want you to know that am okay with the price but am from UK and the payment will be by Cheque only, as i have a contact in Europe who will make payment to you on my behalf by Cheque drawn from Europe bank. so if you are okay with this, get back to me asap with your details needed for the address ion of the Cheque such as below:
Full Name:-
Street Address:-
City:-
Zip-Code:-
Country:-
Tel:-
Last Price:-
As regards the shipment, i have a responsible shipping agent that will come for pick up as soon as you received your money and confirm this to me, i will ask my shipper to come for the pick up asap..
Best regards
Paul
Ik heb hem gestuurd dat ik geen cheques wil, alleen cash geld.
Nu wil ik deze persoon wel bij Autotrader rapporteren, hoe doe ik dat?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.