View Full Version : Uitlijnen lage auto waar o waar?
Ik zoek iemand die lage auto's uit kan lijnen, zonder afspraak en in de regio Tiel en omgeving?
Iemand die dat weet, alvast bedankt! :thumbup:
Mk1-Addict
28-03-2010, 18:13
ron van Empel?
ron van Empel?
ik dacht dat hij ook zo'n brug had waar je op moest rijden, dus niet echt geschikt voor lage auto's. zal morgen eens bellen! :thumbup:
Johan-dtc
28-03-2010, 18:56
ik denk niet dat je overal zo zonder afspraak kan uitlijnen, uitlijnen heeft even tijd nodig en kan je niet zo 'ff' tussendoor doen, bij ons op de zaak tenminste niet, of er moet er eentje uitvallen
(bij ons kun je wel met lage auto's terecht, maar niet echt in de buurt, Ronden banden in doetinchem)
ik denk niet dat je overal zo zonder afspraak kan uitlijnen, uitlijnen heeft even tijd nodig en kan je niet zo 'ff' tussendoor doen, bij ons op de zaak tenminste niet, of er moet er eentje uitvallen
(bij ons kun je wel met lage auto's terecht, maar niet echt in de buurt, Ronden banden in doetinchem)
ik hou jullie eventjes in gedachte, mocht het nergens anders dichtbij kunnen. Krijg je gewoon een pm van mij! :thumbup:
tiefflieger
28-03-2010, 21:55
Salih de Vento is pas uitgelijnd hoor, rapport moet ergens in de auto liggen...
tyrecenter.. werken met putten ;)
Heb ik die van mij toen ook heen gereden en gaf ook gewoon eerlijk aan dat me stuurkogel niet meer goed is en datk gratis nog een keer mocht recht laten zetten
Geen kwaad woord over tyrecenter te spreken!
Salih de Vento is pas uitgelijnd hoor, rapport moet ergens in de auto liggen...
weet ik! Alleen de linkerwiel staat nu scheef (naar buiten toe!)
waarschijnlijk door de spoorverbreders die ik van achter naar voren heb gezet! :thumbup:
SubdubberGT
29-03-2010, 15:14
Ik kan het ook wel voor je doen :thumbup:
Profile in Oss doet ook altijd goed z'n best..
Als ik zie wat we daar al allemaal heen hebben gebracht in de tijd moet die Vento van jou ook wel lukken Salih!
heb hem vandaag uitgelijnd! :thumbup:
dus deze mag dicht!
en de mensen voor hun antwoorden en aanbiedingen bedankt! :thumbup:
SubdubberGT
29-03-2010, 20:56
Volgende keer beter :thumbup:
Johan-dtc
29-03-2010, 21:22
heb hem vandaag uitgelijnd! :thumbup:
dus deze mag dicht!
en de mensen voor hun antwoorden en aanbiedingen bedankt! :thumbup:
en mankeerde er wat aan de uitlijning?
vw_boyke_vw
29-03-2010, 22:07
Waar heb je em uilaten lijnen? Die van mij mag ook binnenkort vandaar :redface:
en mankeerde er wat aan de uitlijning?
de rechter wiel stond als de stuur recht stond een bijna een cm. naar buiten toe! ;) Tijdens het rijden als je een rechtse bocht had, trilde hij in de stuur en zodra hij weer recht reed niet meer!
Dus recht gezet en opnieuw uit gelijnd, en hij is weer netjes! :thumbup:
was bij Ron van Empel in Tiel :thumbup:
Úbermeister
07-04-2010, 22:21
Wij ( Profile tyrecenter ABI Bennekom ) hebben ook een verzonken brug en lijnen uit met 3D wel ff bellen van te voren
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.