View Full Version : Wat vinden jullie nu van mijn schatje ;)
VolkswagenRacing
27-12-2004, 12:48
Wat vinden jullie van mijn golf, na een aantal kleine veranderingen.
http://people.zeelandnet.nl/adubois/golf+weitec.jpg
Wat vinden jullie van mijn golf, na een aantal kleine veranderingen.
ja leuk, maar.......
wat zijn die veranderingen????? :confused: :confused: :confused:
VolkswagenRacing
27-12-2004, 13:26
kleine veranderingen van een cm of 6 naar beneden ;)
Met een Weitec setje.
heeel mooi!! :D
super auto om te zien!!
voor nog ietsje verder misschien? achter hangt hij nl nét iets lager dan voor of is dat gezichtsbedrog?
6 cm!!! lekker stukje!
dat kan lager :D
mooi bakkie wel!
mooie wagen
maaruh... nog 6 centimeter zakken , zou ik zeggen
Pedaalemmer
27-12-2004, 19:04
perfect zo...nog lager verneukt de auto!
Ziet eer netjes uit hoor! Waar is die foto genomen?
Lager !!, dit red je met een gewoon setje veren ook :)
Superkleur! Verlaging is netjes zo, maar zou idd wel lager kunnen... Maar vind het persoonlijk zo wel netjes.
Ik zou zelf voor een setje diepe, brede velgen gaan, en zo laag mogelijk! :D
niels_g60-power
27-12-2004, 23:26
Strakke bak hoor!!!
mooie wagen
maaruh... nog 6 centimeter zakken , zou ik zeggen
ja jij wel met je afgesleten carterstop!! :tongue:
mooie kleur ;)
mijn nieuwe moet ook nog serieus zakken, ik mis het echt, verlaagd rijden.
VolkswagenRacing
28-12-2004, 01:08
Dit wilde ik nu net horen, :)
lager is niet mogenlijk met een auto die dagelijks 100km rijd.
Bumper is helaas aan 1 kant bij de bevesteging gesneuveld toen ik hem op me werk op de brug wilde rijden :( En op me eigenoprit weer. Dus daar moet ik nog wat aan verzinnen.
Dit wilde ik nu net horen, :)
lager is niet mogenlijk met een auto die dagelijks 100km rijd.
Bumper is helaas aan 1 kant bij de bevesteging gesneuveld toen ik hem op me werk op de brug wilde rijden :( En op me eigenoprit weer. Dus daar moet ik nog wat aan verzinnen.
???? Gewoon onlaag schroeven, is best te doen met die bumper. Iemand foto van de ex auto van stijn??
Anders moet je de onderlip er pas onder zetten als ie van de brug af is :)
VolkswagenRacing
28-12-2004, 01:45
Foto is trouwens aan de grevenlingendam geschoten ;)
deze kerel reed ook 100 km per dag met z'n auto (http://www.smartgroups.com/picvault/23550778.jpg/ACFZWC8DbGhR.jpg)
dus hij kan echt wel lager :D
deze kerel reed ook 100 km per dag met z'n auto (http://www.smartgroups.com/picvault/23550778.jpg/ACFZWC8DbGhR.jpg)
kostte hem elke dag een voorspoiler toch? ;)
ja jij wel met je afgesleten carterstop!! :tongue:
:biggrin:
VolkswagenRacing
28-12-2004, 12:21
Dat was een beetje mijn voorbeeld ;)
Maar zelfs nu is me bumper al naar de kloten,
Dus maar kijken hoe verder,
Deze bedoel je Marco? Stijn's ex golf:
http://www.volksforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=1763&stc=1
mijn voorbeeld wagen voor ik een auto mocht rijden, en toen ik nog niet op forums zat... :cool: goeie ouwe tijd. :D
VolkswagenRacing
28-12-2004, 13:29
Ik denk dat hij ook niet dagelijks zo reed ;)
sja, hij heeft zoveel keus... ghehe, maar was iig GEEN air-ride. :D
en ik meen dat ie er nog wel aardig km's mee deed.
Mister Cool
28-12-2004, 13:32
Ziet er echt goed uit :D
sja, hij heeft zoveel keus... ghehe, maar was iig GEEN air-ride. :D
en ik meen dat ie er nog wel aardig km's mee deed.
klopt, want deze was van vooooor de verzamelwoede.. was toendertijd z'n enige auto
dacht dat ie daar mee geboren was ofzo... lol...
Pedaalemmer
28-12-2004, 18:55
Sorry hoor...maar je auto verder verlagen dan 6 cm...is voor dagelijks gebruik zelfmoord
mijn auto heeft een setje 60/40 en het is geen porum om mee te rijden voor de huis tuin en keuken routes...drempels zijn een ramp en je rubbers en blok worden er ook niet beter op.
voor dagelijks gebruik is 40/40 toch wel bijna het max. wil je niet al te veel onderhoud aan je auto hebben.
vwleusden
28-12-2004, 19:02
Ziet er goed aus maar dat kan LAGER :D
reed ook dagelijks rond met een speling van 4,5cm tussen straat en subframe.
Sorry hoor...maar je auto verder verlagen dan 6 cm...is voor dagelijks gebruik zelfmoord
mijn auto heeft een setje 60/40 en het is geen porum om mee te rijden voor de huis tuin en keuken routes...drempels zijn een ramp en je rubbers en blok worden er ook niet beter op.
voor dagelijks gebruik is 40/40 toch wel bijna het max. wil je niet al te veel onderhoud aan je auto hebben.
hahahaha :biggrin: :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Allart-Ghetta
28-12-2004, 19:41
???? Gewoon onlaag schroeven, is best te doen met die bumper. Iemand foto van de ex auto van stijn??
Anders moet je de onderlip er pas onder zetten als ie van de brug af is :)
Planken onder de oprijplaten leggen natuurlijk......stelletje beginners.
Hij is pas te laag als de stuurstangen aanlopen.
als je geen onderhoud wil moet je em stallen.
Mijne is net een tikje hoger dan deze en rijd ook ongeveer 75 km per dag... helaas heeft de gemeente zo een geweldige brug naar ons woon"eiland" gebouwd dat ik toch iets omhoog moet omdat ik anders echt mijn ventiel kapot rijd :S
De mijne is 10 cm gezakt, rijd er dagelijks mee :) ... alleen heel voorzichtig met hobbels!!! maar het kan wel :) .. al gaat ie een cm of anderhalf omhoog nu want het is echt te ver gezakt nu... stond eerst op andere banden en toen ging het... nu platte bandjes en gaat het eigenlijk net niet :S...
Pedaalemmer
28-12-2004, 23:13
als je geen onderhoud wil moet je em stallen.
nee je auto kapot rijden omdat hij te laag op de weg ligt..dat is pas wat een autoliefhebber doet :rolleyes: ...heel slim van je thom
rijd jij eigenlijk dagelijks met een verlaagde auto?
nee je auto kapot rijden omdat hij te laag op de weg ligt..dat is pas wat een autoliefhebber doet :rolleyes: ...heel slim van je thom
rijd jij eigenlijk dagelijks met een verlaagde auto?
Heb met mijn jetta een kleine 20.000 km gereden vorig jaar... :o :biggrin:
Weet niet hoe laag ie was, maar toch echt lager als 60/60.
maar dat stukrijden valt wel wat mee... tis maar net hoe je rijdt.
ik rijd ook 60/40, maar dat blijf ik ook niet altijd rijden... hij wordt over een paar maandjes voorzien van een schroefset, eens kijken hoe laag ie dan komt...
maar met de huidige 60/40 raak ik NOOOIT iets... is nog best hoog hoor, 60/40
VolkswagenRacing
30-12-2004, 13:18
Als ik me eigenoprit van me huis niet meer op kom. (terwijl die niet zo stijl is) Dan vind ik hem laag genoeg. Kom nog net de wijk uit met 1 drempel.
Binnenkort weer ff wat fototjes in het zonnetje als de rest van de troep erop zit gemonteerd. :P
Dit is de auto van men broer, dagelijkse auto. Is ook wel meer dan 60/40 verlaagt hoor :wink:
Een karterplaat kan soms wonderen doen als je plat op je buik wil gaan.
http://www.smartgroups.com/picvault/26623178.jpg/Audi_037.jpg
Die wagen heb ik voglens mij in lelystad gezien toen, Golf-meeting? Belg?
hele aparte wagen, erg nice!
Deze bedoel je Marco? Stijn's ex golf:
mijn voorbeeld wagen voor ik een auto mocht rijden, en toen ik nog niet op forums zat... :cool: goeie ouwe tijd. :D
komt me bekend voor..heeft ie toevallig ooit in borne gelopen/gereden en/of zwolle?
Die wagen heb ik voglens mij in lelystad gezien toen, Golf-meeting? Belg?
hele aparte wagen, erg nice!
klopt, nu ziet hij er heel wat minder uit...door het winterweer van de baan tegen een boom geschoven (reed mss 20km/h) met als gevolg: balken krom.
De opvolger zal een waardige opvolger zijn denk ik wel :cool:
komt me bekend voor..heeft ie toevallig ooit in borne gelopen/gereden en/of zwolle?
Ik zou het iig niet weten. Had begrepen dat ie in Friesland was beland...
klopt, nu ziet hij er heel wat minder uit...door het winterweer van de baan tegen een boom geschoven (reed mss 20km/h) met als gevolg: balken krom.
De opvolger zal een waardige opvolger zijn denk ik wel :cool:
Zonde! Was een hele aparte wagen... mooi om te zien. Succes met het volgende project iig...
SUPER_CUPRA
01-01-2005, 06:29
kleiner wieltjes en laten zakken
Ik zal binnenkort even wat fotootjes plaatsen van die van mij :biggrin:
Helaas moet ie wel omhoog, maarja dan nog is die laaaag :tongue:
Groetjes
Johan-dtc
01-01-2005, 13:05
mijn oude auto stond er altijd zo bij, mijn voorruitzicht was er nog een carterbeschermplaat er onder te monteren zodat ie nog lager kon, daar hou ik van
http://www.volksforum.com/gallery/wm.php?pid=10306&mode=normal
Zo laag is die van mij dus ook... Misschien inderdaad geen slecht idee om er een carter-bescherming onder te knallen...
Ik heb een jaar in Enschede gewoond/gestudeerd, reed toen ook met die Golf (voor de haters: ja, dagelijkse auto!)
OakgreenVR6
01-01-2005, 23:29
Blijft een mooie auto Marald! Komt ook mede door die fantastische kleur natuurlijk ;) Misschien een keertje een dubbele fotoshoot doen op een leuke Zeeuwse locatie? :) :tongue:
Een setje donkere knippers in je voorbumper niks voor jou? Mijn point of view hoor.
De blauw golf is super! is het blauw van VW Racing? :rolleyes:
VolkswagenRacing
03-01-2005, 14:49
Blijft een mooie auto Marald! Komt ook mede door die fantastische kleur natuurlijk ;) Misschien een keertje een dubbele fotoshoot doen op een leuke Zeeuwse locatie? :) :tongue:
Een setje donkere knippers in je voorbumper niks voor jou? Mijn point of view hoor.
Hey Pieter, lijkt me heel gaaf. Genoeg leuke locaties voor een fotoshoot hier.
Geef maar een gil als je auto weer netjes in elkaar zit en je in keer in de buurt bent. :)
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.