PDA

View Full Version : Laag met stabilisators?

Markcl
30-03-2010, 11:44
Ik had een vraagje, mijn subframe word erg slecht dus die wil ik dus vervangen door een andere maar dan met stabilisators. Nu heb ik bij mijn maatje (subdubbergt) gezien dat zijn stabilisator al tegen de draagarm aanzit terwijl mijn jetta zelfs nog wat lager staat. Er is natuurlijk een oplossing voor dit probleem want het lijkt me niet dat iedereen zn stabilisators eraf haalt of zoiets.. Wat doen jullie hiermee of kan ik beter weer gewoon een subframe halen zonder stabi?

hoor het graag..

tim_j
30-03-2010, 13:24
je kan de stabilisator stang er ook af halen

BIEZELWERKS
04-04-2010, 03:32
Ik had een vraagje, mijn subframe word erg slecht dus die wil ik dus vervangen door een andere maar dan met stabilisators. Nu heb ik bij mijn maatje (subdubbergt) gezien dat zijn stabilisator al tegen de draagarm aanzit terwijl mijn jetta zelfs nog wat lager staat. Er is natuurlijk een oplossing voor dit probleem want het lijkt me niet dat iedereen zn stabilisators eraf haalt of zoiets.. Wat doen jullie hiermee of kan ik beter weer gewoon een subframe halen zonder stabi?

hoor het graag..

He vreemd! Had met mn vorige mk2 voor zover ik weet daar
geen probleem mee....?
Dit wou ik juist ook monteren,die van mij heeft nu ook geen stabilisator
en ligt goed plat op de weg. :D
Is het een optie om de ogen die op de draagarmen komen,hoger te plaatsen.
Zal het zeker eens bekijken morgen,ben nu ook benieuwd :rolleyes:
Laat het wel even weten en anders hoor ik graag als je een oplossing hebt gevonden? :thumbup:

breadfan83
04-04-2010, 07:51
Ik rij ook zonder die stang. Krijgt er alleen maar overstuur mee als dat de enige stabi is die je gebruikt.

Boefke
04-04-2010, 09:54
stabi op zijn kop monteren aan het subframe en dan aan de onderkant van de draagarmen vast maken dan heb je geen problemen,zo hebben wij het gedaan met onze race golf rallye toen de tijd