View Full Version : Dutch Dubbers
Dutch Dubbers is de Hyves voor alle VAG (Volkswagen Audi Groep) bezitters van Nederland!
Sign up en wordt een Dutch Dubber!
We zijn bezig de grootste VAG Hyves te worden!
Het doel is om zoveel mogelijk NEDERLANDSE leden te werven, die allemaal hun foto uploaden van zijnde eigen bolide!
Zo proberen we een unieke hyves te creeren die misschien later uit wordt gebouwd tot een grote website!
Dus sign up en wordt lid van de DutchDubbercommunitie!
ook meetings en dergelijke worden bijgehouden!
Bedankt alvast iedereen! :thumbup:
Inschrijven (http://www.dutchdubber.hyves.nl)
benieuwd wat deze heren daar van vinden....
http://www.dutchdub.nl/
breadfan83
01-04-2010, 00:44
Benieuwd wat de heren van Dubclub daar weer van vinden... met name het kleurgebruik. :D
ik weet wel wie er het langst bestaan.
breadfan83
01-04-2010, 01:04
ik weet wel wie er het langst bestaan.
De Batavieren?
Jan-Jelle
01-04-2010, 06:20
:goodpost:
Lekker belangrijk.
Ze zullen vast heel boos zijn aangezien alles netjes met copyright is vast gelegd.
Wie het langst bestaat heeft er geen ruk mee te maken.. als AH nu ineens een rode ruit gaat gebruiken dan zal C1000 ook niet blij zijn. Anyways, oranje is gewoon een kleur... de kleur van nederland dus de keuze is niet zo gek denk ik, verder lijkt het er totaal niet op. Ik zal er dus niet zo wakker van liggen, en de rest ook niet lijkt me ...
Wel geinig idee verder, naam is denk ik niet echt goed gekozen.. ik heb ook het idee dat hyves vort een beetje voorbij is eigenlijk.
Wie het langst bestaat heeft er geen ruk mee te maken.. als AH nu ineens een rode ruit gaat gebruiken dan zal C1000 ook niet blij zijn. Anyways, oranje is gewoon een kleur... de kleur van nederland dus de keuze is niet zo gek denk ik, verder lijkt het er totaal niet op. Ik zal er dus niet zo wakker van liggen, en de rest ook niet lijkt me ...
Wel geinig idee verder, naam is denk ik niet echt goed gekozen.. ik heb ook het idee dat hyves vort een beetje voorbij is eigenlijk.
Ik heb er totaal geen idee van gehad dat dutchdub.nl bestond, dus ook van deze kleurstellingen weet ik niks, en heb er ook gewoon schijt aan wat dutchdub denkt.
Dus anyway het is ook geen SITE maar een GROEPvorming van vagmensen die het LEUK vinden en mensen die het dus NIET leuk vinden, die melden zich gewoon niet aan. Zo simpel ligt het.
Het is mijn bedoeling om te kijken hoeveel leden ik kan werven via hyves als voorbeeld om er later misschien een nieuwe unieke site mee op te starten.
Dutchdub, volksdub,dubmeisters,dubkorps..allemaal het zelfde...maar we delen een passie en dat is VAG, geen reden om moeilijk te doen tegen elkaar.
Bedankt voor al een hoop aanmeldingen! ook via dit forum! :thumbup:
Ik heb er totaal geen idee van gehad dat dutchdub.nl bestond, dus ook van deze kleurstellingen weet ik niks, en heb er ook gewoon schijt aan wat dutchdub denkt.
Dus anyway het is ook geen SITE maar een GROEPvorming van vagmensen die het LEUK vinden en mensen die het dus NIET leuk vinden, die melden zich gewoon niet aan. Zo simpel ligt het.
Het is mijn bedoeling om te kijken hoeveel leden ik kan werven via hyves als voorbeeld om er later misschien een nieuwe unieke site mee op te starten.
Dutchdub, volksdub,dubmeisters,dubkorps..allemaal het zelfde...maar we delen een passie en dat is VAG, geen reden om moeilijk te doen tegen elkaar.
Bedankt voor al een hoop aanmeldingen! ook via dit forum! :thumbup:
we delen een passie, daarom heb je toch respect voor elkaar en respecteer je een club die DEZELFDE naam al jaren gebruikt :screwy: :shake:
, en heb er ook gewoon schijt aan wat dutchdub denkt.
lekker tegenstrijdig
niet moeilijk tegen elkaar maar wel schijt hebben aan anderen:screwy:
Jammer dat meningen/vooroordelen over een bepaald forum inderdaad weer waar blijken te zijn.
Ik weet genoeg heren, bedankt voor jullie aandacht en leuke reacties. :thumbup:
mellowyellow20VT
04-04-2010, 05:51
:shake: :screwy: :iamwithst
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.