View Full Version : rh adapters 10mm en 15mm
Beste
Ik lees soms mensen die rh adapters van 10mm of 15mm hebben besteld, iemand hier ervaring mee? ik vind ze zelf erg klein maar heb ze eigenlijk ook nodig. waar zijn deze te bestellen of heeft iemand ze 5x112 naar 5x100? ik heb al op RH site gekeken maar kan niks vinden over het los bestellen van de adapters
denk dat je H&R bedoelt.. Rh maakt ze vanaf 20mm
maar je had hier al een topic over
klopt, heb ze ook al binnen van 20mm maar lees overal dat ze ook van 15 of 10mm hebben van RH.
waar is overal? denk dat die mensen H&R bedoelen ( die fout al zo vaak gezien)
De dunste steekadapters van RH zijn 20mm de smallere worden vaak afgedraaid.
Of het zijn geen steekadapters maar verbreders van RH.
25mm heb ik nog wel voor je.
hier bijvoorbeeld:
http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=96686
http://www.vwforum.nl/velgen-banden-gezocht-f50/rh-spacers-5x112-10mm-dik-t100762.html
Dat zijn geen adapters maar verbreders 5x112-5x112
Dat zijn geen adapters maar verbreders 5x112-5x112
allebij de linken?
2 keer 1 persoon( dezelfde ook) die ze zoekt.. die dingen bestaan er niet tim( ook al eerder gezegd) of je moet ze afdraaien( 10mm lukt niet met bouten)
die 6n driver heeft gewoon fk oid gekocht
Zijn allebei golf 5 dus verbreders/spacers 5x112-5x112
ja spacers.. met langere bouten van rh.. maar niet adapters
ok das duidelijk!!
het probleem met afdraaien van mijn 20mm adapters is dat dan de bouten die in mijn as moeten dan uitsteken en tegen de velgen aankomen of heeft iemand een oplossing voor de bouten? hele korte inbusbouten ofzo.
Kun je geen stuk van de kop van de bout afslijpen?
als je de 20mm adapter afdraaid moet je uiteraard ook de koppen van de bouten afdraaien tim.. (maar dan is 15mm de max..dat kan er nog net van de kopjes af)
Kun je geen stuk van de kop van de bout afslijpen?
mijn draaier draaid de boutkopjes zo mee
Is idd ook een optie
Ben tussendoor in dit topic ook nog Posthoer geworden zie ik net :D :cool:
ok bedankt, snap wel dat er ook stuk van de bouten af kan maar heb liever kortere bouten want volgens mij moet er dan wel een flink stuk van de bouten af
?? snap je het wel tim? kijk eens goed naar de adapters.. en lees het topic nog eens.. je hebt al de korste bouten bij 20mm..
zal morgen even een tekening maken om het je duidelijk te maken..
een 20mm adapter heeft al ingekorte kopjes
een 30mm adapter heeft gelijk aan gewone velgbouten kopjes
op de 20mm adapterbouten heb je nog ruimte voor +-5mm eraf te halen
en op de adapter ook.. is wel de max hoor.
maar krijg je het niet passend dan?
de 3 adapters liggen bij een maat van mij dus heb niet goed kunnen kijken, heb er één hier thuis en zag dat een gewone bout al zover uitstak dus ik nam aan dat een korte bout nog te lang zou zijn als ik er 5mm van de adapter af ga halen maar zal morgen wel is ff gaan kijken, bedankt
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.