PDA

View Full Version : LET OP..T3 enka opMP...oplichter...

Bruders
03-04-2010, 18:39
Dag mede vw-rijders...

Zag van de week op MP een T3 enka uit 86 opMP staan.Met duits keneteken.
Ik gebeld.
Werdt verteld dat ie in prima staat was.Wel wat gebruikers sporen.
Ik heb hem gevraagd naar wat specifieke dingen en die waren ok.
Meteen prijs afgesproken( 1300 eurie...was mss wel te mooi om waar te zijn ja..)
Vrijdagaaf nog eens gebeld of onze afspraak nog door zou gaan. Was geen probleem.
Wij met bus en oprijwagen van Brabant naar Enschede zaterdagmiddag.
Komen daar aan en waren binnen 3 min. weer weg.

Echt hok eerste klas. Rot als een krat en overal bij geschilderd e.d.
Verf was hier en daar nog nat. Gelast aan draagarmen, grote gaten in dorpels, rotte bakbodem, wielkuipen binnenzijde in bodyshoot( vers) over zand en modderresten heen, Originele luiken onder waren verlast door middel van stalen scharnieren onder en een beugel boven te maken, etc. etc...

Ik zeg hem dat ie echt zo rot als een krant is en nog wilde ie beweren dat ie er zelf niks aan gedaan had...Yeah right..

Wij zijn snel weggegaan.

Nu hadden wij het snel gezien maar dr zijn leken genoeg die erin trappen...

Doe dus geen moeite en ga niet kijken.

Hieronder de link...

http://link.marktplaats.nl/334558057

Grtz,

Vic

Jettameister
03-04-2010, 19:12
vind ik super dat je dit laat weten !! echt TOP :thumbup: :thumbup:

twan16v
03-04-2010, 19:29
lekker eerlijk zijn somige mensen dan toch he .
neem je gvd moeite om te komen kijken , krijg je zoiets .
jammer voor je kerel .

Pedaalemmer
03-04-2010, 20:03
Wow dat is wel erg ruk, jammer dat je voor niks bent geweest.

breadfan83
03-04-2010, 20:39
Gewoon effe melden aan Marktplaats.

Smeerlappen zijn 't. Ben eens voor zo'n gammele schroothoop helemaal naar Hoogezand (Groningen) gereden vanuit Sittard (Lb). Zelfde verhaal, nagevraagd over een paar punten, en telkens "ja hoor, is netjes" gehoord. Eenmaal daar hingen de lappen roest er onder vandaan... daar gaat je dag en benzine.

:chair:

knedel16vweber
03-04-2010, 23:18
Niet alleen MP... :shake: Is me hier ook eens gebeurd.
mij ook ;)

brabomk1g60
04-04-2010, 09:03
Tegenwoordig schijnt dat normaal te zijn om elkaar voor de gek te houden :shake:
Wanneer leren mensen nu eens dat eerlijkheid het langste duurt en dat je daardoor ook gewoon goede reverenties verschaft van de medemens.
Maar goed geld is lelijk spul als iemand het perse wilt hebben.

martiepartie
04-04-2010, 10:40
Heb ook al eens ruim 4,5 uur in 't OV gezeten om een auto aan te treffen die aan de rechterzijde volledig onder de schade zat.. De verkoper had mij allerlei foto's doorgestuurd van de linkerkant/voorkant. Auto zou vrij netjes zijn en in goede staat :screwy: Gelukkig was ik alleen en had ik niet ook nog eens iemand meegevraagd :rolleyes:

Leuk hoor :D

BobbyEdition1
05-04-2010, 18:08
Zo zijn we eens vanuit Groenlo naar Eindhoven gereden (1,5 uur) voor een Rallye frontje...

Zou in goede staat zijn,
maar aangekomen zat er in één lamp een barst,
de andere had alle bevestigingspunten kapot,
de grille was gebarsten en de slotplaat gelast en verroest....

Met gierende banden weer terug naar huis...

Bruders
05-04-2010, 19:17
Goede nieuws is dat ik al andere heb gezien...woensdag ff kijken..
Maar dan wel zonder trailer en niet te ver weg...

grtz,

Vic

Gijs
05-04-2010, 19:23
Pfoe, dan is mijn 81er T3 diesel nog een top auto vergeleken deze! :eek:

mark041
05-04-2010, 19:27
zo ook 1,5 uur heen 1,5 uur terug gereden om bij een kever te bekijken.

op de foto's een prachtig ding strak in de lak met een prachtig wit interieur erin, na telefonisch contact waarbij nog werd gezegt een nette kever met alleen "bloemkool" :screwy: roest toch maar langs om te kijken want als dat alles was....

daar aangekomen, op de bijrijdersdeur een dikke deuk overal roest zowel oppervlakkig als doorgerot en overal in de lak scheuren. het interieur was echt smerig en op sommige plaatsen gescheurd. dus ik vraag aan hem wat er in de afgelopen 2 uur is gebeurd kijkt ie me schaapachtig aan en zegt ie ook nog: ja wat wil je de auto is een oldtimer en de foto's zijn 3 jaar oud :confused:

nou bedankt weer een halve dag en een halve tank verneukt.

arthur
05-04-2010, 23:22
Nou dat is mooi klote zo`n eind voor niks gereden.

Maar ik heb zelf ook zoiets gezien laatst.
Ik had een kever, die moet gekeurd worden, ik wist dattie veel roest had.
Nog een keer eronder gelegen, echt alles kats rot, dorpels compleet weg, bodemplaat helemaal krokant, de stukken die nog wel heel waren waren van polyerster of tektiel met niks eronder. Nou ik had hem een jaar gereden, destijd gekocht voor 500 euro, dus denk dan verkoop ik hem voor 400 mischien kan iemand hem gebruiken voor onderdelen ofzo (verlaagde vooras, net interieurs en een goed motortje). Dezelfde dag verkocht, kom ik hem een week later weer op marktplaats tegen voor 800 euro :screwy:.
Nou als je die koopt :confused: heb je een bord voor je kop.
Maar toch was die naar een week van MP af :eek: