Log in

View Full Version : verdichten

G1 cabrio
06-04-2010, 21:30
hallo,

ik zoek in de omgeving van Rotterdam (zuid) iets of iemand waar ik me bbs velgranden kan laten hoogglans verdichten.

wie kan me hiermee helpen??

arosaboy
06-04-2010, 22:51
ligt eraan hoe snel

vanaf ongeveer eind deze maand zal ik mijn machine geleverd krijgen

velgrenovatie in zevenbergen

Richard
06-04-2010, 22:55
kan in friesland.. denk dat arosaboy nog wel even bezig is met afstelling van de motoren

Tjaap
06-04-2010, 23:00
of gewoon naar Puc.

joossie
06-04-2010, 23:12
Kan ook bij mij..... maar zeg nu zelf alleen randen verdichten das veel te duur... verdichten werkt prima alleen voor complete velgen.... en de glans van polijsten is veel dieper dan van het verdichten....

er is volgens mij niemand die voor een paar randen de machine laat lopen....

bivw 16vg60
08-04-2010, 17:52
Kan ook bij mij..... maar zeg nu zelf alleen randen verdichten das veel te duur... verdichten werkt prima alleen voor complete velgen.... en de glans van polijsten is veel dieper dan van het verdichten....

er is volgens mij niemand die voor een paar randen de machine laat lopen....

ben ik niet helemaal met je eens toen mij velgen net bij stefan (puc) uit machine kwamen waren ze 100% en denk dat je ze niet zo had gekregen als ze ze gepolijst waren
alleen jammer dat ik ze de laatste x niet even heb gepoetst terwijl er pekel op zat :shake:
volgende week zijn ze hoop ik weer als nieuw

volgens mij doet hij ze na polijsten maar in ieder geval als je ze in elk hoekje zo moet krijgen met polijsten sta je wel even

vind zoizo dat er echt weinig zijn die heel netjes kunne verdichten
denk dat dit door de korrels komt en tijds duur inde machine ofzo maar heb hier en daar velgen gezien die net klaar waren waar ik absoluut niet mee akkoord zal gaan

classic-edition
08-04-2010, 18:11
Verdichten van mijn harten door sixpack was super gedaan op mijn velgen.
Alleen om ze in die staat te houden was voor mij niet te doen vandaar dat ik voor polijsten zou kiezen als ik nog randen zou laten doen.

Vains
08-04-2010, 18:15
Verdichten van enkel de randen is financieel niet aantrekkelijk. Ik wilde het toen door Puc laten doen maar dan was ik evenveel kwijt als een complete set incl. harten :) En de harten wilde ik simpelweg niet verdichten omdat lak juist zo exclusief is...
Dus heb ik de randen door Puc laten polijsten en ze glimmen als spiegels :thumbup:

breadfan83
08-04-2010, 18:29
Verdichten van mijn harten door sixpack was super gedaan op mijn velgen.
Alleen om ze in die staat te houden was voor mij niet te doen vandaar dat ik voor polijsten zou kiezen als ik nog randen zou laten doen.

Ik dacht altijd dat verdichte delen zich juist beter houden dan gepolijste vanwege de gesloten poriƫn en de zo... :confused:

Kevin1988
09-04-2010, 17:40
Bel dan ff met Gerjan (Stroeve motorsport) die kan je er alles over vertellen en hij is echt aanrader met verdichten!! :thumbup: Heb mijn bbs rsen er laten doen echt superstrak ;)

voor

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/05122009131.JPG

na met nieuwe randen boutjes wafels draaidoppen en emblemen

http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/7/2/0/27022010157.JPG

Succes ermee en ik zou de complete velgen laten verdichten de randen moeten er zelfde tijd in als complete velg met randen dus is even duur :)
nummer van Stroeve is 0523 266216 kun je vragen wat de mogelijkheden zijn..

Groeten Kevin

arosaboy
10-04-2010, 22:24
afstellen van de motoren heb ik geen last van aangezien ik een ander merk machien heb gekocht