Log in

View Full Version : ombouw naar vr6 sleutelcode vraag

tim 16v
07-04-2010, 22:26
Hallo ben van plan om binnekort mijn golf 3 vr6 van 95 te slopen om het blok in een golf 2 gti 8v te leggen van 86 dus met oud type zekeringskast. Heb dit ook al eerder gedaan met een abf blok ( 2.0 16v van een golf 3 van 94). Gewoon de stekkers van de motorkabelboom afgeknipt aan de kant van de zekeringskast en deze verbonden met die ouwe kabelboom. Alleen me vr6 heeft een sleutel met een chip dus dit trucje gaat nu niet op. Heeft iemand hier een oplossing voor. Want heb niet zoveel zin om heel de kabelboom over te zetten :shake: . Alvast bedankt groeten tim

Turbo-Variant
07-04-2010, 22:56
Tja mijn keus zou toch zijn om hem naar nieuwe zekeringkast om te bouwen. Is ja grotendeels plug en play.

Anders even schema's zoeken en kijken hoe de startonderbreker is aangesloten en hoe deze evt. stil te leggen is.

tim 16v
08-04-2010, 15:55
Tja mijn keus zou toch zijn om hem naar nieuwe zekeringkast om te bouwen. Is ja grotendeels plug en play.

Anders even schema's zoeken en kijken hoe de startonderbreker is aangesloten en hoe deze evt. stil te leggen is.

Bedankt voor je reactie is alleen veel meer werk. Krijg alles wel erin van de kabelboom zit alleen met de benzine pomp die past niet in de golf 2 tank. Zou de tank van de golf 3 passen ?

Ron mk1
08-04-2010, 18:36
golf 3 tank past eronder, klein beetje aanpassen.

kijk anders even op mk2vr6.com

Daar staat alles wat je wilt weten ;)