Log in

View Full Version : Bijzonder nette Audi 100 1977

Bendert
10-04-2010, 09:29
http://link.marktplaats.nl/336949588

Ik vind het echt een prachtig exemplaar. Volgens RDW sinds 1977 ook echt de laatste tenaamstelling.

Larsv5
10-04-2010, 09:33
Dit is nou een pracht exemplaar...

FinGolf3
10-04-2010, 09:49
super vette bak. echt niet normaal

Audilimburg
10-04-2010, 20:59
Zo kom je ze zelden tegen. Jammer dat ik geen mooie loods heb om hem te stallen, want ik heb een zwak voor Audi's.

gti-er
10-04-2010, 21:16
ik weet niet wat het is, maar elke oudere type Audi die ik zie, zie ik dan helemaal voor me met 17'' BBS RS301 en een stukkie lager! :cool:

Mmmmh! :thumbup:

Oudelut
10-04-2010, 21:47
Jammer dat-ie dan weer in handen komt van zo'n handelaar...

Tjaap
10-04-2010, 22:24
die sticker heb ik ook nog op de voorruit.. maar verder durf ik hem niet te vergelijken..

Sjon
11-04-2010, 10:32
Op zich nog geeneens zo'n achterlijke prijs of niet?

evilnyntje
11-04-2010, 10:38
Staat lekker in de buurt.

Lieuwe
11-04-2010, 11:00
Als dat ding echt zo netjes is .. dan is de prijs niet gek :)

Dasher
11-04-2010, 11:18
Dus geen buitenlandse auto waarvan de 105 jarige Duitse Arts met de bus of taxi naar zijn werk ging, maar gewoon een aantoonbare Nederlands Audi zonder Efteling Sprookjes verhalen

Altijd leuk zo'n debiele handelaarsmening :screwy:

Meeste NL auto's kunnen niet in de schaduw staan van een goed verzorgde duitse auto.

Deze is echter wel een mooie............maar zonder de heilige nap natuurlijk :rolleyes:

Audilimburg
12-04-2010, 10:41
Ik vind het verhaal niet echt storend van deze handelaar. Feit is dat tegenwoordig iedere auto van een oud vrouwtje is geweest. Deze handelaar kan het ook echt aantonen en wil dat graag duidelijk maken.

En een goed verzorgde auto is een goed verzorgde auto ongeacht waar die vandaan komt. De beurten in Duitsland moeten aan dezelfde eisen voldoen als in Nederland.

Overigens heeft deze auto wel degelijk NAP, maar dat zegt bij een oldtimer natuurlijk helemaal niets aangezien NAP pas iets van de laaste jaren is en niets zegt over de beginjaren dit soort auto's.

Al met al een nette auto voor weinig geld :thumbup:

DÁ-BRT
12-04-2010, 11:41
Vergelijkbaar met die van mij, alleen is deze in betere conditie.

Ik heb die van mij van een vrouw met bouwjaar 1937 gekocht en hij had toen 95dkm gelopen. Helaas heeft ze hem buiten laten staan nadat haar man overleden was nu 7 jaar geleden.

bouncer666
16-04-2010, 18:41
goede avond allemaal .

ik ben deze audi vandaag eens van dichtbij gaan bekijken met de intensie deze dus ook te gaan kopen .....eerste wat opviel was dat deze auto alleen aan de rechter kant was gepoetst voor de foto's . het interieur komt op de foto mooier over dan de werkelijkheid is . heeft links en recht wat plekjes oa aan de rechter C stijl onderaan . gaatje in rechter spadbord en gat rechts achter in koker . maar goed daar doorheen kijkende heb ik ook proef gereden in deze Audi . het ding trilt als een vibo op super duracelletjes . stuurt als een vrachtwagen ( heel zwaar ) . maar nu komt het ... benzinepomp is zo lek als een mandje . daar op wijzende gaf de verkoper aan ja is een oude auto dat kun je hebben ............ ik had een auto voor de inruil bij me ( een fiesta uit 2000 met 110000 echte km op de teller full options ) vraagt ie zonder blikken of blozen 1000 eur bij ?!?!?!?!?!? eenmaal tot een prijs gekomen die wel overeenkwam met de werkelijkheid ( kennelijk gelooft hij zelf wel in efteling sprookjes ) gaf ik aan dat er voor die prijs wel een nieuwe pomp onder moest , hij geeft tenslotte aan dat het een zo starten wegrijden oldtimer is .. komt het volgende verhaal ..... ja het is dat de kinderen en kleinkinderen van deze dame er nog 40000m mee gereden hebben anders stond hij nog op 32000 ...... al met al weer een mooi handelaars verhaal wat rammelt aan alle kanten ... en van het beloofde NAP was geen enkel spoor .... wilde hij ook niet overleggen . Omdat we niet evereen konden komen in het geheel want hij kon ( lees wilde ) de pomp niet vervangen ben ik aangreden na vriendelijk gegroet te hebben ..... nog geen 100 meter daar vandaan belde hij al op draai maar weer om want ik ga er toch mee accoord ?!?!?!?!?!?!? vroeg hem vanwaar de omkeer in het verhaal .. werd hij lastig ook nog .... ja hallo nu ga ik in op je bod en nou ga je vragen stellen was zijn antwoord ... vervolgens kreeg ik de mededeling ... weet je wat je doet RIJ MAAR DOOR EN NOOIT MEER TERUG KOMEN ........ en deze man beweert dat hij een hele tijd bij VW heeft gewerkt als verkoper ???? ik heb zwaar mijn twijfels over de geloofwaardigheid van deze handelaar ....

groeten van een ex VW golf mk1 gts rijder

meinderturk91
16-04-2010, 19:01
goede avond allemaal .

ik ben deze audi vandaag eens van dichtbij gaan bekijken met de intensie deze dus ook te gaan kopen .....eerste wat opviel was dat deze auto alleen aan de rechter kant was gepoetst voor de foto's . het interieur komt op de foto mooier over dan de werkelijkheid is . heeft links en recht wat plekjes oa aan de rechter C stijl onderaan . gaatje in rechter spadbord en gat rechts achter in koker . maar goed daar doorheen kijkende heb ik ook proef gereden in deze Audi . het ding trilt als een vibo op super duracelletjes . stuurt als een vrachtwagen ( heel zwaar ) . maar nu komt het ... benzinepomp is zo lek als een mandje . daar op wijzende gaf de verkoper aan ja is een oude auto dat kun je hebben ............ ik had een auto voor de inruil bij me ( een fiesta uit 2000 met 110000 echte km op de teller full options ) vraagt ie zonder blikken of blozen 1000 eur bij ?!?!?!?!?!? eenmaal tot een prijs gekomen die wel overeenkwam met de werkelijkheid ( kennelijk gelooft hij zelf wel in efteling sprookjes ) gaf ik aan dat er voor die prijs wel een nieuwe pomp onder moest , hij geeft tenslotte aan dat het een zo starten wegrijden oldtimer is .. komt het volgende verhaal ..... ja het is dat de kinderen en kleinkinderen van deze dame er nog 40000m mee gereden hebben anders stond hij nog op 32000 ...... al met al weer een mooi handelaars verhaal wat rammelt aan alle kanten ... en van het beloofde NAP was geen enkel spoor .... wilde hij ook niet overleggen . Omdat we niet evereen konden komen in het geheel want hij kon ( lees wilde ) de pomp niet vervangen ben ik aangreden na vriendelijk gegroet te hebben ..... nog geen 100 meter daar vandaan belde hij al op draai maar weer om want ik ga er toch mee accoord ?!?!?!?!?!?!? vroeg hem vanwaar de omkeer in het verhaal .. werd hij lastig ook nog .... ja hallo nu ga ik in op je bod en nou ga je vragen stellen was zijn antwoord ... vervolgens kreeg ik de mededeling ... weet je wat je doet RIJ MAAR DOOR EN NOOIT MEER TERUG KOMEN ........ en deze man beweert dat hij een hele tijd bij VW heeft gewerkt als verkoper ???? ik heb zwaar mijn twijfels over de geloofwaardigheid van deze handelaar ....

groeten van een ex VW golf mk1 gts rijder

Wat een verhaal :screwy: van zo´n klootzak zou ik ook geen auto kopen!

Oudelut
16-04-2010, 19:10
De geloofwaardigheid/betrouwbaarheid van de handelaar/adverteerder is uit de advertentie heel duidelijk op te maken, als je het mij vraagt?!
Jammer dat dat met jouw ervaring bewezen wordt, jammer van je tijd...

bouncer666
16-04-2010, 19:11
Wat een verhaal :screwy: van zo´n klootzak zou ik ook geen auto kopen!

ik moest dit verhaal ff kwijt .. mede omdat ik jullie post had gelezen via google over deze auto ... heb er ff speciaal een accountje voor aangemaakt .... handelaren als deze moeten aan de schandpaal ... heeft de auto trouwens niet in eigen beheer . verkoopt deze in opdracht van de familie ( zwart handeltje dus ) ws vangen deze mensen de helft van de gevraagde prijs ... :mad: