View Full Version : Rallye en Rallye?
Waar staat ie nou te koop????
Zaandam of Wormer?
http://link.marktplaats.nl/314925434
http://link.marktplaats.nl/337674682
HannoverEdition
11-04-2010, 09:07
ze hebben in ieder geval alle 2 nogal wat ''kosten'' gemaakt aan deze Rallye
maar waar aan................... :confused: :screwy:
Maar wat zonde voor deze Golf Rallye!! :shake:
vreselijke kleur,wielen,pookknop,booskijkers (ZELF OP DE ACHTERLICHTEN!!,spiegels,EMBLEEMLOZE grille!, en als klap op de vuurpijl dat houten stuur......ohw ohw ohw :screwy:
ZONDE ZONDE ZONDE!!
The_saint
11-04-2010, 09:37
Maar wat zonde voor deze Golf Rallye!! :shake:
kleur,wielen,pookknop en als klap op de vuurpijl dat houten stuur.... :screwy:
ZONDE ZONDE ZONDE!!
is idd niet om aan te zien maar een dagje sleutelen en alles is er weer uit hoor das niet zo'n drama
strakke achterklep vind ik wel weer zonde :screwy:
300pk :rolleyes:
Dan ben ik de kerstman, wat een vern*kte rallye zeg...
Wil je 300 pk uit een g60 krijgen dan moet je ongeveer het maximaal mogelijke doen aan het blok en dat is hier echt niet gebeurd :shake:
Black Devil
11-04-2010, 10:52
Radiateur en intercooler van een vr6?????
300pk :rolleyes:
Dan ben ik de kerstman, wat een vern*kte rallye zeg...
Wil je 300 pk uit een g60 krijgen dan moet je ongeveer het maximaal mogelijke doen aan het blok en dat is hier echt niet gebeurd :shake:
praat pk,s zijn het,
daar heb ik de schuur ook vol van liggen. :D :D
marcelmk1
11-04-2010, 10:58
Snellere nokkenas + lagers
snelle lagers :screwy:
Jiro-Valve gemonteerd in luchtretourpijp voor extra kick down
kick down, is het een automaat :screwy:
Het motorblok heeft ten alle tijde op Castrol GTR 10 W-60 olie gelopen, op platinum bougies en DOT 5.0 remvloeistof
niet echt fijn, een motorblok dat op DOT 5.0 remvloeistof loopt :rolleyes:
Radiator + intercooler van vr6 voor betere koeling
interkoeler van een vr6 :eek:
Gedurende de spuitwerkzaamheden is de kofferbak gecleaned
:confused:
heldere chrome knipperlichten voor incl. dimlicht
dimlicht in het knipperlicht :shake:
hij mag hem hier neer zetten , geen probleem
Gedurende de spuitwerkzaamheden is de kofferbak gecleaned
Altijd handen als de spuiter bezig is met spuitewerk en zijn hulpje gelijk even de kofferbak doet schoon zuigen :D
Mooiste geluid wat je, je kunt bedenken. Harder dan een motor en bij het schakelen komen de klappen en vlammen te voorschijn. Voor de apk is dit geen probleem .....................een ware Rallye geluid.
:rock:
:rolleyes:
De kleur verandert van aubergine naar zwart, van oud bruin naar goud, van koper naar brons afhankelijk van de stand van de zon
:D :D :D
Of hoe je de auto neerzet :tongue:
Rallye-VR6t
11-04-2010, 12:49
300pk kun je schudden ed motor ziet er wel iets anders uit ;)
1H met nokkenas/chip en een flinke dosis geluk komt op een 220pk/280nm uit.
Maar een chip op maat van JD dan is er ook een uitdraai bij :thumbup:
bivw 16vg60
11-04-2010, 13:21
300pk kun je schudden ed motor ziet er wel iets anders uit ;)
1H met nokkenas/chip en een flinke dosis geluk komt op een 220pk/280nm uit.
Maar een chip op maat van JD dan is er ook een uitdraai bij :thumbup:
nou idd wat een klets kut
die intercooler van een vr6 :lmao:
en 300pk haald hij nooit zoals andre al zegd
220pk met andere nokkenas en chip is al heel erg zeldzaam moet je echt een
bijna nieuwe motor hebben en een g-lader intercooler die echt in top staat zijn en heel goed blijven luisteren of hij niet pingeld :screwy:
Plus nog het feit dat ie denkt dat de auto over 5 jaar wegenbelastingvrij wordt :d
HannoverEdition
11-04-2010, 14:41
kortom een ''verprutste'' Golf Rallye,van een eigenaar die er ''schijnbaar'' erg veel verstand van ''denkt'' te hebben..... :shake: voor een prijs waar hij ''onverkoopbaar'' voor is :screwy:
enige (of enigste :tongue: ) optie is waarschijnlijk nog..... leuke Golf voor de ''sloop-premie'',......en ik wil hem wel slopen.... :D (en/of wel weer orgineel maken ;) )
ik moet het nog een keer zeggen: tering wat zonde wat er met/en wat deze Rallye is gedaan/aangedaan,of hoe je het maar wil noemen........ :screwy:
Ik ga Jeroen even bellen welke chip daarin gemonteerd is, dan had ie dat bij mij ook wel mogen doen! Mijn Rallye nu maar 225pk en 280Nm.
Blijkbaar had ik nu voor het zelfde geld 300+ pk gehad....
NONDEJU WANNE ONZIN! En wat jammer van een auto die zo mooi had KUNNEN zijn.
Zonde van de Rallye :shake:
VolkswagenRacing
11-04-2010, 17:18
Had de advertentie (jammer genoeg) al eerder gezien, toen gelijk stichting correlatie gebelt en ben er nog niet overheen. :(
Motorruimte ziet er droevig uit. Mag wel eens een poetsdoek door heen.
Ik ga Jeroen even bellen welke chip daarin gemonteerd is, dan had ie dat bij mij ook wel mogen doen! Mijn Rallye nu maar 225pk en 280Nm.
Blijkbaar had ik nu voor het zelfde geld 300+ pk gehad....
NONDEJU WANNE ONZIN! En wat jammer van een auto die zo mooi had KUNNEN zijn.
hij heeft een hele hele speciale chip,
Chip Foose haha :D :D
Het is een ex SRV auto. Luchthoorn hangt er ook nog in of hij denkt dat hij net zo snel is als The dukes of hazzard :D
Rallye-ieffie
11-04-2010, 18:33
Ik ben droevig.
The Skinnmeister
11-04-2010, 19:42
Eeuwige zonde van zo'n wagen.........
ik had dit mijn zoontje van 2 en een half om 8 uur laten zien en hij is nu pas stil :(
ik heb echt medelijden met die wagen,Maar OOk deze is te redden met veel liefde,geld,en verf
en als ie hem toch liever zelf houdt kan ie beter afbranden om hem uit zijn lijden te helpen :angryv:
VW_Mannetje
30-05-2010, 17:13
Geen idee of ik de juiste voor me heb.
Vandaag in ieder geval in Den Helder op het Duitse Auto Gala geweest. Stond ook een Porsche? bruine Rallye met cleane achterklep, M3? spiegels enz......
Volgens mij best afgeboerd dat Golfje, gozer was al de hele dag aan het trappen wat ik hoorde. Ook lekker met een koude motor, zonde!!!!!
Er zijn maar weinig goede rallye's te koop. Ik zou er ooit nog wel eentje willen, en dan weet ik ook meteen welke Rallye dat wordt ;) Alleen de ping ping laat het nu niet toe.. :redface:
Erg zonde altijd, zou toch gaag weer een rallye willen hebben.
Dus mocht iemand een a4 b6 zoeken...;)
martiepartie
31-05-2010, 07:55
Er zijn maar weinig goede rallye's te koop. Ik zou er ooit nog wel eentje willen, en dan weet ik ook meteen welke Rallye dat wordt ;) Alleen de ping ping laat het nu niet toe.. :redface:
'n rooie? :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.