View Full Version : Calibra tuning
http://link.marktplaats.nl/339007152
Ligmetalen velgen en van top tot teen gestioont geworden.
Dat ding rot al compleet uit elkaar man :D
breadfan83
14-04-2010, 12:05
Ik heb best lang zitten kijken en lezen, maar ik kan helemaal niks aan de auto zien dat ik mooi vind. :screwy:
Dacht tenminste nog een 2.0 16v er in te vinden, maar daar missen ook acht kleppen helaas...
en ook zeer knapperig zo te zien aan de wielkasten....
breadfan83
14-04-2010, 12:06
Dat ding rot al compleet uit elkaar man :D
Plastic en polyester rot niet. :thumbup:
Plastic en polyester rot niet. :thumbup:
Maar het breekt zo te zien wel :D
breadfan83
14-04-2010, 12:17
Maar het breekt zo te zien wel :D
Als je maar dik genoeg smeert. :thumbup:
Volgens mij is dat hele grotten- en spelonkenwerk vooraan gewoon een hergemodelleerde standaard bumper. Daar moet toch aardig wat prut op gesmeerd zijn, en het dan raar vinden dat je neus na elke drempel weer verder omhoog blijft staan. Je verliest ook telkens 'n paar kilo polyester en plamuur als je "schraap" hoort. :D
Mooie voor de Carbagerun :)
Als je maar dik genoeg smeert. :thumbup:
Volgens mij is dat hele grotten- en spelonkenwerk vooraan gewoon een hergemodelleerde standaard bumper. Daar moet toch aardig wat prut op gesmeerd zijn, en het dan raar vinden dat je neus na elke drempel weer verder omhoog blijft staan. Je verliest ook telkens 'n paar kilo polyester en plamuur als je "schraap" hoort. :D
Inderdaad! Doe mij dan maar een 16v lipje :thumbup:
classicline
14-04-2010, 12:24
hahaaha Kicken:) vooral die bumpers.. wil ik ook op za golf:)
Audilimburg
14-04-2010, 12:58
Alles leuk en aardig maar hij maakt dankzij de KNN filter wel een brullend geluid!
Ik heb trouwens nog lang moeten nadenken wat er nu bedoeld werd met getioond, maar als je het snel leest vat je hem wel. Best creatief :screwy:
Jan-Jelle
14-04-2010, 17:24
bijpassende spiegels ook..
Ook leuke andere advertenties, mooie fietsen vanaf 35 euro enzo..
breadfan83
14-04-2010, 17:42
bijpassende spiegels ook..
Ook leuke andere advertenties, mooie fietsen vanaf 35 euro enzo..
Alleen nog effe slotje openbreken zeker. Sleutel is verloren gegaan helaas... bij alle 34 fietsen. :D
Goddamn wat een lijk... Als je zo'n auto ziet rijden lach je je toch kapot!
Ik heb best lang zitten kijken en lezen, maar ik kan helemaal niks aan de auto zien dat ik mooi vind. :screwy:
Dacht tenminste nog een 2.0 16v er in te vinden, maar daar missen ook acht kleppen helaas...
als ik echt iets zou moeten kiezen wat ik er mooi aan vond,zou ik zeggen het Opel-logo op de kap.....
en dat wil wat zeggen :D
maar volgens mij kunnen we beter stoppen met dit soort tranentrekkende creaties te posten,ik begin slecht te slapen s'nachts.... ;)
golf3freak
14-04-2010, 19:27
als ik echt iets zou moeten kiezen wat ik er mooi aan vond,zou ik zeggen het Opel-logo op de kap.....
en dat wil wat zeggen :D
maar volgens mij kunnen we beter stoppen met dit soort tranentrekkende creaties te posten,ik begin slecht te slapen s'nachts.... ;)
Hahahaha :thumbup:
schweinhund
14-04-2010, 19:36
wat een verschrikkelijk pauper hok
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.