View Full Version : verlagingsveren vraagje.
ik heb voor m'n audi een set veren en dempers besteld,nou is m'n vraag aldus:
een nieuwe veer zakt altijd na,is dit in de verlagingswaarde meegenomen of zakt ie verder dan de opgegeven waarde?
(als ie verder zakt dan de opgegeven waarde worden de 16"porsche's um niet nl.,het gaat er nou al om hangen)
niemand een idee?
bij m'n polo zakte die wel 1,5cm bovenop de opgegeven waarde...
maar dat heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt,meestal kom je met hangen en wurgen aan de opgegeven verlaging.
er zit dus verschil in:mad:
Ja daar is dus volgens mij gewoon geen pijl op te trekken, verschilt per fabrikant denk ik.
ben er ook bang voor,heb al wel gezien dat de veren van hetzelfde merk zijn als die van m'n polo wat waarschijnlijk inhoud dat de audi lager word dan verwacht....
maargoed denk dat er niks anders opzit dan monteren en passen.
kan je de wielkasten niet omrollen dan of haalt dat niks uit?
kan je de wielkasten niet omrollen dan of haalt dat niks uit?
heb ik al gedaan,maar volgens mijn berekeningen heb ik ongeveer 0.5cm tussen wang van de band en rand,dat is net wat te krap voor een daily in een overmatig van drempels voorziene omgeving :D
bij mij krijg ik mn pink er niet eens tussen ;)
bij mij krijg ik mn pink er niet eens tussen ;)
waartussen?;)
welke auto?die rode?
tussen band en wielkast.
en ja die rode. maar is ook niet fatsoenlijk een scherpe bocht mee om te draaien hoor.
maar gebruikte ik wel als daily :D
okee,maar het is niet de bedoeling dat het de hele tijd aanloopt.had ik bij de polo ook af en toe en ergerde me er blauw aan.
Dat is gewoon afwachten. Veer word altijd geproduceerd voor een range motoren. En ze geven voor elke uitvoering dezelfde verlaging op.
Dat kan al niet. Dan zit er nog een tolerantie op het produtieproces. En daarboven komt nog een keer de afkeurmarge van de leverancier, die alle producten bij aankomst op kwaliteit zou moeten controleren.
heb het net gemonteerd,de opgegeven waarde haal ik net....heb al wel gezien dat de porsche's er gewoon onder kunnen.ben benieuwd hoeveel ie na gaat zakken:D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.