View Full Version : 'Slachtoffers' van aswolk Topic!
martijnvanderh
17-04-2010, 21:49
Hallo iedereen!
Zoals jullie allemaal wel zullen weten is sinds donderdagavond geen luchtverkeer mogelijk in grote delen van europa.
Zijn er nog mensen die hun vakantie hebben moeten cancellen? Of zijn er andere gevolgen die jullie persoonlijk hebben gemerkt?
Ikzelf zou vandaag om 10.40 naar Houston vliegen om een cruise van 2 weken te maken en daarbij in Barcelona uit te komen.
No shit Ampi... that sucks!
De crematie van Suger Lee hooper geeft meer overlast dan verwacht! :D
martijnvanderh
17-04-2010, 22:55
hhhaahahah!
martijnvanderh
17-04-2010, 22:56
No shit Ampi... that sucks!
Zoals de Amerikanen zeggen... waar ik eigenlijk had moeten zitten: IT SUCKS BIG TIME!!
Ik zou gisteren naar China gaan. Naja, het is maar werk.;) Nu maar even kijken wanneer ik dan wel ga.
Steilheck
19-04-2010, 07:28
Onder de rook, dan wel de as, van Schiphol merk ik nu pas echt hoeveel achtergrondlawaai Schiphol produceert als ze in bedrijf is.
Nu is het heerlijk rustig!
Voor de mensen die als gevolg van de as niet het leuke kunnen doen wat ze hadden willen doen: dat is inderdaad cut.
WhiteBug
19-04-2010, 11:42
Collega zou vrijdag op huwelijksreis gaan naar de Canarische Eilanden.....
Zit met een zeer zuur gezicht thuis......
Collega zou vrijdag op huwelijksreis gaan naar de Canarische Eilanden.....
Zit met een zeer zuur gezicht thuis......
Getrouwd ook nog, dat moet wel dubbelop drama zijn :D
Ken zelf ook een aantal mensen die de vakantie moesten cancellen, trieste zaak. Maarja, wat moet je anders?
Pedaalemmer
19-04-2010, 15:46
Mijn pa zit vast in helsinki sinds vrijdag. Moet er niet aan denken dit mee te maken vooral als je op vakantie moet of terug gaat :eek:
De crematie van Suger Lee hooper geeft meer overlast dan verwacht! :D
:eek: :eek: :eek:
:D :D
evilnyntje
19-04-2010, 16:00
Hopelijk is de wolk in juni weg :)
Mijn pa zit sinds vrijdag vast op Berlijn, hij zou van Schiphol naar Suriname vliegen. Ging niet door, werd er een shuttlebus aangeboden naar Berlijn, omdat ze daar nog wel vlogen. Komen ze daar aan, helaas, vanaf Berlijn wordt ook niet meer gevlogen :confused:
net gehoord dat ze weer gaan vliegen op Shanghai, New York en Dubai.
topic verplaatst van het watercooled algemeen forum ???????? naar nieuws en actualiteiten.
HotWheels
19-04-2010, 20:37
Ik ga woensdag trouwen en zondag op huwelijksreis... Zit 'm wel te knijpen!
De eerste vliegtuigen vliegen in ieder geval weer .. zal allemaal redelijk spoedig terug naar normaal gaan denk ik.
dat heeft vast niks met aswolken of vliegtuigen te maken..
waarvoor zit je hem te knijpen.... het trouwen....of de huwelijksreis :D :thumbup:
mk2 td driver
19-04-2010, 23:24
ik ben al paar dagen vrij van school, de docenten van onze school hadden vorige week een uitstapje naar istanbul, maar die zitten daar nu nog mooi tot vrijdag vast :D
mooi de tijd om te sleutelen :thumbup: :)
HotWheels
20-04-2010, 08:40
waarvoor zit je hem te knijpen.... het trouwen....of de huwelijksreis :D :thumbup:
:D
De ceremonie duurt maar 15 min... Dat kan ik nog wel aan! :thumbup:
Vliegen doen ze al, maar ik begreep dat de nasleep wel een week kan duren!
ben zelf werkzaam op Schiphol en heb van donderdag tot dinsdag thuis gezeten... :shake: Nu gelukig weer aan het werk!:D
Zondag stap ik op het vliegtuig naar St. Maarten, en nu ik eergisteren 'Catch me if you can' weer eens gezien heb, weet ik helemaal zeker dat ik ga! :D
Ik wacht al sinds vrijdag op een set versterkte klepveren uit de UK. :-(
bobby-digital
22-04-2010, 14:28
heb er relatief weinig last van gehad (erg veel geluk)
zijn naar Birmingham (NEC beursgebouw, Commercial Vehicles Fair) geweest en konden donderdag dus niet meer terugvliegen, uiteindelijk via de trein naar Londen, overstappen naar Dover, nog snel de boot op gepropt voor veel teveel geld (stonden maar 1000 man te wachten gelukkig)... daarna in Calais het ontzettend smerige geluk dat er een duitser met S 320CDI (verlengde versie) aan kwam die mensen had afgezet.... wij hem een zak geld gegeven en die heeft ons naar 020 gebracht om de auto van schiphol te kunnen halen
Dus na een reis van 15 uur lag ik om kwart voor 5 vrijdagochtend in m'n holletje, viel best mee dus;)
Johan-dtc
22-04-2010, 20:23
mijn baas zat met zijn vriendin vast in turkije, is gister pas terugekomen ipv afgelopen vrijdag
het is nog nooit zo lekker rustig geweest op t werk, en vanaf vandaag begon t gedonder weer :D :)
remcorocco
23-04-2010, 15:34
zat voor het werk in sao paulo
moest er 3 dagen extra blijven vakantie houden erg vervelend
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.