PDA

View Full Version : Mijn mening over Misha's Golf IV op GLK's

Marcski
20-04-2010, 15:10
ben het met de meeste eens dat het op de een of andere manier het nét niet is. Lijken net goedkope saaie grote wielen, sorry.
Ik zou persoonlijk die wielen naar de draaier brengen en de spaken hol laten draaien in plaats van bol en dan rare bolletje vlak

Wat vinden jullie ervan?

Misha
20-04-2010, 20:21
Mag wel dicht hoor ..

dub35i
20-04-2010, 20:46
en het past :thumbup:

Misha
20-04-2010, 20:50
Maar nèt hoor.. voor is echt heel erg krap, ik vind dat hij ook iets op z'n gat hangt op die foto van de zijkant.
Ik moet er wel heel erg aan wennen .. van het weekend is wat foto's maken als de zon aan de hemel staat.

dub35i
20-04-2010, 20:52
Ja en uhm misha.... denk dat dit setje verdicht ook helemaal top zal staan ;)

sanderz
20-04-2010, 20:52
Maar nèt hoor.. voor is echt heel erg krap, ik vind dat hij ook iets op z'n gat hangt op die foto van de zijkant.
Ik moet er wel heel erg aan wennen .. van het weekend is wat foto's maken als de zon aan de hemel staat.

netjes hoor misha :thumbup:

Misha
20-04-2010, 20:57
Ja en uhm misha.... denk dat dit setje verdicht ook helemaal top zal staan ;)
Niks verdicht nie voor mij nie .. da poetsen is nie te doen nie :D

Erik
20-04-2010, 20:57
Ik moet er aan wennen Mish....
Weet het nog niet zo. :dunno:

joostvw
20-04-2010, 21:07
@ misha:
vind hem van linksvoor echt mooi staan.
maar recht van de zijkant vond ik de parabolen toch beter staan.
misschien ligt het idd wel aan het "op zn gat hangen" hoewel dat wel meevalt eigenlijk.
komen er nog andere achterlichten in?

dub35i
20-04-2010, 21:09
@ misha:

komen er nog andere achterlichten in?

Hij zal nog wel een setje lexus looks op het oog hebben :tongue: :D

Misha
20-04-2010, 21:11
D'r zitten al andere achterlichten in ... evenals zijknippers.
Zaten de originele Ocean achterlichten in (en witte knippers).
http://farm5.static.flickr.com/4061/4227742115_c010fe26a6_o.jpg

LRR
20-04-2010, 21:16
@Misha: Super zo !! Beter als die Parabolen. Die vond ik te klein. Dit is echt apart en ze staan perfect in de wielkasten zo !!!

Complimenten !!!

breadfan83
20-04-2010, 21:45
Sorry Mish, maar deze keer is 't hem niet geworden ben ik bang. Voor mij tenminste niet.

Sjeesbeest
21-04-2010, 05:57
Vindt de velgen niet staan Mischa, te saai uiterlijk tov de verschijning.

Misha
21-04-2010, 07:34
'Aaaah.. iets wat ik nog nooit heb gezien... lelijk!'

:tongue:

Nee 't is wat wennen, denk dat ik er wel aan kan wennen opzich.
Anders gaan ze na Worthersee wel de verkoop in.. of inruilers oid.

We zien het wel!

Rob g60
21-04-2010, 07:53
vindt het wel vet zie je niet veel dit wiel op een golf 4.
Zal hem zaterdag wel in het echt beoordelen ;)

GEENGTI
21-04-2010, 07:58
@Misha, heel dik niks meer aan doen

Misha
21-04-2010, 08:23
vindt het wel vet zie je niet veel dit wiel op een golf 4.
Zal hem zaterdag wel in het echt beoordelen ;)
Zeker, ik neem m'n camera-spul even mee enzo.. misschien wat foto's van de zaak voor op de site ofzo?
Kijken wel even, dan gaan we de boel eens even netjes afronden zodat hij er representatief bijstaat voor mivw :thumbup:

Marcski
21-04-2010, 08:34
'Aaaah.. iets wat ik nog nooit heb gezien... mooi!' :rolleyes:

ben het met de meeste eens dat het op de een of andere manier het nét niet is. Lijken net goedkope saaie grote wielen, sorry.
Ik zou persoonlijk die wielen naar de draaier brengen en de spaken hol laten draaien in plaats van bol en dan rare bolletje vlak

Misha
21-04-2010, 09:27
Als je dat doet dan worden het imo een soort AEZ wielen.. dan lijkt het pas goedkoop, beetje zonde ook trouwens.
Dit is in mijn opzicht een apart wiel wat je zelden ziet, was er toen ze onder die van Cor zaten ook al weg van.
't is in ieder geval een wiel wat niet echt voor de hand ligt onder een mk4, denk dat 't voor de meeste wennen is..
ik heb zelf het idee dat ze in de zon, mooi weer, goede foto's etc. zoieso al een stuk meer tot hun recht komen.

Maar goed, ik maak de auto voor mezelf .. niet om iets te maken wat de meeste mensen mooi vinden ;)

breadfan83
21-04-2010, 10:40
'Aaaah.. iets wat ik nog nooit heb gezien... lelijk!'

:tongue:

Nee 't is wat wennen, denk dat ik er wel aan kan wennen opzich.
Anders gaan ze na Worthersee wel de verkoop in.. of inruilers oid.

We zien het wel!

In mijn ogen is dit het gewoon niet. Heeft niks te maken met of ik het wel of niet al eens gezien heb, of dat ik er aan moet wennen... het doet me gewoon totaal niks. De stand van de auto is niks, de velgen passen niet bij de auto, en de velgen op zich vind ik ook niks bijzonders. Kont omhoog, achteras centreren, en een ander setje zoeken als je iedereen wil plezieren.

Wil je dat niet, en doe je gewoon lekker je ding, dan moet je het gewoon zo houden, en ermee leren leven dat niet iedereen het mooi vindt. ;)

Als ik jou was, zou ik dat laatste gewoon doen. Lekker wat je zelf wilt, het is jouw auto!

Marcski
21-04-2010, 10:42
imho zíjn het al AEZ wielen :D

lekker doen wat je zelf mooi vind, als je er zelf aan moet wennen ;)

Misha
21-04-2010, 10:55
De stand van de auto is niks, de velgen passen niet bij de auto, en de velgen op zich vind ik ook niks bijzonders.Dat je het zelf niet mooi vind kan maar deze 3 dingen vind ik niet kloppen.

Ik wil helemaal geen topic overigens.. :confused:

Erik M
21-04-2010, 10:57
Smoelt goed hoor! niets mis mee in mijn ogen

Domi
21-04-2010, 11:01
Dat je het zelf niet mooi vind kan maar deze 3 dingen vind ik niet kloppen.

Ik wil helemaal geen topic overigens.. :confused:

Ieder zijn eigen mening he ;) Topic is al gestart toen je op ENTER drukte :D

Tis een apart wiel maar de Para,s zijn mooier. (mijn mening dan he ;) )

martinus83
21-04-2010, 11:03
Niet iedereen deelt schijnbaar deze mening maar ik vind het heel erg goed staan.
Je hebt geen forse inbus dop meer nodig neem ik aan?

T!m
21-04-2010, 11:03
He Misha slet, het staat erg dik maar toch mis ik iets.

Flink gepolijste randen ofzo :D

Misschien is het leuk om een lijntje aan te brengen langs de velg rand oid,
zodat de wielen er wat meer uit springen.

Richard
21-04-2010, 11:05
als je er zelf maar tevreden over bent..

Misha
21-04-2010, 11:06
Niet iedereen deelt schijnbaar deze mening maar ik vind het heel erg goed staan.
Je hebt geen forse inbus dop meer nodig neem ik aan?
Jawel Tinus.. ik had gewoon een losse imbussleutel gebruikt om even te passen, hij staat nu weer op de parabolen.
Vanavond even met behulp van jou tools de wielen op de goede manier monteren.. bel je straks wel eventjes.

@Domi, neh.. dit zijn een paar reacties vanuit het dikke mk4 topic waar een mod (denk Marcksi) een topic van heeft gemaakt, terwijl ik daar eigenlijk helemaal geen behoefte aan heb, maar dat doet er schijnbaar niet toe ..

breadfan83
21-04-2010, 11:09
Dat je het zelf niet mooi vind kan maar deze 3 dingen vind ik niet kloppen.

Hoezo?

Je vond zelf al dat ie misschien wat te ver achterover hing, en ik deel die mening. Vooraan staat ie goed, achteraan moet ie omhoog voor het mooie.

Dat de wielen zeldzaam zijn zal best, dat ze bakken geld kosten kan ook. Ik ken ze niet, en vind ze niet mooi, dat is alles dat ik zeg. ;)

De vorm van de velgen, of het ontwerp, whatever, vind ik meer bij een Audi passen, of een luxe Jap als een Lexus oid.

als je er zelf maar tevreden over bent..

:thumbup:

martinus83
21-04-2010, 11:09
Oke, vanavond fleske open trekken @ my place dus ;)

maar ehm, toevoeging.. Tis een velg die je niet vaak ziet, daar houd ik wel van. Deze velgen springen wat minder in het oog dan de parabool velg. Komt ook doordat die hoogglans verdicht waren natuurlijk. Met het 17 inch formaat oogt het een stuk extremer als hij op zn gat ligt. Zowat elke golf 4 rijder gooit er 18 of 19 inch velgen onder dus je zit met deze velg wat dat betreft meer in de veel geziene golf 4 hoek. Met de vorige 17 incher is de velg dan misschien veel gezien, maar door het formaat staat dat toch wat "extremer" (op de juiste hoogte)

edit: Nog even de vorige fotos bekeken maar die 17 inchers liggen echt niet mooi in de kassen ivm deze 19 inchers. Zijn er 19 inch parabolen? of hoe heet die a8 versie?

Domi
21-04-2010, 11:20
@Domi, neh.. dit zijn een paar reacties vanuit het dikke mk4 topic waar een mod (denk Marcksi) een topic van heeft gemaakt, terwijl ik daar eigenlijk helemaal geen behoefte aan heb, maar dat doet er schijnbaar niet toe ..

Okay, Sorry. dat topic heb ik verder niet gelezen meer.

suc6 met je MK4 :thumbup: Wordt wel een dikke bak zo.

Misha
21-04-2010, 11:20
Hoezo?

Je vond zelf al dat ie misschien wat te ver achterover hing, en ik deel die mening. Vooraan staat ie goed, achteraan moet ie omhoog voor het mooie.

Dat de wielen zeldzaam zijn zal best, dat ze bakken geld kosten kan ook. Ik ken ze niet, en vind ze niet mooi, dat is alles dat ik zeg. ;)

De vorm van de velgen, of het ontwerp, whatever, vind ik meer bij een Audi passen, of een luxe Jap als een Lexus oid.

:thumbup:
Ja.. henkie, airride.. 1 druk op de knop en hij ligt goed, d'r komt wel meer kijken bij een stance dan alleen de hoogte.
Kijk bijvoorbeeld even hoe ze in de wielkasten zitten, nou als dat niks is dan ben je wel hele grote zeurpiet.
Dat jij ze niet mooi vind kan, dat zei ik al.. maar dat wil niet zeggen dat de wielen niet bijzonder zijn.
Velgen passen niet bij de auto is persoonlijk, ik zeg dus ook dat ik daar een andere mening over heb ;)

Anyhow.. dit is precies de reden waarom ik dus geen topic meer wilde, meningen en alles helemaal prima maar we gaan alweer richtig de tig pagina's met discussies over wie het wel of niet mooi vind en waarom.

Tinus.. ik moet wel eerst ff dat ding hebben en dan de wielen erop doen..
of ik moet alles meenemen en dat we ze er bij jou even onder mikken dat kan ook.

@domi.. no spang ;)

martinus83
21-04-2010, 11:21
Dat de auto achter omhoog zou moeten voor de mooie look is volgens mij niks mooier. Het is gewoon een feit dat dat wiel naar voren komt, als je de kashoogte doortrekt zit je aardig op 1 lijn. Wanneer de auto achter omhoog gaat krijg je de veelgezien mk2 en mk3 60-40 look...

Ze liggen echt heerlijk in de kassen, gezien je 100% bijna niet kan halen met het niet op maat maken van wielkassen, en zonder 3 sets adapters te moeten uitproberen, vind ik dat ze hier toch wel voor 95% goed in de kassen liggen.

MickaD
21-04-2010, 11:23
:thumbup: Hele nette mk4! niks meer aan doen...

Misha
21-04-2010, 11:39
Inderdaad Tinus.. ik denk dat ik 't aardig berekend heb allemaal, ben erg tevreden.
Ik moet ook zeggen hoe vaker ik de foto's bekijk hoe mooier ik 't ga vinden.. :)

Marcski
21-04-2010, 11:48
ik heb geen topic gemaakt...

neemt niet weg dat ik de conversatie (!) het dikke mk4's topic vond vervuilen, plaats de foto's daar maar nog een keer als je hem zelf toch dik vind

Alberto
21-04-2010, 11:55
Tis een velg die je niet vaak ziet, daar houd ik wel van. Deze velgen springen wat minder in het oog dan de parabool velg. Komt ook doordat die hoogglans verdicht waren natuurlijk.
is toch een gewoon standaard GLK wiel ..??

neemt niet weg dat ik de conversatie (!) het dikke mk4's topic vond vervuilen, plaats de foto's daar maar nog een keer als je hem zelf toch dik vind
:lmao:

Beetlefreak
21-04-2010, 11:56
Anyhow.. dit is precies de reden waarom ik dus geen topic meer wilde, meningen en alles helemaal prima maar we gaan alweer richtig de tig pagina's met discussies over wie het wel of niet mooi vind en waarom.
Dat zou in het Dikke MK IV topic ook gebeurd zijn, en daar is dat topic niet voor bedoeld.

En NEE, het is niet bedoeld als het 'zeik-Misha-af-topic' als je dat zou willen denken.
Iedereen mag uiten wat hij/zij van een auto vindt en daar geldt geen uitzondering voor Misha Strik.
Ik denk dat er ook zat mensen zijn die benieuwd zijn hoe de airride erin gebouwd is en
hoe je nou uiteindelijk je bedieningspaneel en meters hebt gemaakt.

Neill_s
21-04-2010, 12:01
Ik zeg doen! De foto van de zijkant haalt volgens mij gewoon het effect uit het wiel. dit is weer zo'n "moet je in het echt zien" volgens mij...

Vains
21-04-2010, 12:33
Staat best apart vind ik, maar verdicht zou hem iets meer 'klasse' geven. Maar als je niet houd van poetsen dan kun je dat beter niet doen :D
De stance is netjes, liggen lekker dik in de kasten zo!

Mijn mening is dat een meerdelig wiel veel dikker zou staan :thumbup:

Rob g60
21-04-2010, 12:43
Ik denk dat er ook zat mensen zijn die benieuwd zijn hoe de airride erin gebouwd is en
hoe je nou uiteindelijk je bedieningspaneel en meters hebt gemaakt.

Inbouw is dit weekend helemaal afgewerkt moest nog een kleine verandering aan gebeuren.
Meters zitten in de asbak net als de knoppen omdat het raampaneel de kleppen niet geschakelt kreeg met de soft toetsen.
Er wordt nog een oplossing gezocht om het werkend te krijgen maar hier heb ik wat meer tijd voor nodig maar zal gaan werken.

breadfan83
21-04-2010, 12:49
Inbouw is dit weekend helemaal afgewerkt moest nog een kleine verandering aan gebeuren.
Meters zitten in de asbak net als de knoppen omdat het raampaneel de kleppen niet geschakelt kreeg met de soft toetsen.
Er wordt nog een oplossing gezocht om het werkend te krijgen maar hier heb ik wat meer tijd voor nodig maar zal gaan werken.

Hoezo kreeg je het niet geschakeld? Te hoge spanning nodig?

Gebruik dan gewoon de knoppen om een relais te sluiten, dan zou het moeten lukken. Of werkt de bediening van die kleppen gewoon anders dan de stroomrichting om te keren?

martiepartie
21-04-2010, 13:30
Simpel Misha, vind het wel wat hebben. De rode kleur, met de oranje lichten en het ontbreken van verdere poespas vind ik wel goed staan bij de velgen. Ze vallen niet op door het ontwerp, maar meer door de grootte.

Dit is in ieder geval veel beter dan de parabolen, die staan niet zo mooi bij de rode kleur als je het mij vraagt.

Ik denk zelf dat Alfa GTA velgen er ook mooi onder zouden staan. Vind ik zelf een erg mooie velg.
http://img504.imageshack.us/img504/4871/img2533yq7.jpg

Misha
21-04-2010, 13:44

neemt niet weg dat ik de conversatie (!) het dikke mk4's topic vond vervuilen, plaats de foto's daar maar nog een keer als je hem zelf toch dik vindJa dat heb je wel.. als dergelijke reacties niet in het dikke mk4 topic thuis horen dan meldt je dat daar en haal je desnoods die reacties weg. Ik heb niet gevraagd om alle reacties van mensen in een apart topic te zetten.. enige wat ik doe is antwoord geven op de vragen die mensen hebben mbt mijn auto, dat het dan beter past in een topic .. tja, geeft imo geen reden om ongevraagd een apart topic te maken voor iemand.

Dat zou in het Dikke MK IV topic ook gebeurd zijn, en daar is dat topic niet voor bedoeld.

En NEE, het is niet bedoeld als het 'zeik-Misha-af-topic' als je dat zou willen denken.
Iedereen mag uiten wat hij/zij van een auto vindt en daar geldt geen uitzondering voor Misha Strik.
hoe je nou uiteindelijk je bedieningspaneel en meters hebt gemaakt.Dat zeg ik ook niet, meerdere malen gezegd dat iedereen z'n eigen mening erover mag en moet hebben en dat ik een auto voor mezelf bouw en niet voor een ander. Daarentegen, als ik een topic wil voor reacties dan ben ik daar prima zelf toe in staat.
Pics van de inbouw volgen wel als het allemaal klaar is .. maar misschien ook niet, toen ik een topic maakte om zoveel mogelijk inbouwen bij elkaar te verzamelen liep het ook niet bepaald storm.

Anyhow.. thanks voor de reacties voor de rest.

martiepartie
21-04-2010, 13:59
Pics van de inbouw volgen wel als het allemaal klaar is .. maar misschien ook niet, toen ik een topic maakte om zoveel mogelijk inbouwen bij elkaar te verzamelen liep het ook niet bepaald storm.

Anyhow.. thanks voor de reacties voor de rest.

Daar heb je toch genoeg input gehad? Kan me herinneren dat er best wel gereageerd werd.

Dit gaat al snel weer de 'foute' kant op, jammergenoeg. Die vete tussen Misha en het VF-team zit blijkbaar diep geworteld :rolleyes:
Het is een gave golf die alleen nog maar gaver gaat worden, zou jammer zijn als je dat niet bij zou houden. Ik kom nooit/weinig op meetings, vind het gaaf om zulke projecten via fora te volgen. :thumbup:

Marcski
21-04-2010, 14:04
Nee dat heb ik niet. Mij een beetje voor leugenaar uitmaken? :rolleyes:

Daarnaast hoef je ons niet te vertellen hoe wij moeten handelen op ons forum, Misha. Jouw mening om daar geen apart topic over te maken doet er gewoon niet toe, je bent met onze voorwaarden akkoord gegaan toen je je registreerde. Als je hier op wil reageren graag via PM om je eigen topic niet verder te bevuilen

Ralph
21-04-2010, 14:08
Nee dat heb ik niet. Mij een beetje voor leugenaar uitmaken? :rolleyes:

Daarnaast hoef je ons niet te vertellen hoe wij moeten handelen op ons forum, Misha. Jouw mening om daar geen apart topic over te maken doet er gewoon niet toe, je bent met onze voorwaarden akkoord gegaan toen je je registreerde. Als je hier op wil reageren graag via PM om je eigen topic niet verder te bevuilen

Hahaha lange leve de democratie !! :thumbup:

Evengoed een dikke golf....

Misha
21-04-2010, 14:20
Ik weet niet maar jij hebt toch zeker die reacties gepakt en in een apart topic gezet?
Dan heb je toch zeker een topic aan gemaakt, er is nu namelijk een topic wat er eerst niet was.

Maar goed, gooi maar op slot.. als dat niet teveel gevraagd is althans.

Marcski
21-04-2010, 14:25
Als je het niet zeker weet moet je iemand niet becshuldigen heb ik altijd geleerd :rolleyes:
En nogmaals, dat heb ik niet gedaan

Dit topic gaat niet op slot, Volksforum leden mogen gewoon hun mening geven over jouw auto. Als je dat niet wil lezen klik je dit topic toch gewoon niet open?

Alberto
21-04-2010, 14:25
Maar goed, gooi maar op slot..
:D lekker makkelijk

Tjaap
21-04-2010, 14:27
Ik weet niet maar jij hebt toch zeker die reacties gepakt en in een apart topic gezet?
Dan heb je toch zeker een topic aan gemaakt, er is nu namelijk een topic wat er eerst niet was.

nee dat heeft hij niet... en voordat ik het gedaan heb... ik ook niet.

Wie het gedaan heeft lijkt me ook helemaal niet terzake doen.
Als je geen topic wilt hoef je er geen aan te maken.
Maar als je vervolgens andere topics die er volgens jezelf niet voor bedoeld zijn gaat volgooien met off-topic posts kan een mod ertoe besluiten om een topic te splitsen.
Andere mogelijkheid was geweest om alle posts te wissen. Maar dan waren de rapen gaar geweest.
Nogmaals je hebt jezelf aangemeld op dit forum, en daarmee de regels die erop gelden. Ben je het er niet mee eens dan ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt of om zelf een forum te beginnen met je eigen regels.
(DAT is democratie Ralph)

Ralph
21-04-2010, 14:33
nee dat heeft hij niet... en voordat ik het gedaan heb... ik ook niet.

Wie het gedaan heeft lijkt me ook helemaal niet terzake doen.
Als je geen topic wilt hoef je er geen aan te maken.
Maar als je vervolgens andere topics die er volgens jezelf niet voor bedoeld zijn gaat volgooien met off-topic posts kan een mod ertoe besluiten om een topic te splitsen.
Andere mogelijkheid was geweest om alle posts te wissen. Maar dan waren de rapen gaar geweest.
Nogmaals je hebt jezelf aangemeld op dit forum, en daarmee de regels die erop gelden. Ben je het er niet mee eens dan ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt of om zelf een forum te beginnen met je eigen regels.
(DAT is democratie Ralph)

Hahaha zo bedoelde ik het eigenlijk ook, niks mis mee hoor. (Vrijwillig aangemeld zijn op een forum waar democratisch regels zijn vastgesteld dus...) :thumbup:

Rob g60
21-04-2010, 14:38
Hoezo kreeg je het niet geschakeld? Te hoge spanning nodig?

Gebruik dan gewoon de knoppen om een relais te sluiten, dan zou het moeten lukken. Of werkt de bediening van die kleppen gewoon anders dan de stroomrichting om te keren?

Moet idd met relais geschakeld worden want de spoelen van de kleppen trekken teveel stroom om goed te kunnen schakelen met de knoppen.
ben ook een relais schakeling aan het maken zonder al teveel draden enzo voor alles netjes te kunnen wegwerken en laten werken.

martiepartie
21-04-2010, 14:40
klinkt goed :thumbup: Heb je de knoppen nu zonder relais geschakeld (in de asbak?).

Misha
21-04-2010, 14:58
Ik geef eerder zelf al aan dat dat een betere optie was geweest.. en anders kan zoiets toch in overleg of niet?
Als ik heel eerlijk ben vind ik dit forum meer op een dictatuur lijken dan op een democratie eigenlijk ..
ik heb nu een topic van mijn auto wat ik niet zelf heb aangemaakt èn ik mag niet beslissen of het dicht mag of niet.

:screwy:

PimVW
21-04-2010, 15:11
Misha je hebt n PB over de airride inbouw...

Marcski
21-04-2010, 15:17
Ik geef eerder zelf al aan dat dat een betere optie was geweest.. en anders kan zoiets toch in overleg of niet?
Als ik heel eerlijk ben vind ik dit forum meer op een dictatuur lijken dan op een democratie eigenlijk ..
ik heb nu een topic van mijn auto wat ik niet zelf heb aangemaakt èn ik mag niet beslissen of het dicht mag of niet.

:screwy:

Alles kan in goed overleg, maar als je je registeert op een webshop mag je toch ook je eigen prijzen niet bepalen? Dit heeft niks met politieke vormen te maken, maar met het feit dat je gebruiker op een online website bent en daarmee akkoord gaat met de richtlijnen en beslissingen die genomen worden door beheerders van die website.

Als je het liever hebt start ik wel een topic over jouw auto en verplaats alle (on-topic) posts daar naartoe, dan HEB ik het topic (naar jouw maatstaven) ;)

Zullen we het hier ook verder on-topic houden?

dub35i
21-04-2010, 15:44
is toch een gewoon standaard GLK wiel ..??

:lmao:

Ja idd... Je weet wel die mercedessen die op elke straathoek staan :shake:

Je kunt overigens wel merken wie bij de VF crew in het sterretje kruipt hier...

Misha... gewoon je eigen ding doen, het is weer eens geen BBS, dus dit kon je verwachten ;)

sanderz
21-04-2010, 15:49
eindelijk eens iemand die geen bbs'en onder z'n auto douwt, ik vind dit gewoon supernetjes staan. liggen goed in de wielkasten en het is zonder twijfel een origineel wiel. alleen al voor de keus om iets anders te doen dan andere krijg je van mij een 10. ik hoop snel op nieuwe foto's op een mooie locatie :thumbup:

breadfan83
21-04-2010, 15:55
Moet idd met relais geschakeld worden want de spoelen van de kleppen trekken teveel stroom om goed te kunnen schakelen met de knoppen.
ben ook een relais schakeling aan het maken zonder al teveel draden enzo voor alles netjes te kunnen wegwerken en laten werken.

Ben benieuwd of 't gaat lukken, zou niet al te gecompliceerd moeten zijn. Paar plus-draden van de knoppen naar de kleppen, of een constante plus op de kleppen en de massakabels van de knoppen naar de kleppen.

Constante plus naar alle relais kan in feite van één kabel die vlak voor de relais opsplitst.

Ben benieuwd, in ieder geval succes met de inbouw, altijd leuk om dingen op een andere manier te doen dan de makkelijke manier. :thumbup:

Alberto
21-04-2010, 16:15
Ja idd... Je weet wel die mercedessen die op elke straathoek staan :shake:

Je kunt overigens wel merken wie bij de VF crew in het sterretje kruipt hier...

Misha... gewoon je eigen ding doen, het is weer eens geen BBS, dus dit kon je verwachten ;)

nou zijn er zat van hoor, onder elke GLK zitten ze .
is niet eens een optie volgens mij , zo bijzonder vind ik ze niet

stand van het wiel is wel goed trouwens , niks op aan te merken

kb2
21-04-2010, 16:22
Het zal wel aan mij liggen maar ik zie geen foto's hier????????

jetta mk1 '82
21-04-2010, 16:37
ik zie ook geen foto's?

Arnaud
21-04-2010, 16:40
Ik meng mij normaliter totaal niet (meer:D) in dit soort discussies maar ik vind jullie als VF-crew nu wel erg selectief en kinderachtig bezig, dat jullie een topic splitsen oké, dat jullie het topic met titel en al bij iemand in de schoenen schuiven en het vervolgens NIET op slot willen gooien neigt m.i. behoorlijk naar een stukje opnaaierij!
Gerk en Richard maar vooral Marc en Jaap (wegens het niet op slot gooien), ik had van jullie een wat meer neutrale houding verwacht eerlijk gezegd!

Dit alles even volledig losstaand van een eventuele 'schuldvraag' naar hoe de onderlinge gevoelens van een hoop lui tov. Misha gegroeid is, dat boeit me totaal niet.

Marcski
21-04-2010, 16:46
Opnaaierij? Iemand post foto's om zijn auto op nieuwe velgen te showen en geeft aan er zelf aan te moeten wennen, dat vraagt toch om reacties?
Deze krijgt hij netjes, alleen vervuilt dat het foto-topic, dus wordt het opgesplitst.
Waarom zou je het weggummen, dat is zonde van de meningen en wellicht bruikbare tips.

Dat het hier om Misha gaat doet er niet toe en discussies en onenigheden uit het verleden zijn absoluut niet meegenomen in genomen beslissingen

Marcski
21-04-2010, 17:10
dat jullie het topic met titel en al bij iemand in de schoenen schuiven

Dat Misha als topicstarter vermeldt stond is inderdaad wel onrechtmatig, daarom heb ik dat nu gecorrigeerd.

Het is jammer dat hij de foto's verwijderd heeft, maar een forum is er toch ook om je mening over auto's te geven?

Joentje
21-04-2010, 17:11
Dit topic gaat niet op slot, Volksforum leden mogen gewoon hun mening geven over jouw auto. Als je dat niet wil lezen klik je dit topic toch gewoon niet open?

En als een lid vraagt om een slotje, en geen topic van z`n auto wil word deze gewoon gesloten... :screwy:

Doe niet zo kinderachtig, en sluit dit topic gewoon...
Nog even, en je krijgt nog meer van zulke topic`s..
Maar dan terecht over dat gezeik van bepaalde mensen hier, over auto`s van anderen. En als dezelfde meneer op de meeting bij je staat, is het opeens een dikke bak... :shake:

@Misha, Ik vind het super netjes staan! Binnekort maar even afspreken :thumbup:

Lennart
21-04-2010, 17:24
Ik ben de gene die het topic gesplitst heeft.. niet Marc. En de reden was helemaal niet Misha zelf maar alleen om het 'dikke mk4' topic schoon te houden. Wat er gebeurde was namelijk dat er in dat topic bijna alleen maar reacties waren over Misha zijn auto.. en ik weet dat Misha zelf daar in andere topics ook op zat te hameren dat dat helemaal niet de bedoeling is van dat topic. En ja, voor de netheid had ik er even een berichtje achteraan moeten doen maar door drukte op m'n werk kwam ik daar simpelweg even niet aan toe.
Dus nogmaals de aanleiding van de splitsing was niet Misha zelf, als Jan, Piet of Klaasje de persoon in kwestie was geweest was het zelfde gebeurd.

Misha
21-04-2010, 17:35
Dat Misha als topicstarter vermeldt stond is inderdaad wel onrechtmatig, daarom heb ik dat nu gecorrigeerd.

Het is jammer dat hij de foto's verwijderd heeft, maar een forum is er toch ook om je mening over auto's te geven?Ja precies ja .. als de eigenaar van de auto in kwestie dat wenst ja.

Niet om ongevraagd iemand anders zijn foto's en auto in een apart topic te stampen, en zeker nu met die nieuwe titel niet :shake:
Als ik behoefte heb aan meningen over mijn auto dan kan ik daar zelf voor zorgen, daar heb ik echt geen hulp bij nodig.
Ik snap dat het opgesplitst wordt, zoals Lennart al aangeeft.. die topics zijn voor foto's niet voor meningen (niet in zulke aatallen iig)
Maar goed, dat iedereen een reactie wil geven als ik daar wat foto's neerzet.. kan ik daar wat aan doen dan, ik vroeg er niet om.

In ieder geval een paar mensen hierboven die dezelfde kijk op de zaak hebben als ik, dus zo stom zal mijn reactie niet zijn.

Tjaap
21-04-2010, 17:39
Ik snap dat het opgesplitst wordt, zoals Lennart al aangeeft.. die topics zijn voor foto's niet voor meningen
Dan snap ik het hele heisa probleem niet.

Maar om even aan te geven dat het hier niet persoonlijk om jou gaat maak ik zo een topic aan: "post hier je eigen mk4"
Daarin mag dan net als in het mk2 en mk3 forum iedereen naar hartelust zijn eigen auto spammen en over discusieren en blijft het "dikke" topic gespaard voor de foto's van de showstoppers.

Tjaap
21-04-2010, 17:41
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=913273#post913273