View Full Version : Hoofdprijs G60 Lijsten
vw_boyke_vw
24-04-2010, 20:34
Een setje G60 wiellijsten voor voor nieuw en ongebruikt, allen bieden van af 275 euri :shake:
De link
http://link.marktplaats.nl/341771806
Ik heb er destijds ook enkele gehad, ook nos, en deze gingen toch ook voor 125 euro per stuk weg, en vlug....!
Dat het een bak geld is dat blijft een feit..
Roy-16VT
24-04-2010, 23:03
laatst nog een setje nieuwe gekocht 75 per stuk zijn nu gespoten :D
dit is kwa prijs echt te belachelijk voor woorden
dieselken
25-04-2010, 02:06
mooi toch...
vraag en aanbod....
vw_boyke_vw
25-04-2010, 09:25
Ik ben nog opzoek naar een setje voor de voorste schermen maar ga echt geen 275 euro neer tellen
zijn die zoveel waard?
heb hier nog de voorste en de achterste liggen.
ook de dorpels allemaal nieuw ori vw....
voor een goed bod moge ze dan ook wel weg :)
grtz
tewijl ze bij volkswarenhaus nog 80 euro p/st zijn
dan zijn ze niet origineel VAG.
Dan ga je naar de dealer, legt een tientje meer neer en je hebt ze origineel VAG. :rolleyes:
Dan ga je naar de dealer, legt een tientje meer neer en je hebt ze origineel VAG. :rolleyes:
er is een deel niet meer te leveren toch ? :redface:
weet niet meer welke , rechts of links .....
zijn die zoveel waard?
heb hier nog de voorste en de achterste liggen.
ook de dorpels allemaal nieuw ori vw....
voor een goed bod moge ze dan ook wel weg :)
grtz
nee, dat is wat die gek er voor vraagt :screwy: En tja, misschien is er wel een GEK die het er ook nog voor neerlegt. :eek: :screwy:
er is een deel niet meer te leveren toch ? :redface:
weet niet meer welke , rechts of links .....Voor beide leverbaar, recent ondervonden. ;)
Achter vind je ze niet snel nieuw meer.
jettaracing
25-04-2010, 20:38
Zijn de voorste er dan imitatie geweest dan ?
vw_boyke_vw
25-04-2010, 21:15
zo te zien wel op volkswarenhaus, alleen links en rechts zijn tijdelijk niet meer leverbaar
links;
http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p9812_Kotfluegelverbreiterung--vorn-links.html
Rechts;
http://www.typ-17.de/product_info.php/info/p9815_Kotfluegelverbreiterung--vorn-rechts.html
New Old Stock... ( NOS ).
Is dat een nieuwe uitdrukking ofzo :confused: ?
Bestaat al een tijdje hoor.. wordt meer gebruikt in de aircooled-scene volgens mij voor échte old stock,
't staat natuurlijk wel heel interessant bij een setje g60 lijsten die je ook gewoon nog nieuw kan kopen..
BobbyEdition1
26-04-2010, 19:48
Gaat nergens over met die wielranden.
dat gelul moet je gelijk de kop indrukken,
want die verhalen krikken de prijzen alleen maar onnodig omhoog!
vw_boyke_vw
26-04-2010, 20:52
Heb vanmiddag maar eens even naar de VW dealer gebeld en gevraagd of ze nog leverbaar waren en wat de prijs was; wat ik te horen kreeg waren nog voorradig Rechts 3 stuks en prijs 108 euro p.s
Johan1982MK1
26-04-2010, 21:12
€275,- koopje..
jettaracing
26-04-2010, 22:17
Ik kocht ze toen voor 34 euro per stuk !!!!!!!! bij de dealer ook nog wel !
Heb er gelijk 3 sets gehaald toen , 2 sets voor mezelf en 1voor LuNaTiK .
Had er toen beter 50 sets kunnen bestellen bedenk ik me nu .......... :D
vw_boyke_vw
26-04-2010, 22:25
Waar zijn die tijden van vroeger gebleven.
Als je alles van te voren weet had ik vast het winnend staatslot gekocht:D
Renegade
27-04-2010, 12:23
275euro :shake:
heb afgelopen augustus mijn oude golf verkocht voor €200,- en daar zaten niet alleen de voorste lijsten op maar ook de skirts en achterlijsten... Maakte dat mijn auto opeens 800euro waard ?
Dat niet .. maar wss had je meer gevangen als je de lijsten los had verkocht ;)
dieselken
27-04-2010, 14:24
idd...
G60 bumpers en lijsten set draait 350 euro 2dehands...
Fit is dat je niet naar de dealer of een andere winkel stapt en met een L + R buitew loopt. DDit gegeven doet rare dingen met de markt waarde. Dit is nu een van de eerste die de lat gewoon zo hoog durft leggen.
Zelfde verhaal met rallye frontjes, nieuwe clipper set delen voor de mk1 cabrio, enz...
De vrije markt...
op de ene webshop betaal je 100 euro voor een mat zwarte Gti koffer-raam-omranding bij de andere webshop betaal je 35...
Snap het hele verhaal hier niet hoor. Hij vraagt 275, niets mis mee toch? wil jij graag het hele land af bellen naar dealers en winkels die mogelijk een setje l+r op stock zou hebben. dan doe je dat toch gewoon. Bij hem haal je het zo weg, maar is de prijs er naar.
Mensen zat die duizende euro's aan een setje 2dehands velgen spenderen toch ook?
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.