PDA

View Full Version : Brandstofdruk op elektronische injectoren (groen)


Tjeerd
27-04-2010, 19:52
Wie kan mij vertellen op hoe veel bar ik de brandstofdrukregelaar moet afstellen? Ik rij met groene injectoren rijden op de 16v (PL)
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=58440

joske2
27-04-2010, 20:49
Ik heb even gekeken op Workshopdata daarop stond:


Injectordruk/systeemdruk 3.4 - 3.8 (bar)


Succes!

Tjeerd
27-04-2010, 21:58
Thanks!!

sciroccoGTII
27-04-2010, 22:54
Inderdaad anders zouden de injectoren ook altijd open blijven staan. Wel in combinatie met een 5bar brandstofpomp gebruiken he ;) Je kan gewoon een G60 brandstofdrukregelaar oid gebruiken.

Tjeerd
28-04-2010, 09:26
En de K-jetronic pomp icm. een regelbare brandstofdruk regelaar?

dutchblade
28-04-2010, 15:08
k-jetronic drukt 8 bar... beetje veel..

Tjeerd
28-04-2010, 17:40
En de K-jetronic pomp icm. een regelbare brandstofdruk regelaar???

Tjeerd
28-04-2010, 17:41
Zoiets:
http://auto-diversen.marktplaats.nl/accessoires-overige/339812110-variabele-brandstofdrukregelaar-geheel-verchroomd.html?return=eJwtjdsOgjAQRP%2BFBB6BQuKlpDH4xG9UWqVpaTfdJRqN/%2B4afTszZ5LRUsiXk%2B2AUuz2skCr87wMCxHIpvEJbKxXnT1B0JqwjqH5TWpY4PQISlQGFaWyH0XZnwMxPB0w4tXgv4Vv2zKsLMa4rTa7maO/c7xkHQ1Supq8%2BWxvlo8yy4SObVcBbKqtICHNyVjVH47dNBXD%2BwNeTTz7&df=1&fta=eNotj0GSgyAQRe/CwjWNZNSm3Gc1V7BaAccKBgowsSaVuw%2BkZvd6895vwg5fCXtkR3TTg1xiKuFwQXa6ERqdxuwRlMv4uwWVrE7lChm52gPej93EbVG3J86R7jplb3U8btGsxhFF5dOGognhGHkTfMqL12Zs%2B0FcrzUjkQVaDVNbkSZskW360%2B8AGcgv3QkyJ0gJYHmFVtDS2gIgrSZZgBPIWZzQmmEWHRXQ88UaKEBSgO6rDoo5%2B0A6Tc7c1/xTi7z%2BiWync6ojSld/Vghk9GTq%2Bx8fTBFyfL3ff4MdXbw%3D&fta_ind=2&fs=1

sciroccoGTII
28-04-2010, 23:04
Voor dat geld heb je op ebay ook een nieuwe 5bar pomp. Gaat het altijd goed ;) Weet niet hoe goed het is om die andere pompen zo te smoren..

joske2
01-05-2010, 12:18
Voor de pomp zal het niet veel uitmaken, alles wat de pomp te veel pompt gaat weer retour naar de tank.
Maar wordt de brandstof dan niet te warm? door het teveel rondpompen. (Bij diesels komt dit voor, daar word het opgelost met een brandstofkoeler in de retour).