View Full Version : Coole Golf 1 G60
Best net ding op het oog, en weinig gelopen en snel en van een vrouw en gegarandeerd snel je wint zelfs van een m6 !! nou wat wil je nog meer :D
http://link.marktplaats.nl/342892795
wel een super mooi apparaat :rolleyes:
Bekende auto inderdaad, rijdt hier in de buurt rond.. 60.000 km zal wel de kmstand van het blokje zijn. Denk niet dat de carroserie zo weinig gelopen heeft.
Nee dat lijkt mij ook niet, maar inderdaad wel echt een mooi ding !
;)
ronnie_v
30-04-2010, 16:41
En wendy heeft alles zelf gedaan? :D
Ziet er zo best netjes uit,mooie kleur,standaard looks,goede wielen en motor...alleen jammer van dat kenteken...
Mooie 1 zeg, sportief vrouwtje als je t zo leest. Cool :)
Ik heb er een mailtje op los gelaten.. maar vind 8500 euro erg veel geld voor een Golf 1.
corrado-usa
30-04-2010, 19:57
erg mooie mk1 gti.
dw1986mk1
02-05-2010, 14:53
Zeker de moeite waard is als je op zoek ben naar een goed gebouwde 1 g60
auto is van een bekende van mij , heeft heeft zeker verstand van zaken.
matthew7
11-05-2010, 21:30
Wat wil je er voor hebben?
Wat wil je er voor hebben?
kijk hierboven: 8500 euro!
HannoverEdition
11-05-2010, 21:43
Sow dit is zekerrrr een erg mooie Mk1,en ook nog van een vrouw geweest.... :D
maar €8500,- is wel een hele hoop geld! dan is er nog heel wat ander mooi's te koop ;)
breadfan83
11-05-2010, 21:49
Mooie auto, en sportief vrouwtje, die Wendy!
Heb de Golf alleen nog nooit zien rijden of staan, terwijl ik toch wel bijna dagelijks door Brunssum kom.
SteffenUS
12-05-2010, 11:12
De auto gaat weg omdat ze zwanger is?!?!
Waarom in godsnaam zoveel geld in een auto stoppen, om hem vervolgens weg te doen omdat je zwanger bent? Laat de auto dan een paar maanden staan...
Denk dat het sowieso geen daily driver is. :screwy:
Wellicht verdien ik te weinig voor dit soort logica :redface:
misschien verdient ze zelf te weinig en kan ze dat extraatje ná haar zwangerschap juist goed gebruiken...
kan me voorstellen dat je als je hoogzwanger bent ook niet altijd de zin hebt om in een golf 1 te hobbelen die verlaagd is
en eens als de kleine er is, dan zal die ook meer gaan stilstaan dan iets anders
Mooie auto, en sportief vrouwtje, die Wendy!
Heb de Golf alleen nog nooit zien rijden of staan, terwijl ik toch wel bijna dagelijks door Brunssum kom.
Toffe meid is het...ik heb destijds mijn blauwe golf 1 van haar gekocht...daarna nog wat contact gehad via msn/mail. Voor zover ik weet is ze altijd wat met Golfjes 1 bezig geweest. En...een echte liefhebber :)
meinderturk91
12-05-2010, 12:28
Dikke auto man!
caddy one
12-05-2010, 17:20
Dit is geen auto voor je baby in te vervoeren dan heb je de baby voeding over je dash hangen en 5 deuren is een must bij baby`s..??!!!!!
Als ik de pieken er voor had wist ik het wel.
chris_vwg60
13-05-2010, 16:48
best lullig als je in die m6 rijd haha
heel dik apparaatje
Er zal vast een hele slechte chaufeur in die m6 hebben gezeten dan!
Maar wel een coele mk1 inderdaad.
Hopelijk gaat hij naar een liefhebber?
GerardMkIIVR6
13-05-2010, 17:11
Heb haar volgens mij ooit eens zien rijden bij Brunssum toen we daar een auto vandaan haalden.
Volgens mij zaten er toen C2 velgen onder wat een geluid had dat ding toen.
dw1986mk1
14-05-2010, 11:04
Heb haar volgens mij ooit eens zien rijden bij Brunssum toen we daar een auto vandaan haalden.
Volgens mij zaten er toen C2 velgen onder wat een geluid had dat ding toen.
Kan kloppen deze velgen zitten nu onder de MK2 vr6 turbo van de man/vriend.
GerardMkIIVR6
14-05-2010, 11:22
Dacht het al ;)
Geweldig geluid heeft die einser en mooie auto om te zien.
Only_the_best
05-06-2010, 18:18
De auto in de link is inmiddels veranderd zie ik...
Maarre ik wil niet vervelend doen.. Toevallig ken ik Wendy en haar man...
Maar in dit geval betekent het dat als je een auto van een vrouw koopt, dat je daar echt niet blij mee moet zijn....
Ik weet toevallig dat zij beiden al hun auto's stampen en hebben gestampt terwijl ze koud zijn...
Ze hebben verschillende Golfjes 1 GTI gehad, tevens ook een Golf 1 met een giga turbo erop, alleen is deze nooit de straat op gegaan omdat er nog vanalles aan moest gebeuren...
En Polo 6n GTI, helemaal gaar gestampt en er nog de hoofdprijs voor vragen.... (net als de mk1 van de advertentie, ook de hoofdprijs hehe)
Bovendien hebben zij meer auto's gehad dan ik onderbroeken verwisseld in mijn hele leven... En dat zegt niets over mijn hygiëne hehehehehhe...
Haar man onderhoud de auto's, hij weet er redelijk wat vanaf, maar hij doet ook af en toe ALSOF.... Hij repareert van fijn voor zijn vrienden, en ondertussen klopt hij op zijn beurs en laat zijn 'vrienden' flink dokken..
Of hij verkoopt een auto waarvan hij zegt dat hij een bepaald aantal km's op de teller heeft, ECHTE km's... Terwijl er onder de kap ergens een sticker zit waarop staat wanneer de distributieriem vervangen is met aantal km's die VEEL hoger zitten dan op de teller....
hahahahha....
Ik wil alleen maar zeggen: PAS OP !!!!
Oh ja... Idd een slechte chauffeur in de M6... Want dat redde die ketel toch echt niet.... :screwy:
Ze heeft wel eens met een GTI'tje een Golf 4 GTI 20V Turbo eruit gereden.. Maar dat ding was ook te traag voor woorden....
best wel wat negativiteit (na 1 post), ik ken ze voor de rest niet! maar goed op de foto kun je dat natuurlijk nooit zien!
Ze zien er goed uit op de foto's maar als ze daadwerkelijk misbruikt worden (om zo maar te noemen) zoals als jij het zegt is het niet fijn! :eek:
Maar goed... hoeveel mensen verkopen hun snelle auto en zeggen dat ze er altijd netjes mee gereden hebben. Van de 100% zal 40% misschien het doen!
Want wat heeft het voor nut om een snelle auto te rijden, als je hem nooit snel gebruikt! ;)
Only_the_best
05-06-2010, 20:48
Tsja, ik ken ze wel, persoonlijk... En al een hele tijd, dus ik weet wel waar ik het over heb :)
Ben zelf ook een enorme VW liefhebber, voornamelijk ook de MK1, dus tsja.... ook ik zie het als misbruik...
En tis zeker leuk om een snelle auto te hebben, en je hebt em om em te gebruiken... Maar als je om je auto geeft (zo zie ik het althans) dan rij je het beestje eerst warm voordat je em op z'n staart trapt....
Koude motor is nooit goed, voor een snelle auto niet maar ook voor de langzamere niet.... Tis net hoe je het wilt zien he :thumbup:
maar jij bent geen vrienden (meer) met ze?
maar jij bent geen vrienden (meer) met ze?
Wou ik ook zeggen, anders vast nu niet meer :D :thumbup:
Maar is dat ding nou inmiddels verkocht ??
Want een golf 3 nog steeds geen golf 1 :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.