View Full Version : Geen VW, maar wel VAG: Leon tdi
Mister Cool
05-01-2005, 09:47
Zooow! Normaal rijdt ik als lesauto een BMW 320d, opzich niks mis mee, lekker snelle bak hoor :biggrin:, maar hij stond vandaag bij de garage, had die kerel zijn dochter's auto mee, een Seat Leon Tdi... En een plezier dat ik er vandaag in had :biggrin:. Stoplicht sprintje, geen probleem! Ff lekker raggen, het kan allemaal, tsjee wat rijdt zo'n apparaat eigenlijk fijn :biggrin: . In de Bmw is alles heel rie-lekst ingesteld, lange pookslag, lange koppelingsslag, vrij rustige besturing. In de Leon anders, zat ik ff fijn dicht op het veel kleinere stuurtje, wat veel sneller reageert, een opzich lekker kort pookje en veel kortere pedaaltjes. Yeah :cool: humoah! Ik reed wel veel te hard vandaag, maar wat een plezier! Heb je er zin in zei die nog :rolleyes: ... Geen VW, maar wel weer een fijn pluspuntje voor VAG :biggrin: !!!
Mister Cool
05-01-2005, 09:53
Weet overigens niet wie er ervaring met deze auto's heeft... Maar zijn er lui die het met me eens zijn??? :rolleyes:
Christiaan
05-01-2005, 10:01
Niet met de Leon, wel met een 320d...en moet zeggen, dat is een heel fijn apparaat!
Mister Cool
05-01-2005, 10:05
Dat is zeker een fijn apparaat! Maar zo anders, het schijnt een sportief merk te zijn, maar zet je 'm naast zo'n leon dan is de bmw er niks meer bij :tongue: . Maar idd, als je veel moet rijden, of anders ook wel hoor, blijft ook de bmw een fijne bak.
Heb een paar met een Leon tdi richting buitenland (Spanje/Italie) gereden.
Stuurt beter als een golf 4, naar mijn mening.
Moet ik er wel bij zeggen dat die Leon een "sport"pakket heeft.
Heb me laten vertellen dat ie dan een sportiever onderstel meekrijgt af-fabriek ofzo.
Geen VW, maar wel VAG idd.....doet de kap maar es open
Mister Cool
06-01-2005, 23:49
doet de kap maar es open
Dan zie je een hoop plastic tegenwoordig :(
Viperwin
07-01-2005, 00:29
Ik heb ook nog in een 320d gelest, reed erg strak. Gouwe instructeur had ik ook: "Laat maar 's zien wie er sneller is" en als er weer 's een Golf SDI van de ANWB voor ons reed: "Chichi, SDI: Slome Diesel!"
Maar qua dieselrijden gaat er voor mij niets boven VAG: je stapt in, je rijdt weg en het voelt goed.
Mister Cool
07-01-2005, 00:30
Haha ik had dus ook liever dattie volgende keer de Leon weer mee neemt :rolleyes:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.