View Full Version : Schroefset V-maxx loopt aan HELP!!
cmart187
04-05-2010, 22:41
Beste mensen ik heb een schroefset onder mijn polo 9n van V-maxx, mijn velgen steken er behoorlijk wat uit.
Ze zijn helaas niet stug genoeg en zakken nog te ver in, hierdoor beschadig ik mijn banden en mijn wielkasten.
Wat zijn de opties die ik kan toepassen, waardoor ze niet aanlopen.
Wielkasten omrollen of bumpstops plaatsen :thumbup:
FrankyPolo
05-05-2010, 17:16
Hoe ver steken je velgen wel niet uit dan? Ik heb dezelfde set en type auto...maar die veert amper! Misschien velgen proberen die minder ver uitsteken?
cmart187
05-05-2010, 22:42
Wielkasten omrollen of bumpstops plaatsen :thumbup:
Omrollen gaat helaas niet lukken, ze steken er behoorlijk wat uit, en dat wil graag zo houden ( duitse style ) ik wil een kartwagen look hebben. die Bumpstops waar zou ik die eventueel kunnen halen en wat zijn de prijzen ?
cmart187
05-05-2010, 22:45
Hoe ver steken je velgen wel niet uit dan? Ik heb dezelfde set en type auto...maar die veert amper! Misschien velgen proberen die minder ver uitsteken?
JA 3 cm rondom misschien wel meer. ik heb Borbet e Velgen. ik zal een foto posten. ik wil graag de duitse style houden en de auto zo laag mogelijk schroeven. voor is no geen probleem maar achter als er 2 mense inzitten ik ga over een hobbeltje, zitten de banden gelijk op mn wielkast.
Ik wil de auto echt zien stuiteren
bumpstops kun je kopen bij elke winkel die autostyle verkoopt.
kosten maar een paar euro.
cmart187
05-05-2010, 23:05
bumpstops kun je kopen bij elke winkel die autostyle verkoopt.
kosten maar een paar euro.
Joost bedankt voor je tip, eerste wat ik morgen ga doen is naar een automateriaal zaken ( autostyle )
zijn er nog andere tips, waar door ik meer kan stuiteen :P
zou het verder echt niet weten.
ik heb zelf ook een vergelijkbaar setje, en dat stuitert wel hoor. en loopt alleen voor aan omdat ik ook echt laag sta voor, niet omdat het ver in veert ofzo, want volgens mij is de enige vering die erin zit bij mij die van mn banden ;)
cmart187
05-05-2010, 23:45
zou het verder echt niet weten.
ik heb zelf ook een vergelijkbaar setje, en dat stuitert wel hoor. en loopt alleen voor aan omdat ik ook echt laag sta voor, niet omdat het ver in veert ofzo, want volgens mij is de enige vering die erin zit bij mij die van mn banden ;)
Volgens mij is ook 1 demper lek , zou dat ook wat uitkunnen maken ?
MVG,
C.Akcay
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.