breadfan83
06-05-2010, 19:47
Heb hier nog een gedemonteerd KR blok liggen waar ik echt van af wil. Volgende week de nieuwe motoren ophalen, en dan heb ik er al meer dan 5 hier liggen, wat me toch echt te veel gaat worden.
Info over 't blokje:
- helemaal gedemonteerd
- ongeveer 2 ton gelopen
- geen opvallendheden of zichtbare schades
- het heeft voor de demontage gelopen, en is uitgebouwd ivm inbouw VR6
- reden verkoop is, dat ik al een KR in de auto heb, en plaats en geld nodig heb voor de opbouw van de nieuwe motor
Wat zit er in ieder geval bij:
- kop met inhoud
- onderblok met inhoud, zonder oliepomp
- kleppendeksel
- carterpan
- inlaat
- spinnekop
- ontsteking
- radiateur
- een bende slangen en kleingrut
- en wat ik tegen de tijd dat ie verkocht wordt, nog gevonden is
Ik wil er 150 euro voor hebben, en dan wil ik geen gepingel meer. Als je wilt, zorg ik dat alles netjes in dozen is ingepakt voor transport.
Verkoop van losse delen is uiteraard mogelijk. Laat dan aub even in dit topic weten wat je wilt hebben, dan zet ik er een prijs bij. Mar ik verkoop het liever in 't geheel.
Info over 't blokje:
- helemaal gedemonteerd
- ongeveer 2 ton gelopen
- geen opvallendheden of zichtbare schades
- het heeft voor de demontage gelopen, en is uitgebouwd ivm inbouw VR6
- reden verkoop is, dat ik al een KR in de auto heb, en plaats en geld nodig heb voor de opbouw van de nieuwe motor
Wat zit er in ieder geval bij:
- kop met inhoud
- onderblok met inhoud, zonder oliepomp
- kleppendeksel
- carterpan
- inlaat
- spinnekop
- ontsteking
- radiateur
- een bende slangen en kleingrut
- en wat ik tegen de tijd dat ie verkocht wordt, nog gevonden is
Ik wil er 150 euro voor hebben, en dan wil ik geen gepingel meer. Als je wilt, zorg ik dat alles netjes in dozen is ingepakt voor transport.
Verkoop van losse delen is uiteraard mogelijk. Laat dan aub even in dit topic weten wat je wilt hebben, dan zet ik er een prijs bij. Mar ik verkoop het liever in 't geheel.