Log in

View Full Version : 1.8 16v KR voor 150 euro

breadfan83
06-05-2010, 19:47
Heb hier nog een gedemonteerd KR blok liggen waar ik echt van af wil. Volgende week de nieuwe motoren ophalen, en dan heb ik er al meer dan 5 hier liggen, wat me toch echt te veel gaat worden.

Info over 't blokje:
- helemaal gedemonteerd
- ongeveer 2 ton gelopen
- geen opvallendheden of zichtbare schades
- het heeft voor de demontage gelopen, en is uitgebouwd ivm inbouw VR6
- reden verkoop is, dat ik al een KR in de auto heb, en plaats en geld nodig heb voor de opbouw van de nieuwe motor

Wat zit er in ieder geval bij:
- kop met inhoud
- onderblok met inhoud, zonder oliepomp
- kleppendeksel
- carterpan
- inlaat
- spinnekop
- ontsteking
- radiateur
- een bende slangen en kleingrut
- en wat ik tegen de tijd dat ie verkocht wordt, nog gevonden is

Ik wil er 150 euro voor hebben, en dan wil ik geen gepingel meer. Als je wilt, zorg ik dat alles netjes in dozen is ingepakt voor transport.

Verkoop van losse delen is uiteraard mogelijk. Laat dan aub even in dit topic weten wat je wilt hebben, dan zet ik er een prijs bij. Mar ik verkoop het liever in 't geheel.

MauSeR35
07-05-2010, 09:04
Als hij in delen gaat heb ik wel belang bij de ontsteking, als daar nog dat stukje kabelboom aanzit en de slangenbende want bij mij zijn er wat gaar.

bolku
07-05-2010, 17:16
Nokkenastandwielen, tussenastandwielen, dynamosteunen en dynamo's als je die hebt.

breadfan83
07-05-2010, 18:50
Als hij in delen gaat heb ik wel belang bij de ontsteking, als daar nog dat stukje kabelboom aanzit en de slangenbende want bij mij zijn er wat gaar.

Ik zal kijken wat ik aan kabels nog heb liggen. De bekabeling van de auto was niet veel soeps meer, dus kan niks beloven.

breadfan83
07-05-2010, 18:53
Nokkenastandwielen, tussenastandwielen, dynamosteunen en dynamo's als je die hebt.

Dynamosteunen heb ik enkel de versie voor auto's met stuurbekrachtiging, maar die mag wel weg.

Nokkenastandwielen wil ik best weg doen, maar dan met de nokkenassen voor een nette prijs, daar heb ik toch niks meer aan en krijg het dus niet los verkocht. ;)

Dynamo heb ik niet meer liggen, die is in de auto van m'n pa verdwenen afgelopen winter.

Dus, nokkenassen compleet, dynamosteun voor een auto met stuurbekrachtiging en die tussenas-dinges, als je me effe uitlegt waar ik dat moet zoeken. :tongue:

bolku
07-05-2010, 22:15
Alles is welkom, graag dus.
Tussenastandwiel is het andere grote tandwiel waar de distributieriem overheen loopt.
Nokkenastandwiel kan je zo zelf losmaken, is sleutel 24. ( jij bedoeld wss de kettingwielen, die zitten op de nokken geperst..)

breadfan83
07-05-2010, 22:35
Is goed, dan maak ik je een mooi pakje met wat je nodig hebt en wat hier nog ligt.

Betaling in onderdelen is ook heel erg welkom. Ik heb een setje wiellagers voor rondom nodig, en nieuwe remslangetjes voor de 16v.

Ik heb een setje slangen voor een RP motor, dus die vier kan ik waarschijnlijk op de 16v gebruiken, als ik er nog twee losse slangen voor vind.

Dus als je wat hebt liggen om me verder te helpen hoor ik 't graag. Zal zondag waarschijnlijk gaan sleutelen, dus dan kan ik zien wat ik precies heb liggen voor je. :thumbup:

Had je trouwens ook een mail gestuurd met daarin wat ik precies nodig heb. ;)

bolku
07-05-2010, 22:49
Klopt, thanks, ik mail je nog even terug.

breadfan83
07-05-2010, 23:19
Bedankt.

De rest heeft als het goed is ook al 'n PB (terug).

breadfan83
09-05-2010, 23:57
Up.

Het een en ander is verkocht of besproken, ik zal morgen een lijstje maken met wat er nog is en welke prijzen daar bij horen.

breadfan83
18-05-2010, 10:46
Up!

Jeroen, als je de spullen nog wilt hebben moet je wel effe wat van je laten horen.