papascal
09-05-2010, 15:22
Hallo,
ik ben op zoek naar een motor voor een golf 1.
Nu kwam ik een golf 2 met g60 blok tegen waar ipv g-lader een turbo op zit.
De turbo is scheinbaar wel aan vervanging toe. Maar hij heeft tog mn intresse
maar om de boel te controleren wil ik zeker weten of het een g60 blok is, hoe kan ik dit controleren? motorcode? zoja wat is de motorcode van een g60 blok?
Nu wil ik hem straks in een golf 1 bouwen, maar mijn vraag is past dit? of zal de turbo dan in de weg gaan zitten?
En waar moet ik rekening mee houden met het ombouwen.
Ik kan me nu bedenken, motorsteunen, kabelboom aanpassen, intercooler + buizen en het uitlaatspruitstuk.
Zie ik wat over het hoofd?
De verkoper adviseert om er een t04 turbo op te zetten(er zit nu een kleinere Garret op), als ik dan dus voor een grotere turbo ga, wat moet er dan nog aangepast worden? (chip?)
ik ben op zoek naar een motor voor een golf 1.
Nu kwam ik een golf 2 met g60 blok tegen waar ipv g-lader een turbo op zit.
De turbo is scheinbaar wel aan vervanging toe. Maar hij heeft tog mn intresse
maar om de boel te controleren wil ik zeker weten of het een g60 blok is, hoe kan ik dit controleren? motorcode? zoja wat is de motorcode van een g60 blok?
Nu wil ik hem straks in een golf 1 bouwen, maar mijn vraag is past dit? of zal de turbo dan in de weg gaan zitten?
En waar moet ik rekening mee houden met het ombouwen.
Ik kan me nu bedenken, motorsteunen, kabelboom aanpassen, intercooler + buizen en het uitlaatspruitstuk.
Zie ik wat over het hoofd?
De verkoper adviseert om er een t04 turbo op te zetten(er zit nu een kleinere Garret op), als ik dan dus voor een grotere turbo ga, wat moet er dan nog aangepast worden? (chip?)