View Full Version : Borainmotion
breadfan83
10-05-2010, 17:01
Is er iemand die op wat voor manier in contact kan komen met Borainmotion?
Een hele poos geleden heb ik iets bij hem gekocht. Heb daarna twee keer contact met hem gehad, en daarna nooit meer wat gehoord. Ik heb meerdere keren gebeld op het nummer dat ie me gegeven heeft, heb PB's gestuurd en ben zelfs helemaal in Noord Holland langs geweest op het door hem destijds opgegeven adres... daar wist echter niemand iets van hem of een Volkswagen af.
Zou fijn zijn als ik alsnog mijn onderdelen krijg. No hard feelings, volgens mij zat ie toen midden in een verhuizing, en kan best zijn dat het adres dat ie me gegeven heeft zijn oude is. Heb hem daarna ook eigenlijk niet meer actief gezien op 't forum. Wil alleen effe met hem in contact komen om het alsnog te regelen.
Bedankt alvast!
Vraag het eens aan KnarfMK1. Die schijnt hem te kennen maak ik op uit zijn posts...
breadfan83
10-05-2010, 17:55
Vraag het eens aan KnarfMK1. Die schijnt hem te kennen maak ik op uit zijn posts...
Hij heeft me zojuist een PB gestuurd, en het ziet er naar uit dat ie me verder kan helpen.
Bedankt voor de tip in ieder geval, Frank ook alvast bedankt.
Heropend op verzoek. Blijkbaar nog niet in contact kunnen komen.
Broodtrommel, take it away.
breadfan83
28-06-2010, 23:10
Heb contact gehad met Frank, en via hem aan het nieuwe nummer van Borainmotion gekomen. Meerdere malen gebeld, op verschillende tijden van de dag, maar telkens geen gehoor.
Uiteindelijk maar een sms gestuurd, hopende daar iets op terug te krijgen, maar alweer tevergeefs. Mails en PB's lukken sowieso niet, dat heb ik al vaak en lang genoeg geprobeerd.
Ik geloof best dat ie verhuisd is en een nieuw nummer heeft, en toen ie hier nog online was stond ie volgens mij ook met goede naam bekend, dus daar gaat het me helemaal niet om.
Zou het alleen fijn vinden als ik na al die tijd alsnog m'n spullen kreeg waarvoor ik betaald heb. Zoals gezegd dus, no hard feelings, alleen verrekte hard to find schijnt 't. ;)
Mocht ik hem zien of tegenkomen zal ik er proberen aan te denken.
Volgens mij is wel zijn vader pas overleden...
breadfan83
29-06-2010, 09:27
Ok, dat verklaart wel waarom ie nu andere dingen aan z'n hoofd heeft. :(
Als je zou willen, graag.
breadfan83
08-07-2010, 18:46
Nog maar eens omhoog halen.
Heb op de mails, pb's en het sms-je nog steeds geen reactie. En nog steeds pakt ie de telefoon niet op als ik bel.
breadfan83
11-07-2010, 23:58
En nog maar eens omhoog... kan toch niet zijn dat iemand van wie je het telefoonnummer hebt zo lang onbereikbaar is... toch wel...
Als iemand Borainmotion irl spreekt, kan ie hem dan aub even doorsturen naar hier? Mijn telefoonnummer kan ik wel via PB doorsturen aan een bekende van hem als dat makkelijker is. ;)
breadfan83
12-09-2010, 07:55
Ik zou even moeten wachten, en hij zou contact opnemen met me, maar dat is alweer meer dan 'n maand geleden.
Iemand die geregeld bij hem over de vloer komt en me dat spruitstuk even mee kan nemen en op de post kan doen?
steven16v
12-09-2010, 09:25
Zo dt loopt al een beste tijd zeg.
Vrees het ergste. Succes ermee, kan je helaas niet verder helpen.
breadfan83
12-09-2010, 19:12
Zo dt loopt al een beste tijd zeg.
Vrees het ergste. Succes ermee, kan je helaas niet verder helpen.
Hij stond toen bekend als betrouwbaar iemand zo ver ik weet, en ik ga d'r nog steeds wel van uit dat dat zo is.
Bellen, sms-en, mailen en pm-en heeft allemaal niet geholpen, dus dan maar proberen via iemand die er binnenkort / regelmatig over de vloer komt... we zullen zien. :)
Jij hebt wel geduld, Bammetje. Geloof dat ik allang eens met de deur in huis was gevallen -en reken maar letterlijk. :)
breadfan83
12-09-2010, 22:50
Jij hebt wel geduld, Bammetje. Geloof dat ik allang eens met de deur in huis was gevallen -en reken maar letterlijk. :)
Dat is 't probleem juist. Het adres dat ik heb opgekregen is het juiste niet. Hij zat toen midden in een verhuizing, dus ik ga er van uit dat het adres dat ik had dat van voor de verhuizing is.
Ben er 'n jaar geleden nog langs geweest, maar daar wist niemand ergens van. Kon ook nergens iets VW-gerelateerd in of om die boerderij vinden, dus ga d'r van uit dat ie daar inderdaad niet meer woont...
steven16v
13-09-2010, 09:25
Hij stond toen bekend als betrouwbaar iemand zo ver ik weet, en ik ga d'r nog steeds wel van uit dat dat zo is.
Bellen, sms-en, mailen en pm-en heeft allemaal niet geholpen, dus dan maar proberen via iemand die er binnenkort / regelmatig over de vloer komt... we zullen zien. :)
Heb je al iemand gevonden die hem persoonlijk kent? Dan is het inderdaad wat makkelijker op te lossen.
Pedaalemmer
13-09-2010, 09:35
als ik goed gegooled heb is dit hem
http://rickmjjanssen.hyves.nl/
breadfan83
13-09-2010, 21:18
Heb je al iemand gevonden die hem persoonlijk kent? Dan is het inderdaad wat makkelijker op te lossen.
Ja, via hem ben ik ook aan 't nummer gekomen, en heb ik bevestigd gekregen van z'n verhuizing. Hij heeft Borainmotion er nog over gesproken, en die scheen er nog van af te weten. Hij zou me wat laten horen over 'n tijdje...
Henk, zou best kunnen dat dat 'm is. Hij heette Rick, effe oude topics doorgespit, en deze Rick zit op de Volksforum hyves. :thumbup:
je zit met hetzelfde probleem als ik.
ben ook al van mei op een digifiz aant wachten die ik op Volksforum gekocht had.
altijd k*t zo een dingen :(
breadfan83
20-09-2010, 13:02
je zit met hetzelfde probleem als ik.
ben ook al van mei op een digifiz aant wachten die ik op Volksforum gekocht had.
altijd k*t zo een dingen :(
Had je die wel al betaald dan? Dacht dat die hele koop toen niet was doorgegaan... :(
Had je die wel al betaald dan? Dacht dat die hele koop toen niet was doorgegaan... :(
313€ ja :(
die 1ne waar ik je over sprak is niet doorgegaan nee, deze was een andere
breadfan83
20-09-2010, 13:16
313€ ja :(
die 1ne waar ik je over sprak is niet doorgegaan nee, deze was een andere
Kun je niemand vinden die bij 'm in de buurt woont en effe langs kan gaan?
Kun je niemand vinden die bij 'm in de buurt woont en effe langs kan gaan?
heb ondertussen nog contact gehad, ben benieuwd.
hij zegt dat hij op de post kwijt is geraakt.
op de post krwijt geraakt..... das een goeie die pakketjes zijn verzekerd tot 500 euro dan had hij je de centen allang terug kunnen geven.
op de post krwijt geraakt..... das een goeie die pakketjes zijn verzekerd tot 500 euro dan had hij je de centen allang terug kunnen geven.
zei ik em ook ja, is gewoon met de belgische post verzonden en gewoon binnenland.
nu woensdag ging hij nog eens kijken op de post wat ervan was.
ben er ook al mee bij politie geweest, komt hoop ik wel goed.
breadfan83
05-10-2010, 00:11
Stand van zaken... we zijn vanaf vandaag druk op zoek naar niet één maar naar twee personen. :D
Borainmotion is nog niet terecht (bij mij niet tenminste).
De ander: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=75994
breadfan83
18-10-2010, 22:20
Wesley is terecht, en m'n gereedschap dus ook.
Borainmotion is nog steeds foetsie... lijkt de Taliban of 't Kwartje van Kok wel. :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.