View Full Version : STRO Schroefset iemand ervaring?
Ben op zoek naar een niet al te dure schroefset (Supersport, Vmaxx). Nu zat ik een beetje te surfen en kwam ik op onderstaande schroefset uit.
http://www.carfantasy.nl/images/STROgew.jpg?osCsid=c80c7467969d91bf8147e6fd43056853
Voor mij een onbekend merk..kon er ook verder geen info over vinden? Heeft hier iemand ervaring met deze set?
linkje naar de site:
http://www.carfantasy.nl/stro-schroefset-vw-golf-iijetta-p-14552.html
Zal denk ik een beetje in de categorie V-maxx vallen. Volgens mij zijn ze optisch ook redelijk gelijk aan V-maxx als ik de foto zo zie.
Maar een niet te dure schroefset: raceland, ta-technix etc. Rond de € 200,- ben je er al. Hoewel de raceland wel uber-stug is.
lijkt echt precies op mijn tec-tuning setje.
die kosten ook geen drol.
nog geen problemen mee gehad.
koop gewoon het goedkoopste met de langste garantie :)
v-maxx replica...
ooit 1 onder een ibiza geschroefd en de eigenaar was goed te spreken.
ik hoop niet dat het de kwailiteit van stro heeft :D
het ziet er naar uit dat deze in het rijtje hoort van Vmaxx + Replica's
DoriDaan
13-05-2010, 15:30
hmm ik moet wel zeggen dat de TEC´s onder mijn TD achter niet byzonder stug meer zijn... de Jetta is nog comfortabeler...dus zullen ook aan het einde zijn...
Maar goed koop maar 4 originele schokdempers en veren... betaal je de hoofdprijs..
dus je kan er nooit een buil aan vallen om een tec/vmaxx/of wat dan ook te kopen...
Maareh... ik denk dat het tec´s zijn met een ander LOGO... van 129 euro! :eek:
ik hoop niet dat het de kwailiteit van stro heeft :D
het ziet er naar uit dat deze in het rijtje hoort van Vmaxx + Replica's
wat verwacht je voor 150euro?
dat lijkt me een meer relevante vraag.
Johan1982MK1
13-05-2010, 16:50
Setjes van ROKKOR zijn ook heel goedkoop.. onlangs nog een topic over geweest geloof ik..
Weet niet wat de kwaliteit is, maar kost ook weinig..
tiefflieger
13-05-2010, 18:10
329 voor zo'n setje vind ik nog vrij duur.
Voor 249 koop je v-maxx en voor 169 al tec/ raceland bij skg, setjes die zullen elkaar niet veel schelen...
lijkt sprekend op een TEC tuning setje
heb het onder me tdi ook.
achter op zijn laagst en voor kan die nog 4 cm
en hij is stug als ik weet nie wat :D
hoe is de wegligging met zo`n goedkopere set kan je lekker `hoeken`?
ligt als een kart op de weg heb zelf ook zo'n setje van TEC.
Ach het is allemaal 1 pot nat. Ik heb TEC onder m'n Jetta, dat is redelijk stug, maar Raceland onder de Passat, dat rijdt juist heerlijk comfortabel.
Komt voornamelijk door het hogere gewicht denk ik, want volgens mij zijn al die veren en dempers voor alle modellen gelijk.
Ach het is allemaal 1 pot nat. Ik heb TEC onder m'n Jetta, dat is redelijk stug, maar Raceland onder de Passat, dat rijdt juist heerlijk comfortabel.
Komt voornamelijk door het hogere gewicht denk ik, want volgens mij zijn al die veren en dempers voor alle modellen gelijk.
volgens mij ook..
Weet ik wel zeker. Alle eerder genoemde merken zijn inderdaad identiek, en zo ook STRO. Komt allemaal uit dezelfde fabriek. Ook de remschijven van STRO zijn niks speciaals. Zijn hetzelfde als originele schijven van een willekeurige automaterialenzaak, alleen dan geperforeerd...
Niks speciaals dat STRO, alleen de prijzen zijn hoog om mensen te laten denken dat het dan misschien beter zou zijn als een goedkopere set...
idd gewoon een ander verzonnen tuning naam en hup de prijs wat omhoog beetje jammer
en het bedrijf rokkor is een broer van hottuning heb ik gehoord?. alleen daarom zou ik er al niets kopen. !@#$%^&*(
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.