View Full Version : Help Wie rijdt er 8x15 et 20 onder Golf mk2 ?
Ik zoek foto's en info van een golf 2 mk2. met de volgende maten 8x 15 ET 20 met 19-45-15. i.c.m shroefset.
Wat moet ik aanpassen om het te laten passen zonder te laten aanlopen. Binnenkort ga ik de schroefset monteren aangezien dat ik hem dan toch op assteunen heb staan wil ik gelijk eventuele aanpassingen doen
Niet meer nodig ik heb de velgen en de verlaging al besteld. Bedankt voor :( :( alle hulp
breadfan83
18-05-2010, 00:41
Had je ook effe een bestaande bandenmaat moeten opgeven. ;)
19-45-15
dus gewoon schroeven naar de hoogte waarop hij niet meer aanloopt ;)
Vooraan 15x8J op 195/45/15, ET waarde 26. Bij jou steekt de velg dus iets meer naar buiten. Verlaging op de foto is zo'n 6 centimeter vooraan, maar 8 centimeter zou geen enkel probleem zijn geweest. Wellicht dat je er alsnog iets aan hebt...
http://www.hugoppelaar.com/img/tekoop/golf/IMG_1229.jpg
Ik ben op aanraden van de importeur/dealer overgestapt naar et 25. Ik zou voor en de problemen komen velgen zou buiten de randen komen. Ik vind dat zelf ook niet mooi , mogelijkheid was ook om met verschillende ET te gaan werken het nadeel daar van dat je de wielen niet kan uitwisselen omdat de banden toch gaan cuppen is uitwisselen is dan niet mogelijk. Nu kan ik achter altijd nog een spacertje plaatsen.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.