PDA

View Full Version : h&r probleem


tonymk1
14-05-2010, 20:47
hallo luitjes ik heb me golf v gt sport r line met h&r veren verlaagt maar nu is ie achter maar 1 cm gezakt en voor 3 a 4 cm . dus met gevolg staat als een duikboot hebben jullie of iemand hier hier ook last van heb h&r veren die 45 mm zakken hoor graag van jullie

Martyn
14-05-2010, 22:14
Heb je ze nieuw ??
Want verlagings veren moeten uit zichzelf nog gaan zakken als ze nieuw zijn, en zeker achter want daar hangt bijna geen gewicht op in vergelijking met voor.

;)
Tip: kratjes bier doen wonderen.

Arnaud
14-05-2010, 22:27
In theorie is dit waar, maar als hij nu overdreven uit vorm staat zal hij nooit zoveel nazakken dat dat rechttrekt!

Martyn
14-05-2010, 22:33
Heb het zelf wel al meegemaakt hoor met een set van vmaxx die zakte nog een heel behoorlijk eind.

Maar goed kan zijn dat dit bij h&r niet is, weet alleen dat ze nog gaan zakken uit zichzelf.

tonymk1
16-05-2010, 18:49
nou hij staat echt zo scheef als wat ik had ook me nieuwe veren naast die standaard gehouden maar scheelde niets en voor scheelde het denk 8 cm wat ze korter waren maar ja weet nou niet wat ik moet doen een andere set halen is ook wat

Marco
16-05-2010, 19:18
verlagingsveren zijn lang niet altijd korter als de originele. Gaat vooral om de samenstelling van de veer (materiaal, stijfheid etc etc) DAT bepaald hoeveel de veer inveert

Je kunt toch eenvoudig even kontakt opnemen met de verkoper? Misschien zijn de verkeerde geleverd ..?