View Full Version : Commentaar op W-see knokpartijtje...
richard-polo
18-05-2010, 16:37
GTI-Treffen 2010 "Die Tollen Tage" (http://www.youtube.com/watch?v=eMpuGeyL020)
leuk feestje!
breadfan83
18-05-2010, 16:44
leuk feestje!
Hoe die dikke op 50 seconden uithaalt... wtf?
Enige manier hoe je dat nog beter had zien aankomen is als ie je twee dagen van te voren had opgebeld en je verteld had dat ie je op je smoel zou slaan... wooooooooooosh!!!
En die bonenstaak met z'n strakke shirtje voelt zich groot met z'n brede matties d'r bij. :screwy:
Leuk volk daar!
Supervet dees filmke :-)
facking zijn eigenschuld met zijn rijgedrag
IDD !! Hij rijd die gast met z'n oranje shirt zowat uit z'n schoenen. :screwy:
Wat een mongolen zeg :screwy:
Als die gast met zijn oranje shirtje zo tegen mijn auto begon te duwen en de deur om te vouwen kon hij alvast een brancard laten komen....
Ik heb een fockin hekel aan mensen die denken dat ze wat zijn omdat hun matties erbij zijn, en al helemaal als je aan andermans eigendom komt zoals een auto.
Ben een man en vraag of hij even wilt uitstappen voor een 1 op 1 gevecht, dan piept die wel anders....
breadfan83
18-05-2010, 17:13
Precies.
Dat dat tuig dan gewoon aan de kant gaat en die gast met z'n Audi door laat rijden.
Zelfde geschijt heb ik elke dag hier in de straat met die kleuters van de LTS. Staan ook de hele dag te pauperen op het midden van de straat, en als je ze d'r van af rijdt is 't weer huilen en brullen dat ze hun grote broer gaan bellen. Moet je eens kijken wat ik met je gezicht kan doen in die acht minuten die je broer nodig heeft om hier te komen! :D
Ga gewoon aan de kant, of ben een kerel en vecht het uit op een manier dat de ander ook een kans maakt. Die gast met dat oranje aan is misschien net anderhalve meter!!!
Ik vind dat Matrix-effect van die gast die slaat wel grappig :D
Die andere gast moest toch wel dronken zijn geweest, want die kon je wel heel gemakkelijk ontwijken...
Maar wederom een reden om niet gedurende de Wörthersee dagen daar te zijn :shake:
riendert
18-05-2010, 17:23
Ja al die zatte gasten daar willen gummi gummi hoor, Vaak gaan ze aan je auto hangen en laten je pas gaan als je zoiets doet!
Je moet je dan ook niet laten kennen en zulke dingen niet doen maar om zo los te gaan op die bestuurder vind ik toch ook wat. En 1 vent die ff die bestuurder wil helpen, beste held.
Supervet dees filmke :-)
facking zijn eigenschuld met zijn rijgedrag
Idd, doe eens normaal joh...
Wel mooi dat de rest in die auto gewoon blijft zitten en die maten in elkaar geslagen worden. Je hebt twee keuzes, nokken of uit de wagen met z'n allen!
Ja al die zatte gasten daar willen gummi gummi hoor, Vaak gaan ze aan je auto hangen en laten je pas gaan als je zoiets doet!
Je moet je dan ook niet laten kennen en zulke dingen niet doen maar om zo los te gaan op die bestuurder vind ik toch ook wat. En 1 vent die ff die bestuurder wil helpen, beste held.
Ja precies, maar de rest wat in de wagen zit doet ook helemaal niks....
Fijne vrienden :)
Maar wederom een reden om niet gedurende de Wörthersee dagen daar te zijn :shake:
Idd, mij zul je daar niet vinden... Heeft niks meer met autoliefhebberij te maken...
Je hebt twee keuzes, nokken of uit de wagen met z'n allen!
dat heb ik ook al eens gezien... binnen 2 sec zaten er 4 andere dronken lorren in die auto die probeerden weg te komen.
breadfan83
18-05-2010, 17:28
Ik vind dat Matrix-effect van die gast die slaat wel grappig :D
Die andere gast moest toch wel dronken zijn geweest, want die kon je wel heel gemakkelijk ontwijken...
Ja, zoals ik al zei, de enige manier hoe die het duidelijker had kunnen maken dat ie hem op z'n smoel ging meppen, was als ie hem een paar dagen van te voren had opgebeld om een afspraak voor een pak slaag te plannen. :tongue:
dat heb ik ook al eens gezien... binnen 2 sec zaten er 4 andere dronken lorren in die auto die probeerden weg te komen.
Ja je kunt idd beter doorrijden en de wagen ergens veilig wegzetten, en dan dat gastje eens gaan opzoeken...game-on ;)
Hoe dan ook het is gewoon triest dat het zo moet gaan daar.
Dit soort gasten zorgt ervoor dat ook de worthersee een keer aan zijn eind komt en dat zou toch erg jammer zijn.
EricNijssen
18-05-2010, 17:35
Ik denk dat je het beste daar helemaal niet rijdt als het zo druk is.. Je weet wat er gebeurd met die dronken drabbers.. :(
Het officiele feest gaat nergens meer over.. iig niet over GTI's
breadfan83
18-05-2010, 17:40
Hoe dan ook het is gewoon triest dat het zo moet gaan daar.
Dit soort gasten zorgt ervoor dat ook de worthersee een keer aan zijn eind komt en dat zou toch erg jammer zijn.
't Zou misschien eens een idee zijn voor de politie om dáár op te treden, en niet mensen aan te houden omdat hun koplampen 12mm te dicht bij het asfalt zitten. ;)
Politie, vriend en helper, maar ook in Oostenrijk doen ze aan bonnen-quota zo te zien. :tongue:
Ga er eerst maar eens kijken Chris.
Daar heb je gelijk in maar wij hebben op ongeveer de zelfde plek gestaan op een avond en daar liep ook zo'n achterlijke rond die tegen iedereen moeilijk ging doen en die werd wel gelijk opgepakt door 5 agenten en weggebracht, en dat ging ook niet bepaald zachtjes moet ik zeggen.
maar ik heb ook het idee dat ze liever mensen pakken met een in hun ogen een te lage auto of iets dergelijks
je bent natuurlijk ook niet zo slim om daar 's avonds te gaan rondrijden, maar idd iemand slaan die nog in de auto zit :screwy: . maar wat moet je doen als je dit gebeurd in zo'n groep, uitstappen of doorrijden?? ik weet het niet wat ik zou doen op dat moment, ik weet wel dat ik blij ben dat ik vroeger nog een beetje aan thaiboxen gedaan heb, pijn zal die hebben!
breadfan83
18-05-2010, 18:03
't Is toch de grootste onzin dat er wordt geroepen dat je daar maar beter niet moet rijden omdat anderen zich niet kunnen gedragen!?
Omdat een paar debielen met te veel geld op zak de hele dag en nacht doorzuipt moet jij je auto maar ergens anders parkeren of een tering end omrijden... wtf?
Ben er niet geweest, is al n paar jaar geleden dat ik er was...
Toen was dit al n groot probleem, van die bezopen apen!
Heb toen ook nog byna staan knokken met zo n josti.
T is wel vd zotte om je eigen ding niet te kunnen doen vanwege t alcohol misbruik van anderen. Zou mezelf echt niet in kunnen houden als zo n stel aan mn auto zou zitten.
Wel héél erg jammer van zo n evenement!
servibruls
18-05-2010, 18:14
Wat een mongolen zeg :screwy:
Als die gast met zijn oranje shirtje zo tegen mijn auto begon te duwen en de deur om te vouwen kon hij alvast een brancard laten komen....
Ik heb een fockin hekel aan mensen die denken dat ze wat zijn omdat hun matties erbij zijn, en al helemaal als je aan andermans eigendom komt zoals een auto.
Ben een man en vraag of hij even wilt uitstappen voor een 1 op 1 gevecht, dan piept die wel anders....
Gewoon zoals ik met ijshockey altijd deed, nergens om vragen en meteen beginnen te slaan, eentje heb je altijd wel te pakken :D
Martyn_86C
18-05-2010, 18:17
Wat triest zeg!! Van allebei de kanten... Wtf heb je daar met je auto te zoeken? :confused: Als je je auto respecteert kom je daar niet eens!! :screwy:
En ook stom van hem dat ie een sportkoppeling heeft die niet kan slippen... :D Daar lok je het ook mee uit... :screwy:
Dat die andere zatte apen niet van die auto af kunnen blijven is een tweede! Dat is g.v.d. een ongeschreven regel!!! Je blijft met je poten van andermans auto af!!!
Ik denk dat ik voorlopig niet thuis had geslapen als ze mijn portier zo naar voren zouden gooien!! En hij voorlopig in het ziekenhuis!!! :mad:
EDIT: als je weet dat het er daar zo aan toegaat... 't is triest, maar dan zoek je het toch niet op???
breadfan83
18-05-2010, 18:21
Als ik er eens heen ga, misschien maar effe 'n systeempje verzinnen de hele buitenkant van de auto onder hoogspanning te zetten ofzo. :D
kiwi-gti
18-05-2010, 18:30
Zolang je niet 's avonds laat midden door centrum-Reifnitz gaat rijden maar gewoon in omliggende dorpen (zoals iedereen), dan is er echt heel weinig aan de hand.
Af en toe even wachten op een dronken aap die voor je neus de weg op loopt om een foto te maken van een A4 1.6 met lambodeuren en 'audi-ledjes' ,veel alerter hoef je niet te zijn.
Soms eens 'nee-schudden' helpt ook gewoon, stappen ze opzij of geeft je ruimte om er omheen te sturen. Meestal kun je best lachen OM die gasten. Doorrijden en klaar...
koenjanssen
18-05-2010, 18:58
Overdag op die plek is er weinig aan de hand, zag wel dat hoe later het werd hoe grimmiger de situatie werd...
Lopen inderdaad een hoop zatte idioten langs.
Op die straat viel het wel mee, tenminste ik had mijn auto daar staan en zijn rond 22.00 uur vertrokken. Zolang je idd gewoon zelf een beetje mee lacht en gewoon volhoud dat je geen gummi doet kun je gewoon door. Maar ik merkte idd wel heel goed dat het 's avond echt alleen maar om het zuipen ging, daarom ook maar snel weggereden daar.
Wij reden in de middag op donderdag richting Reifnitz.. toen waren er al van die dronken gasten die half op de weg stonden met een bordje gummi.. voor mij geen issue, even terugschakelen en 't gas vol naar beneden, die springen echt wel opzij. Dat filmpje is overigens wel een ander verhaal, maar zoals meerdere zeggen.. wat de neuq doe je daar met je auto, je hoef 't niet op te zoeken natuurlijk. Maar in zo'n situatie is het wel verrekte lastig om en fatsoenlijk mee weg te komen voor zowel jezelf als je auto.
(S)Low-Rider
18-05-2010, 19:14
Wij reden in de middag op donderdag richting Reifnitz.. toen waren er al van die dronken gasten die half op de weg stonden met een bordje gummi.. voor mij geen issue, even terugschakelen en 't gas vol naar beneden, die springen echt wel opzij. Dat filmpje is overigens wel een ander verhaal, maar zoals meerdere zeggen.. wat de neuq doe je daar met je auto, je hoef 't niet op te zoeken natuurlijk. Maar in zo'n situatie is het wel verrekte lastig om en fatsoenlijk mee weg te komen voor zowel jezelf als je auto.
Voor de DubClubbers gaat er moren een ceedeetje mee naar de zaak met de 1/2 van de rollin' pics uit Duitsland. Martinus zal er wel voor zorgen dat ie bij jullie komt.
Gr,
Rob
VW_Mannetje
18-05-2010, 19:42
Wij hebben donderdagavond tussen de 2 rotondes gezeten bij Keutschach. Wat je daar allemaal ziet....!!!!
Gozer met z'n dronken kop ging midden op de weg zitten met z'n pils, later zaten ze met z'n 3en... :screwy:
Veel te veel aandacht voor iets enorm negatiefs!
Maar omdat ik het ook niet laten kan....
- 's avonds moet je daar niet rijden met je auto, (beetje probs opzoeken en als je echt zuinig bent op je wagen doe je dat niet)
- Polizei en niet te vergeten particuliere beveiligers pakken dit soort lui direct aan als ze het zien, dit missen ze jammergenoeg maar meestal kom je hier niet
mee weg en ga je rechtstreeks de cel in met een paar tikken/slagen.
Wij rijden overdag langs de See en door de dorpen, 's avond auto parkeren buiten de hoofdstraat en zelf bier drinken en enorm lachen om alle randfiguren die rondlopen!
Ik heb echt nog nooit zoveel plezier gehad met een halve liter Märzen in mijn hand en tegelijk geëpileerde aapjes kijken!
Het is maar net hoe je er mee omgaat!
Misschien een stomme gedachte, maar ik neem aan dat de bestuurder niet gedronken heeft.
Hoe de fak krijg je het voor elkaar om klappen te vangen als je nuchter bent, van iemand die ladderzat is.
Waarom grijpt ie niet gewoon dat bonenstaak armpje en breekt het.
Als je aanvalt/verdedigd, doe het dan ook gewoon goed.
Een "knokpartijtje" was vroeger leuk op de basisschool.
Als je met zulke leeftijd zo uitbundig gaat lopen knokken ben je gewoon triest.
Gewoon met 1 simpele maar doeltreffende actie laten zien/ merken dat ze maar een andere gek zoeken om te knokken.
OT: ik ben vorige week geweest, en het was de 1e keer. Echt geweldig, en ook met niks te vergelijken met wat ik hier in Belgie en NL heb gezien.
Mooie auto's, en het weer was goed.
Volgend jaar probeer ik met mijn eigen auto erbij te zijn, en gaan we langer dan nu. Als ik ergens deze week de zin vind, zal ik foto's plaatsen!
grtz
a.busser
18-05-2010, 20:44
Veel te veel aandacht voor iets enorm negatiefs!
Maar omdat ik het ook niet laten kan....
- 's avonds moet je daar niet rijden met je auto, (beetje probs opzoeken en als je echt zuinig bent op je wagen doe je dat niet)
- Polizei en niet te vergeten particuliere beveiligers pakken dit soort lui direct aan als ze het zien, dit missen ze jammergenoeg maar meestal kom je hier niet
mee weg en ga je rechtstreeks de cel in met een paar tikken/slagen.
Wij rijden overdag langs de See en door de dorpen, 's avond auto parkeren buiten de hoofdstraat en zelf bier drinken en enorm lachen om alle randfiguren die rondlopen!
Ik heb echt nog nooit zoveel plezier gehad met een halve liter Märzen in mijn hand en tegelijk geëpileerde aapjes kijken!
Het is maar net hoe je er mee omgaat!
Hulde! :thumbup:
precies wat ik ook dacht!
Als je erbij denkt hoeveel man er die dagen op de been is, hoeveel nationaliteiten, hoeveel verschillende mensen, en hoeveel er daarvan gedronken hebben, dan kan je niet anders dan zeggen dat het "geweld" enorm mee valt.
Tuurlijk gebeuren er ongeregeldheden, tuurlijk zijn er die week opstootjes, maar ik denk dat je bij een beetje voetbal wedstrijd meer kans loopt een vechtpartij te zien dan daar.
leuk feestje!
Net goed, lekker verantwoordelijk met je audi.
Zie hem dan ook zitten wat een sukkel, mooi dat hij tikken krijgt.
Je kan ook gewoon rustig wegrijden stapvoets in plaats van mensen er onder te rijden....
breadfan83
18-05-2010, 21:43
Mooiste vind ik dat z'n maat strontbezopen uitstapt, het opneemt voor z'n mattie aan het stuur, klappen krijgt van drie man, en dat mister Audi opeens pleite gaat. :screwy:
Ze hebben het over de eerste klap is een daalder waard, nou en of die hem krijgt:D
frankvr6
19-05-2010, 06:56
op het laatst die gozer in het witte shirt denkt ik doe ook ff mee wil er na toe en word gelijk ff neer gehoekt door die bolle met dat petje zo van niet mee bemoeien wauzen
richard-polo
19-05-2010, 07:11
Mooiste vind ik dat z'n maat strontbezopen uitstapt, het opneemt voor z'n mattie aan het stuur, klappen krijgt van drie man, en dat mister Audi opeens pleite gaat. :screwy:
Wat me opvalt is dat jij praat zat hebt ;) maar ben je zelf wel eens zo in mekaar gemept?
dan piep je wel anders :tongue:
mij mepte ze toen met 3 kampers in mekaar, omdat 1 kereltje niet kon winnen in de stad{centrum van eindhoven} van mij en dus ging die zijn vriendjes bijhalen... ik heb er ene paar onweken maar heb er ook een paar flink goed gekregen :rolleyes: maar het belangrijkste was,,,,, dat ze van m,n vw polo afbleven...
volgende keer gaan we samen wat drinken :) en dan hoek ik jouw en jij mag onwijken :D kijken of jouw dat lukt.. dan bel ik zelfs nog even van te voren :tongue:
breadfan83
19-05-2010, 12:54
Wat me opvalt is dat jij praat zat hebt ;) maar ben je zelf wel eens zo in mekaar gemept?
mij mepte ze toen met 3 kampers in mekaar, omdat 1 kereltje niet kon winnen in de stad{centrum van eindhoven} van mij en dus ging die zijn vriendjes bijhalen... ik heb er ene paar onweken maar heb er ook een paar flink goed gekregen :rolleyes: maar het belangrijkste was,,,,, dat ze van m,n vw polo afbleven...
volgende keer gaan we samen wat drinken :) en dan hoek ik jouw en jij mag onwijken :D kijken of jouw dat lukt.. dan bel ik zelfs nog even van te voren :tongue:
Laten we zeggen dat ik een kop heb die ruzie uitlokt in de kroeg, dus ik heb m'n pakkie wel gehad. Gelukkig ben ik ook gezegend met een dikke schedel, dus is dat normaal niet zo'n probleem. ;)
henkwassenaar
19-05-2010, 23:10
Vechtpartij na wat biertjes op het event zelf.......
http://www.youtube.com/watch?v=eMpuGeyL020
breadfan83
19-05-2010, 23:14
Dat punt waren we al voorbij. :D
henkwassenaar
19-05-2010, 23:18
Sorry niet gezien en over heen gelezen......
Lette meer op deze.........................
http://i44.photobucket.com/albums/f24/denbosse_/Wsee%202010/DSC04855.jpg
breadfan83
19-05-2010, 23:20
Heel begrijpelijk, kan gebeuren. :D:D:D
SpiderClass
20-05-2010, 08:46
Tja, zulke mensen verpesten het voor anderen.. Voor je het weet mag het niet meer :(
Inderdaad! Daarom gaan de meesten altijd op donderdag, uiterlijk vrijdag weer naar huis om dit soort "liefhebbers" niet tegen te hoeven komen.
3 wiggers...............wow wat een vechtpartij............. :shake:
3 wiggers...............wow wat een vechtpartij............. :shake:
kun je wel zeggen fabian,maar als er iemand zo met mij en m'n auto omging dan ging ie toch achterin een zwarte benz met veel overdadig chroom op huis aan...en nee, geen auto van een see bezoeker :D :D
leuk feestje!
Edit: a.busser, je hebt helemaal gelijk! :thumbup:
a.busser
20-05-2010, 19:14
Man, man, man.....
Een week lang dikke auto's...
Een week lang feest, vriendschap, gezelligheid...
Een week lang beschonken mensen waarvan 98% niets en niemand kwaad doet...
Een week lang nieuwe vrienden maken, en nieuwe idee-en op doen...
En toch steeds weer dat geneuzel over een paar van die opgeschoten, door gesnoven, en bezopen duitsers. (of waar ze dan ook vandaan komen...)
Dat stoere commentaar van "ik zou dit, en ik zou dat"...
Zorg gewoon dat je niet in zo'n situatie terrecht komt!
En als je dan zo graag wil vechten, of iemand een paar flinke klappen wil zien uitdelen, blijf dan lekker weg op een meeting maar ga lekker naar een freefight gala.
Zullen we het nu weer gewoon over de volkswagen meeting aan der see hebben, inplaats van de over deze wannabe rocky's?
GerardMkIIVR6
20-05-2010, 19:17
Wat lijkt mij het heerlijk om zo'n vies, dik, dom, achterlijk, kansarm worstenbroodje in een te klein en laag uitgesneden v-hals shirtje te doorzeven met kogels...
(Sorry, ik meen dit natuurlijk niet, maar liet me even gaan.)
Ik meen het wel lijkt me heeeeeeeeerlijk :D :drill: :byewhore:
GerardMkIIVR6
20-05-2010, 19:21
Man, man, man.....
Een week lang dikke auto's...
Een week lang feest, vriendschap, gezelligheid...
Een week lang beschonken mensen waarvan 98% niets en niemand kwaad doet...
Een week lang nieuwe vrienden maken, en nieuwe idee-en op doen...
En toch steeds weer dat geneuzel over een paar van die opgeschoten, door gesnoven, en bezopen duitsers. (of waar ze dan ook vandaan komen...)
Dat stoere commentaar van "ik zou dit, en ik zou dat"...
Zorg gewoon dat je niet in zo'n situatie terrecht komt!
En als je dan zo graag wil vechten, of iemand een paar flinke klappen wil zien uitdelen, blijf dan lekker weg op een meeting maar ga lekker naar een freefight gala.
Zullen we het nu weer gewoon over de volkswagen meeting aan der see hebben, inplaats van de over deze wannabe rocky's?
We hebben het vaak meegemaakt hoor in Luckau VWBlasen dat die vervelende dronken brede pumptup duitsers met iedereen ruzie zochten.
En niet een enkele duitser hoor was een hele nacht raak.
Niet met ons maar ok zijn meer mensen voor gezelligheid en dat soort gasten geven er toch altijd een domper aan.
Vorig jaar begon het ook al een beetje op Edition38.
Denk dat het aan de leeftijden van veel gastjes ligt(haantjes gedrag) ;)
a.busser
20-05-2010, 19:24
We hebben het vaak meegemaakt hoor in Luckau VWBlasen dat die vervelende dronken brede pumptup duitsers met iedereen ruzie zochten.
En niet een enkele duitser hoor was een hele nacht raak.
Niet met ons maar ok zijn meer mensen voor gezelligheid en dat soort gasten geven er toch altijd een domper aan.
Vorig jaar begon het ook al een beetje op Edition38.
Denk dat het aan de leeftijden van veel gastjes ligt(haantjes gedrag) ;)
Juist!
En met 4 pagina's commentaar op die gasten, geef je ze precies wat ze hebben willen...
Aandacht.
En daar willen wij aan mee werken?
GerardMkIIVR6
20-05-2010, 19:25
Neeeeeee :D
Weer ontopic.
breadfan83
20-05-2010, 19:28
Zou toch wat zijn als zo'n halfzware net wil uithalen en je trekt inderdaad je Uzi uit je handschoenenkastje. :D:D:D
"Errrr.... was war den die bedoeling davon, Arnold?" :D
a.busser
20-05-2010, 19:33
leuk feestje!
Als we nou gewoon hier verder gaan met commentaar leveren op deze zielige vetoning, dan kunnen we in het officieele " meeting verslagen Worthersee 2010" topic weer gewoon auto's kijken en over auto's en andere geneugden der see praten. :thumbup:
GerardMkIIVR6
20-05-2010, 19:36
:thumbup:
subdivision
20-05-2010, 19:44
Dre +1
Goed idee André... bij deze is het topic opgesplitst.
a.busser
20-05-2010, 19:52
Goed idee André... bij deze is het topic opgesplitst.
Thank you! :thumbup:
Triest filmpje. :rolleyes:
Grote henkie,s daar hoor :screwy:
richard-polo
21-05-2010, 07:28
Man, man, man.....
dit is toch een volkswagen meetings :screwy: dus wat ZEUR je nou!!
Het hoort er gewoon bij of je het nou leuk vind of niet....
topics splitsen :confused:
dan plaats je antwoorden en filmpjes in een meeting verslagen topic en nog is het niet goed.. :rolleyes:
Zitten hier jongetjes in plaats van mannen?
is weer idd erg jammer maar niet onvermijdelijk met grote hoeveelheden drank.
aan de ene kant wel begrijpelijk dat die niet uitstapt.De grote hoeveelheid mensen en je auto onbewaakt achter laten terwijl je neer gemept word geen goede combinatie.
jettaracing
21-05-2010, 09:13
Drank maakt meer kapot dan je lief is ..........is alweer een slogan van een paar jaar terug , maar o zo waar helaas !!
vento tdi
21-05-2010, 09:14
jij niet geweest wytze?
breadfan83
21-05-2010, 10:16
dit is toch een volkswagen meetings :screwy: dus wat ZEUR je nou!!
Het hoort er gewoon bij of je het nou leuk vind of niet....
topics splitsen :confused:
dan plaats je antwoorden en filmpjes in een meeting verslagen topic en nog is het niet goed.. :rolleyes:
Zitten hier jongetjes in plaats van mannen?
Gewoon oogjes dichtdoen en net doen alsof er niks gebeurt.
De hele wereld is mooooooooooi.... bloempjes!
GerardMkIIVR6
21-05-2010, 10:21
Drank maakt meer kapot dan je lief is ..........is alweer een slogan van een paar jaar terug , maar o zo waar helaas !!
Slogan sloeg nergens op in die tijd want het is:
Drank maakt meer kapot dan een ander lief is ;)
Want een ander is altijds de lul niet diegen die ruzie zoekt want die maken hun niet zo druk hoor om de gevolgen. :mad:
Jan-Jelle
21-05-2010, 10:23
Stom dat je zo tussen alle mensen in zo gaat rijden, nou is de reactie van die jongens wat overdreven.. na een klap zal hij het ook wel geweten hebben! Vreemdste vind ik dat er alweer niemand ingrijpt, terwijl er zat mensen staan!
Ik zag twee beren broodjes smeren....ik stond er bij en ik keek er naar.....
breadfan83
21-05-2010, 10:37
Inderdaad. Hoeveel man zouden daar omheen staan? 200? 300? En maar zorgen dat alles goed op film staat.
Ik vind 't juist goed dat zoiets besproken wordt. Weet je tenminste waar wel en niet te gaan en wat wel en niet te doen als je zelf eens zou gaan. Als iemand een foto van z'n auto hier op 't forum zet, komt er ook negatief commentaar, en als er gehuild wordt roepen de mods dat dat nou eenmaal zo is bij een forum. Nou wordt er dus ook aandacht besteed aan de negatieve punten van zo'n meeting. Prima toch.
Of moeten we de NOS gaan bellen, en vragen of ze eens wat minder negatieve berichten willen laten zien? Who gives a fuck about Uruzgan, ik kom daar nooit, en het lijkt me helemaal niet gezellig! Maar 't is wel handig te weten wat daar aan de hand is, om te zorgen dat dat hier niet gebeurt. ;)
Jan-Jelle
21-05-2010, 10:58
:goodpost:
jettaracing
21-05-2010, 11:33
Slogan sloeg nergens op in die tijd want het is:
Drank maakt meer kapot dan een ander lief is ;)
Want een ander is altijds de lul niet diegen die ruzie zoekt want die maken hun niet zo druk hoor om de gevolgen. :mad:
Dat is wel zo ,maar ik heb ook wel kameraden meegemaakt die onder invloed van drank domme dingen hebben gedaan ,en er later niks meer van weten , maar ze wel met grote gevolgen zaten , waar ze niet blij mee waren ......
T is gewoon jammer dat dit soort dingen gebeuren ,maar zolang mensen zich lam blijven zuipen blijven deze dingen gebeuren :(
Dat is ook één van de redenen dat ik nooit drink , en er ook tegen ben dat mensen zich lam zuipen , ben ik tenminste wel altijd goed bij m'n verstand ipv onder invloed van alcohol .
En kan ik nog de beslissing nemen om zulke plekken /evenementen maar uit de weg te gaan op die latere tijdstippen ;) .
@ vento tdi, nee, ben niet geweest , geen tijd voor in de planning , met een werkende vrouw ,2 kids en zelf ook nog een baan :rolleyes:
Zal nog wel eens de bedoeling worden om er nog eens een keer heen te gaan , lijkt me wel een geweldige ervaring !
vento tdi
21-05-2010, 11:34
nou volgende keer dan wel gaan he?
Word ook wss de keer dat ik es ga kijkuh met de golf 1
Berserker
21-05-2010, 13:27
En hop ik ben terug op mijn basisschool, en dat bedoel ik niet alleen qua taalgebruik. :(
martiepartie
21-05-2010, 13:32
Heb jij dan in Vinkeslag op de basisschool gezeten? :eek:
GerardMkIIVR6
21-05-2010, 13:36
Net even op RTL+ gekeken was een verslagje over Worthersee en echt mensen mensen wat een zooi.
Het lijkt echt mooier dan wat het is.
Kijk de nederlanders enz (de liefhebbers) zitten in hotels enz verzorgd zeg maar dus die leven eigenlijk in een gouden kooi met de meet,maar als je ziet wat er op de campings etc gebeurt NIET NORMAAL.
Nu begrijp ik de politie daar ook.
Wat een beesten die duitsers,dit gaat nog eens afgelopen zijn deze meet want inwoners enz hadden er wel een beetje genoeg van.
Heel jammer voor zo een meet voor de echte liefhebbers.
vento tdi
21-05-2010, 14:05
is overal mee he?
Slecht voorbeeld vinden jullie..........
Automaxx was de eerste 2 jaar ook geweldig qua evenement niet qua auto's, maar gewoon alles bij elkaar was echt wel lachen.En nu s der geen reet meer aan door bezopen lui die der handen nie thuis kunnen houden.......
GerardMkIIVR6
21-05-2010, 14:07
Klopt
vento tdi
21-05-2010, 14:09
Er zijn er altijd een paar die het verpesten voor de rest.
En dat veranderd nooit...............ben ik bang
Rallye-ieffie
21-05-2010, 14:11
Overal gebeurt weleens wat,gaat mij niet tegen houden om toch eens te gaan kijken daar,heb namelijk ook heel veel positieve verhalen gehoord.
Blijft natuurlijk wel jammer dat door dit soort dingen soms meetings niet meer plaats kunnen vinden.
Neem van mij aan dat deze neus een hele slechte avond had gehad als die dat bij mij had gedaan, daarin tegen moet je daar helemaal niet komen met je auto met die dronke klote lui. De week er voor is vele male gezelliger en aantrekkelijker.
vento tdi
21-05-2010, 14:14
en ik ga volgend jaar ook voor de eerste keer es kijkuh
vento tdi
21-05-2010, 14:15
misschien idee om met delegatie vanuit hier te gaan?
Jan-Jelle
21-05-2010, 17:03
misschien idee om met delegatie vanuit hier te gaan?
En wij dan jouw ruzie oplossen zeker,,
;)
ik ga volgend jaar ook voor het eerst,maar het laatste waar ik zin in heb is dit soort geouwehoer....dan kun je nog beter op vakantie gaan naar bagdad.
wij gaan dus ook de week van tevoren.
vento tdi
21-05-2010, 18:55
jaja ik en ruzie?
tot nu toe nog niet voorgekomen gelukkig en zeker niet op een meeting gelukkig.
jaja ik en ruzie?
tot nu toe nog niet voorgekomen gelukkig en zeker niet op een meeting gelukkig.
true,heb jou alleen nog maar relaaaaxed gezien;)
vento tdi
21-05-2010, 19:30
ja ben der nog steeds ziek van............
ja ben der nog steeds ziek van............
whahahaha,scherp :thumbup:
vento tdi
21-05-2010, 19:33
doe mijn best , maar jou eruit lullen is erg lastig.............
vento tdi
21-05-2010, 19:34
word nog wat next year aan de see
word nog wat next year aan de see
zeker :thumbup: :D:D:D
Zal nog wel eens de bedoeling worden om er nog eens een keer heen te gaan , lijkt me wel een geweldige ervaring !
plan volgend jaar maar vast in ;)
ik zie dit filmpje nu pas omdat ik natuurlijk op het werk niet op youtube kon, maar wat een stel mongolen. ten eerste wat the fuck doe je daar met je auto. laat je auto lekker bij het hotel staan inplaats van door een menigte te rijden. dan kan je dit verwachten. ten tweede wat een stel kneusen (die drie lui) en dan vaaral die nicht in dat grijze shirtje. nog een paar laffe tikjes uitdelen nadat zijn twee matties daarvoor die vent al ko hebben geslagen.
ten derde, die vent die er aan komt is wel stoer, die wil in zijn eentje drie lui aanpakken en krijgt een klap op zijn bek. wat dacht hij in gods naam.
mijn moeder zei altijd "bier in de man, verstand in de kan".
breadfan83
21-05-2010, 21:12
ik zie dit filmpje nu pas omdat ik natuurlijk op het werk niet op youtube kon, maar wat een stel mongolen. ten eerste wat the fuck doe je daar met je auto. laat je auto lekker bij het hotel staan inplaats van door een menigte te rijden. dan kan je dit verwachten. ten tweede wat een stel kneusen (die drie lui) en dan vaaral die nicht in dat grijze shirtje. nog een paar laffe tikjes uitdelen nadat zijn twee matties daarvoor die vent al ko hebben geslagen.
ten derde, die vent die er aan komt is wel stoer, die wil in zijn eentje drie lui aanpakken en krijgt een klap op zijn bek. wat dacht hij in gods naam.
mijn moeder zei altijd "bier in de man, verstand in de kan".
En 't mooiste is dat die kerel die die drie aan wil pakken de mattie is van die bestuurder van de Audi... en die bestuurder van de Audi rijdt op 't einde fijn weg... :screwy:
fijne vrienden inderdaad. neem je het op je je vriend, rijd hij weg.
En 't mooiste is dat die kerel die die drie aan wil pakken de mattie is van die bestuurder van de Audi... en die bestuurder van de Audi rijdt op 't einde fijn weg... :screwy:
Jetta MaNiA
22-05-2010, 08:12
plan volgend jaar maar vast in ;)
Ik ga mee :thumbup:
die kerel met het oranje shirt was bij mij direct aan de beurt kerel denkt dat ie mooi sterk is omdat ie 2 bier heeft gehad
het is daar alleen maar auto en hij raakt hem niet eens kan ik slecht tegen zulke mensen ik was echt uitgestapt maar dat is mijn mening
PatrickG40
22-05-2010, 16:33
Super kansloos dit, had me ook niet rustig kunnen houden als iemand zo de auto in slaat, mja het is en blijft een groepje..
Hoop dat die gastjes alsnog doorgelaten zijn, superjammer van w-see :(
VolkswagenRacing
22-05-2010, 17:00
Slaat nergens op dit,
Maar welke idioot rijd er ook door alle mensen heen en probeert dan nog een burnout te maken ook, dan vraag je er natuurlijk een beetje om.
PatrickG40
22-05-2010, 17:20
Die burnout is idd niet slim..
stufenheckfahrer
22-05-2010, 18:47
Duss....
Je gaat naar een automeeting, en je moet er niet rondrijden met je auto.(volgens de reacties hier dan.)
Je gaat naar een automeeting, en je gaat een week van tevoren, omdat de meeting zelf niet leuk is, dan ben je al weg.
Ik snap dit petjesvolk niet! :screwy:
Het is ook écht heel moeilijk om te begrijpen ;)
vento tdi
22-05-2010, 19:09
je gaat toch ook niet in bepaalde wijken met een rood wit blauwe auto en roepen k.t buitenlanders is ook vragen om ellende en klappen.........
BEn het compleet met misha eens sommige snappen het echt niet.....
Inderdaad
Ik vind 't juist goed dat zoiets besproken wordt. Weet je tenminste waar wel en niet te gaan en wat wel en niet te doen als je zelf eens zou gaan. Als iemand een foto van z'n auto hier op 't forum zet, komt er ook negatief commentaar, en als er gehuild wordt roepen de mods dat dat nou eenmaal zo is bij een forum. Nou wordt er dus ook aandacht besteed aan de negatieve punten van zo'n meeting. Prima toch.
blabla. Het topic is niet gesloten, er is niks gewist. maar dit is nu al een 6 pagina zouteloze discussie die we graag buiten het Wörthersee topic wilden houden. Een meetingverslag is nu eenmaal meer bedoeld voor foto's en ervaringen dan voor keyboardwarriors die een filmpje beoordelen.
Jan-Jelle
22-05-2010, 21:04
jaja ik en ruzie?
;)
vento tdi
22-05-2010, 21:13
huh? jan jelle vat em nie?
stufenheckfahrer
22-05-2010, 21:15
je gaat toch ook niet in bepaalde wijken met een rood wit blauwe auto en roepen k.t buitenlanders is ook vragen om ellende en klappen.........
Je gaat met een VAG produkt naar een VAG meeting hoor.
Misschien is dit zonder ernstige hersenbeschadiging ook echt niet te snappen.
breadfan83
22-05-2010, 21:18
Nee, sommige accepteren het gewoon echt niet.
Je moet toch met een auto door een niet-afgesloten straat kunnen rijden zonder dat zo'n dronken onverlaat over je motorkap gaat lopen surfen, je de deur uit de auto trekt en je gezicht vebouwd!!!!
breadfan83
22-05-2010, 21:24
Je gaat met een VAG produkt naar een VAG meeting hoor.
Precies, die gast zit met het juiste merk auto op de juiste plek in de juiste periode. Met een VAG-auto op een VAG-meeting. Vreemd zeg! Logisch dat ie daarvoor een platte neus kado krijgt. :screwy:
Misschien is dit zonder ernstige hersenbeschadiging ook echt niet te snappen.
Denk dat het meer met de nieuwe Nederlandse mentaliteit te maken heeft. Stelletje laffe mongolen loopt overal met een grote boog omheen, om maar geen problemen te krijgen, en laat zich zo heel veel dingen ontzeggen en afnemen, omdat een stel debielen zich niet aan bepaalde regels en afspraken kan houden.
Dus omdat die debielen niet in de hand te houden zijn, gaan de fatsoendelijke normale mensen hun leven maar aanpassen. Probleem is alleen dat die debielen steeds meer vrijheid krijgen, want de rest past zich toch wel aan. Op een gegeven moment is het klaar met wijken, en kun je nergens meer heen, maar heeft dat gehandicapte volk het al voor 't zeggen, en dan escaleert het zoals hier, en krijgt dat achterlijke tuig nog gelijk ook nog!
"Je moet weten dat je auto gesloopt en je gezicht verbouwd wordt als je tussen die dronken Duitsers doorrijdt".
Nee! Je moet weten dat anderen zich gewoon normaal kunnen gedragen! En doen ze dat niet, worden ze opgeruimd voor de nacht ofzo.
Duss....
Je gaat naar een automeeting, en je moet er niet rondrijden met je auto.(volgens de reacties hier dan.)
Je gaat naar een automeeting, en je gaat een week van tevoren, omdat de meeting zelf niet leuk is, dan ben je al weg.
Ik snap dit petjesvolk niet! :screwy:
Sorry, maar ik snap dat tokkie volk (uit het startpost filmpje) ook niet. Ondanks dat er ontzettend veel coole auto's te zien zijn, trekt het mij voor geen meter als ik het filmpje uit de startpost bekijken. Wat een simpel/dom volk :shake:
En dat men een week van te voren gaan en met de meeting zelf alweer vertrokken zijn kan ik met m'n pet ook niet bij.. :screwy:
vento tdi
22-05-2010, 21:26
Je gaat met je vag auto door een (dronken) mensen massa heen rijden als een gek, dan heb je een hersenbeschadiging denk ik, zeker met zo'n rijstijl.
Maar in jouw beleving spoor je dan wel?
En stufenheckfahrer ze zeggen altijd dat mensen met kleine auto's een grote pik hebben toch?
En jij bent er meteen op getrapt schijnbaar?
Vind het een beetje kortzichtig om meteen mensen te betichten en hersenbeschadiging te noemen e.d.
Nou, dan gaan jullie met z'n 2en in jullie auto's de boel even regelen rond middernacht in het centrum van Reifnitz, succes!
vento tdi
22-05-2010, 21:28
Nee , misha ga volgend jaar gewoon lekker dezelfde periode als jullie lekker naar de worthersee, filmpje van jullie zag er goed uit.
Heb er nu al zin in
Nou, dan gaan jullie met z'n 2en in jullie auto's de boel even regelen rond middernacht in het centrum van Reifnitz, succes!
Ja, ik ben gek. Heb wel iets beters te doen dan naar die duitse plomp te rijden om dat volk in goede banen te krijgen..
breadfan83
22-05-2010, 21:33
Je gaat met je vag auto door een (dronken) mensen massa heen rijden als een gek, dan heb je een hersenbeschadiging denk ik, zeker met zo'n rijstijl.
En stufenheckfahrer ze zeggen altijd dat mensen met kleine auto's een grote pik hebben toch?
Vind het een beetje kortzichtig om meteen mensen te betichten en hersenbeschadiging te noemen e.d.
Was die kerel daar als een idioot aan komen vliegen, had ik gezegd ok, kiep z'n auto om en geef hem zo'n groot pak rammel dat ie de rest van de week nog pakjes slaag krijgt thuis bezorgd.
Maar die auto staat verdomme stil, weet ik hoe lang al, en hij wil gewoon eindelijk eens doorrijden! Op een gegeven moment heb je het denk ik ook wel een beetje gehad als je daar al een tijdje tussen dronken volk staat dat aan je auto loopt te trekken en te duwen.
Als het anders is, dan is het anders, maar dat is het enige dat ik uit dit filmpje kan opmaken. Buiten het feit dat er een paar honderd man omheen staan te kijken hoe iemand ongenadig door drie man wordt doorgelaten.
En als je dan persee moet vechten om te bewijzen dat je toch echt een piemeltje hebt, doe dat dan lekker één op één, en niet met drie mafkezen uit de sportschool tegen één stomdronken kerel.
vento tdi
22-05-2010, 21:34
ja maar is toch een vag meeting? :D
@breadfan die stuurbekr die ik bij jouw opgehaals had is dat oud of nieuw type tankje?
alvast bedankt
breadfan83
22-05-2010, 21:35
Werk jij als een echte CDA-er lekker om alle problemen heen in plaats van d'r iets over te zeggen of iets d'r aan te willen doen.
Werk jij als een echte CDA-er lekker om alle problemen heen in plaats van d'r iets over te zeggen of iets d'r aan te willen doen.Ik ben zo slim om de shit niet op te zoeken, net als 95% van het forum. Je kan wel de held uit gaan lopen hangen op een forum met een hoop bombarie en weet ik wat. Maar als je daar heen gaat en rond de kleine uurtjes met je auto door een mensen-massa wil rijden ben je gewoon een stomme zak. Ja het is een vag-meeting, maar op vagfest of volksdub wordt er rond 1 uur ook niet meer gereden.. tuurlijk niet, dan wordt er gezopen en gefeest.
stufenheckfahrer
22-05-2010, 21:42
Twee burn-outs van 20 cm is rijden als een gek?
Ik ga nergens over lopen opscheppen, alhoewel mijn schoenmaat 47 wel iets zegt over lichaamsbouw.
Nee, het word steeds duidelijker zo
jettaracing
22-05-2010, 21:44
Als er nu een keer een beetje minder word gezopen , dan word zo'n feest een stuk leuker voor ons allemaal .........want ik sta me soms dood te ergeren aan zulke gasten ,die stomdronken lopen te onnozel doen !
vento tdi
22-05-2010, 21:46
Mij hoor je der niet over welke schoenmaten en lichaamsbouw, maar geloof me je bent niet de enige met 47 hoor..........
Ik ben zo slim om de shit niet op te zoeken, niet als 95% van het forum. Je kan wel de held uit gaan lopen hangen op een forum met een hoop bombarie en weet ik wat.
Oeh, dan hoor ik ook bij de slimme 5% die de shit niet op zoekt... :redface:
jettaracing
22-05-2010, 21:50
Oeh, dan hoor ik ook bij de slimme 5% die de shit niet op zoekt... :redface:
:thumbup:
Als er nu een keer een beetje minder word gezopen , dan word zo'n feest een stuk leuker voor ons allemaal .........want ik sta me soms dood te ergeren aan zulke gasten ,die stomdronken lopen te onnozel doen !
Mwa, wij zitten ook maximaal te zuipen.. maar doen dat in de kroeg of bij het hotel en gaan niet als een stel mongols aan een auto lopen hengsten na wat alcoholische consumpties. Als je zo'n baas bent dat je zo moet zuipen dan moet je ook echt eens leren om jezelf in de hand te houden, daar hebben die figuren schijnbaar wat meer moeite mee.
stufenheckfahrer
22-05-2010, 21:53
Je hebt deels gelijk misschien.
Op de meetings waar ik kom, (meestal aircooled) word echt geen wijwater gedronken. Als ik stomdronken ben ga ik ook niet agresief doen, wel onnozel, maar nooit agressief.
Het gaat er om welk mannetje er dronken word, en dat is bij dit petjesvolk duidelijk. En diegenen die dat gedrag goed proberen te praten.. :shake: ...
Oeh, dan hoor ik ook bij de slimme 5% die de shit niet op zoekt... :redface:*net als 95%...
vento tdi
22-05-2010, 21:56
hoe oud ben je eigenlijk stufenheckfahrer?
gewoon ter info hoor?
stufenheckfahrer
22-05-2010, 21:58
hoe oud ben je eigenlijk stufenheckfahrer?
gewoon ter info hoor?
Ik ben 42, van 18-12-1967.
Bedankt voor de interesse.
jettaracing
22-05-2010, 21:58
Op de meetings waar ik kom, (meestal aircooled) word echt geen wijwater gedronken. Als ik stomdronken ben ga ik ook niet agresief doen, wel onnozel, maar nooit agressief.
Het gaat er om welk mannetje er dronken word, en dat is bij dit petjesvolk duidelijk. En diegenen die dat gedrag goed proberen te praten.. :shake: ...
Precies wat ik bedoel , dat mensen wat drinken vind ik helemaal geen probleem ,ook al drink ik zelf geen drup , dat komt in mijn kennisenkring ook wel voor dat mensen wat 'te' veel drinken ,maar dan blijft het altijd wel gezellig :thumbup:
Alleen jammer dat sommige zich op zo'n meeting zich dan niet kunnen gedragen :(
*net als 95%...
Ja sorry, idd.. ;)
vento tdi
22-05-2010, 22:02
fuck dan win je het maar het petjesvolk ben ik gelukkig al effe voorbij...............
Maarre jongens iedereen zijn mening he?
En ben hier trouwens meer aant typen dan ik met de mk1 bezig ben..........
Laptop op de werkbank staan.........
breadfan83
22-05-2010, 22:04
Ik ben zo slim om de shit niet op te zoeken, net als 95% van het forum. Je kan wel de held uit gaan lopen hangen op een forum met een hoop bombarie en weet ik wat. Maar als je daar heen gaat en rond de kleine uurtjes met je auto door een mensen-massa wil rijden ben je gewoon een stomme zak. Ja het is een vag-meeting, maar op vagfest of volksdub wordt er rond 1 uur ook niet meer gereden.. tuurlijk niet, dan wordt er gezopen en gefeest.
Dat bedoel ik Mish, alles maar uit de weg gaan.
En zeker in dit geval is het helemaal niks persoonlijks op jou, zelfs niet eens specifiek gericht op die meeting ergens een paar honderd km verderop. Maar gewoon op de manier hoe we (Nederlanders) ons steeds meer gaan opstellen.
We geven het grootste tuig steeds meer ruimte om steeds meer keet te trappen. Makkelijk, nu er nog een weg omheen is. Maar die groep tuig en de keet die ze schoppen wordt zo alleen maar groter, tot er uiteindelijk geen weg omheen meer is, en dan is indammen ook niet meer mogelijk.
D'r wordt gejammerd dat Wörthersee volgend jaar, misschien het jaar er op, of daarop, er niet meer is door dit soort volk, maar in plaats van er iets tegen te doen gaan alle lafbekken ze uit de weg en geven ze lekker groot de ruimte om de boel nog meer te verstieren!
Ik kan er werkelijk met m'n dikke kop niet bij!
stufenheckfahrer
22-05-2010, 22:04
Maarre jongens iedereen zijn mening he?
Worden we het toch nog eens vanavond :D
vento tdi
22-05-2010, 22:05
Mooi zo en de volgende keer weer met z'n allen lachuh op een meeting ok??????????
breadfan83
22-05-2010, 22:06
Mwa, wij zitten ook maximaal te zuipen.. maar doen dat in de kroeg of bij het hotel en gaan niet als een stel mongols aan een auto lopen hengsten na wat alcoholische consumpties. Als je zo'n baas bent dat je zo moet zuipen dan moet je ook echt eens leren om jezelf in de hand te houden, daar hebben die figuren schijnbaar wat meer moeite mee.
Was daar niet een filmpje dat jullie als een stel compleet debielen op een auto stonden te springen?
En kan me ook best voorstellen dat niet iedereen zo gecharmeerd is van dat blote-konten-gedoe. Gedraag je gewoon eens allemaal normaal, heeft er überhaupt nog wel iemand van onder de 20-25 een opvoeding gehad?
breadfan83
22-05-2010, 22:08
Laten we het met de bouw van die petjes ook maar deels op Roid-rages houden. Iets in die hormonen-huishouding bij die mannen klopt niet helemaal.
Als ik wat veel op heb word ik wat drukker, en als ik ga zitten val ik in slaap om niet eerder wakker te worden dan dat de alcohol uitgewerkt is. Weinig last van denk ik.
breadfan83
22-05-2010, 22:10
Mooi zo en de volgende keer weer met z'n allen lachuh op een meeting ok??????????
Totdat een of andere dronken Günther je de tanden uit je bek slaat omdat je daar zo dom naar hem staat te grijnzen. :D
a.busser
22-05-2010, 22:11
Een ding is zeker...
Die drie gasten lachen zich de ballen uit de broek dat er nu, een week na dato, nog steeds een stel Nederlanders 1000 kilometer verder op, volop aandacht aan ze geven...
tegen 10 duizenden zatte duitsers kan je met een handje vol Nederlanders nou eenmaal niks beginnen. Heeft ook niks met een bepaalde houding te maken, waarom laat je die gasten niet gewoon hun gang gaan en ga je zelf wanneer het echt leuk is, prima toch? Je kan problemen opzoeken of gewoon schik maken wanneer dat het beste kan.
Als je niet gecharmeerd bent van blote konten kan je er altijd voor kiezen om die foto's niet te bekijken, net als dat je niet naar Reifnitz hoeft als er een heleboel zatte mensen rondlopen.. je eigen keus. Maar dat wat wij doen heet lol maken, misschien moet jij dat ook wat meer gaan doen Chris.. al ben ik het met je eens dat je ook gewoon je broek aan kan houden. Achja, je hebt ze erbij ;)
vento tdi
22-05-2010, 22:14
Laat ik verstandig zijn en met mijn mk1 verder gaan anders loopt mijn proj nog langer dan jouw project :D :fingered:
breadfan83
22-05-2010, 22:21
Een ding is zeker...
Die drie gasten lachen zich de ballen uit de broek dat er nu, een week na dato, nog steeds een stel Nederlanders 1000 kilometer verder op, volop aandacht aan ze geven...
Als ze konden lezen.
a.busser
22-05-2010, 22:23
:thumbup: HAHAHA, das ook weer waar!
breadfan83
22-05-2010, 22:26
tegen 10 duizenden zatte duitsers kan je met een handje vol Nederlanders nou eenmaal niks beginnen. Heeft ook niks met een bepaalde houding te maken, waarom laat je die gasten niet gewoon hun gang gaan en ga je zelf wanneer het echt leuk is, prima toch? Je kan problemen opzoeken of gewoon schik maken wanneer dat het beste kan.
Als je niet gecharmeerd bent van blote konten kan je er altijd voor kiezen om die foto's niet te bekijken, net als dat je niet naar Reifnitz hoeft als er een heleboel zatte mensen rondlopen.. je eigen keus. Maar dat wat wij doen heet lol maken, misschien moet jij dat ook wat meer gaan doen Chris.. al ben ik het met je eens dat je ook gewoon je broek aan kan houden. Achja, je hebt ze erbij ;)
Als loop je heel de dag in je blote reet rond, mij boeit dat echt niet. Ik zeg alleen dat voor iedereen die drempel ergens anders ligt. Zelf maak ik genoeg lol, maak je daar maar geen zorgen om. ;)
En die tienduizend zatte problemen waren er eerst geen tienduizend. Het waren er eerst tien. En toen kon je ze met een handjevol Nederlanders makkelijk aanpakken, maar toen ging iedereen er fijn omheen. Het volgend jaar waren het er honderd, toen duizend, en toen ging het langzaamaan door naar de tienduizend, waarop we dus dat punt bereikt hebben dat ik net al aangaf: de boel is niet meer in de hand te houden. Tenminste niet op een andere manier dan door gewoon een streep door het hele gebeuren te trekken, en het bij 29 edities van Wörthersee te houden.
Jongen, het komt gewoon op de TV, en RTL+ is geen kleine zender! Dat moet toch aangeven dat er ergens iets heel erg de verkeerde kant uitgaat met die hele meeting!
Tsja, nu kan je er niks aan doen.. enige wat je eventueel zou kunnen doen is wat er nu gebeurt, eerder gaan. Om maar even aan te geven dat er ook massa's mensen zijn die het liever anders zien, wellicht gaat er na verloop van tijd bij de organisatie wel een lampje branden?
a.busser
22-05-2010, 22:37
Mischien is juist al die aandacht wel het probleem...
Die gaten in dat filmpje lijken mij geen gasten die voor de meeting komen.
Lijken mij eerder gasten die juist komen voor het zuipen, snuiven, wijven en af en toe een knok partij.
Er is daar in de avond uren nog genoeg te doen, en tja voor 3 euro... Goedkoper kun je niet naar een feestje...
Ook dat is denk ik een nadeel in Reifnitz, een andere meeting is vaak op een afgesloten terrein met alleen meeting bezoekers op de feest avond.
En tja, Reifnitz is een mooi dorp die drie dagen, maar de rest van het jaar is er buiten een aantal bussen vol bejaarden weinig te beleven.
Dat de lokaale jeugd dus redelijk los gaat op deze dagen is ook niet zo heel gek. (al keur ik het niet goed)
Ik denk ook niet dat het bij 29 editie's zal blijven, de finacieele en commercieele belangen zijn vele malen groter dan de gevolgen van een opstootje op zijn tijd.
breadfan83
22-05-2010, 22:40
Ja dat kan best, dat eerder gaan, maar een oplossing voor het probleem is 't niet.
Die mensen die daar wonen en werken blijven zich elk jaar meer storen aan dat volk, en vroeg of laat steken zij er een stokje voor. En of je nou een week eerder of later gaat, je komt er dan met je verlaagde VW waarschijnlijk gewoon niet meer in.
Beetje sociale controle is misschien handig.
De DubClubbers staan niet altijd in het beste daglicht volgens mij, omdat ze zich af en toe wat debiel gedragen, maar zo ongeveer liep ik er al bij voor die New Kids er waren. Feit is wel dat jullie elkaar wel in het gareel houden als het nodig is, lijkt me. Zou mooi zijn als dat bij sommige andere karikaturen ook het geval was geweest.
Jan-Jelle
22-05-2010, 22:49
[QUOTE=stufenheckfahrer]Ik ga nergens over lopen opscheppen, alhoewel mijn schoenmaat 47 wel iets zegt over lichaamsbouw./QUOTE]
schoenmaar 47 zegt niets over lichaamsbouw, als dat jouw theorie is dan kun je er uit opmaken dat dat meer zegt over je herseninhoud..
stufenheckfahrer
22-05-2010, 22:49
Dat de lokaale jeugd dus redelijk los gaat op deze dagen is ook niet zo heel gek. (al keur ik het niet goed)
Dat is een andere invalshoek André, eerst waren het zatte Duitsers, nu de lokale jeugd.
Ik ben er niet geweest, en kan er niet over oordelen, en allebei de mogelijkheden zijn afkeurenswaardig.
Feit is: ik woon in Zeeland, in een gebied waar s' zomers de bevolking vervijf tot vertienvoudigd door de komst van Duitsers, Meer specifiek, Ruhrgebiet Deutscher, die door hun arrogantie door de rest van Duitsland met de nek worden aangekeken, en hier gaat de lokale jeugd ook niet op de bezoekers slaan.
stufenheckfahrer
22-05-2010, 22:50
[QUOTE=stufenheckfahrer]Ik ga nergens over lopen opscheppen, alhoewel mijn schoenmaat 47 wel iets zegt over lichaamsbouw./QUOTE]
schoenmaar 47 zegt niets over lichaamsbouw, als dat jouw theorie is dan kun je er uit opmaken dat dat meer zegt over je herseninhoud..
Moet jij je niet eerst concentreren op je veterstrikdiploma?
breadfan83
22-05-2010, 22:52
Ook hier gaat het weer de verkeerde kant op. ;)
Wat mij meestal uit vechtpartijen houdt als ik aan 't drinken ben is de wetenschap dat ik dan effe moet stoppen met drinken. Werkt prima! :D
Jan-Jelle
22-05-2010, 22:53
[QUOTE=Jan-Jelle]
Moet jij je niet eerst concentreren op je veterstrikdiploma?
Nee, zit momenteel in mijn examenweek...
Zielig weer hoor, iemand op zijn leeftijd gaan pakken...
stufenheckfahrer
22-05-2010, 22:54
Ook hier gaat het weer de verkeerde kant op. ;)
Wat mij meestal uit vechtpartijen houdt als ik aan 't drinken ben is de wetenschap dat ik dan effe moet stoppen met drinken. Werkt prima! :D
Ik zuip gewoon door, dan kan ik steeds minder goed discussieren :D
stufenheckfahrer
22-05-2010, 22:55
[QUOTE=stufenheckfahrer]
Zielig weer hoor, iemand op zijn leeftijd gaan pakken...
Op zijn mate van onvolwassenheid bedoel je?
Jan-Jelle
22-05-2010, 22:58
[QUOTE=Jan-Jelle]
Op zijn mate van onvolwassenheid bedoel je?
Ik denk niet dat jij het juiste persoon bent om over mijn mate van volwassenheid te oordelen..
stufenheckfahrer
22-05-2010, 23:02
[QUOTE=stufenheckfahrer]
Ik denk niet dat jij het juiste persoon bent om over mijn mate van volwassenheid te oordelen..
En waarom denk jij dan wél over mij te kunnen oordelen?
Waar is het mis gegaan in je nog onvoltooide opvoeding, dat je anderen de les denkt te moeten leren?
Jan-Jelle
22-05-2010, 23:04
[QUOTE=Jan-Jelle]
En waarom denk jij dan wél over mij te kunnen oordelen?
Waar is het mis gegaan in je nog onvoltooide opvoeding, dat je anderen de les denkt te moeten leren?
Ik maakte alleen duidelijk dat ik je opmerking over dat je schoenmaat iets met je ''lichaamsbouw'' te maken heeft ontzettend dom vind.
Waar het mis is gegaan in mijn onvoltooide opvoeding? denk niet dat ik dat hier aan de grote klok ga hangen...
stufenheckfahrer
22-05-2010, 23:09
[QUOTE=stufenheckfahrer]
Waar het mis is gegaan in mijn onvoltooide opvoeding? denk niet dat ik dat hier aan de grote klok ga hangen...
Ik stop hier voordat ik je voorgoed aan een minderwaardigheidscomplex help.
Open jij ook je eigen Schlägerei ? :tongue:
a.busser
23-05-2010, 06:58
Dat is een andere invalshoek André, eerst waren het zatte Duitsers, nu de lokale jeugd.
Ik ben er niet geweest, en kan er niet over oordelen, en allebei de mogelijkheden zijn afkeurenswaardig.
.
Ik heb niet gezien dat er een paspoort of ID kaart voor de camera werd gehouden.
Wie of wat het dus zijn, geen idee.
Zatte Duitsers kan heel goed, lokale jeugd kan heel goed.
Maar irritante dronken Britten zijn er ook op de wereld.
Net zo goed als stom verveelende straalbezopen Nederlanders.
Al gaan wij er met z'n allen wel vanuit dat het Duitsers zijn, geloof ik.
Wie het ook zijn, het blijft raar volk.
Die mensen die daar wonen en werken blijven zich elk jaar meer storen aan dat volk, en vroeg of laat steken zij er een stokje voor..
Die mensen die daar wonen en werken zitten allemaal in het tourisme en halen ongeveer 30% van hun jaaromzet uit deze twee weken zo is mij verteld.
Van oma die 10 euro per auto vraagt om in haar boomgaard te parkeren, tot de lokale tankstation eigenaar die per dag zn prijzen verdubbeld. Ze hebbn het allemaal zover laten komen door de commercie.
En idd wat André al zei, er is in dat gebied heel weinig te doen, en in combi met 2 feestdagen trekken heel veel jongeren uit de wijde omgeving naar dit dorpje voor een soort bierfeest.
a.busser
23-05-2010, 08:03
Van oma die 10 euro per auto vraagt om in haar boomgaard te parkeren, tot de lokale tankstation eigenaar die per dag zn prijzen verdubbeld. Ze hebbn het allemaal zover laten komen door de commercie.
.
Daar komt voor de staat zelf ook nog het een en ander bij.
Duizenden extra verkochte autobahn vignetten, extra bekeuringen, extra toll inkomsten enz.
ik hoorde van "onze schipper" dat een vergunning om die dagen op de see te mogen varen 2500 euro per jaar kost, toch varen er genoeg speedboten rond, dus zal er best geld aan te verdienen zijn.
Wat een kraampje huren daar kost, daar schrik je ook van, de organisatie is de gemeente reifnitz, de inkomsten van de kraam verhuur zijn dus ook voor de gemeente reifnitz...
Extra inkomsten op benzine, alcohol en nicotine verbruik enz, enz...
Lijkt me dus duidelijk dat er genoeg op verdiend wordt.
Ik denk ook niet dat het feestje anders al 29 jaar geduurd zou hebben...
Een echte oplossing voor " het probleem" zal er ook niet zijn.
waar veel mensen bij elkaar komen, en er veel bij gedronken wordt, daar zullen altijd wat ongeregeldheden zijn.
Je zou het kunnen verminderen door bijvoorbeeld een alcohol verbod in te stellen tot 1600 uur. (iets waar ik wel voor zou zijn)
Voor het volk wat dan komt om alleen te zuipen zou het dan al een stuk minder aantrekkelijk zijn.
En het volk wat het na 1600 uur op het drinken zet, zal later beschonken zijn.
maar ja, wil je het zover laten komen....?
Wat al eerder gezegd is, als je geen problemen wil is de meest makkelijke manier deze te ontlopen.
Wij gaan zelf al een jaar of 8 naar de worthersee, overdag leuk auto's kijken, rustig aan een biertje erbij drinken, rond de klok van 1700 uur in de boot en terug naar de overkant. (portschach)
Daar op het terras lekker eten, drinken en kijken naar voorbij trekkende auto's.
We hebben nog nooit problemen gehad, of trammelant zoals op het filmpje gezien.
En tja... dan kan het "laf" gevonden worden om de problemen te ontlopen, ikzelf zie het meer als verstandig.
richard-polo
23-05-2010, 09:42
Een ding is zeker...
ER is maar 1 DING zeker ;) en dat is doodgaan..
Hoe kunnen ze lachen als ze dit topic niet eens kennen :rolleyes:
Ik vind het wel grappig al die reakties te lezen..
richard-polo
23-05-2010, 09:44
[QUOTE=a.busser]Mischien is juist al die aandacht wel het probleem...
Lijken mij eerder gasten die juist komen voor het zuipen, snuiven, wijven en af en toe een knok partij.
Er is daar in de avond uren nog genoeg te doen, en tja voor 3 euro... Goedkoper kun je niet naar een feestje...
QUOTE]
JIJ moet wat gaan doen met die Gave!! dat jij dat allemaal kan zien in 1 filmpje van een paar minuten :thumbup:
a.busser
23-05-2010, 09:58
[QUOTE=a.busser]Mischien is juist al die aandacht wel het probleem...
QUOTE]
JIJ moet wat gaan doen met die Gave!! dat jij dat allemaal kan zien in 1 filmpje van een paar minuten :thumbup:
Richard, jongen, wat is het probleem?
Beetje pissig dat het topic is opgesplits, en dat ik in jouw ogen daar voor gezorgd hebt?
Ik dacht, laat ik die jongen een plezier doen, kan je mooi alle reacties op het door jouw geplaatste filmpje lezen, zonder al die irritante meeting foto's en verhalen er tussen door.
Als je rustig leest zal je zien dat ik geen gave heb, en ook niet beweer deze te bezitten.
ik schrijf duidelijk het "lijken mijn" geen gasten die voor de meeting komen.
dat is MIJN idee als ik het filmpje bekijk.
Ik schrijf niet "het is een feit dat die gasten niet voor de meeting komen"...
richard-polo
23-05-2010, 10:10
[QUOTE=richard-polo]
Richard, jongen, wat is het probleem?
Beetje pissig dat het topic is opgesplits, en dat ik in jouw ogen daar voor gezorgd hebt?
Ik dacht, laat ik die jongen een plezier doen, kan je mooi alle reacties op het door jouw geplaatste filmpje lezen, zonder al die irritante meeting foto's en verhalen er tussen door.
Als je rustig leest zal je zien dat ik geen gave heb, en ook niet beweer deze te bezitten.
ik schrijf duidelijk het "lijken mijn" geen gasten die voor de meeting komen.
dat is MIJN idee als ik het filmpje bekijk.
Ik schrijf niet "het is een feit dat die gasten niet voor de meeting komen"...
AAn Busser Jonguh!! mij hoef jij geen plezier te doen ;) dat laat ik aan vrouwen over...
en pissig dat het topic is opgesplits :confused: whaha kom op jonguh wat kan mij dat aan m,n reet roesten.. ;)
Ik vind je gewoon zeueren over iets nutteloos, en DAT IS MIJN mening :rolleyes:
Is gewoon van de zotten dat je in het topic meeting verslagen een verslag doet van ene ruzie op notebene die ENE meeting en dan word het topic gesplitst hahaha word steedfs gekker hier :D
door te zeggen het LIJKEN mij heb je toch ook al een oordeel klaar terwijl je die mensne niet eens kent./ dus dan hoeft er niet te staan het is een feit. feit krijg je aan je vingers..
verder zal ik je{aangepast voor de Dussers} EGO niet krenken en er niet meer op reageren, je zal zo wel geboren zijn :tongue:
zoek eens op wat alter ego betekend.
a.busser
23-05-2010, 10:11
Richard, je hebt volkomen gelijk.
richard-polo
23-05-2010, 10:12
om effe te spreken in volksforum taal. DUSS...
:D
richard-polo
23-05-2010, 10:16
geheime identiteit van een superheld
a.busser
23-05-2010, 10:18
geheime identiteit van een superheld
Toch leuk dat je me wel een superheld vindt...
richard-polo
23-05-2010, 10:24
ja ik wil ook wel zo,n Gave als jouw ;)
De gave van de beheersing van de nederlandse taal?
Goed,alweer 9 pagina's verder zijn we er ongeveer uit...
Als het gezellig is moet je gaan :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.