View Full Version : Mijn oude-G60 Te Koop! (Help!)
BIEZELWERKS
24-05-2010, 17:01
Jammer Dan!!
Je bedoelingen ontgaan me volledig eigenlijk...
HannoverEdition
24-05-2010, 17:11
Huh.........waarom zit er nu dan een ander kenteken op deze mk2 :confused:
Zit een kenteken van een originele G60 carroserie op. Ook omgekat dus.
ZH-97-LV bestaat niet meer.
Huh.........waarom zit er nu dan een ander kenteken op deze mk2 :confused:
Dat schijnt de normaalste zaak te zijn tegenwoordig ;)
BIEZELWERKS
24-05-2010, 17:34
LIEFHEBBER! :screwy:
m.a.w. wie gaat zn poten branden aan een omgekatte auto in een stijl waar voor de meesten hier geen eer aan te behalen valt.
BIEZELWERKS
24-05-2010, 17:48
?
Dit is bedoeld, om eventueel rekening mee te houden.
Stel dat iemand van het Forum intresse hier voor heeft.
Ik hoop gewoon dat de auto nu eindelijk een goede eigenaar zal krijgen,
Foto's en Rekeningen heb ik allemaal bewaard.
Als iemand wist welke kosten en hoe deze verbouwd is???????
Hoop niet :shake: dat er een discussie over het kenteken begint, als je
de juiste info niet hebt. Of waar kan maken.
Bedankt. :thumbup:
m.a.w. .......in een stijl waar voor de meesten hier geen eer aan te behalen valt.
:thumbup:
HannoverEdition
24-05-2010, 17:59
m.a.w. wie gaat zn poten branden aan een omgekatte auto in een stijl waar voor de meesten hier geen eer aan te behalen valt.
ook als er wél ''eer'' te behalen qua stijl wil ik mijn vingers nog niet branden aan een omgekatte auto :D
@Domi
ja het lijkt er idd op dat het de ''normaalste zaak'' is om een auto ''om te katten'' ja :D :D
en @ biezelwerks ik zeg absoluut niet dat jij dat gedaan hebt hoor,aan jou posts te lezen ben je wel een echte liefhebber :thumbup: en klaarblijkelijk heb jij hem met het ''oude'' kenteken verkocht aan de foto te zien hier op het VF ;)
jettaracing
24-05-2010, 18:00
Wat moet je er nu nog mee als het originele kenteken er niet eens meer bij is ,zelfs niet eens meer bestaat ?
Wat kan je er dan nog van maken ?,sorry maar lijkt me dan meer op een leuke onderdelen donor .........
BIEZELWERKS
24-05-2010, 18:33
[QUOTE=Geditionone]ook als er wél ''eer'' te behalen qua stijl wil ik mijn Heb de Golf natuurlijk met origineel kenteken gekocht en verkocht,
hiervoor heb ik duidelijk bewijs.
Sterker nog de Complete G60 had nog maar 2500km gereden,
en hierbij zat de inrij olie nog op de motor.
(FABRIEKSNIEUW originele G60 motor die besteld is in Wolfsburg)
En dus geen Revisie blok maar NIEUW!
Dus niet 230.000km. volgens NAP.
Ik ken de auto van binnen en buiten.
LIEFHEBBER BEN IK MEER DAN DAT!! WEES BLIJ VOOR EVENTUEEL INFO
VAN MIJ, IK HAD OOK NIETS KUNNEN ZEGGEN!
DIT WAS BEGIN 2000 MIJN PROJECT, EN HEEFT 2.5 JAAR GEDUURD.
EN IS SERIEUS TYD EN GELD INGESTOKEN.
AFGESTELD BIJ: Jeroen Dik, EMMING Ter Apel onderdelen op maat gemaakt.
DONOR AUTO ZOU ZEKER JAMMER ZIJN!!
ALLEEN NEGATIEF REAGEREN IS NIET DE BEDOELING VAN DIT TOPIC.
Jan-Jelle
24-05-2010, 18:38
ze beschuldigen jou toch nergens van?!
't gaat erom dat er iets niet klopt met het kenteken, en daarom wil niemand hem hier hebben...
voel je niet zo aangesproken zou ik zeggen.. :thumbup:
Nu is het een originele nederlander en zolang er mensen zijn die daar veel waarde aan hechten blijf je dit houden.
De problemen die je hebt als je met zo'n auto wordt aangehouden en ze komen erachter dat er gerommeld is zijn niet te overzien.
De auto wordt zonder pardon in beslag genomen en jij bent je dure spullen kwijt die volgens jou niets met de auto te maken hadden.
Jammer van de mooie auto, niet aan beginnen.
Jan-Jelle
24-05-2010, 19:11
Aangezien de topicstarter de 1e post verwijderd heeft,
het gaat om deze auto:
http://link.marktplaats.nl/349542276
[
Waarom koop je hem dan niet snel terug :rolleyes: Waarom heb je hem eigenlijk verkocht??
bivw 16vg60
24-05-2010, 20:48
[QUOTE=Geditionone]ook als er wél ''eer'' te behalen qua stijl wil ik mijn Heb de Golf natuurlijk met origineel kenteken gekocht en verkocht,
snap jou heel goed
er zitten hier een paar jongens op trap skelters die 3linkse handen aan hun lijf hebben ,nog geen band op kunnen pompen en een uitkering trekken
die beter weten dan jij hoe jou auto is gebouwd
hier dan ook een hoop praatjes over hebben
maar nog nooit hebben gezien wordt hier ook beetje moe van maarja het is en blijft een forum he
dus zulke blijf je erbij houden
laat die jongens gewoon links liggen kunnen toch sneller type/reageren dan jou zijn net vrouwen win je het ook nooit van
jettaracing
24-05-2010, 20:54
Dat die auto super goed en mooi en snel en van alles zal zijn geloof ik wel ,maar er zit toch niet eens meer een origineel kenteken op ??
Wat kan je dan anders doen dan de auto slopen ,de goede delen overbouwen in een goede (met origineel kenteken) carroserie , en dan ermee gaan rijden ?
Ik heb het al eens meegemaakt dat een kennis een 'omgekatte' auto aanbood bij de rdw voor de keuring , die kreeg er niet eens een kenteken meer bij ,die heeft de auto moeten slopen !!!!!
En daar wist hij niet eens wat van ,dat die auto eigenlijk een ander kenteken behoorde te hebben !!!
Het is natuurlijk hartstikke mooi datje de info over de auto geeft !!! En daar waarschuw je een eventuele koper wel mee natuurlijk , maar daarom is deze auto toch niet weer legaal op de weg te krijgen ,behalve dan de optie om er een andere auto bij te koen en alles om te bouwen ?
Of dit is al een andere auto ,waar alles al in is omgebouwd ,zodat het kenteken verhaal wel klopt ?
corrado-usa
24-05-2010, 20:55
[QUOTE=BIEZELWERKS]
snap jou heel goed
er zitten hier een paar jongens op trap skelters die 3linkse handen aan hun lijf hebben ,nog geen band op kunnen pompen en een uitkering trekken
maar nog nooit hebben gezien wordt hier ook beetje moe van maarja het is en blijft een forum he
dus zulke blijf je erbij houden
laat die jongens gewoon links liggen kunnen toch sneller type/reageren dan jou zijn net vrouwen win je het ook nooit van
:D :thumbup:
HannoverEdition
24-05-2010, 21:46
Ik beschuldig jou absoluut nergens van hoor! sterker nog het is alleen maar goed dat jij dit aanhaalt voor een evt nieuwe eigenaar :thumbup:
hier blijkt dan maar weer uit dat het geen ''frisse'' auto MEER is.
snap jou heel goed
maar nog nooit hebben gezien wordt hier ook beetje moe van maarja het is en blijft een forum he dus zulke blijf je erbij houden
tja wat moet je hier nou op reageren..... :shake:
Laat ik het zo zeggen.........jij lag in 1985 nog aan moeders tiet,toen reed ik al bijna mijn eerste (zelfbetaalde) VW :D .
Ik ben beëdigd ambtenaar en trek géén uitkering,sterker nog jij betaald mijn salaris :D
en als je een topic start ,kun je reactie's verwachten,zowel positief als negatief,smaken verschillen tenslotte bij iedereen,maar geef dan ook antwoord op als er ''gerichte'' vragen worden gesteld,en niet alleen antwoorden op reactie's van mensen die zeggen wat voor mooie Rallye jij hebt,(dat heb ik nl ook nog gezegd :D )
en als laatse is het op het forum heel makkelijk om iemand af te zeiken...maar dat is nog steeds de makkelijkste manier,en dat is iig niet mijn insteek van een forum als deze :thumbup:
obimaster
25-05-2010, 22:32
[QUOTE=BIEZELWERKS]
Ik beschuldig jou absoluut nergens van hoor! sterker nog het is alleen maar goed dat jij dit aanhaalt voor een evt nieuwe eigenaar :thumbup:
hier blijkt dan maar weer uit dat het geen ''frisse'' auto MEER is.
tja wat moet je hier nou op reageren..... :shake:
Laat ik het zo zeggen.........jij lag in 1985 nog aan moeders tiet,toen reed ik al bijna mijn eerste (zelfbetaalde) VW :D .
Ik ben beëdigd ambtenaar en trek géén uitkering,sterker nog jij betaald mijn salaris :D
en als je een topic start ,kun je reactie's verwachten,zowel positief als negatief,smaken verschillen tenslotte bij iedereen,maar geef dan ook antwoord op als er ''gerichte'' vragen worden gesteld,en niet alleen antwoorden op reactie's van mensen die zeggen wat voor mooie Rallye jij hebt,(dat heb ik nl ook nog gezegd :D )
en als laatse is het op het forum heel makkelijk om iemand af te zeiken...maar dat is nog steeds de makkelijkste manier,en dat is iig niet mijn insteek van een forum als deze :thumbup:
dat vind ik nu mooi, goed en beleefd iemand op zijn plaats zetten
grtjs
Eens.
BIEZELWERKS
26-05-2010, 02:18
[QUOTE=Geditionone]
grtjs
Kijk dit is precies zo'n geval, als bepaalde broekpoepers die hier maar zo iets roepen! :shake:
Dat hier reacties op komen of die nou Positief of Negatief zijn, hoef je mij niet te vertellen :screwy: en kan me ook geen FUCK schelen!!!
Maar iets eerst GOED lezen, en als je het dan ook BEGRIJPT, dan mag je meepraten. Niet zomaar iets de wereld inhelpen als je er niets van weet of ook maar begrijpt!!
Daar word ik Pissig van :mad:
Maar iedereen lult maar wat in het rond, maar niemand heeft de auto
ooit echt gezien. En of ook maar enkel bewijs dat er iets niet klopt!
En als je dan ook nog praat over de stijl, dan blijkt al wel
op welk niveau jullie zitten.
Over alles en Iedereen lopen Zeiken, en zelf met een Project van een ander staan pronken. Of alles uit besteden en dan op een Meeting er STOER naast staan te vertellen!!
Dat zijn ze hoor!! :screwy:
DUS KOM MET BEWIJS DAN HEB JE RECHT VAN SPREKEN!!
a.busser
26-05-2010, 05:40
[QUOTE=obimaster]
Maar iets eerst GOED lezen, en als je het dan ook BEGRIJPT, dan mag je meepraten. Niet zomaar iets de wereld inhelpen als je er niets van weet of ook maar begrijpt!!
1: je kan natuurlijk ook gewoon wat duidelijker zijn bij het starten van je topic.
Even duidelijk vertellen wat je nu precies wil, en waarom.
Ik moest het ook eerst drie keer lezen voor ik begreep wat je bedoelden.
en geloof me, ik begrijp een duidelijk Nederlandse tekst echt wel.
2. Met bewijs komen is niet nodig lijkt me.
Er zitten duidelijk twee verschillende kenteken platen op, meer bewijs lijkt me niet nodig om te zien dat de auto niet fris meer is.
Maar volgens mij is er hier niemand die jouw daar de schuld van geeft.
3. Al die hoofd letters zijn echt niet nodig.
We zijn niet blind of slechtziend, dus je hoeft niet zo te schreeuwen.
:goodpost: :thumbup:
Nu maar hopen dat hij het zelf snapt.
HannoverEdition
26-05-2010, 08:57
[QUOTE=obimaster]
Kijk dit is precies zo'n geval, als bepaalde broekpoepers die hier maar zo iets roepen! :shake:
Dat hier reacties op komen of die nou Positief of Negatief zijn, hoef je mij niet te vertellen :screwy: en kan me ook geen FUCK schelen!!!
Maar iedereen lult maar wat in het rond, maar niemand heeft de auto
ooit echt gezien. En of ook maar enkel bewijs dat er iets niet klopt!
En als je dan ook nog praat over de stijl, dan blijkt al wel
op welk niveau jullie zitten.
Over alles en Iedereen lopen Zeiken, en zelf met een Project van een ander staan pronken. Of alles uit besteden en dan op een Meeting er STOER naast staan te vertellen!!
Dat zijn ze hoor!! :screwy:
Over welk "project'' heb je het nou?ik neem aan dat het (zoals het onderwerp van dit topic ook zegt) over jou oude G60 gaat....... :D
Maar ik heb daar hélemaal niemand in dit topic slecht over jouw oude G60 horen praten.dus ik snap je ''frustratie'' OOK niet echt :screwy:
leg eens uit :rolleyes:
p.s en de caps lock van je computer stond inderdaad ook op ''gezette tijden'' aan :D
GerardMkIIVR6
26-05-2010, 09:07
En het is ook nog een BEKEND kenteken wat erin gezet is.
Weet nog wel dat Benny het casco te koop had want het kenteken is van Abel Korte zijn ex 16V-G60.
Word dit weer zo'n ouderwets drama topic :screwy:
BIEZELWERKS
26-05-2010, 14:45
1: je kan natuurlijk ook gewoon wat duidelijker zijn bij het starten van je topic.
Er zitten duidelijk twee verschillende kenteken platen op, meer bewijs lijkt me niet nodig om te zien dat de auto niet fris meer is.
@. a.busser:
Dat komt omdat ik al delen uit het Topic gehaald heb, wou alleen laten weten
dat dit mijn oude auto was.
En waarom:
Vaak worden auto's Te Koop Gevraagd om eventueel een Project
van te maken o.i.d.
We zitten hier op een Volkswagen forum toch..?
Stel dat iemand intresse zou hebben, zou ik je dus graag meer info willen geven. Dat was mijn Goede bedoeling hiermee, meer niet.
Jij geeft net als anderen aan, dat het niet fris meer is als er een ander kenteken op gekomen is,
Mijn vraag is dan hoe je tot deze conclusie bent gekomen?
De auto stond bij mij als 1.6 op papier, het verhaal wat mij toen is verteld
is als het een Carrosserie betreft voor een 4 cil. en er zou
dan eventueel een andere motor ingebouwd worden.
Dit moet dan ook een 4 cil. zijn, en dan was er niets aan de hand.
De auto kreeg geen ander kenteken, en het was niet nodig om deze om te keuren O.I.D. :thumbup: ( Let op: Info van RDW )
Zou er een 6 cil. in worden gebouwd, dan zou de auto op nieuw moeten worden gekeurd.
En zou in Lelystad getest worden, en kreeg dan ook een Nieuw kenteken.
Maar mij is nu verteld, dat ik toen (door iemand van RDW) verkeerd geinformeerd ben.
Dus m.a.w. hij had toen wel gekeurd moeten worden, dat is niet gebeurd.
Dat zou dus nu de reden zijn, dat hier een ander kenteken op zit of moest.
Dit zou dan eventueel de beste optie zijn, om het nr. van een andere carrosserie te gebruiken.
Sterker nog er worden op diverse advertentie sites Chassisnr. en papieren aangeboden. Dit zou dus dan wel de goedkoopste optie zijn?
Maar daarom hoeft de auto niet direct verkeerd te zijn toch....?
Want dan zijn de auto's waar een VR6 ingebouwd is,
volgens jou ook niet meer fris?
Want die hebben toch ook een nieuw kenteken.
Ik kan er nu helemaal geen touw meer aan vast knopen ...
bobby-digital
26-05-2010, 15:15
kansloze discussie dit zeg, heeft iemand hele lange tenen volgens mij;)
@. a.busser:
Dat komt omdat ik al delen uit het Topic gehaald heb, wou alleen laten weten
dat dit mijn oude auto was.
En waarom:
Vaak worden auto's Te Koop Gevraagd om eventueel een Project
van te maken o.i.d.
We zitten hier op een Volkswagen forum toch..?
Stel dat iemand intresse zou hebben, zou ik je dus graag meer info willen geven. Dat was mijn Goede bedoeling hiermee, meer niet.
Jij geeft net als anderen aan, dat het niet fris meer is als er een ander kenteken op gekomen is,
Mijn vraag is dan hoe je tot deze conclusie bent gekomen?
De auto stond bij mij als 1.6 op papier, het verhaal wat mij toen is verteld
is als het een Carrosserie betreft voor een 4 cil. en er zou
dan eventueel een andere motor ingebouwd worden.
Dit moet dan ook een 4 cil. zijn, en dan was er niets aan de hand.
De auto kreeg geen ander kenteken, en het was niet nodig om deze om te keuren O.I.D. :thumbup: ( Let op: Info van RDW )
Zou er een 6 cil. in worden gebouwd, dan zou de auto op nieuw moeten worden gekeurd.
En zou in Lelystad getest worden, en kreeg dan ook een Nieuw kenteken.
Maar mij is nu verteld, dat ik toen (door iemand van RDW) verkeerd geinformeerd ben.
Dus m.a.w. hij had toen wel gekeurd moeten worden, dat is niet gebeurd.
Dat zou dus nu de reden zijn, dat hier een ander kenteken op zit of moest.
Dit zou dan eventueel de beste optie zijn, om het nr. van een andere carrosserie te gebruiken.
Sterker nog er worden op diverse advertentie sites Chassisnr. en papieren aangeboden. Dit zou dus dan wel de goedkoopste optie zijn?
Maar daarom hoeft de auto niet direct verkeerd te zijn toch....?
Want dan zijn de auto's waar een VR6 ingebouwd is,
volgens jou ook niet meer fris?
Want die hebben toch ook een nieuw kenteken.
Beste kerel, volgens mij ben jij niet helemaal goed op de hoogte van de regels van het RDW. Als jij bij een auto welke als 4 cilinder op kenteken staat, bijvoorbeeld een 6 cilinder inbouwt, krijg je geen nieuw kentekenNUMMER. Je krijgt enkel nieuwe papieren met daarop een nieuwe vermelding van het aantal cilinders en nieuwe vermogen. Het kenteken zelf (nummer op de plaat) blijft dus te aller tijden hetzelfde.
Tegenwoordig hoeft de auto niet eens meer getest te worden in Lelystad, maar wordt de auto enkel onderworpen aan een uitebreide APK keuring en men kijkt of de nieuwe motor degelijk is ingebouwd.
Conclusie: de auto in kwestie zal omgekat zijn om welke reden dan ook. Er is dus een ander chassisnummer in gelast en het bijbehorende kenteken is daarbij op de auto geplaatst. Dat bedoelt men hier met 'niet fris': een omgekatte auto. Meestal heeft dit te maken met of diefstal van het casco, of diefstal van de rest van een andere auto.
Meest onwaarschijnlijk is dat ze alles van jouw auto hebben overgebouwd op een ander casco, dat kan ook een verklaring zijn voor het andere kenteken. Maar zoals gezegd is dat het minst waarschijnlijk.
Verder kan je reacties verwachten van mensen die er zogenaamd 'niks van af weten', maar het zou je misschien helpen om iets duidelijker te formuleren wat je nou precies wilt zeggen. Er is bijna geen touw aan vast te knopen :d
GerardMkIIVR6
26-05-2010, 15:38
Klopt toch iets niet want de advertentie is ook ineens weg.
Word dit weer zo'n ouderwets drama topic :screwy:
zo een als "....geachte motormuizen..."??
@Biezeldingeswerks,
Doe rustig man, denk om je hart.
Ga anders even je Golf customizen :D
HannoverEdition
26-05-2010, 16:01
Beste kerel, volgens mij ben jij niet helemaal goed op de hoogte van de regels van het RDW. Als jij bij een auto welke als 4 cilinder op kenteken staat, bijvoorbeeld een 6 cilinder inbouwt, krijg je geen nieuw kentekenNUMMER. Je krijgt enkel nieuwe papieren met daarop een nieuwe vermelding van het aantal cilinders en nieuwe vermogen. Het kenteken zelf (nummer op de plaat) blijft dus te aller tijden hetzelfde.
Tegenwoordig hoeft de auto niet eens meer getest te worden in Lelystad, maar wordt de auto enkel onderworpen aan een uitebreide APK keuring en men kijkt of de nieuwe motor degelijk is ingebouwd.
Conclusie: de auto in kwestie zal omgekat zijn om welke reden dan ook. Er is dus een ander chassisnummer in gelast en het bijbehorende kenteken is daarbij op de auto geplaatst. Dat bedoelt men hier met 'niet fris': een omgekatte auto. Meestal heeft dit te maken met of diefstal van het casco, of diefstal van de rest van een andere auto.
Meest onwaarschijnlijk is dat ze alles van jouw auto hebben overgebouwd op een ander casco, dat kan ook een verklaring zijn voor het andere kenteken. Maar zoals gezegd is dat het minst waarschijnlijk.
Verder kan je reacties verwachten van mensen die er zogenaamd 'niks van af weten', maar het zou je misschien helpen om iets duidelijker te formuleren wat je nou precies wilt zeggen. Er is bijna geen touw aan vast te knopen :d
Ook mee eens :D :D
en een duidelijk verhaal :thumbup:
en nogmaals NIEMAND die Biezelwerks ergens van beschuldigd of wat dan ook!
en nogmaals NIEMAND die Biezelwerks ergens van beschuldigd of wat dan ook!
Wel 'vreemd' dat hij (BIEZELWERKS) op voorhand een auto meent te moeten gaan 'verdedigen' :rolleyes:
daar hebben meer ex-eigenaren "last" van ;)
ik doe hier inderdaad maar een slotje op, eea is wel duidelijk en de advertentie is weg, dus waar hebben we het over..
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.