PDA

View Full Version : helpen met wielkeuze mk1

jelle vda
24-05-2010, 20:43
bij deze vraag ik jullie mening over men velgen :D
ik heb met men cabriotje altyd op 13 inch mk1 staal gereden
deze waren 8 en 9 breed met 175 en 195 band
nu heb ik terug een dichte mk1 gekocht en ben ik vanplan deze oldskool maar dik te maken !
nu heb ik hier 6 velgen liggen
2x 7 breed
2x 8 breed
2x 9 breed

terug zo als de cabrio lekker breed en hard getrokken
of 7 en 8 en niet getrokken

omdat ik al nieuw banden heb 175 50 13 en 195 45 13

moet er wel bij zeggen ACHTERSTE RANDEN ZIJN MAX. GEROLD

wat vinden jullie dat er moet onder komen :confused: :cool:
grtzz

brittjan
26-05-2010, 16:29
Ik zou voor 7 en 8 breed gaan:)
Is gewoon verbreed golf 1 staal?

jelle vda
26-05-2010, 19:09
Ik zou voor 7 en 8 breed gaan:)
Is gewoon verbreed golf 1 staal?
jup ori staal verbreed , 7 & 8 past idd mooi in de kasse maar dan staan de bande zo recht en dat vind ik dan weer net niet zo mooi :shake:

carbreaker de autosloper
26-05-2010, 19:18
kansloos,dit, wat voor broek moet ik aan een blauwe of een grijze????

breadfan83
26-05-2010, 19:25
kansloos,dit, wat voor broek moet ik aan een blauwe of een grijze????

Heb je een dikke kont in die blauwe? Dan zou ik de grijze nemen, die kleedt wat meer af.

Je zou ook kunnen proberen wat met laagjes te werken, of een broek met een beetje een motief in de lengte-richting nemen. Zelf heb ik veel baat bij broeken tot halverwege het onderbeen, omdat dit een beetje een velengend effect geeft, in plaats van een verbredend. Zorg wel dat de band aan de taille niet knelt als je iets straks er op aandoet, bij losse kleding erboven maakt dat niet zo veel uit. Een paars truitje of shirtje op de grijze broek zou denk ik mooi staan deze zomer.

jelle vda
26-05-2010, 20:41
Heb je een dikke kont in die blauwe? Dan zou ik de grijze nemen, die kleedt wat meer af.

Je zou ook kunnen proberen wat met laagjes te werken, of een broek met een beetje een motief in de lengte-richting nemen. Zelf heb ik veel baat bij broeken tot halverwege het onderbeen, omdat dit een beetje een velengend effect geeft, in plaats van een verbredend. Zorg wel dat de band aan de taille niet knelt als je iets straks er op aandoet, bij losse kleding erboven maakt dat niet zo veel uit. Een paars truitje of shirtje op de grijze broek zou denk ik mooi staan deze zomer.
:shake: :shake:
men vraag was wat julli zoude doen ,, daarintege kan ik nog steeds men eige zin doen ..

verder over uw broeken ,, als ge in de winkel staat en ge twijfeld tusse 2 broeke vraagde da toch ook aan de moeder/vrouw/ vriendin .. :thumbup:

jelle vda
27-05-2010, 20:02
topic mag gesloten worden ! de keuze is bepaald :thumbup:

EelcoB
27-05-2010, 21:08
:) En het besluit is?

jelle vda
27-05-2010, 21:10
:) En het besluit is?
de winnaar van de poll !

moest ik dit toch niet zo mooi vinden kan er altyd een andere velg komen ,,
heb ze bij te koop geplaatst dus moest ik iets anders mooi tegenkomen ..

tot dan 7 & 8

grtz