View Full Version : Gezocht: Restauratie Golf 1 1977
Der Einser
25-05-2010, 18:26
Zoals de titel al zegt:
ik ben op zoek naar iemand / bedrijf die mijn Einser ' goed ' onder handen kan nemen, daar ik mijn garage kwijt ben en in mijn nieuwe werk geen tijd meer heb zelf aan de slag te gaan.
Ik wil mijn Einser het liefst van top tot teen op laten knappen met wat specifieke wensen.
Dat houdt in...... demonteren, wat laswerk, opnieuw spuiten,
kabelboom vernieuwen, motorrevisie, schijfremmen, interieur aanpassen....etc
Wie o wie kan en wil mij helpen of adviseren bij wie ik terecht kan?
uiteraard gewoon tegen betaling.
Graag reacties via PM of email.
Alvast bedankt
je zou eens met een van onze adverteerders (Longstreet Engineering) contact op kunnen nemen.
http://www.longstreet-engineering.com/
Der Einser
25-05-2010, 19:01
je zou eens met een van onze adverteerders (Longstreet Engineering) contact op kunnen nemen.
http://www.longstreet-engineering.com/
Ziet er wel goed uit inderdaad.
Is echter zo ontzettend ver weg van Amsterdam.
Liever iets dichterbij. (had ik er even bij moeten zetten inderdaad)
Bedankt voor de tip!!
In Haarlem op de Mollerusweg zit een jongen die erg goed auto's restaureert. Hangt een prijskaartje aan natuurlijk, maar levert knap werk aan mooie exclusieve wagens af.
Ben z'n bedrijfsnaam ff kwijt, moet je ff zoeken...
Der Einser
26-05-2010, 19:31
In Haarlem op de Mollerusweg zit een jongen die erg goed auto's restaureert. Hangt een prijskaartje aan natuurlijk, maar levert knap werk aan mooie exclusieve wagens af.
Ben z'n bedrijfsnaam ff kwijt, moet je ff zoeken...
Dat is best lastig zoeken.
HELP !
Is het een groot bedrijf / klein bedrijf ? Schuurtje?
Er zijn toch zat oldtimer restauratie bedrijven op internet te vinden denk ik.
Ik weet ook eventueel nog wel iemand die de auto qua las en spuitwerk kan doen.
Hij heeft veel ervaring met auto`s die niet dagelijks zijn of van echte liefhebbers.
Maar goed, als ik zo hoor wat jij allemaal wilt laten doen , ben ik toch bang dat je echt een tas vol geld mag hebben .
Kan je dan niet beter 1 kopen die al klaar is?
Ik bedoel elke garage kan je motor laten reviseren en je remmerij doen. ( wij ook , autoservice beco )
Je auto laten lassen en spuiten kunnen wij ook wel voor je regelen. Ik ben alleen bang dat je niet beseft hoeveel dit wel niet allemaal gaat kosten.
Als ik zo'n beetje je wensen lees...zou je bij een bedrijf als waar ik werk,zeker 5000€ kwijt zijn..
autobedrijf schuijlenburg in Haarlem.
Moet je even bellen of langsgaan als je daar in de buurt komt. Email doet ie niet zo aan..
De prijs hierboven genoemd is inderdaad waar je aan moet denken als je je auto strak terug wilt krijgen.
Dat klopt wel zo`n beetje qua prijs voor het spuiten en strakmaken.
Mocht je intresse hebben, de jongen die ik bedoel zit in hoorn. Redelijk dicht bij je.
pb maar .
Der Einser
30-05-2010, 08:10
Bedankt voor de reacties.
Ik zal even contact opnemen met jullie via PB.
En alles budgettair gezien eens narekenen.
Thanks
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.