DeeDub
25-05-2010, 21:31
heb de jetta 1.3 nu sinds februari en na de eerste week niks dan ellende.al 2 keer eerder een topic geopend maar niks lijkt het slechte lopen op te lossen.en nu is het nog erger geworden, als ik de auto koud start dan loopt hij prima, na een minuutje begint hij steeds slechter en onregelmatiger te lopen.toen hij op temperatuur was gekomen, hield ik hem met moeite aan.zonder gas zou hij weer af zijn geslagen.af en toe druppelde er iets uit de uitlaat.toen een bakje onder de uitlaat gezet.wat blijkt: als ik een keer gas geef en meteen weer loslaat komt er een lading vloeistof uit de uitlaat.het spuit er echt uit.ik ben bang dat het gewoon al die tijd de kop is geweest die al lek was toen ik hem kocht.en dat dat ook de rede is waarom die jongen hem wegdeed :(
mocht het zo blijken te zijn, wie heeft er dan nog een kaal blok (motorcode MH) liggen die in orde is?
de rest eromheen heb ik in deze paar maand al vervangen namelijk:
bougies
bougiekabels
rotor
verdelerkap
ontsteking
bobine
blauwe sensor en zwarte sensor
rubber voet van de pierburg
alle vacuumslangen
dampbellenafscheider
benzineleidingen
mechanische brandstofpomp
zekeringen
relais
voorverwarming spruitstuk
vandaag had ik de pierburg 2E carburateur vervangen, dit moest wel de oplossing zijn naar mijn idee omdat ik verder alles rondom de motor al vervangen had.
niet dus, toen kwam dit dus aan het licht.
is het de koppakking, of niet?
mocht het zo blijken te zijn, wie heeft er dan nog een kaal blok (motorcode MH) liggen die in orde is?
de rest eromheen heb ik in deze paar maand al vervangen namelijk:
bougies
bougiekabels
rotor
verdelerkap
ontsteking
bobine
blauwe sensor en zwarte sensor
rubber voet van de pierburg
alle vacuumslangen
dampbellenafscheider
benzineleidingen
mechanische brandstofpomp
zekeringen
relais
voorverwarming spruitstuk
vandaag had ik de pierburg 2E carburateur vervangen, dit moest wel de oplossing zijn naar mijn idee omdat ik verder alles rondom de motor al vervangen had.
niet dus, toen kwam dit dus aan het licht.
is het de koppakking, of niet?