View Full Version : Wie kan naafgat uitdraaien??
Omdat ik doordeweeks niet in de buurt van mijn schuur kan zijn, of tijd heb tijdens normale uren... zoek ik iemand die mijn lichtmetalen velgen kan uitdraaien naar een naafgat van 57,1mm.
Het zijn 14x6 velgen.
Het liefst in de buurt van Utrecht, en dat ik langs kan vrijdagavond of in het weekend!
wie o wie? :D
Niet zo in de buurt van Utrecht is ook niet zo'n probleem... Als ik dan wel maar 1x op en neer hoef ;)
Wie heeft zulk spul staan, of weet waar ik int weekend terecht kan?
:)
Ik ga deze week 2 setjes bij mijn draaier in Poeldijk afgooien.
Wat mij betreft kom jij je setje bij mij afgooien (in Den Haag) en zodra ze klaar zijn (meestal binnen 10 werkdagen) hier ook weer oppikken.
Deze week? De wielen liggen in de buurt van Utrecht nu, en ik zit tot vrijdag in Den Helder... T zal te laat zijn dan denk ik??
Ik ga morgenavond in Alphen mijn nieuwe wielen ophalen en die wil ik zspm in Poeldijk afgooien.
Zit je de hele week (ook de nachten) in Den Helder, of ben je 's avonds laat thuis ?? Je kunt ze namelijk ook een keertje 's avonds komen brengen.
Sja ik slaap hier, en ik ben vaak pas vrijdag rond half 6 thuis, dus dat gaat lastig worden. Ik zoek nog ff verder naar eeen adresje!
dusssss, wie? :D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.