PDA

View Full Version : Sdi 1900 in jetta mk1 golf 1?

Dax
28-05-2010, 23:08
Is dit pas te krijgen?

Ervaringen?

Groetjes

Johan1982MK1
29-05-2010, 14:29
als je een 1.5 hebt kun je de motor er zo inhangen en een sdi bak is aan de buitenkant ook gelijk aan een 5bak van een golf1/2.. alleen ff een in-en uitlaatspruitstuk van een golf 1 monteren.. beetje bedrading veranderen.. krijg je zo aan de loop.. desnoods een pomp van een 1.9d erop..

Blaauwwiekel
04-09-2011, 22:07
Kijk ik zit met zelfde id.
Ik heb een golf 2 1300 met 4 bak,
Daar wilde ik ook een sdi in, ivm veel te veel werk met de tdi.
Sdi moest makkelijker gaan, is er iemand die mij hier zijn ervaringen nog in kan delen, ik durf er ergens niet aan te starten, zal voor het eerst zijn.
Ik wilde wel bak en motor omzetten, dus niet de sdi voor de 4 bak.
Zie wel de topic is oud, maar gaat om zelfde stappen en hoop toch op reactie en desnoods met foto's..

De Pul
04-09-2011, 22:09
sdi is bijna net zoveel werk.als ik er tenminste van uitga dat 90procent van de mensen hier nogal tegen de bedrading aankijkt.neem dan een gewone diesel,ook niet vooruit te schijten en veel makkelijker in te bouwen.

Blaauwwiekel
04-09-2011, 22:10
sdi is bijna net zoveel werk.als ik er tenminste van uitga dat 90procent van de mensen hier nogal tegen de bedrading aankijkt.neem dan een gewone diesel,ook niet vooruit te schijten en veel makkelijker in te bouwen.

Oud collega zei dat de bedrading goed en wel zelfde kleuren zijn, dus moet meevallen zei die.
Maar qua snelhijd is sdi en gezonde 19 diesel wel een beetje vergelijkbaar.
Kreeg ook sms dat een gewone diesel in de golf ook goed kan, en gaat mij niet om heel hard rijden of dergelijk ,maar een sdi liep toen wel mooi,mooier dan de 1.9 die ik had, in die verbijstering dacht ik daar aan,
Daar kwam bij ik kon goedkoop een sdi vinden.
Maar ga morgen even horen om een gewone diesel.

De Pul
04-09-2011, 22:12
waarom dan niet meteen een tdi?;)

Blaauwwiekel
04-09-2011, 22:20
Ik ben eruit, ik ken mijzelf en als het niet lukt heb ik het geduld niet om er rustig voor te gaan zitten, en ik weet dat heel het project naar de kloten gaat als het dus niet wil, ik ga voor een lekkere luie diesel.
Ik vind het goed, als ik maar van die dure benzine af ben.

mark89769
05-09-2011, 06:41
sdi is exact evenveel werk als tdi, en tdi is nog zuiniger ook :)