View Full Version : Joehoe,eindelijk weer een mk2 Jetta!!
vanochtend richting marco(mr cool) gegaan om de polo om te ruilen voor deze jetta,daar moest echter nog wel even de koppeling van vervangen worden :D ben dus aan de slag gegaan en had de koppeling er vrij vlot inzitten,toen mijn oog viel op een lichte waterlekkage bij het thermostaathuis.dacht ik ook even snel te fixen maar helaas,flink wat krachttermen later lekte die nog harder als toen ik begon.gelukkig droeg marco de oplossing aan in de vorm van een kitspuit met weet-ik-veel-wat-voor-smurrie,en toen was de lekkage vlot verholpen.
al met al heb ik me super vermaakt vandaag,en ben met een supercoole slee(ook lekker veel pit in de 1.8k-jet!) huiswaarts gegaan.marco,bedankt voor de leuke deal,de hulp,het bier en de verbale ondersteuning als het tegenzat:D:thumbup:
foto's;
het slagveld bij marco op de oprit;)
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0394.jpg
onderweg op een ind.terrein nog wat kiekjes geschoten;
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0395.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0396.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0397_74257.jpg
tot zover voor vandaag,updates will follow!
benieuwd wat dit gaat worden! :tongue:
en de plannen zijn......?
sowieso plat op z'n pens met een leuk retro-velgje eronder,en voor de rest meer in nettte staat zetten icm wat details.
vw_boyke_vw
29-05-2010, 17:16
Nogmaals van harte:D beniewd wat het gaat worden
SubdubberGT
29-05-2010, 17:18
weeer een jetta erbij :thumbup:
thanx,volgende week eerst maar het dashboard afbouwen en de waterlekkage netjes verhelpen,carterpan lekt ook,moet ook gefixed. heb al precies in m'n hoofd hoe die eruit komt te zien,maar dat zet ik hier niet neer:D:D:D
zoals ik al zei: vet interieur :thumbup:
ben benieuwd hoe je deze gaat maken.
:eek: weer een ! mooie wagen hoor Gerben, super dat interieurtje wij komen hem binnenkort wel even bekijken :thumbup:
Mister Cool
29-05-2010, 18:16
Vette bak! Haha, mooi dat ie bevalt! De andere sleutels zijn inmiddels ook terecht. Veel plezier ermee!
Van harte Gerben , welkom bij de club :D
Vette bak! Haha, mooi dat ie bevalt! De andere sleutels zijn inmiddels ook terecht. Veel plezier ermee!
:thumbup:
vergeet je die niet mee te nemen naar leeuwarden?
Van harte Gerben , welkom bij de club :D
thanx alberto!
Edition-Blue
29-05-2010, 18:18
Mooie jetta gerben !
Succes ermee !
knedel16vweber
29-05-2010, 19:03
:shake: daar gaan we weer.......
:D hup! naar moederaarde met dat ding :cool:
Mister Cool
29-05-2010, 19:34
vergeet je die niet mee te nemen naar leeuwarden?
Als jij daar ook heen gaat neem 'k ze dan wel ff mee inderdaad :thumbup: . De andere wielen er al onder? De polo staat inmiddels wel op 15 inch staal haha :D
Blij dat het regent nu, kan de olie weer ff van de oprit spoelen :shake: :D
Als jij daar ook heen gaat neem 'k ze dan wel ff mee inderdaad :thumbup: . De andere wielen er al onder? De polo staat inmiddels wel op 15 inch staal haha :D
nee,ben toen ik thuis kwam de douche ingedoken en me gelijk door moepie naar de kroeg laten brengen.....morgenmiddag misschien even kijken :D
foto van de polo?:d
jetta mk1 '82
29-05-2010, 21:23
mooie kontenkar gerben, die plannen van jou komen best goed ;)
is ie nou nog niet verlaagd :D
jawel,op 1 wiel:d
1band is nl. leeggelopen.
zal er zo eens even naar kijken,heb al een lijstje met dingetjes die me niet bevallen;)
komt goed guys!
vw_boyke_vw
30-05-2010, 11:56
Als je em mooi optijd klaar hebt kun je mooi mee naar de Jetta treffen:D
Als je em mooi optijd klaar hebt kun je mooi mee naar de Jetta treffen:D
gevelsberg?
gevelsberg?
http://www.jettatreffen.de/media/blogs/de/jettatreffen_banner_500.jpg
:D
^^komt goed.....
de jetta heeft origineel 143000km,echter is de klok door marco vervangen en geeft nu 258000km aan.daar word ik niet vrolijk van dus die ga ik morgen terug tikken.
ook gelijk even wat rammeltjes in het dash oplossen en het hele spul goed afbouwen.
meteen kijken of ik er een beetje geluid in krijg,maar wat nieuwe speakers laten komen.....
:thumbup: leuk hoor, weer een mk2. En zal vast weer een knappe worden ;)
Laatst nog even in die Jetta gezeten ' goh best een leuke bak eigenlijk' is wat ik dacht! Valt ZEKER wat van te maken, veel plezier ermee!
het is gewoon een gave bak,ik ben er zeer verguld mee:D:D
vandaag al heel wat gedaan,nieuwe thermostaat+huisje,carterpan gelast,onder de kap de boel wat netter gelegd en vastgezet,van de racer de keien vanger en koelrooster gemonteerd(eerst in kleur gespoten)16v lip gemonteerd,gti-front met gele lampen gemonteerd,originele voorbumper met rode bies boven en zwarte onder gemonteerd,wolfsburg plaatjes op de schermen,achterbumper gespoten incl chrome lijstjes en daarna boven een nieuwe rode bies geplakt,wat roestplekken kaalgemaakt/behandeld/weer in kleur gezet en achterste wielkastranden gekit(popnagels zaten los).
foto's;
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0398_844172.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0399.jpg
ook even bij een restyler geweest,helaas kan de zijschade niet worden opgelost zonder spuiten.aangezien de lak nog wel heel is laat ik het maar zo,echt super opvallend is het niet.
to do;
schroefset monteren,intra's iets donkerder grijs spuiten en monteren,stuurkogel vervangen,nieuwe audio bestellen en het interieur netjes in elkaar zetten.
wil er graag mee naar leeuwarden dus even doorbeunen,maar als het in dit tempo doorgaat komt dat wel op z'n pootjes terecht verwacht ik zo;)
laat die reacties maar komen:d
vw_boyke_vw
31-05-2010, 20:13
Wat een dagje werk wel niet kan doen met de jetta, ben alleen niet zo fan van de gele glazen. Gele bollen is dat niks?
Mister Cool
31-05-2010, 20:19
Je bent al lekker bezig geweest zie ik! Zo kan een auto er al heel snel stukken beter voor staan :thumbup: . Vind alleen nog steeds ronde koplampen niet in een jetta horen, maar ja, wel lekker bezig zo :thumbup: . Leuk om te zien dat ie eindelijk aangepakt word :D
een dagje?van 5 tot half 8 bedoel je zeker;)
ik moest gewoon werken hoor.....
vind de gele glazen totnogtoe wel cool,in het echt komt het beter over als zo trouwens.en anders kan ik de folie er altijd nog afrukken...:D
Potverdorie weer goed bezig geweest dat is een hele waslijst.. gaat zeker de goede kant op ! Gele lampen staan hem wel goed :thumbup:
vw_boyke_vw
31-05-2010, 20:27
Daar heb je ook wel een punt in het echt kan het toch weer net anders zijn. Hard werken dan in je eigen tijd:D
ziet er goed uit weer een leuk projectje suc6 ermee :thumbup:
in een jetta horen jettalampen vind ik, ik vind dit echt niet mooi gerben. verder lekker bezig :thumbup:
thanx everyone:)
ik vind en golf-front het mooiste wat er is,behalve op een golf met bbs-kit.
dus na wat snel denkwerk besloten om ze te ruilen:D
goed bezig Gerben
denk ook dat gele bollen beter zullen staan in de koplampen bij die kleur
knedel16vweber
31-05-2010, 21:32
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0398_844172.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/6/8/Naamloos.jpg
get it? :D
haha:thumbup:
kon um al;)
knedel16vweber
31-05-2010, 21:42
haha:thumbup:
kon um al;)
ben ook van mening dat de jetlampjes er weer terug in mogen :thumbup:
misschien die met wat folie ofzo :confused:
tja,laat de eigenaar daar nou anders over denken:D:D
ik vind het zelf wel heel cool zo,wacht maar tot de 16v lip op de grond ligt;)
smeerpeer
31-05-2010, 21:48
Leuk hoor Gerben, ik hou het topic ook in de gaten! :thumbup:
knedel16vweber
31-05-2010, 21:50
tja,laat de eigenaar daar nou anders over denken:D:D
ik vind het zelf wel heel cool zo,wacht maar tot de 16v lip op de grond ligt;)
mee eens! oogt meteen HÉÉL anders.... :D
mee eens! oogt meteen HÉÉL anders.... :D
:thumbup: :D :D
nog 1 nachtje slapen(hoop ik)
Leuk hoor Gerben, ik hou het topic ook in de gaten! :thumbup:
DoriDaan
31-05-2010, 22:01
Hey gerben,
Cool project! ik ben benieuwd hoe deze het asfalt gaat schrapen...
Hey gerben,
Cool project! ik ben benieuwd hoe deze het asfalt gaat schrapen...
is wel de bedoeling dat ie flink laag komt te liggen ja,komen 13ers onder:D
DoriDaan
01-06-2010, 11:14
WOW dat is wel HEEL LAAG.. met 14inch kan de Jetta van de vriendin met het subframe op de straat... (onderlip moet er dan af)
Gerben, houd ervan om de stenen uit de straat mee te nemen als hij wegrijd :thumbup:
martiepartie
01-06-2010, 14:05
ingebouwde assteunen, de straatstenen stapelen zich op onder het subframe als je vooruit rijdt :D
Heb je dat ding nou al een keer verlaagd Gerben?? :D
jetta lampen met geel folie lijkt mij geniaal.
zou ook het rode lijntje uit de bumper halen.
maarja eerst maar eens omlaag he Gerben :D
Is ie nou nog niet verlaagd?
nope,m'n lies begon weer eens op te spelen vanmiddag dus heb alleen de wielen gespoten...
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0404.jpg
is wel de bedoeling dat ie flink laag komt te liggen ja,komen 13ers onder:DD'r is maar 1 manier om 13ers goed te doen op een mk2.. dat is gewoon de wielkasten vullen ondanks de kleine wielen.
Om een idee te geven, krijg je ongeveer zoiets.. en een bak ellende en problemen met de blauwpetten: klik (http://img709.imageshack.us/img709/7264/dsc6452.jpg) en klik! (http://img72.imageshack.us/img72/2111/dsc6471.jpg)
Ben benieuwd, als je ook maar iets te hoog ligt zijn 13ers al geen gezicht vind ik.. maar we gaan het meemaken :)
daar had je wel iets dunnere bandjes omliggen;)
heb deze combinatie ook onder de rat gehad en had,toen ik um imo mooi had staan,9cm onder de cl lip....
maar we zullen zien,ik wil de gti lip op de grond hebben zo'n beetje:d
knedel16vweber
01-06-2010, 20:10
13ers op een mk2; ik zeg doen :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WDHMDLVI-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-TST78VSX-D.jpg
wat was die bandenmaat frank?
ik heb er 175/60 omliggen....
knedel16vweber
01-06-2010, 20:12
wat was die bandenmaat frank?
ik heb er 175/60 omliggen....
175-50-13 op 7inch :thumbup:
Daar zat 175/50-13 op inderdaad .. maar ja, anders krijg je zo'n ballonnencombinatie, das helemaal geen pan.
Als er zo'n dikke gti lip ding onder past dan ben je niet laag genoeg imo, dan moet je gewoon min. 14ers doen.
okay,ik kom dus iets hoger te liggen...vind het wel errug ruig zoals jouw auto staat/stond;)
ik wil de bovenkant van de banden (net als jou) iets in de kassen hebben liggen,niet van die wieltjes die heel diep in de kas zitten,dan word je hier om de haverklap aangehouden.
Daar zat 175/50-13 op inderdaad .. maar ja, anders krijg je zo'n ballonnencombinatie, das helemaal geen pan.
Als er zo'n dikke gti lip ding onder past dan ben je niet laag genoeg imo, dan moet je gewoon min. 14ers doen.
paar reacties naar boven staat een foto van een van de wielen;)
die had ik nog liggen met splinternieuwe banden dusja...
paar reacties naar boven staat een foto van een van de wielen;)
die had ik nog liggen met splinternieuwe banden dusja...Ja dat had ik gezien.. van zoiets word ik dus totaal niet warm, maargoed smaken verschillen ;)
Ja dat had ik gezien.. van zoiets word ik dus totaal niet warm, maargoed smaken verschillen ;)
tsja,ik heb vier auto's....
om nou onder alle vier voor een fortuin aan wielen te schroeven word me iets te gek.
dit is gewoon een daily,moet er leuk uitzien voor niet teveel centen.
daarbij, ik vind het leuke wieltjes,lekker ouderwets.
maargoed we zullen zien hoe jij het doet als je een eigen huis hebt,een klusschuur huurt en 4 auto's op je naam waarvan 1 groot project waar de nodige muntjes in gaan zitten. :thumbup:
Ho ho .. what's up with the Hostility?
Misschien kan je anders gewoon 1 auto afmaken voor je aan een andere begint, 't is maar een idee :thumbup:
Overigens acht ik de kans aanwezig dat in mijn project meer muntjes zitten dan in al jou projecten samen :D
dan word het tijd dat je dat project op vf neerzet,zover ik weet heb je een mk4?
en misschien heb ik wel een vrouw thuiszitten die het fijn vind om met de auto boodschappen te doen(auto 1),heb ik zelf wel een auto nodig om op m'n werk te komen(auto2) en er voor de zonnige zondagen wel een audi bij(auto3) die gestald staat in een (gehuurde) schuur.
auto 4 is het mk2 project,als je een beetje op de hoogte bent kun je ook best wel zien dat daar meer centjes in (gaan) zitten als die halfbakken racer van jullie die je van de week in 2 uur in originele staat teruggezet hebt.
maar dat maakt niet uit,want jij bent hier de slimmerik,je hebt een fototoestel en gestudeerd:thumbup:
jammer dat je jezelf weer zo te kijk zet,al deed je alleen maar eens de moeite om te kijken naar wat erachter een projekt gebeurt.laat ik het zo zeggen,ik heb meer respect voor jongens met een eigen huis,een gezinnetje en een mk3 die als manusje van alles in gebruik is en van het overgebleven vakantiegeld is voorzien van een set sebrings en eeen v-maxx setje dan voor jochies die sóchtends uit moeders ledikantje kruipen en van hun centjes een paar plofzakken LATEN monteren en ook nog de held uithangen met hints hoeveel het wel niet gekost heeft allemaal.
en nou weer on-topic.
knedel16vweber
01-06-2010, 21:24
:d
Wat doe je nou aangebrand dan? Enige wat ik doe is mijn mening geven hoor, als jij gaat katten kan ik dat ook..
imo zet jij jezelf meer te kijk dan ik, jij bent namelijk degene die met die reply hierboven geen respect toont :rolleyes:
Ik zal het goede voorbeeld wel geven en er verders niet meer op ingaan :thumbup:
ps. om dit soort gezeik post ik mijn projecten niet meer, je kan het namelijk toch nooit goed doen blijkt wel weer ;)
Der Einzer
01-06-2010, 21:27
dan word het tijd dat je dat project op vf neerzet,zover ik weet heb je een mk4?
en misschien heb ik wel een vrouw thuiszitten die het fijn vind om met de auto boodschappen te doen(auto 1),heb ik zelf wel een auto nodig om op m'n werk te komen(auto2) en er voor de zonnige zondagen wel een audi bij(auto3) die gestald staat in een (gehuurde) schuur.
auto 4 is het mk2 project,als je een beetje op de hoogte bent kun je ook best wel zien dat daar meer centjes in (gaan) zitten als die halfbakken racer van jullie die je van de week in 2 uur in originele staat teruggezet hebt.
maar dat maakt niet uit,want jij bent hier de slimmerik,je hebt een fototoestel en gestudeerd:thumbup:
jammer dat je jezelf weer zo te kijk zet,al deed je alleen maar eens de moeite om te kijken naar wat erachter een projekt gebeurt.laat ik het zo zeggen,ik heb meer respect voor jongens met een eigen huis,een gezinnetje en een mk3 die als manusje van alles in gebruik is en van het overgebleven vakantiegeld is voorzien van een set sebrings en eeen v-maxx setje dan voor jochies die sóchtends uit moeders ledikantje kruipen en van hun centjes een paar plofzakken LATEN monteren en ook nog de held uithangen met hints hoeveel het wel niet gekost heeft allemaal.
en nou weer on-topic.
:goodpost:
knedel16vweber
01-06-2010, 21:42
Wat doe je nou aangebrand dan? Enige wat ik doe is mijn mening geven hoor, als jij gaat katten kan ik dat ook..
imo zet jij jezelf meer te kijk dan ik, jij bent namelijk degene die met die reply hierboven geen respect toont :rolleyes:
Ik zal het goede voorbeeld wel geven en er verders niet meer op ingaan :thumbup:
ps. om dit soort gezeik post ik mijn projecten niet meer, je kan het namelijk toch nooit goed doen blijkt wel weer ;)
ik post toch ook al mijn projecten.
en natuurlijk krijg ik ook wel eens kritiek.
maar je kan er mee om gaan of niet hè...
ik post nog steeds, jij niet meer ;)
ontopic
ligt ie al plat? :D
Dus je wil geen kritiek krijgen, maar wel kritiek leveren op anderen? :rolleyes:
nee,ik hoop donderdag avond de schroefset eronder te fietsen....:D
Der Einzer
01-06-2010, 21:45
Heb je met deze reply tóch gedaan ;)
ik post toch ook al mijn projecten.
en natuurlijk krijg ik ook wel eens kritiek.
maar je kan er mee om gaan of niet hè...
ik post nog steeds, jij niet meer ;)
Kritiek is niet erg, maar dit is gezeik en geen kritiek..
Ik post ook nog steeds, zie postcount.. alleen wat selectiever.
Der Einzer
01-06-2010, 21:46
nee,ik hoop donderdag avond de schroefset eronder te fietsen....:D
knap hoor :D
DoriDaan
01-06-2010, 21:51
Jammer van je lies...
Ik had wel verwacht dat de jetta al op zijn bek lag...
Maar er moet ook gewerkt worden...
ik wacht rustig af...
wieltjes zijn van de polo geweest toch???
is ongeveer de zelfde tijd...
Als daily ben ik ook doorgedraait met de TD... wielen vooral, maar goed ik had de volvo 245 verkocht...
Om nog even in the haken op de reacties hierboven...
Mijn M3 is ook betaald met centjes toen ik in de "wieg"lag bij moeders...
Het leven is duur zat... ik heb ook 5 auto's waarvan 2 in de belasting en verzekering zitten... anders werk je voor de hobby...
ja is wel klote,loop ik al een paar jaar mee te hannesen.gaat soms heel lang goed en dan ineens krijg ik de ene poot niet meer voor de andere.
wielen heb ik over van de polo idd....
Kritiek is niet erg, maar dit is gezeik en geen kritiek..
Ik post ook nog steeds, zie postcount.. alleen wat selectiever.
schrap mij dan ook gauw uit je lijstje:thumbup:
meinderturk91
01-06-2010, 22:10
hier gaat het goed zie ik!
pul leuk ding man!
hier gaat het goed zie ik!
pul leuk ding man!
help mij anders effe donderdag :) :) :)
even de schroefset en wielen eronder.
ben benieuwd als hij moeder-aarde kust? :cool:
blijft een daily maar je kunt er nooit met de handen afblijven! :D
ik ook,ben zeer benieuwd:D
vw_boyke_vw
01-06-2010, 22:38
Ben benieuwd hoe die word donderdag:D
Ben benieuwd hoe die word donderdag:D
:D :thumbup:
vw_boyke_vw
01-06-2010, 22:43
ben benieuwd als hij moeder-aarde kust? :cool:
blijft een daily maar je kunt er nooit met de handen afblijven! :D
Waarom klinkt het bekend dat je van een daily niet af kan blijven :D
Dat heb ik opgelost door in een Peug 205 rond te karren, daar wil je gewoon niet aan sleutelen :D
Dat heb ik opgelost door in een Peug 205 rond te karren, daar wil je gewoon niet aan sleutelen :D
:lmao:
je vergeet die motor zonder remmen :D
vw_boyke_vw
01-06-2010, 22:48
hahaha, een daily moet wel een beetje toonbaar zijn:D
hahaha, een daily moet wel een beetje toonbaar zijn:D
en laag:cool:
vw_boyke_vw
01-06-2010, 22:51
Bij voorkeur lager als je 2de auto :tongue:
Bij voorkeur lager als je 2de auto :tongue:
of je 2e en je 3e:tongue:
vw_boyke_vw
01-06-2010, 22:58
Die luxe heb ik niet, eerst maar eens zo:D
Die luxe heb ik niet, eerst maar eens zo:D
:D :D
vw_boyke_vw
01-06-2010, 23:01
Zo schiet het wel op, nog ff en het is donderdag:D
http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/6/8/Naamloos.jpg
get it? :D
daar zat ook een Golf front in :tongue:
thanx!
heb vandaag m'n nieuwe speakers binnen gekregen,maar helaas niks meer kunnen doen aan de jet omdat volgens mij het uur U genaderd is voor m'n lies:mad: morgenochtend eerst naar de dokter,kijken wat die zegt....
jetta mk1 '82
02-06-2010, 20:37
beterschap gerben eerst de gezondheid en dan de jetta ;)
Der Ghopmeister
02-06-2010, 20:52
cool ding gerben :thumbup: sterkte met je lies ;)
thanx arjan en martijn,hoop dat ze er nou eindelijk echt iets aan gaan doen,zodat ik er vanaf ben.(al zie ik er wel tegenop,maja ben ook niet zo'n loop-de-deur-plat-bij-de-dokter-figuur;) )
breadfan83
02-06-2010, 21:01
Succes d'r mee kerel! :thumbup:
nou,de jet ligt plat:D
helaas ook het enige goede nieuws wat ik vandaag heb meegekregen,moet me morgenochtend in het ziekenhuis melden:mad:
maargoed,de jetta ligt dus plat en flink ook....
gti-lip zit ongeveer 2cm van de grond:D:D
had een leuke fotolocatie gevonden,wil ik foto's gaan schieten is m'n telefoon leeg..
die houden jullie dus tegoed,maar als ik de reacties en ongelovige gezichten hier in het dorp moet geloven zit het wel snor.had um eerst nog lager,maar dat was geen doen.
hij staat nou heel netjes op z'n wielen en is imo laag zat.
vw_boyke_vw
03-06-2010, 21:14
Ben erg benieuwd hoe het nou geworden is:D Morgen kun je ook nog foto's maken als het mee gaat vallen in het ziekenhuis. In ieder geval succes morgen
het is heeeel errg cool(vind ik zelf)....baal dan ook enorm dat ik geen foto kon maken:mad:
morgen uit het ziekenhuis zoek ik even een leuk plekje,als ik er tenminste wegkom zonder dat ze me open gaan snijden:D:d
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0408_849446.jpg
heb even m'n wederhelft d'r telefoon geconfisqeerd:D:D
beetje crappy pic maja....
breadfan83
03-06-2010, 21:30
Dikke piemel!
vw_boyke_vw
03-06-2010, 21:31
Niet gelijk van uit gaan dat ze gaan snijden:D geeft niks van die crapy pics het gaat om het idee hoe het is geworden maar ziet er lekker laag uit :thumbup: Zou alleen toch kijken vor gele bollen:D
jetta mk1 '82
03-06-2010, 21:35
wat een ontzettende kut foto, maar laag is hij zeker :D
nee,maar heb sowieso liever dat ze me met een doosje pillen naar huis sturen;)
thanx guys!
ik vind die gele lampen nog tien keer zo ruig staan als toen ie nog hoog was:rock:
vw_boyke_vw
03-06-2010, 21:48
Je moet zo wie zo doen wat je zelf mooi vind:D hopen op een doosje pillen dan maar
Je moet zo wie zo doen wat je zelf mooi vind:D hopen op een doosje pillen dan maar
Mister Cool
03-06-2010, 22:30
Ziet er zo op die foto erg cool uit gerben! Kan je 's avonds ook weer rustig slapen nu :D
Ziet er zo op die foto erg cool uit gerben! Kan je 's avonds ook weer rustig slapen nu :D
:D:D :tongue:
nice!:thumbup:
en beterschap! wat heb je eigenlijk met je lies gedaan?
nice!:thumbup:
en beterschap! wat heb je eigenlijk met je lies gedaan?
thanx!
weet niet wat ik daarmee uitgevreten heb,jaar of vier geleden zat er ineens een bobbel op :( en nou schijnt erachter ofzo iets niet helemaal goed te zitten.dus die bobbel zal wel gewoon blijven zitten verwacht ik :mad: daar kan nl. alleen iets aan gedaan worden als het een acute breuk is?.....
hmm, nou sterkte ermee dan, ze zullen je toch niet met een bobbel laten zitten?
hmm, nou sterkte ermee dan, ze zullen je toch niet met een bobbel laten zitten?
zeker wel,het zijn dokters he:D
als een monteur een dokter op weg zou sturen met een bobbel op z'n band zou het een heel ander verhaal zijn :tongue:
breadfan83
03-06-2010, 22:49
thanx!
weet niet wat ik daarmee uitgevreten heb,jaar of vier geleden zat er ineens een bobbel op :(
Te ver ingedaalde teelbal?
Te ver ingedaalde teelbal?
nee een aanstaande liesbreuk,ben ik al een paar keer voor heen geweest en dacht dat het nou eindelijk verholpen zou worden,maar blijk nou ergens anders last van te hebben,wel daar in de buurt.(nee geen ballen chris ;) )
hoor het morgen wel....
Beetlefreak
03-06-2010, 23:38
...had een leuke fotolocatie gevonden,wil ik foto's gaan schieten is m'n telefoon leeg.
Daar moet je ook mee bellen :chair:
Succes morgen!
haha,opzich heb je gelijk,de meeste foons schieten baggerplaatjes....
toch zijn de meeste door mij geschoten foto's hier gewooon met m'n xperia geknipt,ik vind ze niet slecht ofzo....
ben in het ziekenhuis geweest,er is iet met lymfeklieren ofzo:confused:
schijnt te komen omdat ik te veel en te zwaar til....
heb even wat foto's gemaakt van de jetta,hoop dat jullie het net zo gaaf vinden als ik:D
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0409.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0410_96063.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0412_357427.jpg
moet 1 van de achterpoten iets omhoog schroeven,hij staat niet mooi recht en loopt licht aan.
ga waarschijnlijk de zijschade ook profi laten fixen,vind het nou wel erg afsteken omdat ie voor de rest wel erg knap is nu....wacht nog op een stuurnaaf van knedel,dan kan het houten stuurtje erin en is ie voorlopig af;)
wildeknak
04-06-2010, 14:02
Jetta ziet er leuk uit hoor!!
En voor het comfort, lekker laag op banaan banden :D
Jetta ziet er leuk uit hoor!!
En voor het comfort, lekker laag op banaan banden :D
:thumbup::D
Lekker hoor :)
thanx mike,vind ik ook:D
nou dat ziet er nog strak uit zeg! Goed bezig! :thumbup:
knedel16vweber
04-06-2010, 22:01
gezien ;)
ziety er meteen heel anders uit hè!
geinig :D
ik vind um er zo super uit zien idd,heb er in 1 dag ook al heel wat reacties op gehad....
vw_boyke_vw
04-06-2010, 22:20
Dit zijn idd betere foto's:D Ziet er toch niet heel verkeerd uit met de koplampen zo :thumbup:
Mister Cool
04-06-2010, 23:29
Zo worden de gele golf lampies ook meteen een heel stuk goed gemaakt! Ziet er prima uit, lekker retro met die wielen/banden combi.
hee dat is een heel andere auto geworden! Netjes gedaan, en in rap tempo!
meinderturk91
05-06-2010, 18:46
dik ding man alleen ik zal de gemeente ff bellen dat ze die drempel verlagen! mike had er ook al moeite mee
@JW,thanx;)
@meindert,was idd klote om weg te komen bij jou....
maja toen we door urk reden hoorde je ook om de 5sec geschraap dus:cool:
meinderturk91
05-06-2010, 19:01
kut urk haha
kut urk haha
waar je niet eens laag rond kan scheuren:D:D
net even bij alberto aangewipt,en heb de eerste 1000km eropstaan:thumbup:
ik ben er zeer over te spreken,wat een geweldige auto.je kan er super mee cruisen,maar even vloeren is ook geen probleem.....
Op de achter schade na , wel ff laten maken , is hij zeker waard leuke auto Gerben niks mis mee . :thumbup:
ja,zei het net al idd...
vind het echt zonde,maja maar eens wat geld voor apart leggen,waard is ie het zeker...
splinternieuw 80's dak(klap)raam is onderweg,even netjes inbouwen:D
weet dat mensen nu gaan zeggen,zonde van je dak etc,maar ik vind het cool:cool:
breadfan83
06-06-2010, 19:35
Zonde van je dak... :(
Zonde van je dak... :(
foei bolletje:D:D
nee vind het niet zonde, vind het wel mooi passen bij een cruiser ;)
knedel16vweber
06-06-2010, 20:25
zonde van het dak... :(
aan de ene kant snap ik het wel,andere kant,vroeger werd het bij bosjes gedaan...zat laatst foto's te kijken van m'n pa's mk1 golf,daar had ie ook zo'n dak in laten zetten toendertijd...het past imo perfect bij de stijl zoals de jetta nu is....
vw_boyke_vw
06-06-2010, 21:42
Scheelt dat het een nieuw dakje is, past er wel goed bij.
Scheelt dat het een nieuw dakje is, past er wel goed bij.
daarom,lekker fris,geen lekkende zooi...
komt best goed:d
naaf binnen gekregen en hout(look) stuur gemonteerd....
moet nog even een plaatje schieten eigenlijk.
hoop zondag ri. leeuwarden te gaan met het zonnedak erin als het effe kan:D
even een fotootje;
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0414_996066.jpg
net de jet even gepoetst voor morgen:rock:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0416_87931.jpg
Der Ghopmeister
12-06-2010, 17:50
glimt weer lekker :thumbup:
glimt weer lekker :thumbup:
glimt goed idd,jammer genoeg is dit de netste kant...
de andere kant heeft een nasty schade en imi voorspatbord wat niet lekker past:mad:
net een mailtje gehad,ma. of di. zou het dakje aan moeten komen....
nog geen dakje,wel nog iets anders bedacht:D
turbo?
Als je eerst eens je andere projecten afmaakt? :D
Als je eerst eens je andere projecten afmaakt? :D
die racer komt heus wel af gertje:tongue:
voor de rest heb ik niks meer staan,de audi moet ik alleen nog 2 stukjes van bijspuiten.dus even tussendoor hier een turbo opknuppen :D
is nog maar een idee hoor,ben wat info aan het vergaren over die oldskool turbo-ombouwen op k-jetronic blokken.
Goed bezig Gerben, ziet er lekker uit :thumbup:
*offtopic* kuch*
En deze gast is echt de grootste arrogante kwal van heel het forum! Nondeju:
Ho ho .. what's up with the Hostility?
Misschien kan je anders gewoon 1 auto afmaken voor je aan een andere begint, 't is maar een idee :thumbup:
Overigens acht ik de kans aanwezig dat in mijn project meer muntjes zitten dan in al jou projecten samen :D
martiepartie
15-06-2010, 21:07
Tja, ze zeggen wel eens dat paarden met oogkleppen op rondhuppelen...
breadfan83
15-06-2010, 21:10
Tja, ze zeggen wel eens dat paarden met oogkleppen op rondhuppelen...
Dat heb ik nou nog nooit iemand horen zeggen. :screwy:
:D:D:D
Zonde van je dak trouwens...
martiepartie
15-06-2010, 21:13
In Limburg zou het misschien beter zijn dat ze de paarden los op straat lieten lopen en de Limburgers achter een deurtje in de stallen :D
Zou je hier geen Mk2 variant van kunnen maken? in het tempo dat jij die dingen opknapt moet dat voor de winter toch wel gedaan zijn?? :eek: :tongue:
mk2 jetta wagon?
neuh geen gezicht...
Mister Cool
15-06-2010, 22:10
Zag er echt netjes uit zondag gerben! Leuk om hem zo terug te zien :thumbup:.
De Limburger
15-06-2010, 22:15
In Limburg zou het misschien beter zijn dat ze de paarden los op straat lieten lopen en de Limburgers achter een deurtje in de stallen :D
Zou je hier geen Mk2 variant van kunnen maken? in het tempo dat jij die dingen opknapt moet dat voor de winter toch wel gedaan zijn?? :eek: :tongue:
Wat hebben Limburgers hier nu weer mee te maken?
Begrijp deze post niet echt.. :screwy:
Verder ziet die jetta er best leuk uit ik vind alleen die wielen niet echt mooi, maar dat is een kwestie van smaak.
Gr Ronnie succes met je dak, wel jammer van je dak hahaha..
breadfan83
15-06-2010, 22:19
Effe het einde van de vorige pagina lezen Ronnie Ronald. ;)
Had ik trouwens al gezegd dat ik het een beetje zonde vind van 't dak...? :D
vw_boyke_vw
15-06-2010, 22:21
Maar dakje al binnen of maak je dr een cabrio van :tongue:
BIEZELWERKS
16-06-2010, 01:11
net de jet even gepoetst voor morgen:rock:
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0416_87931.jpg
Dikke Coupe! blijft mooi :D en ja schade is altijd jammer. :( ,
misschien heeft een demontage bedrijf wel een voor je in kleur..?
Succes met de Jetta :thumbup:
dakje is nog niet binnen helaas,zou er zo onderhand al weleens moeten zijn maja...
misschien kan chris me nog overhalen hem niet te monteren:tongue:
@marco,thanks!
@biezelwerks,het gaat om een achterscherm;)
breadfan83
16-06-2010, 19:23
Zonde van je dak kerel!
Werkt 't als ik dat heeeel vaak doe? :D
Zonde van je dak kerel!
Werkt 't als ik dat heeeel vaak doe? :D
wat heel vaak doe?
:tongue:
Wat hebben Limburgers hier nu weer mee te maken?
Begrijp deze post niet echt.. :screwy:
Och gut, wat is dat toch altijd met die provinciaaltjes die zich meteen aangesproken voelen :tongue:
breadfan83
16-06-2010, 19:37
wat heel vaak doe?
:tongue:
Weet ik veel...
Zonde van je dak trouwens. :rolleyes:
breadfan83
16-06-2010, 19:37
Och gut, wat is dat toch altijd met die provinciaaltjes die zich meteen aangesproken voelen :tongue:
Jonge! Problemen met Limburgers?
Vier uur, fietsenstalling! Gaan we LOS!
welke fietsenstalling?
en waarom zeg je de hele tijd,"zonde van je dak"? of heb jij soms gezien welke meeuw er vanmiddag op heeft gescheten?
breadfan83
16-06-2010, 19:42
Meeuwen heb ik niet gezien vandaag, wel achter ontsnapte geiten en herten aangerend vandaag, dus ben me douchen. Voel me net een nieuwe Nederlander. :D
Meeuwen heb ik niet gezien vandaag, wel achter ontsnapte geiten en herten aangerend vandaag, dus ben me douchen. Voel me net een nieuwe Nederlander. :D
gulp toch wel dichtgehouden?
Jonge! Problemen met Limburgers?
Vier uur, fietsenstalling! Gaan we LOS!
Ik kan pas half 5, ik moet nablijven :(
breadfan83
16-06-2010, 20:29
gulp toch wel dichtgehouden?
Knoopjes, maar ja, gewoon dicht gehouden. ;)
Ik kan pas half 5, ik moet nablijven :(
Ruig! :cool:
BIEZELWERKS
17-06-2010, 03:00
dakje is nog niet binnen helaas,zou er zo onderhand al weleens moeten zijn maja...
misschien kan chris me nog overhalen hem niet te monteren:tongue:
@marco,thanks!
@biezelwerks,het gaat om een achterscherm;)
Oke, maar voorscherm in kleur ivm passing bedoel ik..? :D
corrado-usa
17-06-2010, 04:44
zondag de jetta in het echt gezien. ;) mooie jetta geworden en deze kleur zie je niet vaak op een jetta.:thumbup:
Oke, maar voorscherm in kleur ivm passing bedoel ik..? :D
sorry,my bad... ;)
zou voor het voorscherm idd wel kunnen,maargoed het is nog niet rot ofzo dus heb me er voorlopig bij neergelegd....
@ruurd,thanx!
de 16v onderlip heeft vandaag het loodje gelegd,een pol gras op de hoofdweg deed um de das om:D:D
cl lip er maar weer onder en iets verder zakken:cool:
breadfan83
18-06-2010, 20:38
Was 'r een originele of namaak?
vw_boyke_vw
18-06-2010, 20:53
Goeie reden om hem lager te leggen:D
Was 'r een originele of namaak?
een imi,maar niet zo'n keiharde....deze was redelijk flexibel,maar ook al redelijk afgeschaafd in het midden.na 1 week kon er pas een pakje sigaretten plat onder:D
wil nou iets lager en dan een cl-lip,heb ik nergens geen last meer van.
de nieuwe k03 turbo die ik voor de racer had gekocht ga ik hier op fixen....ben spullen aan het verzamelen:D:D
de nieuwe k03 turbo die ik voor de racer had gekocht ga ik hier op fixen....ben spullen aan het verzamelen:D:D
doet ie ff hoor :D
p.s. CL lipje vind ik veel mooier dus goed bezig :thumbup:
ja,stelt niet veel voor om dit blok te turboen...
heb wat topics doorgespit over hoe en wat en wat met Hight overlegd,die is er ook mee bezig.
komt best goed:d
cl-lip zit er sinds zaterdag onder,moet alleen nog een fotootje maken,maar dat komt als ik de andere wieltjes eronder heb liggen;)
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0434.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/1/9/4/3/5/DSC_0435.jpg
zo staat ie er nu bij,auto is te koop...
meinderturk91
07-07-2010, 11:21
ziet er wel leuk uit die wielen
jammer dat je hem weg moet doen, hij ziet er toch echt netjes uit! :thumbup:
thanx!
nou ja weg moet doen....ik heb er simpelweg geen tijd voor.
kom niet aan de golf toe met deze auto erbij.
ja precies snap het helemaal! Hij zal iig niet lang te koop staan lijkt mij! :thumbup:
ja precies snap het helemaal! Hij zal iig niet lang te koop staan lijkt mij! :thumbup:
geruild tegen een passat :thumbup:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.