View Full Version : Bekende MKI VR6 op MP
http://link.marktplaats.nl/351897384
Volgens mij heeft deze wel eens de revu hier gepasseerd. :D
Erwin G60
01-06-2010, 16:27
http://link.marktplaats.nl/351897384
Volgens mij heeft deze wel eens de revu hier gepasseerd. :D
Klopt stond toen in de buurt van groningen te koop dacht ik.
Jetta MaNiA
01-06-2010, 17:27
Is dat ding niet van Marten geweest?
jettaracing
01-06-2010, 17:47
jep
die kon toen destijds niet door de keuring komen toch? Als dat zo is dan vraag ik mijn eigen af of er gewoon mee gereden wordt? ;)
gaat ook heel het land door!
die kon toen destijds niet door de keuring komen toch? Als dat zo is dan vraag ik mijn eigen af of er gewoon mee gereden wordt? ;)
"vroeger" kreeg je vr6 niet zo makkelijk op kenteken als nu ;)
Dus eigenlijk wel de moeite waard om hem door de keuring heen te halen...
"vroeger" kreeg je vr6 niet zo makkelijk op kenteken als nu ;)
wat is er nu dan makkelijker aan geworden?
breadfan83
02-06-2010, 21:16
wat is er nu dan makkelijker aan geworden?
Alles zit goed vast?
Mooi.... da's vijf tientjes, dag!
bivw 16vg60
02-06-2010, 21:23
Alles zit goed vast?
Mooi.... da's vijf tientjes, dag!
haha :giggle: dit is echt zo een mk2 vr6 van1986 omkeuren zonder kat 60mm powersprint uitlaat gewoon omkeuren bij rdw geen punt :D
ok, dat maakt de boel niet echt veiliger dan.. En ook niet zo goed voor de waarde van oude ombouwprojecten
breadfan83
02-06-2010, 21:54
ok, dat maakt de boel niet echt veiliger dan.. En ook niet zo goed voor de waarde van oude ombouwprojecten
Tsja, de waarde... een auto van 500 euro plus een blok van 500 euro waren opeens een auto - motor combi van 3000 euro, zonder dat er verder nog iets aan toe werd gevoegd. Die waarde was dus sowieso een beetje buiten proporties.
En een apk is ook geen garantie voor een veilige auto, dus daar zou ik niet wakker van liggen. De meeste mensen die zo'n ombouw doen, steken zoveel tijd en geld in de auto, dat ze hem ook wel veilig en goed bouwen.
knedel16vweber
02-06-2010, 22:04
golf 1 vr6 kun je bij ons in venlo wel vergeten (en ik denk in de rest van nederland ook)
te veel elende mee geweest in het verleden was de rede volgends het rdw.
martiepartie
03-06-2010, 06:28
Dat is onzin. Dat er in het verleden ellende mee geweest is zegt niets over de bouwkwaliteit van een ' nieuwe Golf1 VR6" .
De " RDW " heeft nogal veel meningen, als je een corsa 2.0 16v turbo op kenteken kan krijgen, moet een goed gebouwde golf1 VR6 ook mogelijk zijn. Die 2,0 16v turbo is onlangs nog gekeurd, hier in Groningen.
Van deze golfI weet ik dat deze een aantal jaren geleden afgekeurd is bij de eerste technische schouwing. De zelfgemaakte motorsteun aan bijrijderszijde was toen niet goed geconstrueerd en is daar op afgekeurd.
@Breadfan; deze auto zou nog steeds afgekeurd worden. Voor die 5 tientjes krijg je nog steeds een technische keuring, waarbij de bouwkwaliteit echt nog wel gecontroleerd wordt.
zit zo te zien nog wel een uitlaat 'rietje' van een 1.1'tje eronder :D
GerardMkIIVR6
03-06-2010, 07:44
Dat bedoel ik ook wordt niet veiliger op de weg en de waarde zakt ook voor de mensen die wel hun best ervoor hebben gedaan en er geld voorover hadden.
Ik was in de tijd 2500 gulden kwijt lekker lullig tegenwoordig :mad:
leuk dat het goedkoper is
maar elke debiel die een steeksleutel in het bezit heeft kan tegenwoordig een vr6ombouw laten goedkeuren, maakt niet meer uit hoe het erinhangt
dat is nonsens,er word echt wel gekeken of de hele klerezooi er niet bij de eerstvolgende rotonde weer uitlazert.
er word aleen zo geredeneerd,het gebeurt niet vaak,en als het gebeurt is het een liefhebber die de boel spic en span wil hebben.dus dat de veiligheid erop achteruit gaat ben ik absoluut niet met jullie eens.
zit zo te zien nog wel een uitlaat 'rietje' van een 1.1'tje eronder :D
Jup, geweldig geluid,
prrrrt prrrrt
:D
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.