View Full Version : in dubio?
G*dver, als ik geld heb moet het rollen ook! :D
Aan de ene kant, wil ik een Golf 2 aan de andere kant ook een paar dikke wielen onder de Vento! Aangezien hij nu op ''dikke vette niet verbrede'' stalen wielen met 14'' wieldoppen!
En de verkoop wil niet echt lukken dus vandaar deze vraag? :D
In welk type auto voel jij je het lekkerst.
Wel rijd fijner enz.
dat moeten afwegingen zijn voor je.
Gewoon een MKII gaan rijden, vento is ook mooi maar MKII beter... :D
(zegt iemand die een polo rijdt... :tongue: )
tsja.... een mk2 kriebelt wel. Heb al helemaal een idee hoe hij moet worden namelijk! :D
Danis de keuze tog eigenlijk la gemaaklt ?:D
idd,jij bent goed met mk2's:d
en het zijn topauto's,veel meer karakter dan een mk3...
MAar als je de grote wilt houwe van de vento koop dan een jetta ^^ zoals ik deed
LOTS OF ROOM :D:D
Ik vind een MK2 meer karakter hebben dan een Vento. Ik zou dus voor een MK2 gaan en zeker als je al helemaal voor ogen hebt hoe die moet worden. Succes!
Dat een 2 meer karakter is waar!
Hoeft niet eens een snelle te zijn (is wel leuk hoor! ) maar zelfs dan heeft hij mooie ouderwetse lijnen. Die ik graag op een zie! :thumbup:
Dat een 2 meer karakter is waar!
Hoeft niet eens een snelle te zijn (is wel leuk hoor! ) maar zelfs dan heeft hij mooie ouderwetse lijnen. Die ik graag op een zie! :thumbup:
Mijn Jetta is een 1.3 :D 620-650 km op 1 tank :eek:
Mijn Jetta is een 1.3 :D 620-650 km op 1 tank :eek:
Hoezo zuinig! :eek:
Maar goed een 1.3 Mk2 zie ik net zo graag als een GTI!
Zolang er maar dunne bumpers opzitten en laag is! :cool:
Hoezo zuinig! :eek:
Maar goed een 1.3 Mk2 zie ik net zo graag als een GTI!
Zolang er maar dunne bumpers opzitten en laag is! :cool:
Motor inhoud boeit me niet egt veel.... :redface:
Snelle blokke is altijd leuk :D
Dat meot ik wel eerlijk toegeven :rolleyes:
Maar het draait mij meer om de looks :cool:
DUS...!!! EEN MK 2 !!! :wow: Jetta :thumbup: of Golf :shake: jou keuze :D
Maar een vento is een ideale gezinswagen :D
Jetta ook hoor :tongue:
niks voor jou dan? :D
kheb zelf geen kinderen! :tongue:
ook maar aan de jetta salih?
:D
ook maar aan de jetta salih?
:D
neeee joh! Gewoon een Golf 2 is mooi zat! :tongue:
neeee joh! Gewoon een Golf 2 is mooi zat! :tongue:
Ik voel me beledigd :screwy: :D
Ik voel me beledigd :screwy: :D
haha is niet nodig Jetta vindt ik ook wel mooi maar vindt een Golf net iets meer bij mij passen! :D
Heb voor de Vento alleen maar Golf gereden! :cool:
haha is niet nodig Jetta vindt ik ook wel mooi maar vindt een Golf net iets meer bij mij passen! :D
Heb voor de Vento alleen maar Golf gereden! :cool:
Of doe... Een Jolf (Golf met Jetta neus) :screwy:
Een Volf (Golf met Vento neus) :screwy:
Een Bolf (Golf met Bora neus) :screwy:
Of een Jetta met Golf neus :D
Ja, een Volf heb ik ook nog gehad, een Bolf wil ik niet, en een Jolf neeee... past niet bij de bouwjaren van de auto (persoonlijke mening) :D
een getta net als ik:D:D
tsja dat kan ook!! :D
nog even en ze komen met een Polco (Polo neus op een Rocco), een Jetporter (Jetta neus op een T5) en wat denk je van de Fora (Fox neus op een Bora)!! :D
Renegade
01-06-2010, 22:41
Maak van je vento een boto :D (bora neus op een vento)
Bora neus past op een mk4, mk4 neus past met wat aanpas werk op een mk3 en een mk3 neus past op een vento. Dus met wat aanpas werk moet een bora neus ook wel op een vento gaan ? :)
vw_boyke_vw
01-06-2010, 22:45
Een rallye neus op een jetta:D vind ik persoonlijk erg netjes
Bora neus past op een mk4, mk4 neus past met wat aanpas werk op een mk3 en een mk3 neus past op een vento. Dus met wat aanpas werk moet een bora neus ook wel op een vento gaan ? :)
kan idd wel,heeft ook een x in de scene gestaan.vond het een verschrikking.....
tsja, nu wijken we helemaal af! :D
Maar iig ga ik gewoon de Vento verkopen en dan een ''gewone'' Golf 2 zoeken!
Kan nu wel 1 gaan zoeken voor minder dan 1000 euro, maar daar koop je bijna niks meer voor!
Dus deze jongen gaat eerst de Vento verkaufen en dan een Golf 2 zoeken! :thumbup:
Oh ja en spulletjes sprokkelen natuurlijk! :thumbup:
breadfan83
01-06-2010, 23:47
Een mk3 is gewoon lelijk, keuze snel gemaakt dus! :D
[QUOTE=gti-er]niks voor jou dan? :D
kheb zelf geen kinderen! :tongue:[/QUOTE
wat er niet is kan komen :D heb al een passat voor de kids :thumbup:
een 3tje is zo alledaags, een 2tje heeft iets.. 80's :rock:
precies! Heb net trouwens wat leuks gereserveerd voor de 2 alvast! :cool:
Goedzo Salih! Welke MK2 heb je op 't oog dan?
http://www.a2resource.com/brochures/1989/ads/photos/1989%20Golf.jpg
Zat Golfjes gezien Hugo, alleen de Vento is nog niet weg! :(
Blijkbaar geen animo voor trunk denk ik! ;)
zijn die bbs mini weg dan? die staan super dik op een mk2
zijn die bbs mini weg dan? die staan super dik op een mk2
Ja die zijn al weg!
Heb wel animo voor de Vento gehad, alleen omdat die wielen eronder zaten!
Ze belde zelfs af omdat de wielen er niet me bij zaten, terwijl de prijs zo drastisch naar beneden is gegaan dat je zelf dikke wielen kunt kopen! :screwy:
en ik ga dus echt geen wielen meer kopen, omdat een ander dat mooi vindt! ;)
Maar goed....
Hoop hem gauw kwijt te zijn aan een liefhebber of net wat dan ook!
Gewoon even dit plaatje toevoegen en de Vento is zo weg... (http://i2.photobucket.com/albums/y3/Thrash2269/Camber4.jpg)
VET :cool:
Tsja zo kan hij wel worden ja!
Maar zo krijg ik alleen maar van die nep-mailtjes waar MP om bekend staat! ;)
Niet om het een of ander, maar bovenstaande uitleg klopt niet helemaal.
De neus van een Mk4 cabrio past inderdaad op de mk3.
Alleen is de Mk4 cabrio niets anders als een gefacelifte mk3 cabrio. Een mk4 cabrio front is ook voor 95% anders als een normaal mk4 front van een dichte mk4 golf. Enige wat gelijk exact hetzelfde is, zijn de koplampen.
En ja, over je keuze, is de auto voor je hobby of vervoer of beide tegelijker tijd?
Ik denk zelf altijd maar, beter een nieuwe auto met velgen en verlagingssetje voor dagelijks gebruik. En een hobby barrel/meeting sloep voor de lol...
Niet om het een of ander, maar bovenstaande uitleg klopt niet helemaal.
De neus van een Mk4 cabrio past inderdaad op de mk3.
Alleen is de Mk4 cabrio niets anders als een gefacelifte mk3 cabrio. Een mk4 cabrio front is ook voor 95% anders als een normaal mk4 front van een dichte mk4 golf. Enige wat gelijk exact hetzelfde is, zijn de koplampen.
En ja, over je keuze, is de auto voor je hobby of vervoer of beide tegelijker tijd?
Ik denk zelf altijd maar, beter een nieuwe auto met velgen en verlagingssetje voor dagelijks gebruik. En een hobby barrel/meeting sloep voor de lol...
het moet pas te maken zijn,anders had er in dld geen een rondgetuft.het was een gele trouwens....heb die scene hier op de zolder liggen alleen geen zin om te gaan zoeken:tongue:
Ok, alles is pas te maken. Maar het is absoluut geen 90% plug-and-play zoals dat met een Mk4 cabrio front op een mk3 het geval is. Dat is wat in feite bedoelde te zeggen?
Ik bedoel, ik heb zelf een lasapparaat en slijptol met 1mm schijfjes thuis, dus als je een andere front op de auto wilt, ik krijg het er wel op... ;)
als jij het zegt....ik heb geen idee,wist ook niet dat een golf4 front zoveel afwijkt van een mk4 cabrio.eigenlijk ook geen zin om over na te denken,veel te modern,die zooi:tongue:
Renegade
02-06-2010, 23:40
Nouja... Dan een cabriofront aanpassen dat er bora lampen in passen :lmao: kom je alweer verder richting de 90% :D
als jij het zegt....ik heb geen idee,wist ook niet dat een golf4 front zoveel afwijkt van een mk4 cabrio.eigenlijk ook geen zin om over na te denken,veel te modern,die zooi:tongue:
Amen :tongue: te modern en veel te moeilijk... Mk2 is gelukkig 1op1 uitwisselbaar :)
BobbyEdition1
03-06-2010, 16:44
Gewoon een dikke Rolf bouwen... ;)
Jacksters
19-06-2010, 08:19
Gewoon een dikke Rolf bouwen... ;)
Dat gaat niet door !!
Hou het front zelf :cool:
Gewoon kijken naar Westfront..
Dan heb je een wolf :screwy:
Ben je er al uit?
Zit er zelf aan te denken weer een Golf 3 aan te schaffen, puur omdat er meer aanbod is. 't Lijkt wel alsof mensen met de sloopregeling allemaal hun Golfjes 2 hebben ingeruild voor een splinternieuwe Kia.
haha ja idd :screwy:
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.