PDA

View Full Version : Kentekenplaten gestolen


servibruls
04-06-2010, 18:53
Kwam er vanmiddag achter dat me kentekenplaten gestolen zijn...

Hoe gaat het nu in zijn werk als er verkeersovertredingen zijn gemaakt of andere strafbare feiten met de platen?
Is aangifte voldoende(wat ik al heb gedaan) of moet ik dan gaan bewijzen dat ik het niet geweest ben?

gizmo98
04-06-2010, 19:14
de bekeuringen die voor dat je melding heb gedaan kan maar zo is voor jou conto zijn

patjetta
04-06-2010, 19:50
Als je aangifte hebt gedaan en je hebt een tijdstip doorgegeven van waneerje erachter bent gekomen.
Vanaf dat tijdstip ben je niet meer in het bezit van die plaaten dus kan jij het ook niet gedaan hebben.

Madison
04-06-2010, 20:14
Shit hee!
Het zal 's nachts gebeuren,en je moet al die gereden boetes betalen! :eek:
Je komt er dan de volgende dag pas achter dat je platen weg zijn :(
Ze moeten voor flitspalen dan wel een precies dezelfde auto gebruiken?
Beetje raar als er een Ford op de foto staat i.p.v. een VW,of een andere kleur.

Ik hoop voor je dat het meevalt!

gizmo98
04-06-2010, 22:20
dan ben je er vrij van denk ik als die op een ander merk auto is geplaatst mocht het de zelfde auto zijn jah dan wordt het werk voor een advocaat denk ik

hoop dat het voor jou niet zover komt

servibruls
04-06-2010, 22:31
Denk dat ik geluk heb met het feit dat ik chauffeur ben. Heb dus een bestuurderskaart. Dus kan bewijzen dat ik van 06.30 tot 15.00 gewerkt heb. En daarna kan ik bewijzen waar ik overal geweest ben en met een andere auto. Platen zijn tussen gisteravond 19.15 en vandaag 18.00 gestolen.

hajee
05-06-2010, 07:02
je kunt zo een set nieuwe platen bestellen,
krijg je in het systeem en op de plaat een duplicaatcode..
kenteken hoeft er niet voor aangepast te worden..

servibruls
05-06-2010, 11:13
I Know, krijg de platen ook van de verzekering vergoed dus dat scheelt.
Echter moeten ze met hun poten van me spullen afblijven.. Denk dat ze de volgende keer proberen me C2's te klauwen of de hele auto..
Was vanmorgen een andere radio aan het inbouwen en toen kwam een bepaald volk van een afstandje toekijken en ze hadden wel intresse in me velgen zeiden ze tegen elkaar..
Dus ben eens benieuwd:)

Alberto
05-06-2010, 11:42
zit je niet mee he ...tjemig
ging er maar eens een keer op zitten wachten een nachtje denk
wat een volk

servibruls
05-06-2010, 12:18
zit je niet mee he ...tjemig
ging er maar eens een keer op zitten wachten een nachtje denk
wat een volk

Nee zit me echt niet mee :shake:

Afgelopen 3 weken,

Inbraak, radio en een setje centralevergrendeling gestolen
Problemen met contactslot..
Lekke band
Gestolen kentekenplaten.

Denk nu langzaam, wat word het volgende :confused:

Djinn_4fun
05-06-2010, 12:43
Lekkere buurt woon je dan als er zoveel gebeurd.
Tijd voor een alarm misschien?

Siem
05-06-2010, 18:05
Zo mooi vervelend,

Laat dat tuig toch een van andermans spullen afblijven. Hopelijk
hebben ze niet teveel rare dingen uitgespookt met jou platen.

breadfan83
05-06-2010, 18:13
Klote man!
Leuk gevoel is dat hè, als je 's nachts naar bed gaat en telkens hoopt 's morgens je auto nog aan te treffen, en dan het liefst ook nog effe compleet en in de zelfde staat als waarin je hem hebt achter gelaten, als 't effe kan.

Lekkere buurt woon je dan als er zoveel gebeurd.
Tijd voor een alarm misschien?

Dat hoor ik dus ook telkens als er weer eens iets gebeurt hier in de straat. De buurt... tsja, doorgaansroute van de kroegen naar de achterbuurt. Dus de buurt is 't probleem in dat geval niet, meer het volk dat er doorheen gaat.

Maar de sjieke wijken, bijvoorbeeld de wijk waar Flodder is opgenomen, paar honderd meter hiervandaan, is net zo goed de klos. Valt genoeg te halen en te slopen, en er zijn genoeg debielen om het te doen.

tiefflieger
05-06-2010, 18:50
Mooi klote zeg.

Denk dat de auto boeven aantrekt ofzo, een week voordat jij hem van mij kocht hebben ze hem bij mij ook opengebroken en mijn radio geschoept...

mverh85
05-06-2010, 18:54
Ben je lekker mee dan, dat gekloot altijd met mensen die niet van andermans spullen kunnen afblijven, het is toch wat....
Iniedergeval sterkte en ik hoop dat je er ooit nog 1 mag betrappen of ook eigenlijk niet.

Rick
05-06-2010, 22:33
http://www.plateslock.com/
Zeer handig, maar lastig te verwidjeren als je de auto zelf eens grondig onder handen wilt nemen :P :S

de clown
06-06-2010, 20:04
http://www.plateslock.com/
Zeer handig, maar lastig te verwidjeren als je de auto zelf eens grondig onder handen wilt nemen :P :S
dan nog kunnen ze hem verwijderen,plaat raakt wel krom maar die trappen ze wel weer in model, maar ze zijn er iets langer mee bezig, maar that's it!

Rick
06-06-2010, 21:48
Wens ik je veel succes, krijg je echt NIET meer fatsoenlijk recht!

De Pul
06-06-2010, 22:20
goed genoeg om criminele activiteiten mee uit te halen...
tis geen show&shine he,zo'n flitspaal;)

Madison
07-06-2010, 00:40
Klote man!
Leuk gevoel is dat hè, als je 's nachts naar bed gaat en telkens hoopt 's morgens je auto nog aan te treffen, en dan het liefst ook nog effe compleet en in de zelfde staat als waarin je hem hebt achter gelaten, als 't effe kan.

Ken dat gevoel...bij mij is er 3x ingebroken in 3 verschillende Golfjes.
1e x alleen de radio,2e x niks(viel ook niks te halen,Golf was leeg)
en de 3e x m'n komplete audio,op de radio na,had nu het frontje in huis liggen.
Ik heb soms nachtmerries over inbraak en vernieling van m'n Golfje... :(

breadfan83
07-06-2010, 01:17
Ken dat gevoel...bij mij is er 3x ingebroken in 3 verschillende Golfjes.
1e x alleen de radio,2e x niks(viel ook niks te halen,Golf was leeg)
en de 3e x m'n komplete audio,op de radio na,had nu het frontje in huis liggen.
Ik heb soms nachtmerries over inbraak en vernieling van m'n Golfje... :(

Ik heb al vaker 's nachts wakker gezeten in de weekenden, om er zeker van te zijn dat er niks zou gebeuren. Maar je zult altijd zien dat het week na week rustig blijft, en zodra je eens een nacht gaat slapen wordt je de auto verkrast, radio gejat, ruit ingeslagen, band lekgestoken, etc...

Ooit krijg ik eens zo'n schijtmongool in m'n handen terwijl ie hier een auto aan 't begaaien is!

richard-polo
07-06-2010, 08:45
Ooit krijg ik eens zo'n schijtmongool in m'n handen terwijl ie hier een auto aan 't begaaien is!


En dan steekt ie je in je flikker ;)
Dus kijk maar uit met die koekenbakkers...

Dit is 1 van de redenen daT ik een garage heb voortaan,
slaapt toch een stuk prettiger..

servibruls
10-06-2010, 15:52
Kleine update...

Keek vanmiddag niets vermoedend in me brievenbus en daar lag een envelop met een afbeelding met een poppetje met een weegschaal in der handen...
dat is meestal niets positiefs...

En ja hoor, de eerste meldingen van tanken zonder te betalen..
Dus nu begint het gezeik. vereacht over een aantal weken (denk 2, zijn snel de laatste tijd) de eerste bekeuringen..

Zo'n mensen moeten ze kapot slaan en dan druk ik me nog zacht uit...

Effe voor de mensen in omg Geleen.
Als je een golf of andere auto ZONDER C2's en met het kenteken ZR-90-SH ziet rijden pb me dan en als het gaat volgen die hap en kijken waar ze naartoe gaan..

martiepartie
10-06-2010, 16:14
da's kloten.. Jij hoeft die bekeuringen niet te betalen toch? Hoe wordt zoiets geregeld?

Marcski
10-06-2010, 16:23
natuurlijk niet, je hebt aangifte gedaan. Daar een kopietje van naar het incasso-bureau sturen of faxen

breadfan83
10-06-2010, 17:43
Is d'r in de buurt van Geleen getankt met die auto dan? Dezelfde dag als dat de platen gejat zijn? Of later?

Normaal heeft een pompstation ook videobeelden van zoiets, dus misschien zijn die gasten ook wel gefilmd...

servibruls
10-06-2010, 17:58
Is d'r in de buurt van Geleen getankt met die auto dan? Dezelfde dag als dat de platen gejat zijn? Of later?

Normaal heeft een pompstation ook videobeelden van zoiets, dus misschien zijn die gasten ook wel gefilmd...

Ik woon in noord, er is getankt in zuid.
Ontdekte de gestolen platen rond 18.00 en om 17.24 is er getankt. Heb dus bezwaar gemaakt en nu gaan ze alles onderzoeken. Dus met welke auto getankt is, bij welke auto het kenteken hoort enz

breadfan83
10-06-2010, 18:01
Daarom vraag ik 't... als meteen na 't jatten al is getankt, kan 't best zijn dat er getankt is meteen vóór een flinke reis naar de andere kant van Nederland. Kans is klein dat je de platen in Geleen eo. nog terug vindt...

Ben je ook al bij de pomp langs geweest? Misschien dat ze de beelden nog hebben.

De Pul
10-06-2010, 18:04
pff,wat een gezeik man....
kan maarzo wezen dat het ze alleen om een volle tank te doen is geweest en de platen ergens in geleen langs de weg worden gevonden.
zulke figuren moeten wel zo gods radeloos zijn....

servibruls
10-06-2010, 18:52
pff,wat een gezeik man....
kan maarzo wezen dat het ze alleen om een volle tank te doen is geweest en de platen ergens in geleen langs de weg worden gevonden.
zulke figuren moeten wel zo gods radeloos zijn....

gaat om een bedrag van €57,-.. en dan nog eens de deurwaarder kosten van in totaal €98,-

echter kreeg ik net een mail binnen;

Goedemiddag Heer Bruls,



Uw procesverbaal is akkoord.

U bent niet langer meer partij in deze en het dossier op u is gesloten.



Met vriendelijke groet,



Drs ********

Manager PB TankCollect

:thumbup:

dus dat scheelt.
En Chris, de platen zijn tussen 19.00 en 18.00 de dag erna gestolen.
er is getankt is om 17.24 dus lijkt me sterk dat ze bijna een dag in geleen of omg hebben zitten rijden. Dus vermoed toch iemand uit de beurt.
Of dat ze mijn auto moeten hebben ivm met de inbraak??
Verbaasd me dat er nog geen poging is gedaan om de velgen eraf te halen... al wens ik ze succes met de meerdere slotbouten per velg :D

Weet je trouwens wanneer we eventueel een blokwissel kunnen doen?

breadfan83
10-06-2010, 19:38
Ah, dacht dat het een uurtje ervoor was, niet 'n uurtje en een dag. :D

Heb deze week al helemaal vol. Misschien dat ik volgende week ergens tijd kan maken, maar weet ik nog niet zeker. Zal morgen op 't werk effe vragen voor een definitief rooster voor komende week als dat al mogelijk is. ;)