View Full Version : Stuur met leer laten bekleden
Folks!
Ik zoek een adres om een stuurtje met leer te laten bekleden. :cool:
Iemand een adresje?
heb twee adressen in belgie, weet niet of je er wat mee bent
Black Devil
11-01-2005, 09:11
weet niet waar je woont, maar ALL-STOFF in Alkmaar is super!
weet niet waar je woont, maar ALL-STOFF in Alkmaar is super!
Nou, laat ik maar net in Alkmaar wonen!
Potverdorie, wat kan het leven toch mooi zijn... :D
Ik ga ze bellen! Bedankt.
heb twee adressen in belgie, weet niet of je er wat mee bent
Wel bedankt, maar zoals je ziet ga ik het wat dichter bij huis proberen...
Black Devil
11-01-2005, 09:38
Hahahaha, geweldig, ze zitten op dat industrieterrein waar Automat ook zit, maar dan helemaal achteraan. Zijn wel grappige gasten die negers, kom er wel eens onwijs behulpzaam enzo.
laat ff weten wat t ong gaat kosten ben benieuwd!
laat ff weten wat t ong gaat kosten ben benieuwd!
Wat dacht je van 160 euro EX btw? Dus rond de 200 ballen voor een lapje leer leggen. Sorry, vind ik niet normaal... Dan ga ik het liever zelf proberen denk ik!!
Black Devil
11-01-2005, 10:39
serieus??? met echt leer? ze hebben ook een soort van nep leer maar dat is niet te onderscheiden van echte, ik zou eens langsgaan MET het stuur
Yep, meet gewoon leer. En dat is alleen voor de buitenste rand, het is een spucknapf stuur uit een type 1 gti.
200 euro valt nog mee (relatief natuurlijk)
ik heb al prijzen horen vallen van +400 euro, afhangkelijk van wat je wil.
het is naar verluidt namelijk ongeveer 20uur puur handwerk om zoiets te produceren
JK Le Mans
11-01-2005, 11:45
wil je zeggen dat ze 2,5 dag bezig zijn met een stuur bekleden ?
lijkt mij wel heel erg lang .
CabrioSlicK
11-01-2005, 14:29
Een stuur is 1 van de moeilijkste dingen om te bekleden in je auto, tenminste dat is mij verteld.
MauSeR35
11-01-2005, 19:08
ik ken ook een oudere stoffeerder en die zegt dus ook dat leer met de hand stikken echt niet leuk is en al zeker niet als het strak zit enzo dus bijvoorbeeld om een stuur heen, en t duurt natuurlijk lang en veel "prul"werk ook natuurlijk, maar t neemt niet weg dat 200 euro veel geld is voor zoiets..
polopower
11-01-2005, 19:18
@ Arnus: wil je voor een custom-look gaan? Dan is het misschien ook een iedee om de voorkant can de 'ring' af te laten draaien en er een losse beklede rand erop te laten zetten. Moet voor minder dan 50 ballen wel te realiseren zijn en heel erg makkelijk te herbekleden.
(achterkant van de 'ring' blijft dan wel kaal alu (spucknapf = alu richt?))
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.