Log in

View Full Version : uitlaat vento, golf variant

vw_boyke_vw
09-06-2010, 21:20
Nou heb ik een remus einddemper gevonden van een golf variant, nou is mijn vraag gaat dit ook passen op mn jetta/ vento? De uitlaat komt van een 1.8 en ik heb een 2.0, dit lijkt me niet zo'n probleem

Alvast bedankt :thumbup:

16v-mj
10-06-2010, 22:28
http://www.hbase.nl
hier staan alle auto's in en daar kan je ze vergelijken
maar zover ik kan zien gaat het 'm niet worden.

vw_boyke_vw
10-06-2010, 22:40
dat met die gewone dempers was ik zo ook al achter, de man vertelde me dat het gelijk zou zijn. Aangezien die in friesland ligt ga ik nie zo maar even kijken

DeeDub
12-06-2010, 13:41
friesland... da's een eindje ja :D
dan zou ik gaan voor zekerheid, en het ff uitzoeken.
misschien weet de stealer het?
hoe staat het met de wielen en de achteras?wil het een beetje lukken daar in het zonnige boxmeer...

vw_boyke_vw
12-06-2010, 22:17
Anders rij ik dr wel gewoon heen en kijk ik wel, las apparraat doet wonderen:D De achteras heb ik vanmorgen even gestoomd op het werk dus die is weer schoon, van de week los maken en controleren. de velgen zijn bijna klaar

de clown
13-06-2010, 12:57
misschien demper wat inkorten, maar zover ik weet past dit niet, omdat de demper gewoon langer is, heb nog wel een remus demper dubbel rond voor je, 65 euro is ie voor jou :thumbup:

joostvw
13-06-2010, 13:04
het verschil tussen de golf en de variant is dat de 2 pijpjes die er uit de demper komen nog even een halve meter verder uitsteken.
weet niet hoe het bij een vento zit, die zal misschien qua lengte ertussenin zitten, maar als de demper een beetje op de originele lijkt qua opbouw kun je dus gewoon de laatste pijp/pijpjes inkorten mbv je slijptol en lasapparaat.

edit:
http://www.winparts.nl/thumb/Shop/USN/31014_S.jpg

Tommie VW
06-10-2010, 19:17
@ De Clown

foto van de demper?

VWJYI
07-10-2010, 16:38
vento en variant zijn gewoon gelijk. Ik had onder mijn variant een komplete uitlaat van een vento tdi zitten. Alle inbouw lengtes zijn gewoon hetzelfde