PDA

View Full Version : Oranje!! Naar de Finale

gizmo98
19-06-2010, 11:38
ik zeg Ned 3 - jap 1

De Pul
19-06-2010, 12:23
ben jij alweer thuis?

golf3freak
19-06-2010, 13:06
ned 2-1 jap

T.C.Z.L
19-06-2010, 13:14
0-0
Vind het tot nu toe maar een slechte wedstrijd!!

gizmo98
19-06-2010, 13:29
ben jij alweer thuis?

ja ahha zat mee het verkeer :thumbup: :thumbup:

nogmaals bedank de pul

Der Einzer
19-06-2010, 13:31
tot nu toe , ga ik voor 1-0. Wat een baggerwedstrijd.

SubdubberGT
19-06-2010, 14:20
ik gok op 1-0 :tongue:

Hight
19-06-2010, 14:25
ik zeg verkeerde rubriek: offtopic!

Der Einzer
19-06-2010, 18:11
ik gok op 1-0 :tongue:
na-aper ;)

Arnaud
02-07-2010, 20:22
Voor wie het interesseert- look what we've done today!!

Persoonlijk de 2e helft enorm genoten, meer van jullie die gekeken hebben?

Richard
02-07-2010, 20:37
whoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot!

Arnaud
02-07-2010, 20:45
Whahahaha ;)

Dit was de 1e wedstrijd van het WK waarbij het een beetje uitkwam om hem in de kroeg te kijken, de beide doelpunten in de 2e helft kwam inderdaad die reactie op :rock:

Crowd went BOOM! Helemaal gek!

Richard
02-07-2010, 21:01
heerlijk.. ben een chauvinist pur sang.. heerlijk als oranje het goed doet.. ik was op het starteiland op sneek met een aantal zakenrelaties en de gehele skutsjevloot..

ik zeg BOOOOEEM dak ging eraf... na de wedstrijd in een streep het snekermeer in met 2 poten bier in de hand..

sdi-tje
02-07-2010, 21:18
1e helft bagger
2e helf na de 1-1 netjes

maar er hadden meer in gekunt (en gemoeten)

robben was even eigenheimer jammer

maar we zijn door nu chana maar dacht ik zo :D

Arnaud
02-07-2010, 21:21
maar we zijn door nu chana maar dacht ik zo :D

Of Uruguay... kan Suarez lekker tegen wat ploeggenoten... :)

Edition-Blue
02-07-2010, 22:37
Of Uruguay... kan Suarez lekker tegen wat ploeggenoten... :)

Wordt hem niet, rode kaart :D

Beetlefreak
02-07-2010, 23:22
idd ^ maar wel Uruguay!

breadfan83
03-07-2010, 03:11
Veel belangrijker, ik heb de poule gewonnen op 't werk. :D

Rentenieren en vertrekken naar Hawaii zal er alleen niet inzitten ben ik bang. :tongue:

Arnaud
03-07-2010, 11:36
Rentenieren en vertrekken naar Hawaii zal er alleen niet inzitten ben ik bang. :tongue:

Al zou je alleen maar eens kunnen rentenieren in Limburg, is toch al een begin? :tongue:

Maar idd geen Suarez, in mij ogen zou Ghana de terechte winnaar zijn, helaas beslissen de spelregels anders.

breadfan83
03-07-2010, 11:41
Al zou je alleen maar eens kunnen rentenieren in Limburg, is toch al een begin? :tongue:

't Is hier in ieder geval al een stuk warmer dan op Hawaii... kolere wat 'n hitte.

Aan die gasten op Volksdub in die kleine verkrampte tentjes: succes. :D

Misha
03-07-2010, 11:56
Aan die gasten op Volksdub in die kleine verkrampte tentjes: succes. :D
Inderdaad ja.. het was verleden jaar op VAGfest ook zo ongekend heet.. dan lig je echt niet relaxt te pitten..

Ik vond het gistere ook een leuke wedstrijd, 2e helft althans.. ben benieuwd wie we in de finale treffen :)

Richard
06-07-2010, 22:58
jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Richard
08-07-2010, 08:29
http://img534.imageshack.us/img534/2212/soccergod.jpg

Octopus Paul uit het Duitse aquarium Sea Life in Oberhausen heeft opnieuw gesproken. De octopus baarde opzien door de afgelopen weken alle uitslagen van Duitsland goed te voorspellen. Zijn verzorgers hebben hem ook gevraagd wie werelkampioen wordt, en volgens Paul maakt Nederland de beste kans.
De verzorgers stimuleren Paul om een voorspelling te doen door mosselen in twee glazen bekers te plaatsen. Op elke beker staat de vlag van een land. De mossel die het eerst door Paul wordt gekozen wordt beschouwd als zijn voorspelling.

Richard
08-07-2010, 08:38
http://i.fokzine.net/upload/100708_3926_octopus.jpg

breadfan83
08-07-2010, 08:52
Als Paul de octopus het zegt, zal het wel zo zijn hè.

Dalijk de vlag maar al buiten hangen. :thumbup:

Richard
08-07-2010, 09:59
http://www.youtube.com/watch?v=tdXIc5Z67gk&feature=player_embedded

Jetta MaNiA
08-07-2010, 13:20
Voor een niet voetballiefhebber misschien niet voor te stellen... maar toen Robben de 3-1 erin legde... kreeg ik water in mijn rechteroog

GerardMkIIVR6
08-07-2010, 13:37
Ben blij dat het straks over is hypocriet gedoen.
Leuk om een stel miljonairs te zien voetballen :screwy:

Tjeerd
08-07-2010, 14:10
Zeker leuk Gerard! ;)

Richard
08-07-2010, 14:21
http://johankoning.wordpress.com/2010/07/08/mag-ik-even-inhaken-fail/

GerardMkIIVR6
08-07-2010, 14:31
Zeker leuk Gerard! ;)

Ik zie de gemiddelde strater/metselaar enz enz meer voor doen in een week en er minder voor betaalt krijgen :screwy:

Richard
08-07-2010, 14:39
Ik zie de gemiddelde strater/metselaar enz enz meer voor doen in een week en er minder voor betaalt krijgen :screwy:

das een eindeloze discusie...

Ik heb jaren op het allerhoogste niveau gezwommen.. kreeg van de sportbond slechts 300 gulden ( a status NOC-NSF) per maand vergoeding voor 32-36 uur trainen in de week.

maar ik heb geen wrok en vind het helemaal fantastisch en heb kippevel, dat zo'n sport en vooral sociaal evenement ( want let wel..de sfeer in nederland is in tijden niet zo goed geweest) zoveel los maakt.

dus ja.. die mannen mogen van mij zoveel verdienen. Had jij het talent dan zou je de inkomsten ook niet afwijzen. Verdienen ze teveel? Ach zo kan je de salarissen van oa de directeur van het rode kruis ook aan de kaak stellen...

heb je talent... benut dan elke centimeter ervan

GerardMkIIVR6
08-07-2010, 14:59
( want let wel..de sfeer in nederland is in tijden niet zo goed geweest) zoveel los maakt.

Oh ja het WIJ gevoel :D
Meeste zijn geen voetbal liefhebbers maar komen voor het feest ok leuk(begrijp ik dan ook al niet je kijkt omdat je van voetbal houdt :screwy: )
Maar kijk dan eens als het feest is is geen WIJ gaat op een rellen slaan enz
Amsterdam is weer het bokje dan hoor je ook een wij gevoel te hebben en de mensen hun shit heel laten en geen opstootjes ;)
Maar ieder z'n eigen idee erover ;) ik ben blij dat het weer over is :D

Richard
10-07-2010, 13:33
http://i304.photobucket.com/albums/nn171/skeeler102/75192b52b4c3691ae653077b38a1313a_vi.jpg

SpiderClass
10-07-2010, 14:33
Het is ook beter voor de economie :D
Ik heb in ieder geval heel veel zin in morgen :tongue:

Ibibi
11-07-2010, 19:48
Lekker rustig hier op dit tijdstip..... (20:48 op zondagavond onder DE wedstrijd...)

Denk dak de enige ben, KUT voetbal hahahaahaha (moest t ff kwijt)

d-ick
11-07-2010, 20:08
nee,niet de enige.... :thumbup:

Dennis07
11-07-2010, 20:13
cker nie de enige!
Geen kutvoetbal, maar wel saai..... :sleep:

Misha
11-07-2010, 20:24
Rust menzen, 't is nog weinig spektakel...

Ik vind het toch wel spannend moet ik zeggen, ik hoop dat het á la Brazilie is, nu de rust uit en even 2 ballen dat net in slingeren!

Domi
11-07-2010, 20:27
...

heb je talent... benut dan elke centimeter ervan

Dat zeker doen :D

Rick
11-07-2010, 20:58
Ook lekker eng stil overal!
Geen hond op straat, ja, ik daar net dan.

EDIT:

Partijdige mafkees in dat veld zeg!
Affluiten terwijl die buitenspel was? Nee jo! Hij zit er toch in!

apocalypsenever
11-07-2010, 22:10
I need a drink...

Rick
11-07-2010, 22:12
Een krat of 3 ;)

golf3freak
11-07-2010, 22:16
Vergaane glorie

Ebut
11-07-2010, 22:19
Bedankt Webb.

donmario
11-07-2010, 22:33
pff jammer
een paar onterechte dingen van spanje
maarja over 4 jaar is het weer zover en dan sta holland aan de top

Dennis07
11-07-2010, 22:34
JE zou er toch van aan de schijt komen....
Als ik me niet vergis, heeft die Webb dit WK al 2 x een team aan de overwinning geholpen... bah.
Maar goed don`t blame the ref...
Ze hebben gewoon 120 min. lang een keer zo hard gelopen als spanje.. De kan was gewoon leeg...

Maar goed over 4 jaar maar weer proberen, Ik blijf iig wel achter Oranje staan..

En ja achteraf een koe in de kont kijken kan altijd, zoals op tv... van Persie dit dat bla bla...

Back 2 Life maar weer... Eindelijk van die kutvlaggetjes af....

Misha
11-07-2010, 22:34
Ook lekker eng stil overal!
Geen hond op straat, ja, ik daar net dan.

EDIT:

Partijdige mafkees in dat veld zeg!
Affluiten terwijl die buitenspel was? Nee jo! Hij zit er toch in!
Ja en wat dacht je van die corner vooraf aan de aanval van Spanje ..
De vrije schop van Sneijder welke van richting werd veranderd, een meter of 60.
Wat een koekenbakkert van een scheids ben je dan als je dat niet ziet.... :(

Ze hebben wel terecht gewonnen opzich, maar de manier waarop is wel erg jammer..

Joentje
11-07-2010, 22:44
Ben blij dat dat het kut wk afgelopen is :D
Ohja, en voor Stoetefanaat enz... Ik ben een voetbalfanaat ;)

hajee
11-07-2010, 22:47
vind dat ze een fantastisch toernooi hebben gespeeld!
kom op zeg, zo'n klein k&^t land wat gewoon even tweede wordt!
HUP HOLLAND!!

Dennis07
11-07-2010, 22:47
HUP HOLLAND!!

WORD :thumbup:

Joentje
11-07-2010, 22:48
HUP HOLLAND!!

+ We staan nog altijd boven de moffen :D

Dennis07
11-07-2010, 23:09
Specificatie van MOF,
Mannschaft ohne finale...

:D

jettaracing
11-07-2010, 23:10
Ik ben normaal helemaal niet zo voor voetbal ,maar als je dan die saamhorigheid hebt met zo'n toernooi , Ja!, dan zijn wij ook voor Holland :thumbup:

Toch maar weer tweede geworden !

http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/1/DSC04114.jpg

knarfmk1
11-07-2010, 23:16
idd, eerlijke gezegd onterecht verloren, maar spanje was ook gewoon een goeie match, en nederland heeft keihard teruggevochten, het had ook in een net niet lekker spelend nederland zo maar 0-3 (voor spanje) kunnen staan (maar andersom ook overigens..)

ben alleen wel bang dat als het een keer kon, kon het nu..

Martyn
11-07-2010, 23:32
Giovanni Bedankt !

Respect.

http://www.nrc.nl/multimedia/dynamic/00133/FBL-EURO-2008-NED-I_133824e.jpg

:)

Tjeerd
11-07-2010, 23:51
janken

breadfan83
12-07-2010, 00:12
WORD :thumbup:

Nee hoor, "wordt". ;)

De scheids zal z'n haar wel in z'n ogen hebben gehad, want wat een kut fluitpartij zeg.

Aan de andere kant... ik weet de kloten niet van voetbal af, maar als je tot twee keer toe zo goed als vrij voor doel staat, kuchrobbenkuch, zou 't mooi zijn als je tenminste één van de twee in de goal schiet. Ze hebben de laatste wedstrijd ronduit miserabel gespeeld. De andere wedstrijden waren geen mooi voetbal, maar wel goed en efficiënt, maar dit was geen van de twee.

Ondanks alles, wel inderdaad een hele prestatie voor een klein land als Nederland, dat nergens ook maar in de buurt van de favorieten werd gerekend. :thumbup:

breadfan83
12-07-2010, 00:13
Giovanni Bedankt !

Respect.

http://www.nrc.nl/multimedia/dynamic/00133/FBL-EURO-2008-NED-I_133824e.jpg

:)

Wat heeft die gast hard gewerkt hè! :thumbup:

Jel Golf 2 GTI
12-07-2010, 01:24
Wat heeft die gast hard gewerkt hè! :thumbup:

Voor het geld dat ie verdiend mag ie wel hard werken ook. :screwy: :D

Respect voor Nederland dat ze zover geraakt zijn.

Ik zie onze Belgische voetballers het niet doen. :D

Kan er niet van wakker liggen want voetbal is niet echt men hobby :D

Dutch_Jetta_GT
12-07-2010, 07:00
Straks komt gelukkig het enige oranje in de straat door lantaarnpalen, verkeerslichten en CrossPolo's.....

Eindelijk is het weer over, ver geraakt maar ik kan er niet wakker van liggen of me er over druk maken...

Voetbal is echt mijn ding niet

Steilheck
12-07-2010, 08:38
... , maar als je tot twee keer toe zo goed als vrij voor doel staat, kuchrobbenkuch, zou 't mooi zijn als je tenminste één van de twee in de goal schiet. Ze hebben de laatste wedstrijd ronduit miserabel gespeeld. De andere wedstrijden waren geen mooi voetbal, maar wel goed en efficiënt, maar dit was geen van de twee.

Ondanks alles, wel inderdaad een hele prestatie voor een klein land als Nederland, dat nergens ook maar in de buurt van de favorieten werd gerekend. :thumbup:

Helemaal mee eens. Scoor je er uit die kansen twee: Hoezee!

Van de drie WK finales die ik van Nederland gezien heb was dit wel de slechtste. Maar wel bijna net zo spannend als 1978. :D

martiepartie
12-07-2010, 09:43
Ben jij al zo oud?? :D

Area51
12-07-2010, 10:44
Als je zo speelt verdien je het niet om wereldkampioen te worden;

http://i27.tinypic.com/1se6jd.jpg

Pedaalemmer
12-07-2010, 10:51
ja dat was een rode kaart, ik vond spanje ook veel beter maar had van ze verwacht dat ze nederland binnen 90 minuten konden verslaan.

René
12-07-2010, 12:15
Iemand nog belang bij beesies?

Joentje
12-07-2010, 13:15
Jawel :D

Ook een grote toevallig :D

René
12-07-2010, 13:29
Jammer dat er geen site is waarop je specifiek 2e hands oranje spulletjes op kan zetten...zou best goed lopen denk ik!

Domi
12-07-2010, 13:32

Ook niet eens om te voetballen. Dit is toch niet normaal meer. Gast had wel iets ernstig kunnen overkomen.

Gelukkig zijn we nu wel van vreselijk irritantie toeters af :mad: Wat een klote dingen. Alsof ze de hele tijd in een wespennest aan voetballen waren.

De Pul
12-07-2010, 13:39
ik ben blij dat alles weer voorbij is,hoop dat iedereen z'n vuvuzela asap loost...
vind het wel sneu voor de diehard voetbalfans maja met zo'n elftal:shake:

Richard
12-07-2010, 14:19

the foot of god

Area51
12-07-2010, 14:52
Meer de voet van iemand die zonder manieren/respect voor de medemens is opgegroeid/opgevoed.

steven16v
12-07-2010, 14:52
@Rene

lol

ben zine
12-07-2010, 15:47
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een vrouw ?? Het ene maakt constant een irritant snerpend rotgeluid en het andere is gewoon een plastic toeter...

.

Pedaalemmer
12-07-2010, 15:49
Meer de voet van iemand die zonder manieren/respect voor de medemens is opgegroeid/opgevoed.

nou nou, dat naschoppen van ignesta was anders ook niet bepaald sportief.

B-ram
12-07-2010, 16:38
was gwn een kutpot. Scheids was niet bijzonder goed. Maar die goal wass geen buitenspel. Nederland heeft gwn hele toernooi kutgespeeld maar tegen die tegenstanders kon dat. Tegen Spanje win je het dan gewoon niet. Zeker niet als je zulke kansen als Robben mist. Dan wil je gewoon niet winnen.

Tis jammer...maar nu heb ik vandaag in ieder geval geen kater:P

Dutch_Jetta_GT
12-07-2010, 18:28
Wat is het verschil tussen een vuvuzela en een vrouw ?? Het ene maakt constant een irritant snerpend rotgeluid en het andere is gewoon een plastic toeter...

.

:D EPIC!!!! :D

Arnaud
12-07-2010, 19:01
Gewoon kuDt. Voor niks katerig vandaag. Maar goed, life goes on, over 2 jaar even een statement maken en over 4 jaar alsnog de titel pakken?

breadfan83
12-07-2010, 19:40

You have just been smited!

Om die actie heb ik me kapot gelachen. Zeker nadat die knakker net zo snel hiervan herstelde als van die dodelijke slidings waardoor voetballers normaal tien minuten midden op het veld liggen te kermen van de pijn, en als je de herhaling dan nakijkt zie je dat niks of niemand überhaupt geraakt is. :screwy:

Als je je telkens zo loopt aan te stellen van het minste of geringste tikje op je scheenplaten, verdien je het om eens te voelen hoe echte pijn ook alweer aanvoelt, verrekte huilende homo. Ga je volgende keer misschien eens wat minder makkelijk liggen.

levis
12-07-2010, 19:46
You have just been smited!

Om die actie heb ik me kapot gelachen. Zeker nadat die knakker net zo snel hiervan herstelde als van die dodelijke slidings waardoor voetballers normaal tien minuten midden op het veld liggen te kermen van de pijn, en als je de herhaling dan nakijkt zie je dat niks of niemand überhaupt geraakt is. :screwy:

Als je je telkens zo loopt aan te stellen van het minste of geringste tikje op je scheenplaten, verdien je het om eens te voelen hoe echte pijn ook alweer aanvoelt, verrekte huilende homo. Ga je volgende keer misschien eens wat minder makkelijk liggen.

Hij had Sergio Ramos moeten raken, dat is me toch een vervelende gast.

wel een keiharde overtreding

breadfan83
12-07-2010, 19:49
Hij had Sergio Ramos moeten raken, dat is me toch een vervelende gast.

wel een keiharde overtreding

Als ze dat nou gewoon vroeg in de eerste helft bij een paar man hadden gedaan was de wedstrijd denk ik ook anders gelopen.

Als je dan toch 64 gele kaarten in één wedstrijd wil krijgen, doe het dan op zo'n manier dat je er minstens net zo veel tegenspelers mee uitschakelt. :D

Misha
12-07-2010, 19:52
Tja dat is voetbal denk ik dan, die mannen krijgen zelfs training om nep te vallen :screwy:

breadfan83
12-07-2010, 19:57
Tja dat is voetbal denk ik dan, die mannen krijgen zelfs training om nep te vallen :screwy:

:D