View Full Version : Newbee vraagje
Rampstein
20-06-2010, 21:37
Ik wil ipv de standaard interieurverlichting, neon verlichting gaan gebruiken. Maar dan geplaatst onder het dashboard. Nu is mijn vraag of dit een beetje makkelijk is aan te sluiten op de reeds bestaande bedrading van de interieurverlichting of moet ik andere bekabeling gaan gebruiken? :confused:
bivw 16vg60
20-06-2010, 21:44
Ik wil ipv de standaard interieurverlichting, neon verlichting gaan gebruiken. Maar dan geplaatst onder het dashboard. Nu is mijn vraag of dit een beetje makkelijk is aan te sluiten op de reeds bestaande bedrading van de interieurverlichting of moet ik andere bekabeling gaan gebruiken? :confused:
stuur ronnieabf of Bivwmk3R32 is een pbtje die hebben hier ervaring mee
ook voor dikke uitbouw kots of vleugel deuren :D
hey john, moet geen probleem zijn!ik weet dat het kan, maar weet niet waar je bij mk2 precies stroom moet pakken...
Rampstein
21-06-2010, 14:13
Ik zat er zelf aan te denken om de stroom van het punt in de deurstijl te halen met daarnaast een aparte "aarding-draad".
is het de bedoeling om de binnenverlichting in de hemel te behouden?
als je die niet meer nodig hebt dan zou je eens kunnen kijken waar de bedrading omhoog gaat via de deurstijl, en hem daar kunnen pakken.
Wilde net zeggen: Daar hebben niet veel mensen ervaring mee hier ;)
Rampstein
21-06-2010, 21:11
Xat zelf ook al te denken in die richting, misschien dan wél iets van een "vertrager" ertussen...staat wel chique.
Djinn_4fun
22-06-2010, 06:08
Anders misschien even posten op www.vwforum.nl
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.