Log in

View Full Version : Wat is het verschil!?

bartv
23-06-2010, 16:29
Naar mijn mening zijn er 2 grote volkswagen forums. Dat is allereerst deze en vwforum.nl. Ik vraag me af wat het grote verschil is? Zelf ben ik zowel hier als daar lid en als ik iets post dan doe ik dat vaak bij beide :rolleyes:.

Qua opbouw zijn de sites bijna hetzelfde, zijn de forumleden van hier ook forumlid bij vwforum.nl?

Waarom is de volksforum.com beter / slechter dan vwforum.nl?

breadfan83
23-06-2010, 16:32
D'r is vooral een smaakverschil tussen hier en de overkant. Hier gaan de mensen meer voor een wat originelere look, en "daar" wordt er veel aandacht besteed aan optische tuning dmv aftermarket bumpers en spoilers en dat soort dingen.

Wat ik heb gemerkt is dat de kennis, vooral op technisch niveau, hier wat hoger ligt.

Misha
23-06-2010, 16:38
Tegenwoordig valt die tjoenerij op vwforum ook wel mee vind ik .. moet zeggen dat ik niet dagelijks alles doorspit,
maar d'r staan toch echt wel prima wagens tussen de projecten.. ik vind dat er hier net zo goed bocht tussen staat..
Net wat je zelf het wil, gewoon bij beide eens rondkijken en dan ga je vanzelf toespitsen op één van de twee ;)

Leejon
23-06-2010, 16:48
het is net was Misha zegt, je groeit vanzelf 1 kant op. En ik moet zeggen dat de sweer hier beter is, op het VW forum is het heel erg welles-nietus geteut.

Benji
23-06-2010, 16:58
Het enige verschil is dat je op VWforum niet moet komen :D

mverh85
23-06-2010, 17:13
D'r is vooral een smaakverschil tussen hier en de overkant. Hier gaan de mensen meer voor een wat originelere look, en "daar" wordt er veel aandacht besteed aan optische tuning dmv aftermarket bumpers en spoilers en dat soort dingen.

Wat ik heb gemerkt is dat de kennis, vooral op technisch niveau, hier wat hoger ligt.

dat is ook mijn gedachten gang als je deze 2 gaat vergelijken :) kom er nooit dus of het deze dagen anders er aan toe gaat, geen ideé..

LRR
23-06-2010, 19:25
@Benji: LOL

Dexter
23-06-2010, 20:38
Het verschil is dat ik hier wel reageer en op VWF niet.

Kortom: hier krijg je Dexters z'n input er gratis bij. Ja, en zeg nou eerlijk; wie word daar nou niet vrolijk van?

De Pul
23-06-2010, 21:19
ik heb er welgeteld 1x gekeken......
vond er geen reet aan,er hangt echt een niveau van "kijk mij eens even ik heb een ledlampje in m'n dashboard",en daar achteraan 20 reacties "soooo,wat vet!!!!!!valt het wel goed op in het donker?"
hier ligt veel meer de nadruk op performance verbouwingen,vind ik zelf veel interessanter.

NeFReT
23-06-2010, 21:22
lol

altijd leuk om reactie's te lezen van mensen die 20 jaar geleden op een forum hebben gekeken en metteen hun oordeel al klaar hebben:D

hahaha

vette shjit

bartv
23-06-2010, 21:30
Het enige verschil is dat je op VWforum niet moet komen :D Ah Benji jonge!

Het verschil is dat ik hier wel reageer en op VWF niet.

Kortom: hier krijg je Dexters z'n input er gratis bij. Ja, en zeg nou eerlijk; wie word daar nou niet vrolijk van?

Gheghe duidelijk verhaal!

De verschillen die jullie noemen waren me wel al enigszins opgevallen maar niet in het extreme. Draai ook nog niet zo lang actief mee ;). Zijn er nog forums (behalve volksforum natuurlijk) die ik wel ook in de gaten moet houden?

Alberto
23-06-2010, 21:32
Zwaagwesteinde :rock:

Benji
23-06-2010, 21:35
Bart jonge, wie't no! Had niet gezien dosto het was.

bartv
23-06-2010, 21:46
Zwaagwesteinde :rock:
Yeah dat is hopeloos verouderd, heb het al veranderd moet natuurlijk: de Westereen zijn!

Bart jonge, wie't no! Had niet gezien dosto het was.
Yeah, ben da ook bei! Hier alles wel Was je ook op Vagtreffen bij Bourguignon of niet?

Benji
24-06-2010, 10:40
Nee, niet geweest. Had andere drukte dat weekend. Trekker Elfstedentocht.. :D

richard-polo
24-06-2010, 11:08
lol

altijd leuk om reactie's te lezen van mensen die 20 jaar geleden op een forum hebben gekeken en metteen hun oordeel al klaar hebben:D

hahaha

vette shjit

dit soort reakties doet mij besluiten daar niet veel te posten of te kijken!! :screwy:

metteen :tongue:

martiepartie
24-06-2010, 11:42
tja, zonder teen is niet handig, dat gaat je een celstraf opleveren. :rolleyes: ;) :tongue:

http://www.parool.nl/parool/nl/7/MISDAAD/article/detail/257463/2009/08/07/Tenenknippers-zeker-drie-maanden-vast.dhtml

Ik kom niet op het vw forum, waarom niet? Ik weet 't niet... Waarschijnlijk heb ik al genoeg aan het volksforum en 't 86C forum.

SpiderClass
24-06-2010, 22:05
De layout van vwforum is echt bagger, na 1 pagina lezen ben ik mentaal helemaal bek af. Bezoek die site dus ook maar zelden..
Ook heb ik het idee dat op volksforum meer vw liefhebbers zitten en op vwforum alleen maar mensen die 'toevallig' een volkswagen in bezit hebben.. :)

De Pul
24-06-2010, 22:42
Ook heb ik het idee dat op volksforum meer vw liefhebbers zitten en op vwforum alleen maar mensen die 'toevallig' een volkswagen in bezit hebben.. :)
dat denk ik idd ook:thumbup:

Gertjan
24-06-2010, 23:02
Tja, ik post er wel eens foto's van m'n bolides in de topics die daar eens een keertje heb aangemaakt, en dat doet m'n ego wel goed opzich :D
Verder vind ik de layout idd ronduit klote en vind ik dat erg veel 'petjesvolk' zit.

Gerard Polo MK2
25-06-2010, 11:06
Grinnik (http://www.vwforum.nl/volkswagen-tuning-styling-f7/het-grote-low-budget-tuning-topic-t5147.html) :D

Tiki Madness
26-06-2010, 23:18
Grinnik (http://www.vwforum.nl/volkswagen-tuning-styling-f7/het-grote-low-budget-tuning-topic-t5147.html) :D
Ja dat zegt wel weer genoeg oude nokkenassen overleggen :screwy: :shake: :eek:

Prutsers

Michael

J-9A-N
27-06-2010, 10:30
QUOTE :
tegenwoordig kun je een soort ventilator kopen die je na je luchtfilter plaatst, maatje van mij heeft dat op zijn type 3 vr6 gemaakt, ik heb hem in eerste instantie uit staan lachen omdat dat geen nut zou hebben, nu spint ie zelfs in de 2 nog door als hij vol gas geeft en dat deed hij eerder niet.
hij heeft wel een open luchtfilter mischien dat dat ermee te maken heeft.
het is echt merkbaar zegt ie, of het zo is weet ik niet.
kost 100 euro op marktplaats.

En wij maar aan het K#tten met dure turbo's. :screwy: :D

Dexter
27-06-2010, 12:02
Stofzuigermotortje ertussen en gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

B-ram
29-06-2010, 23:20
als je vr6 niet spint in zn 2 mag je sowieso je blok wel 'ns een opfrisbeurtje geven:P

Richard
30-06-2010, 19:46
http://www.vuvuzela-time.co.uk/www.vwforum.nl

verschil????

a.busser
30-06-2010, 20:37
ben van beide "lid" maar op vwforum kom ik zelden...
Denk inderdaad dat het grote verschil is dat op volksforum mensen zitten die volkswagen niet alleen rijden, maar ook leven, en op vwforum inderdaad mensen die 'toevallig" volkswagen rijden.
Daarbij vindt ik op vwforum de reacties af en toe rond uit bod, tegen het onbeschofte aan.
Er zijn er maar weinig die wat van je aannemen, er zijn er altijd wel een aantal die het beter denken te weten.
Tuurlijk krijg je die reacties hier ook wel eens, maar minder als op het vwforum.
En een groot plus punt van volksforum, vindt ik, is dat hier meer luchtgekoeld rond hangt dan op vwforum.

breadfan83
30-06-2010, 21:23
ben van beide "lid" maar op vwforum kom ik zelden...
Denk inderdaad dat het grote verschil is dat op volksforum mensen zitten die volkswagen niet alleen rijden, maar ook leven, en op vwforum inderdaad mensen die 'toevallig" volkswagen rijden.
Daarbij vindt ik op vwforum de reacties af en toe rond uit bod, tegen het onbeschofte aan.
Er zijn er maar weinig die wat van je aannemen, er zijn er altijd wel een aantal die het beter denken te weten.

Nou daar geloof ik nou helemaal niks van, denk dat ik dat wel effe wat beter weet dan jij... :rolleyes:

Zoiets bedoel je? :D

Alberto
30-06-2010, 21:32
'petjesvolk' heb je hier ook wel ... ;)