View Full Version : Corrado VR6 gekocht.
zoals de titel verteld, ja ik/ me vader hebben een Corrado VR6 gekocht.
een verhaal volgt verder nog hier wat foto's:
http://www.vagaholics.nl/fotos/images/8/11.jpg
http://www.vagaholics.nl/fotos/images/8/13.jpg
http://www.vagaholics.nl/fotos/images/8/14.jpg
http://www.vagaholics.nl/fotos/images/8/16.jpg
hier de mindere kant van de auto:
http://www.vagaholics.nl/fotos/images/8/12.jpg
http://www.vagaholics.nl/fotos/images/8/15.jpg
gr Johan
opzich nog wel een dik ding,hier op het forum staat nog een sloper voor evt delen:thumbup:
bij tczl geloof ik...
misschien heb je er wat aan,succes met de cor!
opzich nog wel een dik ding,hier op het forum staat nog een sloper voor evt delen:thumbup:
bij tczl geloof ik...
misschien heb je er wat aan,succes met de cor!
Bijna goed!
Thijstheunissen heeft een corrado us in onderdelen, ik ben alleen meegegaan dat ding ophalen, en zal deze week helpen met alles demonteren :tongue:
Ben benieuwd wat er met deze Corrie allemaal gaat gebeuren!
haha,zat mezelf net te controleren en zag dat ik het fout had idd:D:D
je bent me net voor....
zippo123
27-06-2010, 15:33
Op de schade na, is dit echt een hele mooie wagen zeg! Succes met de reparaties!!
Wat is de bedoeling van de C, ga je hem opknappen of helemaal leeg trekken voor een ander project...?
Suc6
als het allemaal volgen planning loopt gaat ie zsm de richtbank op om hem weer in model te zetten.
kijken of het achterpaneel te redden is anders moet er een nieuwe in.
heb hem van een klant over kunnen nemen voor een leuke prijs, die er vanaf wilde omdat de reparatie kosten te hoog werden en hij een huis gekocht heeft.
er moet nog wel iets meer aan gebeuren als de achterschade zoals:
- schakelaar electrische spiegels werkt niet (moet een nieuwe in)
- airco is leeg (waarschijnlijk een lek) heeft wel altijd gewerkt volgens zeggen
- nieuwe lampen aan de achter kant ( vol rode aanwezig)
- linker stoel is de wang van de leuning plat leer nog wel heel
- zitten diverse parkeer deukjes in en krassen
zit er over te denken hem gelijk over te spuiten maar dan denk ik direct metallic ipv de zwarte uni kleur die er nu opzit
- 2 andere achter gordels, vorige eigenaar had het idee het interieur te verkopen maar wist niet hoe de gordels vast zaten en ze voor het gemak doorgesneden :redface:
- en natuurlijk een andere achterbumper
denk dat er nog wel wat dingen bij komen gaandeweg maar dat zien we wel.
breadfan83
27-06-2010, 19:19
Heel leuke Corrie Johan!
Ben benieuwd hoe het gaat lukken met richten en repareren. Hij is in ieder geval zeker de moeite waard, zo op de foto's afgaande.
Leuke corrado, beetje jammer van het voorwerp dat hij in zn kont heeft gekregen :tongue:
Succes met het opknappen, is zeker de moeite waard!
bedankt voor de bemoedigende reacties :thumbup:
gaat zeker goed komen.
Dennis-Mash
29-06-2010, 13:55
Leuk project! Ik ben benieuwd!
dikke bak johan :thumbup:
ben opzoek naar zo een schakelaar voor de elektrische spiegels:
http://www.vagaholics.nl/fotos/images/8/cimg4183.jpg
van de gordels ben ik inmiddels voorzien bedankt Thijs.
loco-vr6
07-07-2010, 16:24
dik projectje monk :D
ik heb nog wel een zakje goudband liggen, kunnen we mooi effe zn kont rechtsmeren :P
spreek je snel ;)
dik projectje monk :D
ik heb nog wel een zakje goudband liggen, kunnen we mooi effe zn kont rechtsmeren :P
spreek je snel ;)
dat smeer je maar effe op je scirocco :D
loco-vr6
12-07-2010, 09:59
dat smeer je maar effe op je scirocco :D
ik heb nog maar 2 zakjes a 25 kilo liggen, daar redt ik het denk net niet mee op mn rocco :D
straks om 17.00 gaat ie de richtbank op, dan gaan we een start maken om te kijken wat de achterkant doet :confused:
zo voorzover het mogelijk is is de Cor weer recht.
moet nu echt eerst een bumper hebben om te zien of ie echt weer terug in model is.
ben alleen vergeten foto's te maken :(
volgende keer beter dan maar.
zo voorzover het mogelijk is is de Cor weer recht.
moet nu echt eerst een bumper hebben om te zien of ie echt weer terug in model is.
klinkt niet zo positief... ;)
klinkt niet zo positief... ;)
denk wel dat ie goed staat maar met de schade bumper is het ook maar gokken.
wil ik zeker weten dat ie goed staat heb ik een goede bumper nodig ;)
heb het in het verleden wel eens gehad met een Siƫrra dacht ik ook dat ie goed stond, na het spuiten en montage van de nieuwe bumper bleek dat ie nog een cm naar binenstond.
dan wordt je niet vrolijk als je dan weer opnieuw moet beginnen.
loco-vr6
12-08-2010, 12:18
en, al foto's? of heb pa m alweer kort gereden :D
ga vanavond weer is wat doen, heb er verder niets meer aan gedaan ;)
Nou snap ik waarom je dat logo nodig had. Succes met knutselen.
Ik heb zelf ook een VR6 gekocht alleen deze heeft front schade. Is een wat leukere schade want ik hoef alleen maar de slotplaat, grill, lampen en bumper te vervangen. Slotplaat heb ik reeds vervangen.
Nou snap ik waarom je dat logo nodig had. Succes met knutselen.
Ik heb zelf ook een VR6 gekocht alleen deze heeft front schade. Is een wat leukere schade want ik hoef alleen maar de slotplaat, grill, lampen en bumper te vervangen. Slotplaat heb ik reeds vervangen.
;) daar heb ik het logo voor nodig dus :thumbup:
front schade met alleen schroefdelen is niet verkeerd.
zag hem net op marktplaats staan,leuk ding.jammer dat ie van achteren was aangerand:P
tis dat ik de bmw nog heb,anders had ik wel ff langs willen komen om te kijken enzv.:D
edit:
of hij moet inruil mogelijk zijn :D :D
Dennis-Mash
15-11-2010, 15:10
Ik zag hem op Marktplaats staan. Hij ziet er in ieder geval goed uit. Wel jammer dat ie ooit die schade heeft gehad. Maarja, als het goed hersteld is is er niks mis mee. ;)
loco-vr6
16-11-2010, 23:23
tja, pa moet voor zn werk elke dag 100 km tuffen, en dat was ie snel zat met de vr6 :D aandelen bp staan trouwens weer in de + :D
hij staat inderdaad te koop, reden zoals Loco VR6 vermeld.
ik zelf heb er ook een paar keer meegereden VR6 is wel gaaf, alleen corrado is niet echt mijn ding.
hij staat inderdaad te koop, reden zoals Loco VR6 vermeld.
ik zelf heb er ook een paar keer meegereden VR6 is wel gaaf, alleen corrado is niet echt mijn ding.
mooie corrie geworden johan, jammer dat ik geen ouwe sok meer heb :D
afgelopen zaterdag heeft iemand uit regio rijnmond een aanbetaling gedaan.
zal volgende week zaterdag opgehaald gaan worden.
gefeli!
Weet die koper dat ie schade heeft gehad?
het waren 2 jongens die volgens hun verhalen ook al jaren in de VW's zaten en er helemaal weg van waren.
dus die zullen ook op diverse fora rond dwalen.
of ze weten dat ie schade heeft gehad zou ik niet weten.
schade is netjes hersteld en welke auto van dat bouwjaar heeft nog nooit iets gehad?
Pedaalemmer
06-12-2010, 11:18
het waren 2 jongens die volgens hun verhalen ook al jaren in de VW's zaten en er helemaal weg van waren.
dus die zullen ook op diverse fora rond dwalen.
of ze weten dat ie schade heeft gehad zou ik niet weten.
schade is netjes hersteld en welke auto van dat bouwjaar heeft nog nooit iets gehad?
Naja, het lijkt me wel iets dat wanneer je iets over de geschiedenis van de auto verteld je dit noemt.
Dat lijkt mij dus ook. Zeker als je 'm zelf hebt opgeknapt vertel je dat toch..?
De stelling dat geen enkele auto van dat bouwjaar meer schadevrij zal zijn lijkt me niet juist. Zeker een dergelijke schade met richten, paneel e.d. is toch redelijk ingrijpend en bv mijn NL C heeft zoiets sinds 1994 en 384.000 echt km's echt nog niet meegemaakt.
Maar goed, als die gasten er ook niet naar gevraagd hebben tja
denk dat de meningen daar sterk uit elkaar lopen.
de Cor is ook ooit overgespoten geweest.
waarom? zou ik ook niet weten vorige eigenaar weet het ook niet (dat zegt hij tenminste).
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.