PDA

View Full Version : Dakgleufjes weghalen?


Gregg
22-02-2004, 14:29
ik had hier al op een post ge-reply'ed , maar ben hem kwijt.

Ik had graag willen weten of de dakgleufjes van een polo2, mag ik die zomaar wegslijpen of niet?
ik denk dat het ganse dak erop steunt.... daarom dus de vraag?

Alvast bedankt..

Gregg

polo g60
22-02-2004, 23:39
welke gleufjes bedoel je?
aan de zijkant van het dak?
en waarom moeten die dan weg?
ik wou ze eerst ook weghalen want ik wou vleugeldeuren eerst gaan maken en dan moesten die 2 dakranden er ook af,maar dat is nogal aardig veel werk dus heb ik het niet gedaan...

Mvg Ferdi,...

Gregg
23-02-2004, 11:01
wel ik wil die deraf halen omdat het mooier is zonder, allee das mijn mening toch :)

Het zijn idd de twee randjes waar je dakdragers op kunt zetten ....

Greetzz

S.Heck.Driver
23-02-2004, 14:10
dat zijn toch je waterafvoer gootjes????

Gregg
23-02-2004, 17:27
euh, da kan zijn, ma zelf als die weg zijn, het water zal er daarvoor ni slechter afvallen hoor :) :)

heeft nu nog niemand dit gezien op een polo ????

of heb ik puur geluk gehad om der een paar te kunnen zien :) ??

polo g60
23-02-2004, 17:55
ja mooi is het zekerweten zonder die dakgootjes ik had er ook eerst aan zitten denken ook omdat ik eerst vleugeldeuren wou maken en dan moeten die dakgootjes ook weg...,maar dat is nogal een hele klus want als je die rand eraf slijpt zal je hem ook helemaal weer af moeten lassen en als je die gaat aflassen moet je dat heel erg voorzichtig doen want het dan wordt anders net een golfplaat....

Polo 86C
23-02-2004, 21:08
die watergootjes moet je laten zitten.... anders krijg je lekkage binnen..... en ze geleiden de wind.... ik zou ze maar laten zitten... ;) :rolleyes: :!:

Gregg
24-02-2004, 13:27
ah, ok dan, da wou ik weten als er iets kon gebeuren als ze weggehaald zijn .... ja dus.


Alvast bedankt :)