View Full Version : SPOED: Uitlaatspruitstuk Golf 1
ErikvanBilsen
01-07-2010, 15:59
Hallo,
Net met het demonteren van het inlaatspruitstuk zie ik dat er een scheur zit in het uitlaatspruitstuk.
Wie heeft er nog een liggen?
Regio Limburg a.u.b.
Het gaat om een 1500JB
Deze zit met 4 moertje naar de voorpijp.
Erik.
ErikvanBilsen
01-07-2010, 19:13
Niemand?
Tiefleger
01-07-2010, 19:56
Kun je er misschien een foto van maken, welke precies je moet hebben.
ErikvanBilsen
01-07-2010, 20:07
Zal nu even een foto maken, staat er over 10 min zeker op.
Erik.
ErikvanBilsen
01-07-2010, 20:17
Hier de foto:
http://www.nellys.org/uploader/files/dy1xnhcv.jpg
Erik.
Tiefleger
01-07-2010, 20:21
Ik zal morgen of zaterdag even kijken voor je. Als ik hem heb laat ik het je weten, en kan hem dan eventueel meenemen naar Well.
ErikvanBilsen
01-07-2010, 20:24
Mooi, ik ben als het een beetje mee zit zaterdag en zondag in Well,
Zondag ben ik er zowizo. Ik PM je wel even mijn nummer.
Erik.
Mocht je echt niets kunnen vinden dichterbij heb ik deze ook nog wel liggen. Kan eventueel wel verzonden worden.
Mocht het net lukken, ik heb er ook nog wel een, kan ik meenemen naar de meeting.
Tapestaartje
01-07-2010, 21:24
Ik heb deze nog liggen:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NOBUA8HC-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZRGEKHMU-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PRQRKMCQ-D.jpg
Mocht je er iets mee kunnen dan laat maar horen.
Zoals het er nu naar uitziet kom ik zondag ook even in Well kijken...
ErikvanBilsen
01-07-2010, 21:33
@ Tapestaartje:
Die gaan bij mij helaas niet passen.
@ Stijn:
Tiefleger gaat zaterdag kijken of hij er een heeft liggen, als hij er eentje heeft neemt hij die mee naar VolksDub. Mocht hij er geen hebben zou ik die van jouw wel willen overnemen. Dus als je die voor de zekerheid wil meenemen naar VolksDub dan neem ik die van jouw over als Tiefleger niks kan vinden.
Laat maar weten wat je er voor wil hebben, mocht Tiefleger niks hebben.
@ Yuli:
Denk dat het zo wel gaat lukken maar mocht het niet zijn dan laat ik nog wat weten.
Iedereen iig bedankt voor alle aanboden.
Erik.
Tapestaartje
02-07-2010, 08:28
@ Tapestaartje:
Die gaan bij mij helaas niet passen.
Klopt, niet goed gekeken. De bovenste lijkt er wel wat op als je je ogen half dicht doet! Dacht ik eindelijk iemand blij te kunnen maken met iets wat hier in de weg ligt... ;).
Gaat toch wel goed komen zo te lezen! :thumbup:
ErikvanBilsen
02-07-2010, 09:00
Achja iig bedankt voor het aanbod,
Uhu komt wel goed ja.
Erik.
Ik heb m in ieder geval in de auto gegooid, heb een nette gevonden in de spruitstukken bak :)
ErikvanBilsen
02-07-2010, 13:55
Mooi dan zien we van het weekend wel,
Ik hou eerst even Tiefleger aan aangezien die eerder was, maar hij wist niet 100% zeker of hij er een had. Je hoort nog van mij.
Erik.
Weet je trouwens zeker dat het een JB spruitstuk is? Het viel me namelijk op dat ik deze vorm spruitstuk in exact dezelfde vorm in twee versies tegen kom in de onderdelenbak: met grote gaten en M10 tapeinden, en met kleine gaten met M8 tapeinden.
Ik vermoed dat grote gaten/M10 een GTI spruitstuk is, en die heb jij ook (die op de foto tenminste). Het is maar een gedachte hoor, ik wist zelf voordat ik ging zoeken voor je niet eens dat er verschillen waren.
ErikvanBilsen
02-07-2010, 14:01
Ik heb M8 tapeinden,
Of het een orgineel spruitstuk is weet ik zo niet, maar ik heb wel een JB motor erin liggen.
Erik.
Hmm, dan is er nog een variant dus... Waar ik op gelet heb namelijk zijn de aansluitingen voor een verwarmde lucht aanzuiging. Die ik nu mee heb is de enige die ik had met dezelfde aansluitingen als die op de foto, maar dat was ook meteen de enige met M10 tapeinden...
Dus...ik denk dat je, als je mijn spruitstuk neemt, ook even een 10mm boor moet hanteren ;)
Wel meteen een performance upgrade, dikke gaten :)
ErikvanBilsen
02-07-2010, 14:13
Achja zolang het past en goed is vind ik het allemaal geen probleem.
We zien van het weekend wel, heb nu alles erop maarja een gescheurd uitlaatspruitstuk is niet alles.
Erik.
Tiefleger
03-07-2010, 22:13
Ik kan hem zo gauw niet vinden, ik heb een beetje een puin hoop in mijn loods.
Dus Stijn aan jouw de eer, Want dan is Erik tenminste geholpen.
ErikvanBilsen
04-07-2010, 08:05
Is goed, dan bel ik Stijn wel even rond de middag.
Erik.
ErikvanBilsen
04-07-2010, 15:54
Mag dicht!
Ben voorzien door Stijn.
Erik.
vBulletin v3.0.12, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.