PDA

View Full Version : Blijf met je poten van mijn bus af!!!!!!!!!


Rico
15-01-2005, 16:16
"Blijf met je poten van mijn bus af!!!!!!!!!" Dit waren de woorden waar mijn vader het nieuwe jaar mee moest beginnen. Hij is de trotse bezitter van een witte VW Transporter T4 en ja hoor op nieuwjaarsdag, toen hij nog lag te slapen hebben ze de VW emblemen van de bus afgehaald.

Een stel gastjes uit de buurt maar die bus ziet er gelijk kaal uit.

hij was net even bij ons en liet ons de schade zien. echt flauw zoiets!

Dat wilde ik als T2 rijder gewoon even hier kwijt.

Matheo
15-01-2005, 19:41
kut ja! gebeurt helaas veel te vaak de laatste tijd.

René
15-01-2005, 19:48
klopt, je zal ze maar betrappen!!
mijn achterneef heeft een golf 4 en `s morgens zag hij ook dat z`n golfie geen embleem voor meer had...wél was de grille kapot, kras op de bumper en een kras op de achterklep :(

Rico
15-01-2005, 19:53
klopt, je zal ze maar betrappen!!
mijn achterneef heeft een golf 4 en `s morgens zag hij ook dat z`n golfie geen embleem voor meer had...wél was de grille kapot, kras op de bumper en een kras op de achterklep :(

Das helemaal balen, bij mijn pa is alleen het embleem weg en is er verder geen schade.
Ze hebben geluk dat ik het niet heb gezien.
Ik moet op mijn bus (T2a) een groot embleem zetten. De vorige eigenaar had er een sierwiel gemoteerd om een deuk te verbergen. Ik weet nu al dat ik er voor zorg dat ze hem er niet zomaar af kunnen halen. ik heb er zelf 30 euro voor betaald maar nieuw zijn ze meer dan 60 en dat is toch zonde als dat op een ochtend zomaar wordt gejat.

Edward
15-01-2005, 23:27
laag, heel erg laag. Pootjes afhakken, dan doe je het geen 2de keer

Pedaalemmer
19-01-2005, 08:48
of net als met die tasjesdief die nu in het nieuws is :D

Rico
19-01-2005, 09:12
of net als met die tasjesdief die nu in het nieuws is :D

ja, dat is de eerste gedachte maar om daar iemand voor om te leggen.....

Rico
30-01-2005, 18:51
nog een, maar dan luchtgekoeld

http://members.home.nl/shadowman/gestolen/

steven16v
06-02-2005, 13:45
Dat kun je toch niet begrijpen dat sommigen zoiets flikken. Ik zou het niet moeten zien.