PDA

View Full Version : Zilveren Rallye op MP (snel gegaan)

Domi
03-07-2010, 09:01
En ik wou graag een rallye... Dus de rallye ingeruild op mijn audi, en de audi heeft hij ingeruild op de Pontiac.

Dus 3 verkopende partijen tevreden... :thumbup:

Was wel even een hoop gedoe en geregel om dit alles zo voor elkaar te krijgen.

Ruim een week aan het heen en weer mailen tussen ons ( 3 personen) maar toch helemaal goed gekomen.
:3way:

En dan een paar weken later :rolleyes: Niks mis mee hoor.............Maar wist je dit van te voren ook al?????

Rallye (http://link.marktplaats.nl/359002042)

Wel een dik ding :thumbup:

fabbi
03-07-2010, 11:51
Als er geld te verdienen valt gaat het bij mij ook de deur weer uit hoor...

Ron handelt gewoon graag wat in auto's Moet daar nu elke keer weer een topic over gestart worden..:-(

jettaracing
03-07-2010, 12:18
Als er geld te verdienen valt gaat het bij mij ook de deur weer uit hoor...

Ron handelt gewoon graag wat in auto's Moet daar nu elke keer weer een topic over gestart worden..:-(

Dan doet Ron dat meer voor de leukigheid en hobby dan ,want echt veel geld verdient hij er iig niet mee ;)

Maar dat maakt de auto niet minder hoor ,vind het eigenlijk best een hele nette prijs voor een rallye !

Je moet het zo bekijken ,Ron koopt een auto ,maakt er vaal wel wat leuks van en verkoopt het weer , maar op deze manier blijven er wel leuke vw's op de weg , die anders vaak de andere handel ingaan , en er vaak niet veel leuks van overblijft .

De Pul
03-07-2010, 12:50
ik zie het probleem ook niet helemaal,auto is een stuk netter als ie was,word nou waarschijnlijk gekocht door een liefhebber en niet door een sjonnie(dwz de categorie waar die bij aankoop door ron met 1 been in stond) dus iedereen blij lijkt mij?
plus ron kan nou zeggen dat ie een rallye heeft gehad,ik wou dat ik dat kon:D

Ebut
03-07-2010, 12:54
ik zie het probleem ook niet helemaal,auto is een stuk netter als ie was,word nou waarschijnlijk gekocht door een liefhebber en niet door een sjonnie(dwz de categorie waar die bij aankoop door ron met 1 been in stond) dus iedereen blij lijkt mij?

Ik weet nog wel een mooie zilveren te koop :D

De Pul
03-07-2010, 13:32
Ik weet nog wel een mooie zilveren te koop :D
sja,als je me blij wil maken regel dan dat ik um gratis op kan halen...:D
als ik er 1 kon betalen had ik er al 1 gehad,zal wel altijd een droom blijven gok ik..... :rolleyes:

Ebut
03-07-2010, 13:54
Mwah, ik betaal geen duizenden euro's voor een oude Golf mk2... maar ik vind Rallyes dan ook helemaal niks bijzonders.

Wel bijzonder in de term van je ziet ze weinig, maar loop er niet warm voor.

Domi
03-07-2010, 14:07
Hopelijk komt hij nu bij een goede eigenaar.

De Pul
03-07-2010, 14:13
Hopelijk komt hij nu bij een goede eigenaar.
was ie dat bij ron niet dan?hij is er aardig van opgeknapt als je het mij vraagt...

Ron mk1
03-07-2010, 14:13
Zal hier even heel kort op reageren, er gaan voor mij heel veel dingen veranderen in de korte toekomst.

Wil hier nog niet helemaal op in gaan, maar ik heb het geld gewoon stom weg nodig.

Ik moet op kort termijn even een pak geld bij elkaar hebben. Zie ook de golf 5 variant die ik te koop heb staan.

De auto mankeerd niks, en is er alleen maar beter op geworden sinds ik hem heb.

Ron mk1
03-07-2010, 14:15

Thanks, en het is mijn 2e rallye hoor. Heb ook een groene gehad.
:thumbup:

Melvin
03-07-2010, 15:04
sja,als je me blij wil maken regel dan dat ik um gratis op kan halen...:D
als ik er 1 kon betalen had ik er al 1 gehad,zal wel altijd een droom blijven gok ik..... :rolleyes:

Zie het niet zo somber in. Je krijgt heus wel een keer 6 en een halve rooie bij elkaar gespaard lijkt me ;) haha

De Pul
03-07-2010, 15:06
Zie het niet zo somber in. Je krijgt heus wel een keer 6 en een halve rooie bij elkaar gespaard lijkt me ;) haha
sparen?wat is dat:D

Domi
03-07-2010, 15:20
Zal hier even heel kort op reageren, er gaan voor mij heel veel dingen veranderen in de korte toekomst.

Wil hier nog niet helemaal op in gaan, maar ik heb het geld gewoon stom weg nodig.

Ik moet op kort termijn even een pak geld bij elkaar hebben. Zie ook de golf 5 variant die ik te koop heb staan.

De auto mankeerd niks, en is er alleen maar beter op geworden sinds ik hem heb.

Had je dat bij al je andere auto,s ook niet??? :rolleyes:

Maakt ook niet uit, De rallye is er zeker beter van geworden. Ik zeg ook niet dat je een slechte eigenaar bent, integendeel. je hebt de rallye beter en mooier gemaakt.
Daarom hoop ik dat hij nu dus ook (weer) een goede eigenaar krijgt.

fabbi
03-07-2010, 16:23
Had je dat bij al je andere auto,s ook niet??? :rolleyes:

Maakt ook niet uit, De rallye is er zeker beter van geworden. Ik zeg ook niet dat je een slechte eigenaar bent, integendeel. je hebt de rallye beter en mooier gemaakt.
Daarom hoop ik dat hij nu dus ook (weer) een goede eigenaar krijgt.

Maar toch weer stiekum een topic erover open :rolleyes:

Ron mk1
03-07-2010, 16:23
Nee toen was het een andere situatie, maar goed . Mijn auto , mijn geld en mijn reden lijkt me.

Ps. niemand intresse in de variant hier? ;)

breadfan83
03-07-2010, 16:29
Ron, zet die oude roestbak hier voor de deur, ben je er van af.

Dan maak ik d'r ook niet zo'n probleem van dat je die Borbets d'r onder vandaag gehaald hebt. :D

Succes met de verkauf. :thumbup:

R32
03-07-2010, 16:32
hij is in ieder geval een stuk goedkoper en netter als bij de vorige eigenaar, succes met de verkoop :thumbup: .

Domi
03-07-2010, 16:36
Maar toch weer stiekum een topic erover open :rolleyes:

Stiekum?? Dit is een openbaar forum en iedereen kan het lezen. Niks stiekum aan toch??? :D
Aandacht krijgt de rallye nu iig wel :thumbup:

Nee toen was het een andere situatie, maar goed . Mijn auto , mijn geld en mijn reden lijkt me.

Ps. niemand intresse in de variant hier? ;)

Suc6 met de verkoop :thumbup: Hij heeft hier in ieder geval weer genoeg aandacht :D
Nu moet je hem wel snel kwijt zijn denk ik :tongue: ;)

Ron mk1
03-07-2010, 16:42
hij is in ieder geval een stuk goedkoper en netter als bij de vorige eigenaar, succes met de verkoop :thumbup: .

Dat dacht ik dus ook, zelfs reactie`s uit Engeland op de auto.

Maar ben geen fan van paypal betalingen, niet zo`n vertrouwen in.

Domi
03-07-2010, 19:57
Dat dacht ik dus ook, zelfs reactie`s uit Engeland op de auto.

Maar ben geen fan van paypal betalingen, niet zo`n vertrouwen in.

Gewoon cash geld is het beste. :thumbup: En dan weet je ook zeker dat je het hebt.

variant110
03-07-2010, 20:40
hey ron jammer dat er geen vr in ligt hahaah

suc6 met de verkoop jong ik heb nog steeds geen spijt van de vr.

Ron mk1
03-07-2010, 21:27
Dat had ik ook niet verwacht Ron, volgens mij is er nog nooit een auto geweest die ik verkocht heb waar verborgen gebreken aan zaten.

En als er wat niet in orde is dan meld ik het, maar goed we zullen het zien bij de rallye.

Zal niet lang duren voordat hij verkocht is.

hajee
03-07-2010, 21:41
niet verkeerd in het zilvergrijs overigens...
en die oldschool borbets...;)

Turbo-Variant
05-07-2010, 12:46
Doe je hem niet in onderdelen weg? :tounge:

BIEZELWERKS
05-07-2010, 13:53
Hoop niet dat deze ook naar Engeland vertrekt, er is al een hele mooie
Rallye die kant op gegaan? ;)
Maar wat zeker belangrijk is, is dat de auto altyd in goede handen is geweest
en ook zeker moet blijven...,ik ken deze Rallye al vanaf 1998.
En durf zeker te zeggen dat de auto Technisch in
Nieuwstaat verkeerd :thumbup:

De eigenaar waar Ron de Rallye van heeft gekocht, heeft speciaal een
garage gebouwd.
Daar heb ik samen met hem heel wat gesleuteld aan de auto, en geld speelde absoluut geen rol, daarom ook vaak naar de VW-Dealer geweest
voor Nieuwe Onderdelen.
En om de Motor naar JD in Lochem te brengen, heeft hij een
oude Opel Corsa gekocht. Om dit alles voor elkaar te krijgen :screwy:

Dan ben je toch zeker een Liefhebber :thumbup:

@. Ron mk1:

De Audi heb ik inmiddels ook gezien, en zeker SuperDik! :thumbup:
Peter heeft daarom ook besloten hem zelf te houden?
Want ruilen met de Pontiac was geen optie, auto bleek nog geen
500 waard te zijn.

Succes met de verkoop Ron ;)

Gijs
05-07-2010, 17:10
Ruil je een Passat TDI in Ron? :)

Ron mk1
05-07-2010, 17:19
Ligt er een beetje aan Gijs, stuur maar wat foto`s en info naar mijn mail adres ( via MP).

En wat jezelf in gedachten hebt.

@ de rest, krijg nu ook heel veel reactie uit duitsland vandaan, dus misschien gaat hij net als die van rene weeer terug naar land van herkomst.

;)

R32
06-07-2010, 15:48
Het kan zeker snel gaan, ik zie net op mp dat hij vannacht is gestolen :eek: :eek:

Theowob
06-07-2010, 15:50
De Rallye is vannacht idd gestolen :eek: , ik kreeg net een sms van Ron.

corrado-usa
06-07-2010, 16:05
is tegenwoordig niet meer vertrouwd om een auto te koop te zetten.vooral marktplaats niet.

hoop dat je hem snel weer vindt ron wel jammer als het zo moet. :mad:

R32
06-07-2010, 16:11
is tegenwoordig niet meer vertrouwd om een auto te koop te zetten.vooral marktplaats niet.

hoop dat je hem snel weer vindt ron wel jammer als het zo moet. :mad:
Ik vindt het ook niet normaal dat iemand niet van andermans spullen af kan blijven :headshot: , gewoon ff de boel in de gaten houden als ze het te koop aanbieden.

corrado-usa
06-07-2010, 16:13
Ik vindt het ook niet normaal dat iemand niet van andermans spullen af kan blijven :headshot: , gewoon ff de boel in de gaten houden als ze het te koop aanbieden.

idd hou het in de gaten. ;)

Domi
06-07-2010, 16:23
:eek:

Je kan tegenwoordig niks meer op internet zetten. Alles wordt gejat :mad:

Plaats in ieder geval geen foto,s van waar de auto staat. of de omgeving ervan.

GerardMkIIVR6
06-07-2010, 16:26
:eek:

Je kan tegenwoordig niks meer op internet zetten. Alles wordt gejat :mad:

Plaats in ieder geval geen foto,s van waar de auto staat. of de omgeving ervan.

Of naam van het bedrijf achter de garagebox ;)
(weet je nu wat ik bedoelde) ;)

breadfan83
06-07-2010, 17:05
Dit is toch gewoon niet meer normaal de laatste tijd. Het komt een beetje aan de orde van de dag dat er van iemand hier op 't forum de auto gejat wordt. En de meeste zijn toch niet echt makkelijk door te verkopen auto's.

Succes Ron.

Domi
06-07-2010, 17:15
Of naam van het bedrijf achter de garagebox ;)
(weet je nu wat ik bedoelde) ;)

jeps Ik weet het nog. :D Maar gelukkig staat hij al een jaar ergens anders :thumbup: En niet eens meer in dat dorp .

Ron mk1
06-07-2010, 17:25
Vanmorgen aangifte gedaan, enigste voordeel vind de politie dat het een exclusieve auto is en dat ik MP en dat soort verkoop site`s in de gaten moet houden.

Verder is er wel meer bekend over de regio van de dief. Ben gisteravond gebeld door waarschijnlijk degene die hem gestolen heeft. Heb het nummer terug gebeld en bleek een belhuis te zijn. Dat is een bedrijf waar je kan bellen tegen goedkoper tarief.

Maar ik weet niet of het verstandig is om de regio hier neer te zetten.

Helaas niet verzekerd tegen diefstal.

Domi
06-07-2010, 17:28
Alles hier gewoon neerzetten. Misschien is er hier iemand die iets herkent.

Hier ook even melden,
http://www.gestolenautos.nl/

De RDW site is ook al gewijzigt zag ik. Je auto staat nu gergistreerd als gestolen

urdum
06-07-2010, 17:47
Heb je al de "Duitse marktplaats" geprobeerd?

Ik heb op www.mobile.de proberen te kijken maar niks gevonden.

Ik hou regio ROERMOND wel in de gaten voor je.

Echt zonde man. Sterkte ermee.

Theowob
06-07-2010, 17:58
Hey Ron,

Ik hou het in de gaten.
Waarom maak je de regio niet bekend?

echt balen....

Gr Theo

Vanmorgen aangifte gedaan, enigste voordeel vind de politie dat het een exclusieve auto is en dat ik MP en dat soort verkoop site`s in de gaten moet houden.

Verder is er wel meer bekend over de regio van de dief. Ben gisteravond gebeld door waarschijnlijk degene die hem gestolen heeft. Heb het nummer terug gebeld en bleek een belhuis te zijn. Dat is een bedrijf waar je kan bellen tegen goedkoper tarief.

Maar ik weet niet of het verstandig is om de regio hier neer te zetten.

Helaas niet verzekerd tegen diefstal.

Ron mk1
06-07-2010, 18:48
De regio is Arnhem, kern getal van het belhuis waarvandaan is gebeld is 026.

Mijn collega heeft op internet gevonden dat het rond die streek is.

Domi
06-07-2010, 19:25
Wordt veel gejat.

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=959470#post959470

Marcel_VW
06-07-2010, 19:36
Ik hou het hier in de regio in de gaten voor je maar denk niet dat die nog op NL grond rondrijdt...:(

Ron mk1
06-07-2010, 20:22
Ik denk dat hij gewoon nu al gestript is omdat ze zelf de onderdelen nodig hadden.

Het is een apparte auto met een nog appartere kleur.

Dus omkatten gaat niet , want dan moet je hem geheel overspuiten.

Zullen wel een rallye kas hebben staan en opbouwen met mijn auto.

Iets anders kan ik niet bedenken.

De Pul
06-07-2010, 20:23
maar dan ben je er toch ook zo achter als dat in nl is...

Ron mk1
06-07-2010, 20:26
Niet als de auto geheel gespoten gaat worden.

Je koopt een kale kas, bouwt alles over en laten spuiten.

Dan ga je het niet snel meer vinden, enkel ik zou in details kunnen vinden of het mijn onderdelen zijn.

Dan zou ik elke nieuwe rallye die in de sccene komt moeten gaan bekijken, dat is ook niet echt te doen.

VW_Mannetje
06-07-2010, 20:27
Zo kerel, dat is kut zeg!!! Stelletje honden zijn het.... :eek: :eek: :eek:

De Pul
06-07-2010, 20:33
kut is het zeker....
@ron,idd er zal aardig wat bij komen kijken dan.sterkte ermee iig.

breadfan83
06-07-2010, 20:36
Dan zou ik elke nieuwe rallye die in de sccene komt moeten gaan bekijken, dat is ook niet echt te doen.

Elke nieuwe Rallye?
Het is niet je doorsnee Golfje, zoveel van die dingen bestaan er niet. Kijk eens in het Rallye-golf register na of er iemand in die buurt iets aan het opbouwen is. En anders Rallye-eigenaren contacteren die in die buurt wonen of zij misschien ergens wat van weten.

In- en intriest is zoiets wel moet ik zeggen. Blijf d'r toch gewoon vanaf. :(

Ron mk1
06-07-2010, 21:30
Het probleem is dat ik het gewoon niet meer zie zitten.

Het laatste beetje wat ik nog had qua geld zit in die auto ( en de audi toen)

Ne mijn scheiding had ik praktisch niks meer , heb daarna weer wat opgebouwd en is me nu weer afgenomen.

Weet het gewoon even niet meer, soms heb je van die jaren dat alles tegen zit.

De Pul
06-07-2010, 21:33
begrijp je volkomen,heb zelf in een soortgelijke situatie gezeten...
als je net weer een beetje happy bent en je bent alles weer kwijt weet je idd even niet waar je het zoeken moet.nogmaals sterkte!

Ron mk1
06-07-2010, 21:38
Moet er ook niet achter komen wie het is en waar hij woont, ben nu in alle staten.

Zelfs de politie agent vertelde mij dat je in dit soort zaken vaak beter je eigen ding kan doen dan op hun wachten.

En dat uit de mond van een agent.

Weet je wat het is , de auto stond te koop omdat ik gewoon cash geld nodig vanwege wat prive dingen, het enige van echte waarde was de rallye, dus dan die maar te koop.

Nu is er voor mij dus even geen oplossing om geld te regelen , en dat maakt je gewoon moedeloos .

breadfan83
06-07-2010, 21:39
Het probleem is dat ik het gewoon niet meer zie zitten.

Het laatste beetje wat ik nog had qua geld zit in die auto ( en de audi toen)

Ne mijn scheiding had ik praktisch niks meer , heb daarna weer wat opgebouwd en is me nu weer afgenomen.

Weet het gewoon even niet meer, soms heb je van die jaren dat alles tegen zit.

Volgens mij is er veel tuig dat niet begrijpt dat zoiets voor bepaalde mensen veel meer is dan alleen een auto, of die het gewoon totaal niks boeit hoe hard je iemand raakt met zo'n actie.

Kan nog zo'n schijthekel hebben aan iemand, van z'n auto blijf ik gewoon af.

breadfan83
06-07-2010, 21:42
Moet er ook niet achter komen wie het is en waar hij woont, ben nu in alle staten.

Zelfs de politie agent vertelde mij dat je in dit soort zaken vaak beter je eigen ding kan doen dan op hun wachten.

En dat uit de mond van een agent.

"We gaan aan 't werk, maar als ik jou was zou ik me maar niet teveel hoop maken"

Dat hoorde ik na elke auto- of fietsgerelateerde aangifte.
Daarom zeg ik, kijk het register na, neem contact op met Rallye-eigenaren in en buiten Arnhem, en contacteer VW-clubjes en bekende eigenaren in en rond Arnhem.

Als je de auto daarmee vindt is dat geweldig. Vind je hem niet, weet je tenminste dat je er alles aan gedaan hebt, en heb je later niet ergens spijt van.

Hoop echt dat je de Rallye weer terug vindt, en dat dat volk op wordt gepakt.

Pewi Vwteam
06-07-2010, 22:25
sorry dat ik het zeg maar de auto stond zekers aan [ de overtoom] of in de buurt?! je klikt marktplaats aan en je kunt precies zien waar de auto staat of in de buurt! daarom nooit je postcode!!!!!! enzo goed invullen op marktplaats!!! echt balen dit! je auto weg en het geld wat je hard nodig bent ook zoals je aangeeft gewoon flikkers.

Ron mk1
06-07-2010, 22:30
De overtoom is het adres van mijn werk, is toch nog een stukje uit de buurt van mijn auto.

Maar als de dief mij belt voor mijn adres, om hem de dag erop te komen bekijken dan kan hij dat krijgen. Alleen is het een harde les , dus nooit meer thuis afspreken.

Pewi Vwteam
06-07-2010, 22:34
sorry dan heb ik tevroeg geoordeelt maar meestal worden auto s gestolen zodra ze op marktplaats staan. makkelijk zoeken naar dikke wagens voor het dieven gilde. succes en sterkte met het verlies.

jettaracing
06-07-2010, 22:36
Blijft erg zuur dit Ron , godsamme nog aan toe , veel sterkte iig de komende tijd !

Hopelijk vinden ze/je m weer , maar zoals al gezegt ,hij zal wel voor onderdelen zijn gestolen ........

Theowob
06-07-2010, 22:37
Sprak de dief, vloeiend Nederlands?

Jochenvde
06-07-2010, 22:38
Hoi Ron,

Wij hebben op Golfmk2.be ook even een topic aangemaakt om onze leden mee te laten helpen zoeken naar jou rallye!

Veel sterkte alvast.

Jochen.

Ron mk1
06-07-2010, 22:47
Was slecht te horen Theo. Hij klonk overdreven schor. Maar de agent zei dat dat zou kunnen omdat hij een doek voor de mic. hield.

Rinus66
07-07-2010, 00:05
http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?f=6&t=32498

En een stukje uit het bovenstaand topic voor als je het niet helemaal wilt lezen:

Ik zat net op marktplaats te kijken en zag een advertentie staan van iemand wiens golfje eergisteren (29 juni) is gestolen bij hem voor de deur.... ik heb de eigenaar even gebeld en hij was door een soortgelijk telnr gebeld als ik (hij kwam uit bij een belhuis in Arnhem, je kunt vanuit zo;n belhuis alleen bellen maar niet terug gebeld worden)... bij hem is het op dezelfde manier gegaan als bij ons.... degene had erg veel haast om te komen kijken en vroeg verder ook niet veel......
wij hadden een soortgelijk telnr gevonden ergens in Roemenie maar dit belhuisverhaal klinkt aannemelijker ........
Ik heb degene ook verwezen naar deze site dus hij zal waarschijnlijk ook een oproep plaatsen incl. fotos.

BIEZELWERKS
07-07-2010, 02:19
Niet als de auto geheel gespoten gaat worden.

Je koopt een kale kas, bouwt alles over en laten spuiten.

Dan ga je het niet snel meer vinden, enkel ik zou in details kunnen vinden of het mijn onderdelen zijn.

Ron mk1;
''Dan ga je het niet snel meer vinden, enkel ik zou in details kunnen vinden of het mijn onderdelen zijn.''

Ja Ron wij denken daar ook zeker over mee, maar natuurlijk alleen
via een PM...? Om geen slapende honden wakker te maken! ;)
Want er zijn wat verschillen, en moet al toeval zijn dat
er nog een dit heeft....? :rolleyes: En denk zelfs foto's hiervan?
Ik ga dat z.s.m. met Peter uitzoeken..,

breadfan83
07-07-2010, 09:13
Is het elke keer hetzelfde belhuis geweest waar vandaan gebeld werd?

Dan zou je inderdaad eens de camerabeelden kunnen opvragen, of samen met de eigenaar van dat belhuis de beelden doorkijken. Als je tijdstippen weet, en de beelden van verschillende gesprekken naast elkaar legt, kan 't zijn dat elke keer eenzelfde kerel voorbij komt... kans is klein, met zoveels "als", maar alles is mogelijk...

Rinus66
07-07-2010, 09:18
Is het elke keer hetzelfde belhuis geweest waar vandaan gebeld werd?

Dan zou je inderdaad eens de camerabeelden kunnen opvragen, of samen met de eigenaar van dat belhuis de beelden doorkijken. Als je tijdstippen weet, en de beelden van verschillende gesprekken naast elkaar legt, kan 't zijn dat elke keer eenzelfde kerel voorbij komt... kans is klein, met zoveels "als", maar alles is mogelijk...

Lijkt me inderdaad de moeite waard. Ben wel bang dat je het zelf moet doen(eventueel samen met andere slachtoffers), want hier hebben de heren bonnenschrijvers vast de tijd niet voor.

Rob g60
07-07-2010, 09:23
gvd Ron dit is zuur zal ook mijn ogen openhouden voor je.
succes hoop op een goede afloop

breadfan83
07-07-2010, 09:31
Lijkt me inderdaad de moeite waard. Ben wel bang dat je het zelf moet doen(eventueel samen met andere slachtoffers), want hier hebben de heren bonnenschrijvers vast de tijd niet voor.

Ik vind de inzet van de politie inderdaad vreselijk beschamend in dit soort zaken, en dan druk ik me voor deze ene keer eens heel erg netjes uit.

Ze hebben wel tijd om zich met de massa's in bosjes te verstoppen en te flitsen, maar de mensen eens voor de verandering een veiliger gevoel geven... vergeet 't maar.

Dat ze eens eindelijk dat gaan doen waarvoor ze zijn opgeleid en aangenomen, en wat wij van ze verwachten! Als 't zo doorgaat hou ik me de auto wel fijn als project in de garage waar groot alarm opstaat en waar meermaals per dag de beveiliging gaat checken, in plaats van hem af te bouwen en op straat te zetten. Zolang ie in die garage staat weet ik tenmisnte zeker dat ie nog van mij is, zodra ie op straat komt te staan is dat misschien snel afgelopen, en eindigt ie ergens uitgefikt twee kilometer hier vandaan...

Marc20VT
07-07-2010, 09:47
Toch is het raadzaam om marktplaats en gaspedaal.nl en aanverwante autosites in de gaten te houden. Van een kennis van mij werd op een vrij prof. wijze zijn Subaru Impreza GT van 1998 gestolen door een bende dieven en deze auto stond enkele weken later weer op marktplaats bij een autobedrijf. Dus zelfs een dergelijke oude Impreza werd gewoon omgekat.

De auto had inmiddels wel een andere achterspoiler gekregen en andere kleur wielen alleen mijn kennis herkende de wagen aan het grilletje dat scheef zat en het spiegelkapje dat aan de rechterzijde nog ontbrak. De chassisnummers bleken veranderd te zijn, maar in ieder geval werd de auto in beslag genomen en na vele maanden onderzoek heeft hij hem dan alsnog terug. Zo zie je maar dat je ook nog geluk kunt hebben... (overigens was de auto er wel mooier op geworden in de tussentijd) :)

Ron mk1
08-07-2010, 21:21
Maar goed, we blijven alles in de gaten houden ( internet), en alle tips zijn welkom.

Dit is een vrij hechte club , dus mijn hoop is ook een beetje op jullie mede leden gericht.

Keep your eyes open please.

Mijn NR is bekend en te vinden op het forum, dus aarzel niet en bel mij als je iets weet of hoort.

vdWal.
08-07-2010, 21:52
wat een verhaal weer, je kan ook echt niets meer verkopen tegenwoordig..

suc6 in iedergeval!

VWFARMER
09-07-2010, 05:57
Maar goed, we blijven alles in de gaten houden ( internet), en alle tips zijn welkom.

Dit is een vrij hechte club , dus mijn hoop is ook een beetje op jullie mede leden gericht.

Keep your eyes open please.

Mijn NR is bekend en te vinden op het forum, dus aarzel niet en bel mij als je iets weet of hoort.

Ik vindt het erg kut voor je ron.
Maar ik zal me ogen open houden voor je, allen kan ik niet zo snel je telefoon nummer vinden op het forum.
Misschien is het beter als je het hier neer zeten dan wten gelijk nog meer mensen je nummer.

Ron mk1
09-07-2010, 07:12
Ik vindt het erg kut voor je ron.
Maar ik zal me ogen open houden voor je, allen kan ik niet zo snel je telefoon nummer vinden op het forum.
Misschien is het beter als je het hier neer zeten dan wten gelijk nog meer mensen je nummer.

06-54954897

Daar ben ik altijd op bereikbaar.

breadfan83
09-07-2010, 09:26
Ron, ik heb in Arnhem gestudeerd en ken daar nog wat auto-volk, heb de foto's van de Rallye dus maar op Hyves gegooid onder de vermelding van gestolen. Alle kleine beetjes helpen zeggen we maar...

GoAzBox
12-07-2010, 21:48
wat erg voor je Ron!!!
heb er eigenlijk geen woorden voor helemaal met de sitautie waaronder het gebeurd is!

mensen snappen idd niet dat dit meer is voor jou dan een auto.

je bent niet naar de wörthersee geweest of iemand anders die die auto kent?

zou je nog een paar fotos kunnen posten hier?
ik hou m'n ogen voor je open!!

sterkte en laat je de kop niet verder op hol brengen!!!

Ron mk1
13-07-2010, 07:23
heren , bij voorbaat bedankt.

Als iedereen zich in zet dan komt het misschien nog goed.

Theowob
13-07-2010, 22:11
heren , bij voorbaat bedankt.

Als iedereen zich in zet dan komt het misschien nog goed.

Hey Ron,

Ik heb ook even een foto en tekst geplaatst op de wobshop website.

Gr Theo

VWJYI
14-07-2010, 00:06
klinkt misschien stom maar google eens naar rally project. Misschien zie je daar iets voorbij komen van iemand die er een bouwt met jouw onderdelen. Dit soort auto's worden toch vaak op bestelling gestolen voor de onderdelen om de eigen auto op te knappen.

Ron mk1
14-07-2010, 05:53
Hey Ron,

Ik heb ook even een foto en tekst geplaatst op de wobshop website.

Gr Theo

Helemaal top Theo, bedankt voor de moeite.

Nielzz
17-08-2010, 18:20
De overtoom is het adres van mijn werk, is toch nog een stukje uit de buurt van mijn auto.

Maar als de dief mij belt voor mijn adres, om hem de dag erop te komen bekijken dan kan hij dat krijgen. Alleen is het een harde les , dus nooit meer thuis afspreken.
als je niet thuis afspreekt stellen ze hem wel onder je reet vandaan, zoals bij mijn S3. Als ze hem willen krijgen ze hem toch wel hoe dan ook. Ik werd ook gebeld door iemand die snel wou kijken.. Oke geen probleem, maar dan niet thuis. gevolg:
http://www.politie.nl/utrecht/nieuws/persberichten/091007eemlandzuid.asp (onderste bericht)

Ik weet precies wat voor kut gevoel je nu hebt!

weer een rallye minder :(

/edit: oeps.. topic van een maand oud.. excuus

Hight
17-08-2010, 19:02
lees m nu pas, ze zijn lekker bezig hier in de buurt Ron,

maatje van mij heeft zijn corsa gsi met calibra turbo blok ook op mp staan, zelfde verhaal, man maakt afspraak via mail wil alles van de auto weten, adres wordt gestuurd, nacht erna geprobeerd te jatten, kregen hem niet aan, naar een donker stukje geduwd, en verder geprobeerd maar niet gelukt.

mvg Mike

monark
03-10-2010, 20:55
niemand wat gehoord of apparte onderdelen tegen gekomen de laatste tijd,
hij moet toch een keer weer opduiken,

heb je zelf ook niks meer gehoord ron.

gr pieter.

Ron mk1
03-10-2010, 22:03
Niks meer van gehoord nee, ik hoop ook nog steeds dat er ergens onderdelen op duiken een keer.

Ben er nog steeds ziek van , en financieel niet beter van geworden.

:(

monark
03-10-2010, 22:07
Niks meer van gehoord nee, ik hoop ook nog steeds dat er ergens onderdelen op duiken een keer.

Ben er nog steeds ziek van , en financieel niet beter van geworden.

:(

ik wens je nog steeds sterkte en we houden de ogen en oren open daarom even een upje voor de aandacht zodat we het niet vergeten he :thumbup:

gr pieter.

Ron mk1
04-10-2010, 07:00
Thanks, en hoor het idd. Hier staat een repro team klaar om de onderdelen op te halen...
;)

Ddrag
21-02-2011, 12:02
Zo das goed kl*te :( hoop dat ie nog terug te vinden is en niet ergens in polen is nu ofzo..

breadfan83
21-02-2011, 12:05
Zo das goed kl*te :( hoop dat ie nog terug te vinden is en niet ergens in polen is nu ofzo..

Beetje 'n oud topic. ;)

Maar nu toch benieuwd Ron, heb je hier nog ooit iets van gehoord? Van de politie en hun "onderzoek" misschien?

Ron mk1
14-05-2011, 06:34
Niks meer gehoord , en ik probeer het nog steeds in de gaten te houden .

Dus mocht iemand wat horen , zien of vermoeden ......

Het repro team hier staat nog steeds te wachten ;)

Ik heb ondertussen wel een nieuw nr. 06-50429300