Log in

View Full Version : VolksDub 2010: Waar kunnen wij ons verbeteren?

VeeDubber
23-02-2010, 12:18
Geachte Bezoekers van VolksDub 2010,

Allereerst natuurlijk hartstikke bedankt voor jullie komst naar Well. Na een jaar afwezigheid waarin we afscheid hebben moeten nemen van ons vaste terrein in Oploo waren we er dit jaar weer bij, met deze nieuwe locatie. Tevens zijn er wat mensen toegevoegd in de organisatie van de meeting.

Graag horen wij van jullie, hoe jullie tegen onze meeting aan kijken: Wat moet er anders? Wat was er wel naar je zin geregeld? Had je zelf iets anders gedaan?

Al jullie punten nemen we mee in de organisatie voor volgend jaar. Uiteraard hebben wij ook al een lijstje met verbeterpunten, maar het draait om jullie beleving, dus wij horen het graag van de mensen waar wij het voor doen!

stij
04-07-2010, 16:02
Ben vandaag geweest,

ik vond het echt de meest vieze meeting die ik ooit heb gezien.

-de op en afrit was waardeloos voor lagen automobielen
-de wc was een godvers eind lopen
-entree was hartstikke duur en waardeloos voor het geld krijg je nog niet eens een aandenken...
-voor een klein bekertje drinken moest ik 1,70 betalen

er waren nog wel wat meer punten maar goed!

gewoon lelijk.

breadfan83
04-07-2010, 16:08
Ben vandaag geweest,

-entree was hartstikke duur en waardeloos voor het geld krijg je nog niet eens een aandenken...

er waren nog wel wat meer punten maar goed!

gewoon lelijk.

Had je klapstoel dan meteen aan de ingang uitgevouwen, veel ben je er toch niet van af geweest volgens mij. :rolleyes:

stij
04-07-2010, 16:31
Had je klapstoel dan meteen aan de ingang uitgevouwen, veel ben je er toch niet van af geweest volgens mij. :rolleyes:

hehehe :D

Misha
04-07-2010, 17:05
Ik vond het toch ook een beetje tegenvallen, de oprit naar het veld was écht waardeloos.. de Bora bij ons in de club heeft tot 2/3 keer toe z'n beschermkap onder z'n auto uit gereden, maar goed dat we de rest van de lage wagens niet bijhadden. Verder 1 wc-hokkie voor zo'n event was ook niet extreem veel en tot slot vond ik de verdeling van het veld niet echt jofel, bij de weekend-mensen (denk ik dan) stond alles meters uit elkaar en bij de dagbezoekers stond alles dan redelijk hutjemutje.. verder wel een relaxte sfeer, maar overall vond ik het dus wat tegenvallen. Wel weer veel gelachen :)

HannoverEdition
04-07-2010, 17:17
Ik vond het toch ook een beetje tegenvallen, de oprit naar het veld was écht waardeloos.. de Bora bij ons in de club heeft tot 2/3 keer toe z'n beschermkap onder z'n auto uit gereden, maar goed dat we de rest van de lage wagens niet bijhadden. Verder 1 wc-hokkie voor zo'n event was ook niet extreem veel en tot slot vond ik de verdeling van het veld niet echt jofel, bij de weekend-mensen (denk ik dan) stond alles meters uit elkaar en bij de dagbezoekers stond alles dan redelijk hutjemutje.. verder wel een relaxte sfeer, maar overall vond ik het dus wat tegenvallen. Wel weer veel gelachen :)

met zoveel ''gezeik'' heb je nogal wat Dixi's nodig.... :D :D

Misha
04-07-2010, 17:52
met zoveel ''gezeik'' heb je nogal wat Dixi's nodig.... :D :DIk heb mezelf nog subtiel geuit, maar 't blijft altijd lastig.. (opbouwende) kritiek..

breadfan83
04-07-2010, 17:55
Ik heb mezelf nog subtiel geuit, maar 't blijft altijd lastig.. (opbouwende) kritiek..

Écht waardeloos!
Niet echt jofel.
Opbouwende kritiek.

Welke hoort niet in het rijtje thuis?

Misha
04-07-2010, 17:58
Niet echt jofel lijkt me heel netjes... en zeg zelf, wat moet je anders zeggen over dat pad richting het veld..
Als het een Suzuki Vitara meeting was geweest hadden ze nog problemen gehad met al die keien en hobbels.

Kritiek op mk4's mag maar als ik dan wat puntjes opnoem over dé meeting van hét forum dan mag dat niet?

:rolleyes:

Split52
04-07-2010, 18:00
Niet echt jofel lijkt me heel netjes... en zeg zelf, wat moet je anders zeggen over dat pad richting het veld..
Als het een Suzuki Vitara meeting was geweest hadden ze nog problemen gehad met al die keien en hobbels.

Kritiek op mk4's mag maar als ik dan wat puntjes opnoem over dé meeting van hét forum dan mag dat niet?

Nooit op budel geweest? Klote rijplaten!
Mijn grootste kritiek is dat het zo'n stinkeind rijden is! :D Limburg man!!!

De Pul
04-07-2010, 18:01
tuurlijk mag kritiek wel,maar zoals jij het brengt was het een grote puinzooi....
wat ik ervan gezien heb,heb jij je trouwens prima vermaakt met je plofzakken.

Misha
04-07-2010, 18:04
Ik vind dat ik 't netjes breng, lees voor de grap die reply van Stijntje is..
Ik heb het trouwens zeker naar m'n zin gehad, daar zorg ik zelf wel voor :)

breadfan83
04-07-2010, 18:05
Ik vind dat ik 't netjes breng, lees voor de grap die reply van Stijntje is..

:D:D:D

Waar je gelijk hebt, heb je gelijk. :D

breadfan83
04-07-2010, 18:07
Mijn grootste kritiek is dat het zo'n stinkeind rijden is! :D Limburg man!!!

Vond ik eerlijk gezegd wel meevallen. :D

Wat ook fijn was, was dat ik vanaf regio Roermond al een meid in een knalgele Luup (GTI?) voor me had zitten, plat op de bek en een breed glimmend setje velgen d'r onder. Kon niet missen dat die ook naar Well ging, en ik zag de Vaginatie aan de ruit hangen, dus ben d'r maar achteraan gekuierd.

Heb wel effe getwijfeld toen ze in Tienray de snelweg afging, maar toch maar gevolgd. Mooi stukje pitoresk binnendoor gereden, en veel eerder dan verwacht aangekomen op de meet.

Mijn dank gaat uit naar de jonge dame in de Lupo daarvoor. :hug:

Split52
04-07-2010, 18:08
Vond ik eerlijk gezegd wel meevallen. :D
Mensen die daar wonen kun je zowieso niet serieus nemen :tongue:

Misha
04-07-2010, 18:32
Die verhalen heb ik ook meer gehoord inderdaad.. maar aangezien ik dagbezoeker was heb ik me maar ingehouden en een reply gepost op basis van mijn eigen ervaringen van vandaag. Ik vind het trouwens goed dat er tenminste nog iemand is die de ballen heeft een beetje kritiek te geven, zijn alleen maar dingen waardoor je het volgend jaar kan verbeteren, niet om iemand af te zeiken oid.. volgens mij denken namelijk veel mensen dat.. (neem nou die dixi opmerking en de nu volgende bijvoorbeeld).

Tiki Madness
04-07-2010, 18:59
Ben blij dat jij niet serieus genomen wordt want je hebt toch altijd wat te zeiken!
Misschien toch maar airride onder die bora schroeven. ;)

Michael

Misha
04-07-2010, 19:03
Blijft leuk .. zeiken mag niet, (opbouwende )kritiek mag niet.. ook vind ik het altijd opvallend als er al een rijtje met soortgelijke reply's staat, mensen om de een of andere reden altijd mijn stukkie eruit pakken.. achja, ik kan er alleen maar om lachen :)

Tiki Madness
04-07-2010, 19:09
Blijft leuk .. zeiken mag niet, (opbouwende )kritiek mag niet.. ook vind ik het altijd opvallend als er al een rijtje met soortgelijke reply's staat, mensen om de een of andere reden altijd mijn stukkie eruit pakken.. achja, ik kan er alleen maar om lachen :)
Waarschijnlijk omdat jij een beroepszeikerd bent!!
Back on-topic graag.

Michael

stij
04-07-2010, 19:13
Waarom zeiken jullie er omheen :D

het was gewoon geen toffe meeting slecht georganiseerd niet goed over somige dingen na gedacht :D

Maar dat mocht de pret niet drukken, :P

stij
popcorn erbij heren!

Tiki Madness
Ben zelf alleen vrijdag avond even geweest en vanmiddag om mijn auto weer op te halen.
Heel de meeting zag er strak georgainseerd uit.Er zijn altijd dingen die beter kunnen maar ik denk dat de organisatie dat zelf ook wel in de gaten heeft en al punten aangedragen heeft gekregen tijdens het weekend zelf.

Jongens tof dat jullie mijn auto wilden lenen en dat hij zo prominent tussen 2 zeer aparte golfjes mocht staan.Bedankt.

Michael

Misha
04-07-2010, 19:16
Ah, na dat gezeik kan er toch nog een on-topic reactie vanaf .. pluim voor jou :thumbup:

Martyn
04-07-2010, 19:17
Beroepszeikerd ?
Er is een verschil tussen zeiken en commentaar leveren, als er iets niet naar wens is op een meet dan mag dat toch gemeld worden ?
Uiteindelijk kunnen ze daar toch weer van leren of niet dan.

Dus als een pad naar een meet zwaar kut is moet je maar airride kopen ?
Wtf dat slaat totaal nergens op wat je daar zegt.

Verder heel gezellige dag gehad en veel gelachen.

breadfan83
04-07-2010, 19:18
Waarom zeiken jullie er omheen :D

het was gewoon geen toffe meeting slecht georganiseerd niet goed over somige dingen na gedacht :D

Maar dat mocht de pret niet drukken, :P

En je hebt de mannen van de organisatie daar natuurlijk ook persoonlijk op aangesproken, gisteren of vandaag, dapper als je bent. ;)

Misha
04-07-2010, 19:19
Precies Martijn.. gevalletje pot verwijt de ketel, maar ik heb 'm net al een pluim gegeven..
na 2/3 zeik-reacties is er dan toch nog een inhoudelijke reactie gekomen op de meeting.

Tiki Madness
04-07-2010, 19:26
Dus als een pad naar een meet zwaar kut is moet je maar airride kopen ?

Overdrijven is ook een vak.De gemiddelde oude straat in een binnenstad is niet veel beter. :tongue:

Michael

stij
04-07-2010, 19:31
gezever wat kan mij dat nou verrekken ik vond het gewoon even dat ik het moest melden,

en dat pad en het toilet is gewoon niet goed te praten

en een bekertje drinken voor 1,70 is al helemaal absurd.

ON-TOPIC :D

Martyn
04-07-2010, 19:41
Overdrijven is ook een vak.De gemiddelde oude straat in een binnenstad is niet veel beter. :tongue:

Michael

Ik overdrijf niet, als je drie keer je onderplaat er onder vandaan rijd...

Gebeurt tim niet in de binnenstad.

Plus overdrijven vind ik als je gaat roepen dan moet je maar air kopen dat is pas overdrijven.

Misha
04-07-2010, 19:44
Bescherming misschien? Als hij die niet had gehad had je de poppen helemaal aan het dansen gehad..

R32
04-07-2010, 19:46
gezever wat kan mij dat nou verrekken ik vond het gewoon even dat ik het moest melden,

en dat pad en het toilet is gewoon niet goed te praten

en een bekertje drinken voor 1,70 is al helemaal absurd.

ON-TOPIC :D
Volgens mij heb je dit al een aantal keer gemeld kom eens met wat nieuws :shake: .

(S)Low-Rider
04-07-2010, 19:49
Bescherming misschien? Als hij die niet had gehad had je de poppen helemaal aan het dansen gehad..

en zo te lezen heeft hij 2/3 keer de poppen aan het dansen gehad. Het pad was misschien niet helemaal optimaal, maar ik heb zat lage auto's gezien die dit pad wel konden berijden. Ken je dat gezegde van die ezel en een steen.... :)

breadfan83
04-07-2010, 19:49
Onderplaat bescherming?

D'r reed een totaal plat op de bek Lupo voor me bij het binnenrijden, en een nog platter gegooide Golf 2 en 35i bij het naar buiten rijden. Die hadden, met rustig en normaal rijden, nergens problemen mee.

Dat de weg niet ideaal was kan niemand omheen, maar een drama is een zandweggetje van 50 meter lang nou ook weer niet. Voordeel is dat er dan tenminste geen achterlijke op het idee komt te gaan lopen trappen met het naar binnen of buiten rijden. :thumbup:

Ieder voordeel heb z'n nadeel, en ieder nadeel z'n voordeel. ;)

Dan wordt er gemopperd dat de entreeprijs te hoog was, en dat de drankjes te duur waren, maar ondertussen moeten er wel meer wc's, meer verkeersregelaars en een welkomst-pakketje geregeld worden.

Dus we willen minder betalen en meer krijgen, maar ondertussen verkopen we wel standaard mk2's voor 3k en willen daar geen kritiek op hebben.

Wie zei dat ook weer over die pot en die ketel? :rolleyes:

Martyn
04-07-2010, 19:56
Onderplaat bescherming?

D'r reed een totaal plat op de bek Lupo voor me bij het binnenrijden, en een nog platter gegooide Golf 2 en 35i bij het naar buiten rijden. Die hadden, met rustig en normaal rijden, nergens problemen mee.

Dat de weg niet ideaal was kan niemand omheen, maar een drama is een zandweggetje van 50 meter lang nou ook weer niet. Voordeel is dat er dan tenminste geen achterlijke op het idee komt te gaan lopen trappen met het naar binnen of buiten rijden. :thumbup:

Dan wordt er gemopperd dat de entreeprijs te hoog was, en dat de drankjes te duur waren, maar ondertussen moeten er wel meer wc's, meer verkeersregelaars en een welkomst-pakketje geregeld worden.

Dus we willen minder betalen en meer krijgen, maar ondertussen verkopen we wel standaard mk2's voor 3k en willen daar geen kritiek op hebben.

Ja een lupo heeft geen onderplaat en een golf 2 ook niet en de 35i waarschijnlijk ook niet dus ja dat die hem er niet onderuit rijden is logisch.

En tim reed ook super rustig, dat maakte in zijn geval dus niet uit.

Misha
04-07-2010, 19:58
Onderplaat bescherming?

Beetje appels en peren verhaal.. je moet je ook wel bij de feiten houden, ik heb niet gezeurd over de prijzen, ik betaal graag voor een leuke meeting.. wc's lijkt me een basis behoefte, welkomst-pakket hoeft van mij niet, van de vw-scene van januari 2006 wordt ik namelijk niet warm.. ook niet als het tegen de 30 graden is.

Ik had overigens geen moeite met het pad (allicht niet) ik weet ook niet hoe Tim heeft gereden dus daar kan ik niet over oordelen, wat ik wel weet is dat ik er ook niet zo vrolijk van zou worden moest ik daar met 1 van mijn ex'en overheen moeten, maar schijnbaar is het iedereen zonder kleerscheuren gelukt dus zo extreem zal het niet geweest zijn denk ik dan maar.. trouwens wel jammer dat er altijd oude koeien uit de sloot worden gehaald, altijd nog iets om op te zeiken als je verder niks meer kan verzinnen.

breadfan83
04-07-2010, 20:01
Is goed jongens, jullie hebben gelijk, de meeting was een aanfluiting. Volgend jaar maar thuis-blijven en de klapstoeltjes op de stoep uitvouwen. :thumbup:

@Ronnie: wat zie jij d'r verdomme nog nuchter uit!? :D

Martyn
04-07-2010, 20:03
Aanfluiting ?

Heb je mij niet horen zeggen, heb alleen maar een opmerking over het pad gemaakt.

Misha
04-07-2010, 20:03
Is goed jongens, jullie hebben gelijk, de meeting was een aanfluiting. Volgend jaar maar thuis-blijven en de klapstoeltjes op de stoep uitvouwen. :thumbup:
Zo jammer hè dit ... 't zijn slechts wat puntjes van kritiek waar de heren Volksforum volgend jaar wat mee kunnen :rolleyes:

IngeLupo
04-07-2010, 20:08
Ja een lupo heeft geen onderplaat en een golf 2 ook niet en de 35i waarschijnlijk ook niet dus ja dat die hem er niet onderuit rijden is logisch.

En tim reed ook super rustig, dat maakte in zijn geval dus niet uit.

uhh lupo heeft wel een onderplaat... :)
Als je gewoon rustig rijd is er niks aan de hand

Martyn
04-07-2010, 20:10
uhh lupo heeft wel een onderplaat... :)
Als je gewoon rustig rijd is er niks aan de hand

Lang niet allemaal hoor.
En inderdaad als je rustig rijd is er niet zo veel aan de hand maar toch gaat het mis.
Maar commentaar/tips/suggesties worden niet gewaardeerd hier.

Richard
04-07-2010, 20:16
Lang niet allemaal hoor.
En inderdaad als je rustig rijd is er niet zo veel aan de hand maar toch gaat het mis.
Maar commentaar/tips/suggesties worden niet gewaardeerd hier.

Hoezo niet, heeft 1 iemand van de organisatie dan gezegt dat het niet gewaardeerd word?

Kon er zelf door familie bezigheden niet bij zijn, maar let wel dat volksforum een stichting is en aan zo'n dag word niets verdiend.

Commentaar word altijd geaccepteerd, de een breng het wat genuanceerder dan een ander. Denk maar zo, het ligt aan de opvoeding , zei mijn vader altijd.

soersie
04-07-2010, 20:19
golf 2 een onderplaat?

heb er nu toch al veel gehad en nog nooit gezien hoor

en een lupo eveneens!!

de meeting zelf was redelijk chill en gelukkig dat de 6 op 20" staat en dus redelijk hoog dus geen probs gehad met het terrein , verder was het eigelijk ronduit schandalig wat voor vieze vuile WC's dat waren! goed voor op 1 of andere marginale fuif maar ik heb het toch liever netjes! stonden wel een paar vette bakken tussen maar als de belgen thuisbleven was er al 60% minder volk :)

hajee
04-07-2010, 20:23
Ben vandaag geweest,

een aandenken kreeg je bij een beker frisdrank,want als ie leeg was, mocht je de beker meenemen..
en dát mag ook wel voor die €1,70.. :mad:

breadfan83
04-07-2010, 20:26
golf 2 een onderplaat?

heb er nu toch al veel gehad en nog nooit gezien hoor

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=50310 ;)

jellehier
04-07-2010, 20:27
eerst was ik nog ongelukkig dat ik niet hier naar toe ben geweest,

Maar als ik dit zo lees was ik met mn polotje het terein niet eens opgekomen omdat het geen 4x4 is ;)

eerlijk gezegd jammer dat ik niet kon,

en nog erger dat er hier zo gezeken kan worden over de kleine dingetjes, wat is er bijvoorbeeld gek aan €1,70 voor drinken? wat betaal je in de gemiddelde uitgaans gelegenheid voor een potje bier of een glasje cola?

vaak is het ook niet anders het organiseren van een beetje meeting gaat een behoorlijke hoeveelheid geld in zitten, en dat moet toch ook betaald worden.

verder jammer als dat paadje zo moeilijk was, maar een kunstoffen onderplaat red je carter pan echt niet hoor, als je er hard genoeg op rijd om je carter kapot te rijden dan lukt dat ook wel met dat stuk kunstof eronder. beschermplaat is dus boelpoep..

hopenlijk kan ik er volgend jaar wel bij zijn en zal het weer net zo goed of beter zijn dankzij of ondanks de kritieken dit jaar.

ps: wel opvallend dat het altijd de zelfde zeikerds zijn

Martyn
04-07-2010, 20:40
Hoezo niet, heeft 1 iemand van de organisatie dan gezegt dat het niet gewaardeerd word?

Kon er zelf door familie bezigheden niet bij zijn, maar let wel dat volksforum een stichting is en aan zo'n dag word niets verdiend.

Commentaar word altijd geaccepteerd, de een breng het wat genuanceerder dan een ander. Denk maar zo, het ligt aan de opvoeding , zei mijn vader altijd.

Richard,

Dat niet waarderen was niet richting de organisatie maar over het feit dat jan en alleman over je heen valt als je wat meld over een pad.
Ik had al gemeld richting de crew dat ik het als tip/suggestie melden.

Met mijn opvoeding is overigens niks mis :D

subdivision
04-07-2010, 20:47

Maar als ik dit zo lees was ik met mn polotje het terein niet eens opgekomen omdat het geen 4x4 is ;)

en nog erger dat er hier zo gezeken kan worden over de kleine dingetjes, wat is er bijvoorbeeld gek aan €1,70 voor drinken? wat betaal je in de gemiddelde uitgaans gelegenheid voor een potje bier of een glasje cola?

vaak is het ook niet anders het organiseren van een beetje meeting gaat een behoorlijke hoeveelheid geld in zitten, en dat moet toch ook betaald worden.

verder jammer als dat paadje zo moeilijk was, maar een kunstoffen onderplaat red je carter pan echt niet hoor, als je er hard genoeg op rijd om je carter kapot te rijden dan lukt dat ook wel met dat stuk kunstof eronder. beschermplaat is dus boelpoep..

hopenlijk kan ik er volgend jaar wel bij zijn en zal het weer net zo goed of beter zijn dankzij of ondanks de kritieken dit jaar.

+1

breadfan83
04-07-2010, 23:17
Het enige dat ik eventueel anders had gedaan was het organiseren van 't parkeren. Maar aan de andere kant was de sfeer wel lekker juist door dat ongedwongen parkeren. Als alles zo geordend in rijtjes had gestaan, had het waarschijnlijk alleen om de auto's gedraaid. Nu liep iedereen mooi kris-kras over het terein, en kwam elkaar tegen.

Wederom, ieder voordeel heb z'n nadeel. ;)

Edit: en wat die toegangsweg aangaat... de meeste forummers komen NIET uit Limburg, en hebben dus een gods kolere end moeten rijden. Ik kom zelf uit Limburg, en voor mij was het al dikke 80km rijden, dus veel anderen zullen tussen de 100 en 250 km gemaakt hebben. Als er dan een stukje zandweg van 50m op dat hele traject zit, moet dat toch niet zo'n probleem zijn lijkt me. Ik weet dat ik vandaag met een redelijk hoge auto gekomen ben, maar zelfs met de witte Golf was ik over die weg gekomen, geen probleem.

Laag rijden moet geleerd zijn zullen we maar zeggen. :D

Rob g60
05-07-2010, 08:10
Het was idd weer de moeite alleen het gras moet de volgende keer toch echt goed gestofzuigt worden want er lag veel te veel zand op ;)

Wat ik dan weer niet begrijp is dat een bijna iedereen zeurt over vieze wc's maar niemand ze vuil maakt. Dit gebeurt namelijk automatisch:confused:.

Verder weer een fantastisch weekend gehad met super weer een goede sfeer:thumbup:

Op naar volgend jaar met een aantal puntjes anders maarja welke meeting is 100% in orde

GerardMkIIVR6
05-07-2010, 08:45
Wat ik dan weer niet begrijp is dat een bijna iedereen zeurt over vieze wc's maar niemand ze vuil maakt. Dit gebeurt namelijk automatisch:confused:.

Inderdaad Rob iedereen zeikt over de wc's en klopt wie wil geen schone toilet.
Maar ik wil 1 iemand horen die ooit op een weekend meet is geweest waar een schone wc was.
NERGENS
Want op de meeste weekend meets zijn de meeste mensen varkens ;)
Edition38 iedereen vindt dat de BESTE weeked meet ooit nou bekijk daar de wc's eens na het eerste half uur en blijft het gehele weekend zo.
Je krijgt het gewoon niet voor elkaar zonder de weekend bezoeker zelf die wat mee doet om het schoon te houden ;)
Vuilnis zakken ligt ook aan de bezoeker zelf veel meets geweest in de jaren worden altijd zakken bij de entree gehgeven en worfden nooit gebruikt blijft altijd een zooi achter.
Ligt dus ook weer aan de BEZOEKER zelf.
Ja kan niet bij alles vewachten dat de orga het moet doen.
DE entree weg ja was kut maaaaar wel te doen heb laaaage meegemaakt incl Ruurd geen moeite mee.
En de meeste Mk4 rijders hebben Airride gebruik het dan :D

GerardMkIIVR6
05-07-2010, 08:48
En Tento ja klopt jij bent ook vaak in Luckau geweest nou dan moet jij ook wel gewend zijn dat de wc's op weekend meet ranzig zijn ;)
Want Luckau was nooit schoon.

Richard
05-07-2010, 08:57
kan me nog een dixie herinneren op chimay ( King of europe) waarbij de keutels een piramide boven de bril haden gevormd.. zo vol zat die..

dat was de topper

Misha
05-07-2010, 09:01
kan me nog een dixie herinneren op chimay ( King of europe) waarbij de keutels een piramide boven de bril haden gevormd.. zo vol zat die..

dat was de topperDan vraag ik me toch echt af welke smeerlap die laatste paar drollen heeft gelegd :D

Richard
05-07-2010, 09:06
wij ook, en ook degene die de belgische vlag erin had gezet

Tjeerd
05-07-2010, 09:24
:)
Ik hebhet prima naar mijn zin gehad, zondag. Ook complimentje voor de snelheid van de catering-wagen, was gelijk aan de beurt.

Ik kom met de jetta geen drempel over maar heb met het toegangspad geen enkele moeite gehad. Gewoon een beetje aan de zijkant rijden dan was er niets aan de hand.

Leuk iedereen weer gesproken te hebben.

Audilimburg
05-07-2010, 09:45
Mijn verbeterpuntje is volgens mij niet meegekomen uit het andere topic dus ik zet hem hier toch ook maar even neer.

Ik had het namelijk leuk gevonden als er nog meer standjes waren en dan het liefste standjes met onderdelen en andere snuisterijen. Zowel nieuw als tweedehands onderdelen. Ik vind het leuk om op meetings onderdelen in de handen te kunnen nemen die je normaal alleen in webshops ziet en dus niet goed kunt beoordelen. En je hoeft dan geen verzendkosten te betalen. Zo'n onderdelenhoek zoals in Budel zou natuurlijk fantastisch zijn!

Voor de rest een prima meet :thumbup:

berrie-120
05-07-2010, 09:46
Voor een 2daags meeting vond ik de zaterdagmiddag byzonder duur en tegen vallen als dagbezoeker, die toch verzocht worden op tijd weer te vertrekken.
Enkele reis was voor mij 2,5 uur en dan is het toch jammer.

Standjes vond ik ook erg weinig, en niet de moeite waard.

Gezien de vele meeting foto's was er pas werkelijk wat te doen op zondag.

Foto bij de ingang genomen.
http://farm5.static.flickr.com/4116/4757576343_fc0abb4597_z.jpg

ThomasIV
05-07-2010, 09:46
Ik vond het een leuke meet, ben het hele weekend geweest en was ondanks de warmte erg gezellig!!!

Natuurlijk puntjes van kritiek, zoals de weg er naar toe was voor de schroefset rijders onder ons best lastig, maar volgens mij is iedereen er gewoon gekomen :)

Enige grote nadeel vond ik als weekend bezoeker dat er geen douches waren, tent opgezet in de volle zon, en dan niet even kunnen douchen dat vind ik wel een belangrijk punt.

Voor de rest leuke meet, veel bekende en nieuwe mensen gesproken, genoeg ruimte en veel moois gezien!!!

audivwfreak
05-07-2010, 10:24
wegens persoonlijke omstandigheden kon ik helaas niet aanwezig zijn, vond het erg jammer want heb er reuze naar uitgekeken om weer eens een weekeind meeting mee temaken.

zoals ik de reactie's lees is het enkele mensen tegen gevallen dat is erg jammer om telezen.

want ik weet dat het veel tijd en enegie kost om zo'n evenement op tezetten en dan is dit ook nog een weekend meeting en daar gaat nog veel meet tijd en geld in zitten.

en aangezien het door liefhebbers en NIET door een commercieel bedrijf is geregeld zijn er natuurlijk altijd punten die verbeterd kunnen worden.

ga zelfs een in de schoenen staan van de organisatie of probeer zelf eens zo'n een meeting te organiseren dan houd men de meeste Commentaar wel voor zich!!

DUB05 en Volksforum zullen beide hun uiterste best hebben gedaan om alles in goede banen te leiden daar ga ik vanuit, ik zou dan ook zeggen ga door en neem eventueel de puntjes die verbeterd kan worden mee voor een misschien volgende treffen???

m.vr.gr Edwin

www.vagfryslan.com

Dennys
05-07-2010, 10:30
Ik ben alleen de zondag geweest, dus kan niks zeggen over de zaterdag, of over een weekendbezoek incl. kamperen...

er is natuurlijk altijd wel iets, maar mij zul je er niet over horen!
Ik ben al blij zat dat het weer meezat, volle zon, heerlijk temperatuurtje! :thumbup:

Voorderest heb ik gewoon een heerlijke dag gehad!

Misha
05-07-2010, 10:34
DUB05 en Volksforum zullen beide hun uiterste best hebben gedaan om alles in goede banen te leiden daar ga ik vanuit, ik zou dan ook zeggen ga door en neem eventueel de puntjes die verbeterd kan worden mee voor een misschien volgende treffen???Precies.. dat klopt, maar deze alinea spreekt je voorgaande wel een beetje tegen vind je niet?

Als je zelf geen meeting organiseert mag je geen kritiek leveren? Een verslagen topic is voor verslagen, als je dingen niet goed vond kan je dat melden (lijkt me juist welkom) zodat je het inderdaad mee kan nemen voor volgend jaar. Ik weet zeker dat al die mensen die kritiek hebben het niet beledigend of zeikend bedoelen.. maar goed, het lijkt wel alsof alleen de organisatie zelf dat inziet.. maar dat geeft in feite niet, het zijn die mensen die er uiteindelijk wat mee kunnen doen.

Audilimburg
05-07-2010, 10:58
Ik ben het eens met Misha (komt misschien omdat ik hem verder niet ken :D )

Van de ene kant roept iedereen tegen diegenen die kritiek hebben dat ze moeten zwijgen en zelf maar eens een meeting moeten organiseren en dat ze alles maar goed en geweldig moeten vinden en van de andere kant heeft iedereen het over verbeterpunten voor volgend jaar. Nou, zonder kritiek kan een evenement niet groeien of zichzelf verbeteren. De organisatie beseft dat in ieder geval en zijn zeker weten voornemens om zich de opbouwende kritiek aan te trekken voor volgens jaar.

Aan de andere kant zijn er hier ook wel mensen die de meeting volledig afzeiken en dat gaat dan ook weer nergens over want het was toch echt wel een geslaagde meeting, mits je geïnteresseerd bent in auto's en niet alleen in bier.

Misha
05-07-2010, 11:09
Ik ben het eens met Misha (komt misschien omdat ik hem verder niet ken :D ).Zo ongeveer al die haters zijn mensen die mij niet persoonlijk kennen :thumbup:

Maar ik vond het ook geslaagd hoor, gezelligheid moet je toch voor een groot deel zelf maken.. maar in Volksdub, zeker nu met deze locatie, zit veel meer potentie, en ik hoop dat er op deze manier het maximale uitgehaald kan worden de komende jaren.

audivwfreak
05-07-2010, 11:14
Precies.. dat klopt, maar deze alinea spreekt je voorgaande wel een beetje tegen vind je niet?

Als je zelf geen meeting organiseert mag je geen kritiek leveren? Een verslagen topic is voor verslagen, als je dingen niet goed vond kan je dat melden (lijkt me juist welkom) zodat je het inderdaad mee kan nemen voor volgend jaar. Ik weet zeker dat al die mensen die kritiek hebben het niet beledigend of zeikend bedoelen.. maar goed, het lijkt wel alsof alleen de organisatie zelf dat inziet.. maar dat geeft in feite niet, het zijn die mensen die er uiteindelijk wat mee kunnen doen.

ik zie niet in dat ik iets tegenspreek! maar zoals bepaalde mensen op het forum(bijna altijd de zelfde mensen) altijd alle meetings afkraken, wil ik tegen zeggen probeer het zelfs eens dan kom je er pas echt achter wat er allemaal gedaan moet worden, en als je dan een kleine club bent valt dat tegen, en als buitenstaander die nooit iets organiseert is het gemakkelijk om commentaar te leveren. hier laat ik het dan ook bij!!

vind het jammer dat ik zelf niet aanwezig kon zijn en tegen DUB05 en Volksforum wil ik zeggen voor de meeste bezoekers was het een schitterd treffen en ik hoop dan ook dat ik volgend jaar aanwezig kan zijn!!

m.vr.gr

Nick_J
05-07-2010, 11:15
Ik ben er het hele weekend geweest en kan niks anders zeggen dan Supermeeting!!! goed georganiseerd goed eten en drinken de Zaterdagavond en niet duur!! voor de gene die dat wel vinden, nou dan spaar je maar een jaartje langer en kom dan weer kijken, misschien dat je dan wel 1,70 over hebt voor een pilsje!
Ja enkel een douche is wel lekker maarja je kunt niet alles hebben voor dat ene nacht.
En de opstelling vond ik goed en zaols al eerder vermeld is iedereen liepkriskras door elkaar en toch werd alles gezien en zag je iedereen.
De weg erheen ja... een beetje stoffig en zoals Gerard al zei bijna iedere MK4/MK5 eigenaar geeft Airride heden ten dage dus gebruik dat dure onderdeel dan ook, en voor degene die met een schroefset rijden ja Gewoon rustig aan doen en links of rechts van het pad rijden en je overleefd die "50" meter wel!
Al met al veel lol gehad en hoop dat het volgend jaar weer een terug komend Treffen gaat worden.

Bedankt aan de organisatie!!

Groeten Nick.

Misha
05-07-2010, 11:18
ik zie niet in dat ik iets tegenspreek!Enerzijds zeg je dat je je commentaar voor je moet houden als je zelf niks organiseert en aan de andere kant zeg je dat de puntjes van kritiek meegenomen kunnen worden voor volgend jaar... wat moet je nou doen dan, wel of geen kritiek geven.. als je geen kritiek mag geven kan de organisatie 't ook niet meenemen voor de volgende keer.

jellehier
05-07-2010, 11:29
tja je hebt natuurlijk kritiek en je hebt KRITIEK

dat laatste is nogal vervelend. er zijn mensen die natuurlijk kritiek leveren over iets waar ze zelf meer aan kunnen veranderen dan de organisatie..

zoals prijzen voor catering, klachten over toegangswegen etc.

die prijzen zijn bijvoorbeeld zo gek nog niet.

en de toegangsweg ziet eruit alsof je gewoon met je ogen open een heel eind komt.. zolang je de laatste meters geen haast hebt en je je niet wilt laten zien/horen.

mellowyellow20VT
05-07-2010, 11:47
Ik heb een super ( zwaar ) ;) weekend gehad. Iedereen bedankt voor jullie komt.
En ook iedereen bedankt voor de aandachtspunten. Deze gaan allemaal meegenomen worden in de vergadering.

Heb weer een hoop mensen gesproken en weer een hoop dingen opgeschreven die volgend jaar een stuk beter kunnen. Ben blij dat er ook nog heel veel mensen zijn die mij/ons wel persoonlijk durven aan te spreken en niet de privacy van hun pc nodig hebben.

En als laatste wil ik zeggen dat we als organisatie een weekje rust nemen ( hebben we wel verdient ;) ). En vanaf volgende week weer druk gaan beginnen aan VOLKSDUB 2011. En ik hoop dat iedereen er dan weer bij is. En ons de kans geeft om te laten zien dat wij iets met de aandachtspunten hebben gedaan.

Greetzzzzz Sebas
www.dub05.com

Misha
05-07-2010, 11:53
tja je hebt natuurlijk kritiek en je hebt KRITIEK

dat laatste is nogal vervelend. er zijn mensen die natuurlijk kritiek leveren over iets waar ze zelf meer aan kunnen veranderen dan de organisatie..

zoals prijzen voor catering, klachten over toegangswegen etc.

die prijzen zijn bijvoorbeeld zo gek nog niet.

en de toegangsweg ziet eruit alsof je gewoon met je ogen open een heel eind komt.. zolang je de laatste meters geen haast hebt en je je niet wilt laten zien/horen.Prijzen van de catering kan je zelf wat aan veranderen? Dacht het niet.. overigens heb je mij ook niet gehoord over de prijzen maar dat terzijde. Andere puntje, je bent er geloof ik niet geweest dus een echt oordeel vellen over de toegangsweg kan je niet.. schijnbaar kom je inderdaad een heel eind aangezien niemand échte problemen heeft gehad, maar dat wil niet zeggen dat het volgend jaar niet verbeterd kan worden.

Vraag me toch af waarom ik dan KRITIEK geef en geen kritiek.. het gaat allemaal op een hele nette manier.. 'jullie' leveren kritiek op projecten/dikke mk4's of wat dan ook, ik lever zo op mijn beurt wat kritiek op een meeting.. prima toch? En nog nuttig ook.

johan-polo
05-07-2010, 11:55
Kritiek en verbeterpunten zijn er altijd zolang je iets organiseerd..
Ik heb zelf in de 10 jaar dat ik zelf in een organisatie zit die een meeting organiseerd nog nooit een perfecte meeting gezien.... :shake:
Wij zelf hebben ook elk jaar verbeterpunten die de bezoekers nog niet opgemerkt hadden.

Je kunt ook beter als je kritiek hebt het eens persoonlijk bespreken met de organisatie en dan zul je inzien dat je nooit alles in de hand hebt.

Het terrein is groot en men kan hier doorgroeien.....
Nu kan men ook investeren in het verbeteren.
De eerste keer op een nieuw terrein is het moeilijkste wat er is.
Na zo'n dag weet je pas wat beter kan voor de volgende editie's.

Over de toegangsweg... tja je kunt niet alles in de hand hebben.
Probeer maar eens aan een terrein te komen waar je welkom bent om zo'n evenement op te zetten. Voor degene die al eens met het bijltje hebben gehakt die weten hoe moeilijk dat is.

Samen met Ruud waren we als laatste standhouder/bezoeker weg.
Nog ff wat ervaringen met Peter uit gewisseld en weer naar huis na een leuk weekeinde.

Peter we spreken elkaar zekers weer.
Ik zeg op naar 2011 :thumbup:

De Pul
05-07-2010, 12:13
enige puntje wat me wel opviel is dat je aan de poort geen tasje meekreeg,die ikzelf altijd gebruik om m'n afval van die dag in te doen en naderhand in een vuilnisbak deponeer(het zij op de meet,danwel langs de snelweg op de weg terug).
wc's hoor je iedereen over klagen,maar wat hier ook al eerder gezegd werd,ze zijn niet goor neergezet,dus ergens gaat er iets mis;)
(oftewel als je eerst de pot onderschijt en daarna gaat lopen klagen dat de wc er niet uitzag ben je verkeerd bezig)
ik heb er zelf overigens geen gebruik van gemaakt,heb de brandnetels in de bosrand verfrist.
zeuren over prijzen slaat imo ook nergens op,als je er de centen niet voor hebt,blijf dan thuis,of neem van thuis genoeg spul mee zodat je niet aan een peperduur frisdrankje van !1.70! hoeft te lebberen....
over het pad zijn de meningen nog steeds verdeeld,maar zoals ik al zei,ik had er geen last van en zag ruurd met de cor net zo heerlijk wegschuiven.....
ook de f&i van mike en stefanie(waar ik mee opreed) kwam,laag als ie is,er gewoon zonder kleerscheuren overheen.

GerardMkIIVR6
05-07-2010, 12:19
wc's hoor je iedereen over klagen,maar wat hier ook al eerder gezegd werd,ze zijn niet goor neergezet,dus ergens gaat er iets mis;)
(oftewel als je eerst de pot onderschijt en daarna gaat lopen klagen dat de wc er niet uitzag ben je verkeerd bezig)

:goodpost: :thumbup:

tiefflieger
05-07-2010, 12:33
Leuke dag gehad gisteren, wij zijn ook geen hoogrijders maar konden goed over het pad heen komen. Beetje beleid en afstand houden (stof) en je had geen enkel probleem.

Enige puntje idd. de wc, ging 's morgens voor de 1e (en laatste) keer pissen en toen zaten de pisbakken overvol en trokken ook niet meer door (de mijne niet iig).
Hierdoor spettert de pis van je voorganger tegen je ballen aan en dat is niet fijn.

Afgezien daarvan gewoon prima geregeld, mooi terrein en je hoefde niet lang te wachten op je drinken en/ of eten wat soms wel eens anders is.

Tasje bij de ingang verdwijnt bij mij toch altijd ongeopend de kliko in dus ook die niet gemist.

Kortom wij van de Subdubbers hebben een leuke dag gehad en zijn er volgend jaar gewoon weer bij.

De Pul
05-07-2010, 12:37
Zo ongeveer al die haters zijn mensen die mij niet persoonlijk kennen :thumbup:

mag ik vragen waarom jij in godshemelsnaam overal 'haat,haters,haten' bijhaald?
je lijkt wel een gefrustreerde puber :screwy:

Misha
05-07-2010, 13:03
mag ik vragen waarom jij in godshemelsnaam overal 'haat,haters,haten' bijhaald?
je lijkt wel een gefrustreerde puber :screwy:
En jij lijkt wel een hater :thumbup:

classicline
05-07-2010, 13:18
Het Belangrijkste puntje heb ik nog niet gelezen...

KOFFIE :-)

Ik vond het een goeie en erg gezellige meet!
De weg was wat stoffig (niet erg moest toch nog poetsen!)
maar met de auto geen problemen gehad.
Eten was Perfekt!
vond 7,50 voor een dagentree echt niet duur!
Voor dat geld kun je ook niks organiseren en ook nog een geschenkje geven..;)
er waren genoeg mooie auto's
en het weer hadden ze Super geregelt.. heb nu nog een rooie kop:)

Jongens ga zo door ik ben er volgend jaar gewoon weer bij..!

jellehier
05-07-2010, 14:53
Prijzen van de catering kan je zelf wat aan veranderen? Dacht het niet.. overigens heb je mij ook niet gehoord over de prijzen maar dat terzijde. Andere puntje, je bent er geloof ik niet geweest dus een echt oordeel vellen over de toegangsweg kan je niet.. schijnbaar kom je inderdaad een heel eind aangezien niemand échte problemen heeft gehad, maar dat wil niet zeggen dat het volgend jaar niet verbeterd kan worden.

Vraag me toch af waarom ik dan KRITIEK geef en geen kritiek.. het gaat allemaal op een hele nette manier.. 'jullie' leveren kritiek op projecten/dikke mk4's of wat dan ook, ik lever zo op mijn beurt wat kritiek op een meeting.. prima toch? En nog nuttig ook.

Kerel ik heb jou naam nooit genoemd. Je gaat er gewoon automatisch vanuit dat het om jou gaat....

Catering prijzen kun je iets aan doen ja. Zorg dat je of gewoon de redelijke prijs betaald of neem iets van thuis mee, wat sowieso geen slecht plan is met weer zoals de afgelopen paar dagen dan verdroog je ook niet in de file oid.

Over de toegangs weg. Nee ik was er niet. Maar wat ik ervan zie en begrijp valt het nogal mee en zijn er een stuk lastiger plaatsen hier in arnhem of zelfs bij mij voor de deur.

De mensen die KRITIEK leveren zijn de mensen die de toon verkeerd leggen...

joostvw
05-07-2010, 14:56
1 puntje van verbetering:
maak er gezellig 3 dagen van :D vond het een top meeting!

Misha
05-07-2010, 14:59
De mensen die KRITIEK leveren zijn de mensen die de toon verkeerd leggen...Toon verkeerd leggen is lastig op een forum, dat ligt meer aan de mensen die het verkeerd opvatten..

martiepartie
05-07-2010, 15:09
Toon verkeerd leggen is lastig op een forum, dat ligt meer aan de mensen die het verkeerd opvatten..

jajajajaja.... :rolleyes:

Een niet al te jofele opvatting ;)

jellehier
05-07-2010, 15:16
Prijzen van de catering kan je zelf wat aan veranderen? Dacht het niet.. overigens heb je mij ook niet gehoord over de prijzen maar dat terzijde. Andere puntje, je bent er geloof ik niet geweest dus een echt oordeel vellen over de toegangsweg kan je niet.. schijnbaar kom je inderdaad een heel eind aangezien niemand échte problemen heeft gehad, maar dat wil niet zeggen dat het volgend jaar niet verbeterd kan worden.

Kerel ik heb jou naam nooit genoemd. Je gaat er gewoon automatisch vanuit dat het om jou gaat....

Catering prijzen kun je iets aan doen ja. Zorg dat je of gewoon de redelijke prijs betaald of neem iets van thuis mee, wat sowieso geen slecht plan is met weer zoals de afgelopen paar dagen dan verdroog je ook niet in de file oid.

Over de toegangs weg. Nee ik was er niet. Maar wat ik ervan zie en begrijp valt het nogal mee en zijn er een stuk lastiger plaatsen hier in arnhem of zelfs bij mij voor de deur.

De mensen die KRITIEK leveren zijn de mensen die de toon verkeerd leggen...

Bar
05-07-2010, 15:30
Volgende keer alvast op de zaterdag een bordje plaatsen dat naar het terrein wijst? Zag dat er zondag wel zo een bordje hing, maar dat was op de terugweg. We stonden serieus te twijfelen bij het eerder besproken zandpaadje... Toen maar besloten dat de organisatie dat de lage rijders niet aan zou doen. Vervolgens verder gereden tot we Duitsland binnenreden, Rob gebeld, teruggeslingerd via een rotonde en toch een gezellig weekend gehad! :)

apocalypsenever
05-07-2010, 15:32
Waar Mischa is, is popcorn :D

arnus71
05-07-2010, 16:01
Hebben jullie geen werk? ;)

De Pul
05-07-2010, 16:01
En jij lijkt wel een hater :thumbup:
rustig maar jochie,het was niet zeikerig bedoeld...
gewoon opbouwende kritiek,that's all;)

jellehier
05-07-2010, 16:02
Toon verkeerd leggen is lastig op een forum, dat ligt meer aan de mensen die het verkeerd opvatten..
Tja bepaalde woorden zou je ook kunnen laten zitten of vervangen voor iets van neutraler aard

Misha
05-07-2010, 16:17
Dat had gekunnen, al vind ik dat ik me alleen 'extreem' heb geuit over het pad, rest vind ik behoorlijk neutraal.
Maar d'r zijn mensen die 't anders aanpakken, maar goed daar heb ik niks mee te schaften (zou je ook moeten doen).

Gerben, 't is schijnbaar echt heul lastig om de plank te raken of niet.. al de zoveelste keer dat je 'm mist :thumbup:

De Pul
05-07-2010, 16:19
Dat had gekunnen, al vind ik dat ik me alleen 'extreem' heb geuit over het pad, rest vind ik behoorlijk neutraal.
Maar d'r zijn mensen die 't anders aanpakken, maar goed daar heb ik niks mee te schaften (zou je ook moeten doen).

Gerben, 't is schijnbaar echt heul lastig om de plank te raken of niet.. al de zoveelste keer dat je 'm mist :thumbup:
welke plank?

corrado-usa
05-07-2010, 16:27
zijn misschien een paar dingetjes wat niet goed was nou en hebben een erg mooie tijd gehad en was zomaar voor bij.
nou ja zondag was lang :D weet wel hoe dat komt. ;)

volgend jaar die dingen veranderen en je hebt een top meeting echt een duim verdiend :thumbup:
doe jullie niet na om zo iets voor elkaar te krijgen.

mverh85
05-07-2010, 16:31
Ben alleen de zondag geweest en ga al een tijdje mee naar meetings toe, wat ik er van vind is het dit :

Dag entree was niet te duur in duitsland vragen ze wel eens 20 euro en dat is dan ook vrij normaal. De weg ernaar toe is te doen mits je gewoon rustig aan doet.

Drinken enof eten is altijd handig om dat zelf mee te nemen, op welke meeting je dan ook komt, drinken en eten kosten je gewoon geld. Dus wil je goedkoop eten of drinken neem het dan zelf mee.
Er mochten wel wat vuilniscontainers neergezet worden om afval in te deponeren, zag veel bierflesjes en plastic afval liggen. Maar zoals velen al zeggen is deze plek een hele goede om verder uit te kunnen breiden en een internationale meeting te kunnen houden.

Iemand hierboven zei welke wc's er nou wel schoon waren, nu ben ik wel iets gewend qua viezigheid maar bij deze meeting vond ik het toch wel erg vies, als je er buiten stond stonk het gewoon, mijn vriendin is moest daar plassen want ja als vrouw ga je niet in de bosjes zitten maar toen ze terug kwam zei ze inderdaad ook dat het nogal smerig was en de hele grond was ook nat(sta je dan op je slipperts) of dit nu iemands zeik is of gewoon water van de schoonmaker, daargelaten. Ik heb zelf maar even de plantjes gewaterd.
Dat bos is wel een mooie omgeving ! .

Verder gewoon een hele mooie en lekkere dag gehad.

Veel mensen daar gesproken weer wat gezichten bij namen kunnen zetten.
Alomal gezien de kleine puntjes, toch een super dag gehad en hopen dan dat het volgend jaar nog beter gaat worden dan het nu als is/was. :)

Toch al kom je op een meeting waar wel alles tot in de puntjes geregeld is en niemand wat te klagen heeft dan wordt er weer gezegd dat bijv. de broodjes al snel op waren of dat er lange rijen stonden,of over wat slechtere autos die er tussen stonden dus er is altijd wel wat.

Ik zou zeggen, kijk volgend jaar nog eens en ga er vanuit dat het dan ietwat beter zal zijn als de ervaringen van deze, anders zou dit topic er ook niet zijn :thumbup:

ronnieabf
05-07-2010, 16:43
doe mij volgend jaar maar bier waar je geen punt hoofd van krijg!!!
en voor de rest vond ik het wel best

Alberto
05-07-2010, 17:41
Even een recatie van mij ,WC was een probleem , makkelijk genoeg
Maar dan vind ik dat het meest erge dat er mensen hun behoefte laten liggen
als er even geen water is om door te trekken !
Waarom niet even naar iemand van de Crew toe lopen en melden :screwy:
Wat mijn vrouw wel deed , en zo een klein probleem later was opgelost
door de organisatie (2e waterslang er op gezet door de beheerder)

Net wat Gerard zegt , varkens BAH
en als de BEZOEKERS het nu schoon houden , is een kleine WC zelfs genoeg !

Catering was naar mijn idee prima , al had naar mijn idee de patat kraam zaterdag middag /avond ook wel open mogen gaan
Maar geloof dat dat een bij de organisatie bekend probleem was (als ik het goed begrepen heb :redface: )

Koffie probleem zondag morgen .
Was wel een beetje een catering fout , met 1 koffie zet apparaat kan je de stroom van 240 man/vrouw niet voor houden
Zeker niet als je halve kannen vol zet (zelf gezien )
Denk dat daar door er geen koffie was voor de dag bezoekers zondag morgen

Bier smaak kan ik niks over zeggen , geen druppel gehad
door mijn pootje en de chemie die ik daar voor moest slikken :shake:

Zand pad was prima te doen , geen enkel probleem
je moet natuurlijk wel even je rijstijl aanpassen

Verder zou ik persoonlijk de indeling van het terrein anders doen
camping voor aan rechts naast de ingang
Voordeel wat je er dan van had gehad , was de WC en het feest dicht bij de camping .

Verder was het goed geregeld , relaxt ,een heel hoog Baarlo gevoel
miste alleen het circuit :D :thumbup:
Het terrein zelf was natuurlijk Mega
daar kan je leuke dingen mee doen

Volgend jaar zeker weer aanwezig
Dikke prima mannen :thumbup:

daanpolo
05-07-2010, 18:23
ik vond de meet echt super
goed geregeld allemaal
geen geziek over het plaatsen van de tenten en hoe je de auto er bij neer wilde zetten
en niet te veel van die zeik regeltjes en zo
de wc's waren niet super maar de slechte staat was meer de tereinhouder aan te rekenen als de crew en ze worden niet uit zich zelf smerig
maar ze hadden bijvoorbeeld wel op zondag een poetsdoekje er over te gooien
en mischien de volgende keer 1 of 2 wc wagens neer te zetten
en over de oprit ja hij was niet vlak maar hij was ook niet overdreven slecht
en dat is ook het risico als je de auto verlaagd dan moet je hem hoger zetten
of airride kopen als je bang bent voor beschadigingen
en het bier was niet zo lekker heb ik gehoord (ben zelf geen bierdrinker)
en het zou mischien wel slim zijn om de volgende keer voor de weekend bezoekers per auto een vuilniszak te uitdelen

maar meer plus als minpunten

groeten daan

Alberto
05-07-2010, 18:25
ik vond de meet echt super
goed geregeld allemaal
geen geziek over het plaatsen van de tenten en hoe je de auto er bij neer wilde zetten
en niet te veel van die zeik regeltjes en zo
de wc's waren niet super maar de slechte staat was meer de tereinhouder aan te rekenen als de crew en ze worden niet uit zich zelf smerig
maar ze hadden bijvoorbeeld wel op zondag een poetsdoekje er over te gooien
en mischien de volgende keer 1 of 2 wc wagens neer te zetten
en over de oprit ja hij was niet vlak maar hij was ook niet overdreven slecht
en dat is ook het risico als je de auto verlaagd dan moet je hem hoger zetten
of airride kopen als je bang bent voor beschadigingen
en het bier was niet zo lekker heb ik gehoord (ben zelf geen bierdrinker)
en het zou mischien wel slim zijn om de volgende keer voor de weekend bezoekers per auto een vuilniszak te uitdelen

maar meer plus als minpunten

groeten daan

dat was ook een punt die ik al weer was vergeten :thumbup:

Herm Schreurs
05-07-2010, 19:05
Beste mede-forummers.
Dit topic gaat over verbeter-punten voor de meeting en niet over verbeter-punten over de reacties van de posters in het verbeter-punten-voor-de-meeting-topic.

Laten we het dan ook over de ervaringen en eventuele aandachtspunten hebben om mee te helpen volgend jaar te verbeteren.
Met opmerkingen als: "slecht georganiseerd", "vieze meeting" kan niemand wat aanvangen.

Dus laten we weer lekker bek on toppik gaan!

En hou in gedachten: wat ging volgens mij niet helemaal lekker en vooral: hoe zou het beter kunnen.
Er hoeft dan ook niet meteen gereageerd te worden op een post van iemand anders. De organisatie gaf al aan dat ALLE opmerkingen meegenomen zullen worden in de vergaderingen voor de volgende Volksdub.

Van mij krijgen ze een dikke 10 voor de gehele meeting het hele weekeind!
Op naar volgend jaar!

breadfan83
05-07-2010, 19:12
Eten was Perfekt!

Inderdaad, en retesnel waren ze ook nog. Het was toch goed druk daar bij die kraam, maar eigenlijk niemand hoefde lang te wachten. :thumbup:

En wat krijg je normaal in zo'n zakje? Reclame, 'n pen die het niet doet, 'n kladblokje en een plastic zak er omheen die je daarna als vuilniszak gebruikt. Meestal dient alles dat er oorspronkelijk in zat ook nog als eerste vuilnis. Ik kijk er normaal amper in tenminste, en de meeste mensen die ik ken doen er verder ook niks mee.

Enige dat ik nog van een meet overheb is een hondslelijke mok waarvan ik hoop dat ie eens kapot valt. Je kunt er niks mee, maar betaalt er wel voor. Vond het wel prima zo. De entree-prijs was mooi vond ik, en reclame haal ik me wel bij de standjes op als ik daar belang bij heb. :thumbup:

Wat die wc's aangaat... zorg gewoon dat je de boel niet zo ongelofelijk smerig maakt, dan hoeft de volgende er ook niet in te zitten.

@JoostVW. :D Inderdaad, 't was 'n dag te weinig. :D

BBS-Mike
05-07-2010, 20:16
Ik heb het zeker naar mijn zin gehad met een leuk groepje!

Het pad: prima te doen als je langzaam rijd, heb ik geen probleem mee......kan je daar op die locatie ook weinig aan veranderen denk ik!

Toilet: dit kan idd wel beter.......maar wat ik moet doen heb ik ook gedaan!

GEEN IJSJES!!!!!!!!!!!

Gezellig!

Leuk.....ZEKER!

Tot volgend jaar dan maar weer!! :thumbup:

classic-edition
05-07-2010, 21:22
Nou dan ik ook maar even.
Ik heb zelf nooit in de organisatie van een meet gezeten maar bezoek ze al wel een tijdje.

Entree € 7,50 was goed te doen en niet duur

Eten was goed en snel € 3,50 voor een broodje hamburger is gewoon normaal en ook € 1,70 voor een frisdrank of biertje is wat je in de kroeg of op een ander evenement ook betaald. Wil je dit niet uitgeven neem je gewoon eten en drinken mee van thuis.

Toiletten op charly's zijn altijd netjes alleen daar zit dan wel een dame bij die het schoonmaakt.Deze dame werk niet voor niets dus als je wil betalen voor een schone wc is dit ook wel op te lossen. Ik was alleen op zondag ,maar kan me wel voorstellen dat je even wil douchen (in een schone douche)als weekend bezoeker.

Welkomstasje met vaak veel reclame en een oude vw-speed uit 1986 zit ik ook niet op te wachten, een zak om het afval in te doen is wel altijd handig.

Het terein is erg groot en heeft genoeg potentie om te kunnen groeien.
Ik zou bij meer weekendbezoekers en camping gedeelte maken en een veld voor show en shine zoals op vagfest. Een apart gedeelte met standhouders was een goed idee en kan ook mooi meegroeien in de komende jaren.

Met 700 bezoekers valt het niet mee om de wc en het terein helemaal schoon te houden,ook daar moeten de bezoekers aan mee willen werken.

Ik heb me goed vermaakt en veel mensen weer gesproken.

Organisatie bedankt voor de prijs en de leuke dag die ik mede dankzij jullie heb gehad :thumbup:

Alberto
05-07-2010, 21:43
Toiletten op charly's zijn altijd netjes alleen daar zit dan wel een dame bij die het schoonmaakt.Deze dame werk niet voor niets dus als je wil betalen voor een schone wc is dit ook wel op te lossen.
is gewoon de oplossing . :thumbup:

classic-edition
05-07-2010, 22:47

Ach het is allemaal zo makkelijk ;) :D

Jan-Jelle
05-07-2010, 22:59
maar dan gaat iedereen weer zeuren omdat ze dan 50 cent moeten betalen... :shake:
:D

breadfan83
05-07-2010, 23:03
maar dan gaat iedereen weer zeuren omdat ze dan 50 cent moeten betalen... :shake:

Gewoon 2 euro op de entreeprijs knallen en gratis laten poepen. Geen haan die ernaar kraait, en die toilet-juffrouw krijgt tenminste ook nog wat voor d'r harde werken. :thumbup:

HannoverEdition
05-07-2010, 23:54
Gewoon 2 euro op de entreeprijs knallen en gratis laten poepen. Geen haan die ernaar kraait, en die toilet-juffrouw krijgt tenminste ook nog wat voor d'r harde werken. :thumbup:

Now we're talking about ''the real SHIT'' :D :D

a.busser
06-07-2010, 04:53
Interesant topic voor meeting organisatoren!
(Ja, dat is een serieuse opmerking)

Alberto
06-07-2010, 06:14
doen we voor die gasten de viese wc's open , bord er boven
WC SCHOON 0,50 .................................... WC VIES , GRATIS

kijken welke drukker is :D

Christiaan
06-07-2010, 10:45
Verder was het goed geregeld , relaxt ,een heel hoog Baarlo gevoel
miste alleen het circuit :D :thumbup:

Zo, wat en compliment :thumbup:

Alberto
06-07-2010, 11:44
Is wel zo Christiaan , (jou gemist trouwens ) reed het zand pad over , en het terrein op , eerste wat rika en ik zeiden , lijkt wel Baarlo

mellowyellow20VT
06-07-2010, 14:35
Het Belangrijkste puntje heb ik nog niet gelezen...

KOFFIE :-)

Ik vond het een goeie en erg gezellige meet!
De weg was wat stoffig (niet erg moest toch nog poetsen!)
maar met de auto geen problemen gehad.
Eten was Perfekt!
er waren genoeg mooie auto's
en het weer hadden ze Super geregelt.. heb nu nog een rooie kop:)

Jongens ga zo door ik ben er volgend jaar gewoon weer bij..!

Hey Twan,

Zal je volgend jaar op koffie trakteren :D Om het goed te maken ;)

oakgreen20vt
06-07-2010, 15:47
Ik ben er het hele weekend geweest, en heb niets te zeiken. Ik vond het bere gezellig, en overal en op iedere meeting is wel wat te zeiken, maar het valt niet mee om het een ieder naar zijn zin te maken.
Mijn mening is dat de mensen van de organisatie hun best hebben gedaan, en ze zullen er vast alles aan doen om het geheel verder te verbeteren.
En wat mij betreft mogen jullie mij nu alweer op de lijst zetten voor volgend jaar, want dan ben ik zeker weer van de partij.

mellowyellow20VT
06-07-2010, 15:48
Ik ben er het hele weekend geweest, en heb niets te zeiken. Ik vond het bere gezellig, en overal en op iedere meeting is wel wat te zeiken, maar het valt niet mee om het een ieder naar zijn zin te maken.
Mijn mening is dat de mensen van de organisatie hun best hebben gedaan, en ze zullen er vast alles aan doen om het geheel verder te verbeteren.
En wat mij betreft mogen jullie mij nu alweer op de lijst zetten voor volgend jaar, want dan ben ik zeker weer van de partij.

Staat genoteerd. :D

corrado-usa
06-07-2010, 16:08
kom zeker ook weer volgend jaar maak er dan 3 dagen van. :D

p.s alles was goed voor elkaar :thumbup:

Christiaan
06-07-2010, 16:09
Is wel zo Christiaan , (jou gemist trouwens ) reed het zand pad over , en het terrein op , eerste wat rika en ik zeiden , lijkt wel Baarlo

Heb jullie allemaal gemist, maar wel fijn dat ik ook nog gemist ben :redface: . Afgelopen nacht pas terug gekomen van vakantie.....

Verbeterpuntje voor volgend jaar, dat ik er ook bij ben :thumbup:

breadfan83
06-07-2010, 16:44

breadfan83
06-07-2010, 16:47

Ben er nooit geweest, maar wat ik ervan hoor is dat het gewoon een heel gezellige meet moet zijn geweest.

In dat opzicht is het zeker geslaagd, waarschijnlijk mede doordat er niet zo strikt werd geparkeerd, en iedereen een beetje z'n plekje kon zoeken.

Normaal loop je de rijen voorbij, stap je in de auto, en ben je naar huis. Nu liep alles door elkaar heen, kwam elkaar tegen, en raakte aan de praat. Vond het veel meer een mensen-meet dan een auto-meet als ik eerlijk ben, in de allerbeste zin van 't woord. :thumbup:

JarnoVWPolo6N
06-07-2010, 17:27
Kort samengevat heb ik een gezellig weekend gehad, helaas te laat aangekomen op de zaterdag, waardoor we het gros van de lol op de zaterdag gemist hadden, maar dat is onze eigen fout geweest ;)

Sterke punten vond ik de behulpzaamheid van de crew, ook hoe vaak de wc's werden schoongemaakt was top, frietkraam was goed, bar zondag overdag ging lekker vlot.

Wat puntjes van aandacht:
-toevalsweg, niet echt in jullie pakket om aan te gaan pakken, maar wel een negatief puntje
-bordjes langs de weg, we waren er blijkbaar al 2 maal voorbij gereden en hadden dat inritje compleet over het hoofd gezien :(
-douches zijn een welkome extra volgend jaar, net als meer wc's of centraler geplaatst
-het viel mij op dat ik enkel schapenstront aantrof in de hoek waar men de tenten diende op te zetten :D stront + slippers + geen douche = stuntelen om je voeten in de wasbak te krijgen bij de toiletten :D (ik verwacht natuurlijk niet dat er stront geschept word door de organisatie, maar misschien een idee om dat volgend jaar eerst even te checken?)

Verder: duimen omhoog voor de organisatie, ik weet zelf hoe lastig het is om de eerste meeting op een nieuw terrein te organiseren, neem daarbij ook het grotere opgezette geheel, en jullie hebben er een hele klauw aan (gehad), mijn respect voor het werk, de inzet top! Verbeter de punten die ik tot nu toe in dit topic gelezen heb, en sommige zelf herhaald heb, en ik weet zeker dat jullie uit kunnen groeien tot de Nederlandse VAG-Fest!
Tot volgend jaar zou ik zeggen!

Alberto
06-07-2010, 17:35
en ik weet zeker dat jullie uit kunnen groeien tot de Nederlandse VAG-Fest!
:goodpost:

bugs
06-07-2010, 17:51

Nou Jelle, je was er echt wel opgekomen hoor, het was alleen een beetje stoffig, maar er was water verkrijgbaar om de boel weer schoon te maken!

De entree is echt niet duur, bij autopraxx betaal je meer en de horeca is ook een stuk duurder, hier hoor ik nooit iemand over klagen!

1.70 is inderdaad een redelijk normale prijs, de bekertjes waren wel wat kleiner dan normaal, maar goed, het is gewoon zo en als je dorst hebt dan koop je het toch!

De mensen die zeuren hebben zelf nog nooit een meeting georganiseerd, weten dus niet hoeveel werk er in zit!

en er komt bij: het terrein is denk ik ook gehuurd, en dit moet ook terug worden verdiend!

Het was jammer dat er geen koffie was, maar dat hebben we even gehaald bij het tankstation daar in de buurt.

Maar: het was een gezellige dag, ik heb mij erg vermaakt! Een nieuw terrein is gewoon moeilijk en de organisatie had dit zelf ook goed in de gaten!
De sfeer was goed en gezellig!

Organisatie: Bedankt voor alles en tot volgend jaar!

hajee
06-07-2010, 17:54

:D :D
kijken waar de drukker in gaat? op de schone (€0,50-) of de vieze(gratis) ?

ik denk de bosjes...

Dirk
06-07-2010, 19:28
:D :D
kijken waar de drukker in gaat? op de schone (€0,50-) of de vieze(gratis) ?

ik denk de bosjes...

Peter kom er maar in!!

sixpack
06-07-2010, 20:34
VAG fest playdoh drukker ....

breadfan83
06-07-2010, 20:49
-bordjes langs de weg, we waren er blijkbaar al 2 maal voorbij gereden en hadden dat inritje compleet over het hoofd gezien :(

Ik had de mazzel dat ik erheen geloodst werd, maar heb die piepkleine en lage bordjes ook niet echt goed gezien. Heb van meerdere mensen gehoord dat ze ook problemen hadden met de wegwijzering, en pas na enkele keren heen en weer rijden de bordjes hadden gezien. Misschien volgende keer iets hoger zetten, of met felle kleuren werken ofzo. :thumbup:

Iets anders dat misschien te doen is, is enige tijd van te voren, desnoods in het meeting-topic van Volksdub (of welke andere meet dan ook) aankondigen dat vrijwilligers altijd welkom zijn, al is het alleen al om die bordjes te plaatsen.

Een betere meet begint bij jezelf of zoiets, dus als je denkt iets beter te kunnen, is het altijd mooi als je dat ook laat zien. Meeting om de hoek? Steek dan even een paar uurtjes de handjes uit de mouwen en help hier en daar mee. Vooral voor iets als Volksforum, een stichting, is dit handig.

vw roadwarrior
06-07-2010, 21:15

Mee eens,was ook zo'n leuke toegangsweg :)

Alberto
06-07-2010, 21:52
Mee eens,was ook zo'n leuke toegangsweg :)
Klopt :D ,

monark
06-07-2010, 21:59
wat een gezeik over een paar wc hokken,op elk groot evenement waar veel bezoekers komen is het altijd een dikke bende...dus dan neem ik volgend jaar wel een Friese wc reiniger mee :D :D

http://www.volksforum.com/albums/files/2/0/9/2/9/stoomcleaner149.jpg

Tjaap
06-07-2010, 22:35
We hadden een Kärcher..zaterdag de hele bende 2x uitgespoten en zondag nog meerdere keren met het handje en een sopje.
Persoonlijk vind ik het ook nogal vreemd dat de ene zegt dat de WC's te smerig waren om aan te gluren en de andere zegt dat zn zwangere vrouw nergens last van had en een schoon toilet had. Ik ben het er volledig mee eens dat ze er niet netjes uitzagen, maar volgens mij waren ze toch redelijk schoon gehouden.

monark
06-07-2010, 22:42
We hadden een Kärcher..zaterdag de hele bende 2x uitgespoten en zondag nog meerdere keren met het handje en een sopje.
Persoonlijk vind ik het ook nogal vreemd dat de ene zegt dat de WC's te smerig waren om aan te gluren en de andere zegt dat zn zwangere vrouw nergens last van had en een schoon toilet had. Ik ben het er volledig mee eens dat ze er niet netjes uitzagen, maar volgens mij waren ze toch redelijk schoon gehouden.

ik heb zelfs nog op jou staan wachten toen je met de slang aan het spuiten was toen ik de rallye even van het stof wou ontdoen.
ze zagen er wat ouderwets uit maar waren redelijks schoon volgens mij.
zelf ben ik jaren naar harley davidson en andere motor treffens geweest dan was dit hier super schoon en daar hoorde ik ook nooit iemand klagen :D

Stijn
06-07-2010, 22:47
Ach we kunnen lang praten over die WC's, maar we zijn er zelf al lang uit: dat kan beter. De klachten zijn dus wel degelijk gegrond en we zien het in. Doen we volgende keer beter, zo ook andere zaken.

Zo gaan we keer op keer vooruit waarschijnlijk, en met dit als lang niet gekke basis komen we misschien nog wel een heel eind :) Ik zou zeggen: kom het volgend jaar vooral eens opnieuw testen ;)

Alberto
06-07-2010, 22:59
:lock:

Cabbie_mk3
06-07-2010, 23:05
en maar huilen de jochies die een steentje schraapte op het pad, over de weekendprijs de indeling van de auto"s... bla bla bla. organiseer zelf lekker een meet jung! (Y) een dagje douche overslaan vind ik niet erg hoor voor zo'n meet. fles water in me mik en ik ben voor de dag weer ff fris! volgend jaar zeker weer aanwezig!! super jongens!

breadfan83
07-07-2010, 22:21
Een vriendin van me in de VS heeft deze eens gemaakt voor een gtg van regionale Vortexers, misschien is dit wel iets leuks voor in een welkoms-tasje op een meet als deze, mede-georganiseerd door een forum, of om gewoon uit te delen bij binnenkomst.

http://i26.tinypic.com/2wfoitj.jpg

Edit: heb het plaatje nu via imageshack en tinypic ge-upload, maar ik zie in beide gevallen een rood kruisje. Ben ik de enige? :confused:

Tjaap
07-07-2010, 22:27
ik zie ook niks.

Beetlefreak
07-07-2010, 22:35
In beeld hier!

breadfan83
07-07-2010, 22:35
Om de een of andere reden upload ie juist dat plaatje niet, ook niet als ik het open en copy-paste naar een ander bestand. :confused:

Dan maar van google plukken:

http://sienawanlass.files.wordpress.com/2009/08/hello-my-name-is-sticker.jpg

Marcski
08-07-2010, 10:30
leuk idee :D maar lijkt me meer iets voor een kleine regionale meeting dan eentje met 1000+ bezoekers

SpiderClass
09-07-2010, 09:28
Waar jullie je kunnen verbeteren? :D :tongue:

- Champagne bij entrance
- Volksforum en dub05 die je tent op zetten
- Donald Duck's bij de wc's
- 's-Ochtends het zware/bonkende hoofd ontnemen
- Ontbijt op bed MET koffie
- Bij vertrek een tasje met ITB's, KMS, BBS'jes etc.
- Geen kamelen drollen overal

Verder was alles top! Super weekend gehad. Volgende keer doen we het gewoon weer dunnetjes over... Zelfs zonder enige verbeteringen/veranderingen kom ik graag weer :tongue:
Wil er nog wel even bij zeggen dat super geluk hebben gehad met het weer! Want met (veel) regen was het ongetwijfeld 1 groot modder bad geweest, maar dan hadden we ons ook wel vermaakt :thumbup:

breadfan83
09-07-2010, 09:31

- Champagne bij entrance

Geweldig! :D

Iemand van de crew die de hele dag achter je aan loopt met een parasolletje in de handen en een koud drankje zou ook wel fijn zijn. :rolleyes:

GerardMkIIVR6
09-07-2010, 09:35

- Champagne bij entrance

Verder was alles top! Super weekend gehad. Volgende keer doen we het gewoon weer dunnetjes over... Zelfs zonder enige verbeteringen/veranderingen kom ik graag weer :tongue:
Wil er nog wel even bij zeggen dat super geluk hebben gehad met het weer! Want met (veel) regen was het ongetwijfeld 1 groot modder bad geweest, maar dan hadden we ons ook wel vermaakt :thumbup:

Hahahahaha :D :lmao: :own:

Marcski
09-07-2010, 09:40
:lmao: :lmao: :lmao: :thumbup:

en inderdaad, met een modderbad kan je je ook best vermaken; http://www.youtube.com/watch?v=HtwNKDUeA8M

Alberto
09-07-2010, 10:27
:D het bad was er wel , modder niet jammer genoeg :D

Stijn
09-07-2010, 12:33
Ben er nog even doorheen gereden met de Rallye, kon het niet laten :p

Rob g60
09-07-2010, 14:07
Ben er nog even doorheen gereden met de Rallye, kon het niet laten :p

Ik heb er met de kever ook een paar keer voor gestaan zo van zal ik:D

Beetlefreak
09-07-2010, 22:35