Log in

View Full Version : Navigatie inbouwen

wesleymk2
05-07-2010, 10:53
heyy,

ik heb een vraagje,

ik wil in mijn mk2 een navigatie inbouwen wat standaard uit een golf 5 komt :screwy:

nu heb ik van marktplaats een blaupunt navigatie/radio gekocht als het goed is uit een golf 5.nu was ik alles aan het aansluiten in me auto en alles zit goed +,-, antenne enz maar me scherm gaat niet aan. :mad:

er zit nog een pinnetje achterop de radio die word benoemd als code wat kan ik op deze aansluiten :confused:

je hoort hem wel opstarten enz maar hij geeft geen beeld.

ik heb de code enz erbij moet ik deze misschien ergens van te voren invoeren of ligt het echt aan dat stekkertje wat mist :redface:

ik hoop dat iemand advies heeft volkswagen zelf durfde het niet te zeggen moet ik mijn auto maar neerzetten zeiden ze maar het ging serieus geld kosten zei die :screwy:
http://i430.photobucket.com/albums/qq22/wesleymk2/dagelijkseautotje.jpg

groetjes

twan16v
05-07-2010, 18:04
je hebt wel muziek of ?
anders moet je masse maken aan de kabel waar handrem op staat , is namelijk een beveiliging

wesleymk2
05-07-2010, 20:44
je hebt wel muziek of ?
anders moet je masse maken aan de kabel waar handrem op staat , is namelijk een beveiliging

hoi
thnx voor je reactie maar ik heb ook geen muziek helemaal niks je hoort wel dat het apparaat contact maakt maar gaat niet aan

Justin
06-07-2010, 17:56
niet toevallig 2 kabels verwisseld met elkaar?
en was de radio werkend toen je hem kocht?

Rickster
06-07-2010, 20:31
Golf 5 werkt met canbus dus volgens mij krjig deze nooit aan de gang in een golf 2.